Jump to content
FAS Goran

knezziks

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Sad i mene zanima da lije moguce postaviti ler gas u ovu vrednost preko kompjutera gasnog uredjaja ? Moj uredjaj je stag-4 sa tomaseto isparivacem imam isti problem sa plinom koji se povecavao sa vremenom prvo je prebacivao sa plina na benzin jednom mesecno, a sada prebacuje pri skoro svakom naglom zaustavljanju (ponekada se desi da se cak i ugaci auto) Kada je auto vruc (posle intenzivne voznje po gradu ) na leru radi nestabilno (padne broj obrtaja pa skoci pa padne pa skoci) Dok je auto ladan manje se primecuje osciliranje na leru (verovatno zato sto je visi ler gas) Na benzinu nema ovih simptoma , auto radi normalno poz
  2. knezziks

    Lybra - sve i svašta

    Ubih se trazeci nemogu da nadjem dosta sam se informisao o 1,9jtd i 2,4jtd motorima a sada me zanima koji je najbolji izbor za benzinca na lybri da li 1,6 ili 1,8 ili pa 2,0 ako moze neko malo da mi napise o tome ili da mi linkuje neku temu gde se to raspravljalo hvala
  3. ^^^ Sve jedno ne trebas da trujes ovu temu jer ova konkretno nema veze sa tvojim iskustvom i mislim da nebi trebao da stavljas sve ljude u isti kos. Ja sam licno takodje bio jako zainteresovan za ovaj primerak, ali slicno kao i Vlada skupljam novce trenutno za nesto drugo sto sam i javio Duletu na P.M Sto se tice registracije ona je tacno duplo veca nego za 1,9 motor. Ljudi su objasnili prednosti 2,4 motora i ne treba se ponavljati. Stoji da im cena pada dosta i da cak i ova cena od 4800 nije bingo (ako gledate polovne automobile na nasim sajtovima) Ima dosta Lybri za slicne i manje pare samo je pitanje u kakvom su stanju i kolika ulaganja zahtevaju posle kupovine. Uzdravlje i srecna prodaja!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...