Jump to content
FAS Goran

Retro-Electro

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About Retro-Electro

  • Rank
    Retro-Electro Company
  • Birthday 11/22/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.retroelectrocompany.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Krusevac

Recent Profile Visitors

2613 profile views
  1. Taster sklopka ( on-off ) SWITCHER sluzi za aktiviranje - deaktiviranje raznih uredjaja pritiskom na taster. Uredjaj podrzava pozitivan i negativan ulazni signal. Na vama je da odabir vrste ulaznog impulsa, mozete koristiti oba zavisno od namene i vrste povezivanja Pritiskom na odabrani taster uredjaj aktivira relej i drzi ga aktivnim sve do novog pritiska istog tastera. Izbor releja je na vama, shodno potrebama uredjaja koji cete aktivirati i deaktivirati. Relej mora da bude 12V, jacinu procenjujete sami. Cena uredjaja 1000 din, za clanove foruma 900 din
  2. Ok ljudi cena uredjaja je 2500 din , za clanove foruma 2300 din. Nize od toga ne moze, nazalost
  3. To je Follow Me Home Light funkcija i ako se ne varam ona radi samo kada je kontakt oduzet, programiranje ovog uredjaja se vrsi kada je kontakt ukljucen, mada je on po defaultu vec podesen na 50%, sad kome treba jace svetlo to odradi jednom i uredjaj to pamti.
  4. Ne, napon je jednosmerni ali se radi o PWM modu napona , bukvalno se napon secka a broj seckanja u sekundi je frekvencija. Nece izgubiti nista jer se nista ne sece ,prepravlja. Sve se vezuje za postojecu instalaciju, kazem da cemo probati da lice registrovati elektronika automobila kvar sijalice a 99% sam ubedjen da nece.
  5. Evo ovako, uredjaj salje napon na sijalice drugacijom frekfencijom nego sto je uobicajno. Teorerski to je i dalje 12V sa promenjenom frekfencijom. Opet teoretski elektronika automobila ne bi trebalo da prijavljuje gresku na svetlima, jos uvek nije isprobano ali uskoro cemo probati i to pa cete biti obavesteni. U svakom slucaju svetla su cool i ja ga imam na mom autu nekoliko dana i vec su me prepadali na ulici da pitaju sta je to i kako da dodju do toga Da ne pominjem cuvanje sijalica i smanjenu potrosnju energije (goriva). I da dodam da cemo uskoro imati i digitalnu klimu u ponudi, digitalno podesavanje temperature i kontrola ukljucivanja kompresora i brzine okretanja ventilatora hladjenja.
  6. Uređaj koji ste očekivali... Retro-Electro Company najavljuje novi uredjaj DAYLIGHT SWITCH. Funkcionalnost sklopa se ogleda u preuzimanju kontrole nad svetlosnom grupom u motornom vozilu, koja se ostvaruje povezivanjem prema priloženoj šemi. Osnovna funkcija se ogleda u odloženom uključenju dugog svetla ili svetla za maglu pri startovanju motora i istovremena regulacija («dimovanje») intenziteta svetla za vreme dnevne upotrebe farova. Ovakvim rešenjem se podiže komfor vozača pri polasku i istovremeno, za vreme dnevne vožnje, smanjuje potrošnja goriva. Kada je regulacija intenziteta svetla uključena potrošnja goriva je smanjena zbog manjeg mehaničkog otpora alternatora, koji u ovoj situaciji daje manju struju sijalicama kao potrošačima. Ušteda goriva sa ukljucenom regulacijom na 50% je relativno mala (0.1% do 0.2%), ali izvesna i vidljiva na duži vremenski rok. Pojedinačne funkcije koje ostvaruje DAYLIGHT SWITCH su: - Odloženo uključenje «dnevnog svetla» koje je automatsko. - Mogućnost promene intenziteta svetla u rasponu od 50% do 100%. Ova mogućnost se ostvaruje tako što se pri uključenom kontaktu (motor nije startovan) vrše kratkotrajni pritisci na polugu ablendera (blic polozaj). Intenzitet svetla se od početnih 50% svakim pritiskom povećava za 10% dok ne stigne do 100%, a onda «u krug» : 50,60,70,80,90,100,50... Vrednost regulacije koja je ovako zauzeta ostaje zapamćena, tako da pri narednom startovanju nije potrebno ponovno podešavanje. Jednom zauzeta vrednost regulacije može se promeniti bilo kada, sprovodeći napred naveden postupak. -Uključenja i isključenja sijalica ( pozicije, dugog ili svetla za maglu ) vrši se postepeno, čime se produžuje vek samih sijalica. -Uredjaj se može po želji staviti u status aktivan ili status neaktivan sledećim postupkom: -neaktivan: pre davanja kontakta pritisnuti ablender (blic polozaj) i držati pritisnutim, dati kontakt i nakon toga otpustiti ablender. - aktivan: identičnim postupkom, s time što će se svetlo upaliti na predhodno zadatu regulaciju; u ovom stanju je moguće izvršiti ponovno podešavanje vrednosti regulacije. Ako uredjaj ostane bez napajanja, vraća se na regulaciju od 50% i status aktivan. Ovo su istovremeno parametri pri prvom uključenju. Maksimalna snaga sijalica koja se može priključiti je 150W. Uredjaj nije namenjen za xenon svetla.
  7. Vremenski period odredjuje mikrokontroler i jedino digitalnim (01010101) putem moze da mu se kaze kako da radi, tako da prekidaci (dzamperi) odpadaju. Ok hvala na informacijama MilanLaki- Meni licno se ne svidja ideja o upaljenim maglenkama pri skretanju, ali ako se to trazi bice i napravljeno.
  8. Ideja za novi uredjaj koji ce kombinovati ukljucivanje maglenki prilikom skretanja odnosno davanja migavca i Coming Home Light (ukljucivanje maglenki prilikom zakljucavanja i otkljucavanja vozila) Potrebne sledece informacije : 1. Nakon iskljucivanja migavca koliko dugo da ostanu da rade maglenke? 2. Nakon zakljucavanja ili otkljucavanja vozila takodje vreme rada maglenki? 3. Da li je problem da nakon davanja migavca svetle obe maglenke? Ili da stavimo opciju programiranja uredjaja nekom kombinacijom svetla, kontakta, otkljucavanja i zakljucavanja? Tipa 5, 10, 15 sekundi. A to ce povecati cenu uredjaja zbog obilnog programiranja.
  9. Daj malo detljanije o tome sta treba far da odradi kada se upale svetla. Da li samo svetla prosetaju gore dole i vrate se na zadatu poziciju? Sindrom- Taj zakon , sreca njihova pa zabranise radar detektor
  10. Necu zbrisati sa foruma ne brinite, sada je sav rad usmeren ka DAYLIGHT SWITCH-u. Sve vase ideje se beleze i one koje su ostvarive i isplative bice i proizvedene. neshaoct - Oko elektricnog serva ne diramo nista, morao bi dodatni davac za polozaj da se ubaci (skupo!) MilanLaki- Odlicna ideja ! Dovla - Izvodljivo, ali ne vidim svrhu. Cemu ukljucivanje maglenki pri davanju migavca? Ja bih najradije odradio uredjaj koji ce da zakrece farove sa okretanjem volana, ali to bi moralo tipski da se radi a nas je cilj da pravimo univerzalne spravice.
  11. Upravo tako Nece biti problema sa proverom ispravnosti sijalica (CHECK) jer se nista ne sece prilikom ugradnje vec se samo paralelno dodaje na postojecu instalaciju.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...