Jump to content
FAS Goran

gloogy

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Isto je i za bilo koji drugi far... Pozdravi...
  2. Imao problem na punto mk1 i na mk2 1.9 JTD. Na prvom resen promenom ulja u menjacu i JEDNOM sajlom, (takozvana sajla saltalice menjaca). Kod drugog postoje dve sajle, a reseno je zamenom OBE. Sada cene doticnih su ASTRONOMSKE,ali ja sam kupio obe u Sapcu za prvog 20 evra, a za drugog 30 evra.
  3. Cest problem na punto mk2. Resava se na sledeci nacin: (zbog ustede od oko 9000 din. za celu pumpu), a na otpadu niko nece prodati samo gornji deo! Skinuti, dobro odmastiti i ocistiti od necitoca,prljavstine i naravno goriva. Zatim zalepiti EPOXI smolom ili dvokomponentnim lepilom. (najbolje odneti kod plasticara nekog). Pozeljno dodavanje i plasticnih vlakana ili karbona. Kod mene je tako uradjeno i radi kao sat, a naravno i ne curi!!! Cest problem na punto mk2. Resava se na sledeci nacin: (zbog ustede od oko 9000 din. za celu pumpu), a na otpadu niko nece prodati samo gornji deo! Skinuti, dobro odmastiti i ocistiti od necitoca,prljavstine i naravno goriva. Zatim zalepiti EPOXI smolom ili dvokomponentnim lepilom. (najbolje odneti kod plasticara nekog). Pozeljno dodavanje i plasticnih vlakana ili karbona. Kod mene je tako uradjeno i radi kao sat, a naravno i ne curi!!!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...