Jump to content
FAS Goran

djolence89

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Hvala za predlog, Javio sam se Goranu, prvi slobodan termin je 8i septembar, ali mi je izasao u susret i vec jutros sam bio na proveri stanja. Po dijagnostici i misljenu radnika, problem je sa instalacijama i morace da otvore auto i vide sta treba da se menja (skoro sam promenio kutiju sa relejima posto je prosla kutija bila spaljena - pregoreo relej za prvi brzinu ventilatora, tako da moraju da vide sta od kablova nije u redu). Ovo je prvi put da imam ovakvih problema sa kolima, jel se menjanje kablova/instalacija racuna u skuplje ili jeftinije intervencije (znam da je nezahvalno reci)?
  2. @Ivan Hvala Druze, Izvini na krsenju pravila, ubuduce cu ispratiti bolje. Problem nisam jos uvek resio, auto i dalje posle recimo par minuta voznje ogranici na 2000 obrtaja i jedva se vuce. Trazim dobrog elektricara za Fiat vozila u Beogradu jer kad sam skidao masku motora da procistim senzore primetio sam da je kabl koji ide u MAP senzor istopljen (plastika oko kabla istopljena i zakaceni su kablovi). Sa obzirom da mi dve greske prijavljuju u sebi "Open Circuit" vrlo je moguce da su direktno povezane sa tim. Sto se EGRa tice, posto ga je majstor ocistio, kupio sam polovan da bi mu skinuo solenoid i prebacio na svoj (tj elektricni deo EGRa).
  3. Pozdrav drustvo, Pratim ovaj forum dugo, cak sam se savetima sa ove strane vodio i kad sam kupio gorespomenuti Fiat Bravo 198 (2007, 120hp, 1.9jtd). Automobilom sam naravno prezadovoljan u poslednje cetiri godine me lepo sluzio, ali sada, nedelju dana pred tehnicki me dovodi do ludila ako mozete da posavetujete sta i kako uraditi, ekstremno bi bio zahvalan. Problemi su sledeci: Problem 1: Upalila se lampica za zamenu ulja, koja treperi pri startovanju auta i prestane posle 15 sekundi. Proslo je 5k od proslog malog servisa, proverio sam ulje i deluje u redu, majstor se isto slaze da ga ne bi menjao, sta mislite sta moze biti uzrok ovome? Problem broj 2 (konkretan): Upalila se Check engine lampica (zuta, stalno upaljena) i auto od tada bas gubi snagu (u pocetku je samo oslabio, objasnicu dole trenutno stanje). Povezao sam ga na OBD i odveo kod majstora, izbacivao je tri greske P0045 - Turbo/Super Charger Boost P0403 - EGR P2620 - Throttle Majstor je ocistio EGR, medjutim nakon toga je pocela da se pali i lampica za grejace da treba da se provere (bez greske na motoru) i auto je poceo totalno da se gusi kad predje 2000rpm U BILO KOJOJ brzini. Osim pri prvih par minuta voznje, kad daje lepo gas i imam osecaj kao pre nego sto se desio kvar. Sta je po vama problem, imam osecaj kao da motor radi odlicno dok se ne nabije pritisak u njemu i onda bukvalno jedva vuce. Pre nego sto krenem na uzbrdicu, stanem sa strane, ugasim auto i sacekam desetak sekundi, nakon toga ga upalim i moze da isteta malo. Izvinite na dugackoj poruci, ali postajem blago ocajan, ja bih, po kodovima koje sam procitao, trebao da zamenim EGR Solenoid i senzor pritiska vazduha? Ili mislite da je mozda poludeo i racunar, tj strujno kolo?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...