Jump to content
FAS Goran

JACk

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About JACk

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Tuzla

Previous Fields

  • Garage
    Noup

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozz Tuzla je u pitanju. BIH. A vjeruj mi prosječna brzina mi je po gradu na kojoj mjeri potrošnju 18km/h. Iskreno postavio sam temu jer slušam bajke i basne da im auta ne troše više od 6-7 litara itd its.
  2. Pozz. Kao što sam u naslovu naveo, posjedujem grande punta 1.9 96 KW Multijet. Sa automobilom sam imao niz problema koji su navodno vezani za potrošnju. Prvenstveno je Boshista reparirao diznu, koja je navodno bila uzrok trzanja i cimanja automobila na gasu izmeđi 1500-2000 obrtaja. DPF je ukinut fizički i kompjuterski, takođe na automobilu nema katalizatora. Automobil je nastavio cimati nakon popravke dizne, te su mi u drugom servisu otpojili Protokomjer zraka MAF. Automobil je savršeno radio ali je trošio i više nego prije. Prijašnja potrošnja mi je bila 12-13 litara gradske vožnje. Dok na otvorenom je trošio 5.5 - 6l. Nakon zamjene protokomjera, automobil i dalje troši nekih 10-11 litara gradske vožnje, dok mi je otvorena vožnja spala na 4.8l. Zadnje sipanje mi je bilo na Gaspromu G Drive gorivo. sa 38.6 Litara goriva sam prešao 317km. Board kompjuter je pokazao 10.5 litara. Riječ je o čisto gradskoj vožnji. Da li neko ima iskustva sa ovim automobilom i da li je normalna gradska potrošnja 10-11 litara. Hvala unaprijed.
  3. Samo da updatujem temu.. Dakle sve navedene probleme sam riješio skidanjem protokomjera zraka. Sada vozim bez.. Potrošnja je pala auto ne trza i fantastično radi.. Zna li ko cijenu protokomjera zraka lp.. Samo da updatujem temu.. Dakle sve navedene probleme sam riješio skidanjem protokomjera zraka. Sada vozim bez.. Potrošnja je pala auto ne trza i fantastično radi.. Zna li ko cijenu protokomjera zraka lp..
  4. Pozdrav. Kao što sam naveo u naslovu, posjedujem Fiat grande punta 1.9 96kw multijet. Kada sam kupio navedeni automobil, imao sam problem sa skinutim DPF filterom, ali nikad kompjuterski ugašenim. Kvar sam otklonio, te mi je isti mehaničar zamjenio podlošku na dizni,jer je jak smrad gareži dolazio kroz ventilaciju. Nakon što sam masno platio gašenje lampica na automobilu mi se počelo dešavati blago trzuckanje, koje je vremenom prešlo u totalno cimanje. Sve ovo se odvija na niskoj brzini između 1500 i 1800 obrtaja. Posjetio sam drugog mehaničara koji je čistio filtere, egr i ustanovio da ništa od toga nije uzrok nego, da je pokvarena dizna na kojoj je mjenjana podloška. Nakon toga rad motora se stabilizovao cimanje nestalo, ali se ponovo vratilo nakon dva mjeseca. Pri prvom paljenju auto vergla ako ne sačekam u potpunosti da grijač odradi svoje, i uvjek mi na prvom paljenju baci plavkast - bijel dim. I sve ovo navedeno se dešava samo na toplom vremenu, čim padne kiša ili je hladno vani, auto u potpunosti promjeni rad, motor prestane raditi kao traktor, nego reži i jede cestu. Kvačilo takođe bolje odvaja, jer sumnjam i na set kvačila i zamajac, jer baš visoko odvaja. Takođe skoro sam mijenjao crijevo interkulera koje mi je totalno bilo oduzelo snagu automobila. Uglavnom automobil troši 10 do 11 litara gradske vožnje, nije bitno vozim li brzo ili sporo potrošnja je ista. Trzanje i cimanje je neizbježno na toplim i sunčanim danima, baca mi bijel plav dim na prvom paljenju, i ulje sam morao dosuti, čitav litar. A u februaru ove god sam radio mali servis. Da li se iko susreo sa ovim problemom i ima li mi pomoći. Hvala unaprijed

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...