Jump to content
FAS Goran

GranTorino

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About GranTorino

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo Multiair Sport

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nema ga ni kod mene Mislim da je to netko od mehaničara komentirao kad je gledao ispod...imao sam drugih stvari (navedenih u prvom postu) za brigu i dijagnostiku
  2. Sorry, zaboravih napisati...iz Zagreba sam...čuo sam za taj servis u Užicama pa sam im poslao mail, čisto da vidim koji je njihov prijedlog ili mišljenje...i cijena cijele reparirane turbine Svi servisi turbina kojima sam u okolici slao upite odgovorili su kako se taj dio turbine ne može posebno nabaviti kao novi...tako da izgleda slijedi kupnja cijele reparirane turbine i slanje svoje (bar je tako kod većine trgovaca na internetu)....
  3. Ponovno si bio u pravu što se tiče detekcije mjesta problema Evo ovdje je snimka sa identičnim problemom kao kod mene Nakon što je mehaničar odnio turbinu u servis turbina, odgovorili su kako reparacija tog dijela turbine nije moguća i da pokušamo nabaviti taj dio turbine ili ide cijela nova/reparirana... E sad, preko telefona mi je mehaničar rekao kako je taj dio "izlazni dio turbine prema ispušnoj grani, koji je vezan ili blizu ventila za rasterećenje turbine"... osovinu nekakvu nije spominjao...i sad pokušavam naći negdje o kojoj je turbini i dijelu riječ i jel se uopće taj dio može nabaviti zasebno od turbine... Prema Eperu, OEM broj turbine je 55228036....stoji da se više ne proizvodi pod tim brojem... Na Garrett-ovim stranicama (https://installerconnect.garrettmotion.com/InstallerConnect/jsp/index.jsp#/findbyVehicle?vMfg=FIAT&vModel=Bravo 1.4 MultiAir 140) dobijem za taj OEM Garrettovu turbinu 793996-5003S (auto je iz 2011. godine). p.s. Jel uopće Garrett originalni proizvođač turbine koja dolazi u Bravu Multiair ? Jel taj dio turbine ima nekakav naziv da ga mogu potražiti ? vidim po internetu da se spominju aktuatori, cartridge, turbine housing, compressor housing, ... https://www.turbosbytm.com/download/Drawing MGT1238Z.pdf https://www.turbo-total.com/en/mounting-parts/?p=1
  4. Nema toga "First Page" kod mene....provjereno al trenutno imam većih problema Odrađen veliki servis, nova remenica radilice, pročišćen multiair filter, nove svjećice, svi filteri, zamijenjeno ulje u mjenjaču i motoru, kočiona tekućina, reparirana šalica na poluosovini, crijevo usisa koje je bilo raspadnuto i napuklo E sad ono najgore....mehaničar je pokušao otkriti odakle dolazi metalni zvuk (pucketanje) kod turiranja u leru iznad 2000 okretaja i naglog puštanja gasa u mjestu ili u vožnji prva druga brzina...mislili smo da je nešto oko katalizatora ili kako je Ivan ovdje spominjao, rezonancije metalnih oplata u tom dijelu...kaže mehaničar da je sve rastavio i da je problem u samoj turbini koja treba reparaciju...navodno turbina ima lufta negdje i da je to sve povezano s tim što auto nešto slabije vuče...nisam siguran jel to uzrok i onoga da kad pustim gas u drugoj brzini pri 30-50 km na sat okretaji skroz padnu ispod 1000 a auto nastavlja dalje s vožnjom.... Preporuka je to reparirati pa je na meni odluka...naravno da sam ostao paf, jer sam uvijek pazio na redovne izmjene ulja, zagrijavanje motora prije nekakve brže vožnje ili hlađenje turbine nakon vožnje po autocesti...a pogotovo što je u pitanju kilometraža od cca 50.000 km
  5. U user manualu sam uspio naći upute kako namjestiti prikaz pritiska turba, ali ni to nije pomoglo....pritiskom na MODE otvaraju se postavke DIMMER-a i ostalih....nigdje nema "First page"...uvijek mi prikazuje datum na prvoj stranici...repeat off je namješten odnosno vidim ga na displeyu radija...nije toliko ni bitno, htio sam samo provjeriti taj pritisak turba jel možda on uzrok opisanih problema.... First page (information displayed in the main screen) This function enables to select the type of information displayed in the main screen. It is possible to display the date or the pressure of the turbo-compressor. To select one of the two items, proceed as follows: – push the button MODE for a short time, “First page” is displayed; – press again the button MODE for a short time to display the “Date” and “Engine Info” options; – press ▲ or ▼ to select the type of information to be displayed in the main screen; Crijevo sam naručio pa se nadam da ću idući tjedan stići odraditi veliki servis i detaljno pregledati multiair filter, nosače motora, dio oko katalizatora i turbine....
