Jump to content
FAS Goran

punto1234

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

  1. Posto je problem resen da vam prenesem utiske.Dakle pukla je korpa i danas u Ninicu sve sredjeno zamenjen je set kvacila.Ruke su izasle 5.800 + set kvacila "Luk" 5.500 sveukupno 11.300 i osecaj u voznji je sada potpuno drugaciji
  2. Da bi lakse razumeli o cemu se radi opisacu vam ceo problem. Upalim auto pustim ga 2-3 min da se malo zagreje pa onda stanem na kocnicu spustim rucnu kad nesto krcne,pustim obicnu kocnicu da auto sam krene u leru posto je mala uzbrdica kad u polasku opet nesto krcne.Posto sam isparkiravao auto u rikverc ubacim normalno u R idem nekoliko metara i kad je bilo potrebno ubaciti u prvu NECE,probam u drugu NECE,probam u trecu hoce ali sta mi snaci kad nemogu da krenem.U tom trenutku pomislim na kvacilo stisnem ga dva tri puta i osetim totalno drugaciji (labav) osecaj nego inace.Ugasim auto i probam da ubacim u prvu i drugu HOCE.Ostavim ga ja u prvoj upalim auto i krenem ali jedva nekako,morao sam da dam jaci gas jer sam imao osecaj kao da kvacilo drzi na sredini i nikako nepusta.provozam ga 50 tak metara i u toku voznje hoce u drugu ali ne lagano kao i ranije u trecu ide lagano ali slabije vuce (kao da mu kvacilo neda).Kada pri upaljenom autu ubacujem u R cuje se neki zvuk.I na kraju kada sam probao da zakocim auto koci ali konstantno pri kocenju u tockovima se cuje kao da nesto zapinje ili struze i malo je tvrdja kocnica. Stvarno ne znam sta da radim,da li je neko imao ili zna za slicna iskustva,zasto se ovo desava u cemu bi mogao da bude problem ? Inace na kon.tabli se ne pale nikakve lampice upozorenja da nesto nije u redu,motor se ponasa sasvim normalno kao i papucica gasa. Predpostavljam da se radi o cilindru kvacila(mada ne mora da znaci da je to razlog)i da mi majstor ne gine ali bi pre toga hteo da se upoznam sa problemom i cujem vasa misljenja kao i savete.
  3. Duskom kao da smo bili kod istog majstora sve sto je tebi rekao istim recima je rekao i meni.Stim sto mi je jos dodao da on nemoze nista uraditi povodom ECU-a osim da kupim novi a to me kosta blizu 1000 EUR.Nakon toga otisao sam kod Ninica gde su nakon 5 minuta utvrdili problem "neispravan izlaz bobine 1-4".Oni su mi ponudili 3 opcije:nov ECU,polovan ECU i popravka ECU.Rekli su da je svakako najbolje kupiti nov ECU ali da se to neisplati jer je mnogo skup,za polovan su rekli da se tek neisplati jer placas 300-400 Eur i dobijes macku u dzaku i nikad neznas da li ce i kada da crkne.Treca i najbolja opcija koju su oni predlozili je popravka koja kosta 150 Eur + 6 meseci garancije uz nove kablove bobine i svecice(sobzirom da sam nekoliko dana pre svecice kablove i bobine stavio kod drugog majstora sada mi nisu bile potrebne).Na moje pitanje sta posle garancije i kako su se pokazale u praksi dosadasnje popravke dobio sam odgovor da imaju jednog majstora koji odlicno resava te probleme i da ih rade 2-3 popravke mesecno i da od kako su poceli da sa popravkama ECU do sada se niko nije zalio ni za vreme garancije ni posle. Evo proslo je 7 meseci od popravke mog ECU garancija je istekla i za sada je sve u najboljem redu tako da bih to isto svima preporucio U pitanju je Punto 1.2 sx 8v 2001. Inace prilikom kvara na satu sam imao oko 95.000 km (sad da li mu je to prava kilometraza ili je vracano to ne znam)
  4. Problem u velikoj meri nestao posle jedne malo duze i zustrije voznje na otvorenom
  5. Nemam neki poseban problem u vezi paljenja,auto pali uvek iz prve ali malo cudno... U zimskim uslovima na -15 do -20 auto pali na pola kljuca dok u malo toplijim danima 10+ stepeni auto pri prvom paljenju pali posle 2-3 sec. obicno bi trebalo da bude obrnuto ali eto kod mene je ovako pa me zanima da li je to sasvim OK i da li se neko sreo sa takvom pojavom. A sto se tice vozacevih vrata kada se otvaraju sve je uredu ali kada se zatvaraju na poziciji 3 pas nesto pukne u njima,na poziciji 2 malo manje pukne dok na poziciji 1 jos manje-sta bi to moglo da bude i da li bi mogao sam da resim problem i ukoliko ne gde bi to mogao da odradim. Usput jos da pitam gde bi mogao da kupim sijalicu iznad zadnje tablice koja vec duzi period neradi. U pitanju je 1.2b 8v
