Jump to content
FAS Goran

Karmasita

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Karmasita

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Vršac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Nuova Bravo 1.9

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vreme će pokazati da li je problem bio realan, ili je u pitanju bila sitnica. Iskreno, meni je od starta delovalo kao da je samo "zaglupeo" sistem (baš kao što XY puta i na kompleksnijim serverskim sistemima običan restart mašine reši problem), ali jednostavno nije mi baš bliska ova branša, pa volim da pitam, pre nego bilo šta pokušam.
  2. Akumulator do sada nikada nije pravio probleme, niti je iskakala bilo kakva lampica vezano za isti, čak je i zimi palio na prvu. Prva generacija Brava je u pitanju, 2008 godište. Pokušaću kasnije da raskačim kleme, pa ćemo videti kakva je situacija, ali će definitivno morati na dijagnostiku. Do sada sam ovakve "lampica" probleme imao samo pre 3 godine sa lampicom za ulje, ali se ona odnosila na opomenu za servis, pa je bilo potrebno samo obrisati grešku.
  3. Potrebna pomoć (Fiat Bravo 2) - preksinoć vozio auto, sve normalno, juče nije vožen, jutros sedam, krećem, sve normalno, bacim pogled na instrument tablu, tamo svašta nešto. Na instrument tabli svetle lampice za ABS, servo, ručnu kočnicu i lampica za rezervu goriva; kazaljka ne radi ni jedna, gorivo "u minusu", obrtaje ne meri, brzinu ne meri... Kada upalim svetla, svetla rade, ali se ne upali lampica za oborena svetla, isto važi i kada dam žmigavac, upalim duga... Takođe, ne radi ni radio, tj zasvetli, ali ostane na bledom osvetljenju i to je to. Što se ovih kritičnih lampica tiče, poprilično sam siguran da je automobil u vožnji normalan, tj da nije ugašen servo, a još sam više siguran da ručna nije podignuta. Auto najnormalnije pali na prvu. Jedino šta sam do sada pokušao jeste povezivanje na kleme i tada se sve ponaša identično kao i kada je na svom akumulatoru, dakle pale se lampice koje ne trebaju, ne pale se koje trebaju, ne radi radio, ne rade brzinomer, pokazatelj goriva, temperature... Unapred zahvalan na pomoći.
  4. Kačen je pre 2-3 dana na dijagnostiku i detaljno je pregledan. DPF mi nisu pominjali, što mi donekle nagoveštava da možda i nije toliko kritično (a postoji šansa da jednostavno nisu obratili pažnju na to). Od svih stvari izbacilo je da EGR treba očistiti, te da treba odraditi istu stvar na još jednoj komponenti koje sad ne mogu da se setim da me ubiješ (bio mi nepoznat pojam, pa je nekako samo proleteo kroz moj informativni filter).
  5. Veliko hvala na odgovorima i savetima, videću u narednih par dana da odradim čišćenje EGR-a i okolnog mu područja, nakon toga da se uzmu neki aditivi kako bi se barem donekle produvao DPF, pa ako i nakon svih tih zahvata problem ostane aktivan, onda definitivno ide "dubinsko pranje" DPF-a.
  6. Što se paljenja tiče, tu nema nikakvih problema (nije ih bilo ni krajem januara kad su temperature išle i preko -15). @ISV_01 , stvarno ne znam kakav je DPF. Zar ne bi trebao da izbaci neko obaveštenje na bordu kada uđe u proces regeneracije DPF-a? Elem, sinoć u povratku kući sam nekih 15 minuta konstantno vozio na 3000 obrtaja (trećom na 80-90kmh) ne bih li malo "produvao" ceo sistem, ako je to uopšte moglo imati kakvih pozitivnih efekata. Vezano za temperaturu - problem se javlja i kada je motor zagrejan (recimo sinoć mi se 2 puta na 2 vezana semafora desilo nakon što sam vozio 20 minuta otvoreno i 10 minuta grad), ali i kada je relativno skoro startovan - pre 3-4 dana mi se takođe desilo na 2 vezana semafora, ali dok se još motor zagrevao (na pola puta do idealne temperature). Recimo danas sam imao slučnu rutu kao juče (40ak minuta otvoreno, 5-10 minuta grad i nije bilo problema).
  7. Pozdrav svima, kako ne bih otvarao novu temu (da ne bude prvo, pa muško), postaviću pitanje u vezi mog problema ovde, jer je na neki način i moj problem gubljenje snage. Pre određenog vremena uzeo sam Fiat Bravo JTD 1.9 120ks 2008 godište; odmah po uzimanju, urađen je mali servis, sa još par sitnih stvarčica (pločice, ručna, prednji stabilizator...). Elem, dešava mi se da se automobil jednostavno ugasi pri kretanju (nekada mi se desi 2-3 puta u sat, dva vožnje, a nekada se desi da po 2-3 dana radi normalno). To se najčešće dešava kada čekam dugo na nekom semaforu (30+ sekundi), ili kada dugo stojim u mestu u leru. Problem se manifestuje tako što imam utisak kao da automobil nema snage da krene, kao da je totalno zagušen i ugasi se onog trenutka kada pokušam da dodam gas i otpustim kvačilo iznad "granice vage"; da preciziram, kada otpustim malo gas auto se kreće, ali bez bilo kakvog intenziteta i čim se pusti više od pola automobil se ugasi bez nekog jačeg cimanja (kao što se ugasi kada noga sklizne sa kvačila). Nakon što se desi takvo gašenje, dam ponovo kontakt, pokrenem motor i automobil najnormalnije krene. Da napomenem da se ni to ne desi baš svaki put kada je automobil u mestu duže od 20, 30 sekundi, ali nekad baš zna da zaređa. Na višim brzinama, vožnji na otvorenom.... ne vidim nikakav problem sa snagom, problem je samo sa kretanjem iz prvi i to bih rekao nakon što se automobil "uspava" u leru (da tako definišemo). Sa paljenjem i gašenjem nema nikakvih problema, motor je pregledan od strane dva servisa i konstatovano je da je sve uredno, osim nosača motora koji imaju malo lufta, dozvole minimalno trzanje pri paljenju, ali ne toliko alarmantno; problem zašto odmah nije konstatovano kod njih to sa gašenjem, bio je taj što sam tada bio ubeđen da se automobil gasi mojom greškom, jer mu je kvačilo mnogo drugačije od onog kod Golfa 4 koji je ranije vožen, pa sam opravdavao to kao period privikavanja. Pre par dana otišao sam na dijagnostiku i tamo je izbacilo da bi trebalo očistiti EGR . Da li je moguće da taj problem sa gašenjem prouzrokuje zapušen EGR?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...