  6. Prvo, hvala puno na trudu sa slikama i pojašnjenju gdje se nalazi to crijevo usisa.... Prema ePeru-u, to bi trebao biti dio pod OEM brojem: 51964305 ? cca 65 Eura Probao sam više puta namjestiti taj digitalni prikaz na boardu da mi prikazuje punjenje turbine ali bezuspješno...SPORT je oprema...probat ću danas ponovo u "Menu" namjestit radio off i u "Homepage" Engine info...bar takva uputstva nalazim na netu...uz pritisak na TRIP tipku... Da, auto je prešao ccca 50 000 km jer sam ga kupio novog Do ovih simptoma bilo je samo toči i vozi, uz redovne servise svake godine....selenia KPE i svi filteri....jedino sam tek nedavno otkrio da postoji i multiair filter... pa ću i njega promijeniti ili očistiti... "Zveckanje" pri oduzimanju gasa koje sam spominjao pri oduzimanju gasa u vožnji u 1. i 2. brzini ili turiranju na mjestu, dešava mi se i (u nešto blažem obliku) odmah nakon paljenja dok auto radi nezagrijan u leru...kao lagano metalno pucketanje...
  7. Da, isključivo imam opisane probleme u gradskoj vožnji, kreni-stani...pogotovo kad se auto zagrije na radnu temperaturu ili u kolonama, onda su posebno izraženi... Provjerit ću svakako taj donji nosač ponovno...i pogledat kod velikog servisa tu klapnu za rasterećenje turbine... Ne znam koji bi bili simptomi lošeg zamašnjaka...nisam primjetio kod gašenja i paljenja da ima nekakvih trzaja ili udaraca... Što se tiče crijeva usisa koje ide prema kučištu filtera zraka, imam problem s detekcijom koje bi to bilo prema Eperu...ovako izgleda na autu Jel to možda ovo pod brojem 3 ?
  8. Pozdrav svima Imam Fiat Bravo Multiair Sport (2011., 50 000 km) i pokušavam u raznim servisima već dugo otkriti uzroke problema koje imam na autu pa ću ih ukratko opisati... 1. Kratki tupi udarac kod ubacivanja mjenjača u 1. ili 2. brzinu...ili u rikverc....stavljena nova poluga mjenjača jer su seleni bili potrošeni, nova šalt hebla i nova čahura ali i dalje udarac primjetan, osim povremeno kod laganog i pažljivog šaltanja iznad 2000 okretaja...druk ležaj, lamela ne odvaja dovoljno, križ kardana, hardy zglob, pentlager, luft na poluosovini (otkriven u servisu) ? 2. Reski zvuk frrrrrrrr oko katalizatora kad se naglo turira ili pusti gas u leru ili u vožnji....saće u katalizatoru, njegova limena zaštita, auspuh, turbina ? 3. Problem trzanja i cukanja pri malim brzinama npr. kod vožnje u koloni u 1. ili 2. brzini kad se malo doda ili oduzme gas....uz primjetan udarac.....luft na poluosovini (otkriven u servisu), nosači motora posebno donji (navodno ispravan), TPS senzor gasa, klapna gasa, sito rezervoara goriva.... ? 4. Auto ne koči motorom kad se potpuno makne noga sa gasa u 1. ili 2. brzini....već nastavlja kretanje dalje kao da je pedala na minimum pritisnuta....TPS senzor gasa, klapna gasa,? 5. Grublji zvuk/huk motora pri ubrzavanju, posebno u 1. brzini iznad 2000 okretaja i nešto slabije ubrzavanje 1-2-3 brzina....usisno crijevo za hladni zrak prema kučištu filtera zraka (otkriveno da je popucalo), crijeva turbine, interkulera, faza motora ? Na dijegnostici nisu otkrivene nikakve greške, lambda ok...pregledom je otkriven jedino luft na poluosovini kod vozača...nove svjećice stavljene i planiram svakako odraditi veliki servis, novo ulje u mjenjaču i kočionu tekučinu, odzračiti cilindre kvačila, napuknuto crijevo zamijeniti... Hvala unaprijed na svim komentarima i savjetima

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...