  6. Ja upalim auto pustim grejanje na max sacekam 5 min da se ugreje auto i pritom dok se greje samo skinem led koj vec pocinje da se odvaja od stakla,udjem u zagrejan auto smanjim grejanje i uzivam u voznji. Moj cale praktikuje jedan drugi nacin,uzme malo obicnog detrdzenta za sudove istrlja sa mekanim papirom po staklu i nista nemrzne. Samo ne znam cemu otvaranje prozora na onoj hladnoci
  7. Jedino sto je sigurno je da se malo trzanje (neravnomeran rad motora kada auto stoji u mestu) oseti po zvuku i dodiru na prednjem delu auta u kabini (spolja se nista neobicno ne desava) kao i na dodir plastike iznad filtera vazduha na motoru.
  8. Mozda ima veze sa uzrokom ovog problema pa da dodam pri radu motora kad podignem haubu na obelezenom mestu cuje se nekakvo malo sustanje ili zujanje...da li je to normalno i ima li veze sa trzanjem. http://i36.tinypic.com/5r47q.jpg
  9. ^^^ 1.2b 8v Svecice su menjane pre 5 meseci na redovnom servisu i za to vreme auto je presao blizu 3.000 km stavljene valeo (majstor ih je kupovao) mada mi se taj majstor nesto nije svideo.Kako ja mogu da vidim da li su potrosene svecice...
  10. E ovako moj problem koji dugo traje je sledeci: Kada auto stoji u mestu bezobzira da li je stisnuto kvacilo i da li je motor hladan non stop se osete neke sitne male vibracije u razmaku 2-3 sekunde nisu velike ali dovoljne da se osete. Inace obrtaju su normalni pri trzanju se nemenjaju,auto lepo vuce po svim uslovima,komp ne prijavljuje nikakvu gresku... Da li je neko imao slican problem ili ima neku pretpostavku sta bi moglo da uzrokuje ovaj problem?
  11. Bio sam kod ninica i problem je dijagnostikovan,u pitanju je neispravan izlaz bobine 1/4 i 1/3 iz racunara odnosno pokvario se ECU.Sve ostalo pregledano sve je u redu. Ponudili su mi dve opcije: prva da kupim novi racunar a to bi me izaslo nekih 700 eur i drugu koju oni preporucuju da ga oni reperiraju (poprave) i daju na isti garanciju od 6 meseci (iako kazu da ce to sigurno trajati dosta godina jer otprilike urade dva ECU mesecno i do sada se niko nije zalio) sto bi kostalo citavih 150 eur. Kao sto sam rekao izabrao sam 2 varijantu za 150 e,ostavio danas auto kod njih i sutra pre podne treba sve biti gotovo.Inace sam pregled me je kostao 30 eur a u to su uracunate i njihove ruke za popravku racunara.Zadovoljan sam njihovom uslugama vrlo su pedantni,naplacuju normalno i koliko sam mogao da primetim rade profesionalno tako da bi ih svima preporucio.
  12. Jos nesto me zanima,ako bi mi ko mogao pomoci.Dakle diagnostiku sam odradio samo kod jednog u privatnom obicnom servisu pa sam se dao u sumnju samog tog servisa i planiram da odem u servis Ninic na dijagnostiku da vidim sta ce oni reci. Zanima me ako neko zna kakve simptome vozac moze da utvrdi u toku voznje ako je otisao ECU,jer meni auto posle nekoliko dana mirovanja ujutru upali odlicno iz prve bez gasa malo se podignu obrtaji do 1300-1400 pa polako padaju i normalno rade na 850,Auto normalno vuce,motor radi ravnomerno,temperatura normalna na sredini...kao da je sve OK samo sto na tabli uvek gori zuta lampica,da li auto moze sasvim normalno bez ikakvih simptoma da funkcionise a da nevalja kompijuter ?
  13. U pitanju je punto 1.2 8v 2001.god. prijavio gresku na motoru.Kod majstora ustanovljeno da jedna bobina ne radi odnosno da je jedna 1.1 a druga 1.8 i da je to veliko odstupanje.Stavi on novu i nista se ne menja, proba sa jos nekoliko i opet isto. Na kraju ustanovljeno da treba zameniti komp da se ostetio od varnice sa kablova (jedan je bio malo nacet) i da bi me to kostalo nekih 300 EURA. Inace auto se sasvim normalno ponasa pali normalno dobro ide nikakvih problema ali ona zuta lampica motora non stop svetli ! Auto sam dobio skoro za JAKO MALE PARE,pa me zanima vase misljenje za ovaj slucaj,da li je neko imao ili zna slicna iskustva i na koji su nacin ona otklonjena.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...