Jump to content
FAS Goran

nikola bekic

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About nikola bekic

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/02/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Skender Vakuf, BiH

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Panda Climbing

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav, Interesuje me jesu li ista kliješta za običnu Pandu i za onu 4x4, godište od 2002-2012?
  2. Ne bih rekao da je metalik. Prije je ona dosadašnja boja na starijim automobilima. Ali meni se ovako više i sviđa. Žuta je i neobična, a i škripi brate na kilometar. Ne mogu ljudi da me ne primjete..haha.. Šleperi se sklanjaju u stranu kad idem..haha..
  3. Imam nekih slika. A nije problem ni uslikati. Jedna slika je na kaveru na profilu. Imam stare diskove i pločice, pa ako nekog interesuje na čumu sam kočio, mogu uslikati
  4. Imaš kakvu sliku od te masti? Kako se zove? I gdje se to kupuje? Pročito sam da vole staviti neku mast koja vremenom napravi neki drugi belaj. Moraću to pokupovat prije nego krenemo šarafat, da ne bude da nešto nema kad rastavimo.
  5. Evo gledam po netu forume i neki dobar video sam gledo na jutjubu (i zanemarujem ostale obaveze). Moram još vidjeti čime se to maže, jer sam pročito da neke masti valja stavljati, druge ne. Pošto sam laik za te stvari , puno mi je to pojmova sad.. šta su klipovi, neke opruge, gumice i sve to. A vidim da je čest problem kod ljudi. Moram to dobro povatati i utvrditi, kad odem da mi nešto ne preskoči uraditi (kao to podmazivanje) il šta ne bude skido macolom, nešto šmirglo što ne treba i slično. Pa ko zna čime se mažu limići, a čime onaj metal iz gumica što vraća, nek piše...
  6. Ne znam prijatelju. Počinjem da mislim da nema krštenih majstora. Obilazim majstore na području tri grada u svojoj šoferskoj karijeri, koja nije baš duga. I svaki me nečim zaprepasti. Jedan mi okreno zakretač naopako (onu strelicu u suprotnom smjeru). Onda već pomenuta kraća sajla ručne. Na prethodnom autu odem da zamjenim pločice, nakon zamjene ne radi ABS, a kad odem da popravi taj ABS, kaže mi lik da ja ne vozim brzo i da nema potrebe. Jedan nasuo pogrešno ulje. U ovoga sad sam imao povjerenja, ali počinjem da sumnjam u njegovo znanje, ili volju da mi ovo popravi. A ovo za ulja je živa istina. Meni je čudno što i majstori tako razmišljaju. Još kad im kažem da je meni po knjizi interval za motorno ulje 20 000. Ti sad vidi da treba mijenjati u mjenjaču, prednjem diferencijalu, kočnicama, pa i zadnjem diferencijalu (jer vozim auta 4x4). Znaš kako me pogledaju kad ih pitam, ko da sam lud. Sad mi je prioritet da otklonim ovo zavijanje iz prednjih točkova. Amortizeri će morati čekati bar još mjesec ili dva dok ne skupim pare za bolje. Ovi sad su neki fušerski i nisu dugo potrajali.
  7. Planiro sam i zamjenu ulja u kočnicama. Auto je u mom vlasništvu treću godinu, a nisam nikad to radio. Sumnjam i da je prethodni vlasnik. Samo što mi nijedan mehaničar neće to da odradi. Kao ni ulje za mjenjač. Jer to kod nas ne rade i smatraju da je glupo. Vjerujte mi, pokušavao sam nekoliko puta. Al zato ulje u motoru kažu da se mijenja na svakih 5000-8000 km. Al kažu, bolje na 5000. Sad mi predstoji zajebavnje sa mehaničarima po Bosni. Iz iskustva znam, zato što su mi stavljani nove pločice nazad zbog ovog zvuka. Tokarili diskove nazad. A jedni su mi uspjeli čak staviti kraću sajlu ručne. Sve to da bi na kraju skonto da mi zavija iz prednjeg desnog. Ovo za gume me ipak zabrinulo, jer je mehaničar vulkanizer isto. I ako kočnice nakon razrade prestanu zavijati, vrijedi li raditi optiku na ovakve amortizere? Jer kod nas je optika 30KM, a amortizere sam sam mijenjao prije 2 godine i nakon ovoga sa diskovima, pločicama i razradom, neću biti baš solventan neki period. Tako da mi je lakše uraditi optiku, ako išta znači na ovakvo stanje, nego stavljati amortizere i zakretače..
