Jump to content
FAS Goran

cwele

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About cwele

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Smederevo

Previous Fields

  • Garage
    Kappa 2.4JTD, Thesis 2.4JTD, Audi A3, Škoda Fabia 1.2 MPI
  1. Rešio problem. Slučajno sam video da postoji Sunlight akumulator tih dimenzija , polovan, kod drugara. Našao sam na netu Sunlight disributera za Srbiju, i velikom ljubaznošću g. Dragana koji je pronašao model i g. Neše iz firme Velco, akumulator je spreman za mene. Jedina razlika u odnosu na onaj koji mi je u kolima (za koji nisam siguran da je fabrički) je u kapacitetu : Sunalight je 2,3 Ah, a drugi 2 Ah. I cena je fenomenalna - 1.400 dinara MP. Dobio sam i odobrenje da dam kontakt ukoliko kome zatreba nešto od njih.
  2. Da li neko ima ideju gde mogu kupiti pomoćni akumulator za Thesis? Dimenzije su mu 17cm * 3,5 cm * 6 cm, nalazi se u prtljažniku sa desne strane, u delu gde su releji i druga elektronika. Fabrička FIAT oznaka mu je 60667065, 12 V, amperažu ne znam, mada mislim da nije ni bitna (poželjna što veća). Zanimljivo da u Thesis manual koji sam skinuo sa neta nema ni reči o njemu, kao i u Connect upustvu. Hvala unapred za pomoć.
  3. Ja sam imao isti problem i evo kako sam ga rešio: postoji na radilici zupčanik (ili je samo roler, ne sećam se) preko koga ide zupčasti kaiš i nalazi se sa desne strane pri dnu motora. Postoji zub sa njegove unutrašnje strane koji služi da se pri montiranju zupčanik postavi u pravi položaj radi uzupčavanja motora. Ali taj zub ima i funkciju da u slučaju da se nešto loše desi puca, da ne bi stradali ostali delovi motora. E sad, pošto vremenom zub postane krt, desi se da pukne sam od sebe. Tada se zupčanik pomera oko svoje ose sam za sebe za po koji stepen, što automatski dovodi do pomeranja ugla paljenja, što opet senzor registruje i kompijuter javlja. Rešenje: Zameni zupčanik na radilici. Jako se teško nalazi, ali ne preporučujem varenje ili bilo kakvo budženje, jer onda gubi tu zaštitnu funkciju, odnosno pitanje je da li će da se odlomi ako bude trebalo.
  4. Ja sam rešio ručicu menjača tako što sam izlepio plastične delove, pa odneo kod Sove na Novi Beograd koji mi je obložio kožom, vrhunski, i to sam izabrao sam dizajn šavova, tako da je sada kao nova.
  5. Hvala puno, znam Gorana, ali bih prvenstveno probao da nadjem nešto sa domaćim papirima.
  6. Kupio bih motor za Lancia Kappa, 2.4 JTD, bez agregata, po mogućstvu sa papirima, koji nije puno prešao, 1999-2000 god. Razlog: uspeo sam da spržim ležaje radilice, da bregastu dovedem do situacije da mora da se obradjuje, i još po nešto Ako neko ima možda bolji i jeftiniji predlog, rado ću ga prihvatiti.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...