Pozdrav drustvo,
Pratim ovaj forum dugo, cak sam se savetima sa ove strane vodio i kad sam kupio gorespomenuti Fiat Bravo 198 (2007, 120hp, 1.9jtd).
Automobilom sam naravno prezadovoljan u poslednje cetiri godine me lepo sluzio, ali sada, nedelju dana pred tehnicki me dovodi do ludila
ako mozete da posavetujete sta i kako uraditi, ekstremno bi bio zahvalan.
Problemi su sledeci:
Problem 1:
Upalila se lampica za zamenu ulja, koja treperi pri startovanju auta i prestane posle 15 sekundi. Proslo je 5k od proslog malog servisa, proverio sam ulje i deluje u redu, majstor se isto slaze da ga ne bi menjao, sta mislite sta moze biti uzrok ovome?
Problem broj 2 (konkretan):
Upalila se Check engine lampica (zuta, stalno upaljena) i auto od tada bas gubi snagu (u pocetku je samo oslabio, objasnicu dole trenutno stanje).
Povezao sam ga na OBD i odveo kod majstora, izbacivao je tri greske
P0045 - Turbo/Super Charger Boost
P0403 - EGR
P2620 - Throttle
Majstor je ocistio EGR, medjutim nakon toga je pocela da se pali i lampica za grejace da treba da se provere (bez greske na motoru) i auto je poceo totalno da se gusi kad predje 2000rpm U BILO KOJOJ brzini. Osim pri prvih par minuta voznje, kad daje lepo gas i imam osecaj kao pre nego sto se desio kvar.
Sta je po vama problem, imam osecaj kao da motor radi odlicno dok se ne nabije pritisak u njemu i onda bukvalno jedva vuce. Pre nego sto krenem na uzbrdicu, stanem sa strane, ugasim auto i sacekam desetak sekundi, nakon toga ga upalim i moze da isteta malo.
Izvinite na dugackoj poruci, ali postajem blago ocajan, ja bih, po kodovima koje sam procitao, trebao da zamenim EGR Solenoid i senzor pritiska vazduha? Ili mislite da je mozda poludeo i racunar, tj strujno kolo?