  8. Mislim, najprije da pločice diraju disk. Ili nesto od toga ima luft. Ali može li to biti zbog amortizera i špure?
  9. Hvala drugari. Može li mi iko napisati šta sve tačno da pogledam? Da se pripremim, jer majstori vole fušeriti. Već neki period vozim sa probijenim amortizerom, a razlog zbog kojeg vas pitam je škripanje iz prednjih kočnica (majstor mi hoće reći da škripe zimske gume ili taj amortizer, odnosno optika nije dobra). Već neko vrijeme čujem tu škripu, s tim da je u zimskom periodu manja ili je nema. Preključe stavljeni novi diskovi i pločice (delfi). I dalje škripi, doduše manje. Kad skrećem ili idem sporije taj se zvuk javlja, a nakon nekoliko pređenih kilometara. Ja sumnjam na kliješta ili tečnost (i majstor je rekao da na prethodnim diskovima nisu puštala dobro na donjem dijelu). Tim više što su prethodni diskovi korodirali dobro, pa mislim da se moglo nešto tako desiti i sa kliještima. Pa i na ležaj. Panda zaista počne vući u lijevu stranu nakon određenog vremena kad pustim volan. Ali sam primjetio da su mi prednji točkovi topli (zadnji ne), i da je lijevi topliji od desnog. Prije promjene diskova i pločica više se čuo desni, a desni disk više pojeden. Nakon promjene diskova i pločica autonomija se povećala. Za 20KM (9 litara benzina kod nas) prešao preko 148km. I to testne vožnja sa visokim obrtajima. Prethodnih dana nisam mogao ni 100. Ali danas nakon stajanja na jednom pravcu, kad sam krenuo škripi opet i kao da malo koči i usporava. Ima li neko još ideju na šta treba da obratim pažnju (Kliješta, amortizeri, ležaj, ili možda čak nosač motora ili nešto drugo), pošto mi po svemu sudeći predstoji borba i nadjebavanje sa mehaničarima?
  10. Pozdrav Gorane.. Interesuje ima li efekta raditi optiku trapa ako nisu amortizeri dobri? I šta još da pogledam prije optike? Naime, imam neki irintantan metalni zvuk is prednjih točkovo. Diskovi i pločice stavljeni novi preključe, ali se i dalje čuje pri sporoj vožnji i motanju volanom lijevo desno. I to tek nakon određene kilometraže. Majstor kaže da moram raditi optiku. Ali lično mislim da treba pogledati kliješta (mislim da ne vraćaju, jer je i majstroj rekao da na starim pličicama na donjem dijelu nisu puštala i da je auto kočilo), tečnost za kočnice ili crijeva. Pa možda čak i ležaje.
  11. Drugari, izgleda da moram raditi optiku trapa. Zadnji put rađena prije dvije godine. U međuvremnu sam udario u ivičnjak (samo sam kretao, ali ipak je guma malo izduvala i primjetio sam da se volan zakrenuo). Nakon toga je skidan točak da se zamjeni zaktretač. Na istom tom, to jest desnom točku. lijevi amortizer mi je procuiroi i msilim da je prazan. Zanima me moram li promjeniti amortizere prije optike trapa?
  12. Pozdrav drugari. Nov sam na forumu, pa se bas ne snalazim. Vozim Pandu 4x4 Climbing iz 2008. godine. 1.2 benzin, 8 ventila. Ove sedmice, tacnije 23. novembra sam uradio veliki servis. Istog dana sam primjetio da mi je auto par puta trznulo.. Kao da je na sekundu ubrzao. Kontaktirao sam nekoliko mehanicara i oni su mi rekli da to ne moze biti od servisa. Trazeci po internetu sam vidjeo da ipak moze, da valjda mogu pogresno ozubiti remen. Da stvar bude jos komplikovanija, kad sam isao da dogovorim servis upalila mi se check engine lampica. Onda mi je i deisplej blinkao. Nakon ponovnog paljenja displej je bio dobar. Na dijagnostici prijavljuje bobinu. Sledeceg dana auto je isao normalno s tim da je lampica check engine upaljena. Navece pocinje ono za 1.2 8v motore karakteristicno treskanje motora na leru. Majstor mi je metodom iskljucivanja pokazao da bobina, odnosn klip ne radi. E sad simptomi su slicni i kod bobina i kod loze ozubljenog remena. Ima li neko iskustva?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...