Jump to content
FAS Goran

Mare02

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Mare02

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U međuvremenu nisam ovo još rešio, ali sad imam novi problem, naime sa jedne strane onaj ispust na vratancima (kroz koji prolaze onaj metalni i plastični pin) je pukao tako da bušenje i šrafljenje više nije opcija osim ako bi neki jak lepak to držao. E sad palo mi je napamet ako već moram da lepim, da li je možda bolje zalepiti cela vratanca na šarku. Videh da su neki radili super lepkom. Opcija B mi je da potražim plastičara, mada se plašim da je to skuplje od drugih vratanca na otpadu na kraju. Da li postoji neko mehaničko ograničenje ako bi se zalepio celom površinom šarke i koji lepak bi to držao, posebno uzev u obzir da je ona opruga baš jaka kad se nateže prstima. Kapiram da mora neki lepak koji bukvalno topi plastiku.
  2. Sve sam to gledao ali iskreno ni jedna slika ne pokazuje baš oko što meni treba. Najprostije rečemo treba mi slika kada je rastavljeno, tj vratanca odvojena od šarke. Hvala svakako.
  3. Ih ovaj baja je bio brži od mene, a ko za inat umesto da stanem na najdalju pumpu gde retko kada oni toče, stanem na bližu, još ga nisam ni video, bio sa druge strane dok sam uparkiravao. Nego to na stranu na poklopcu je sledeća situacija na samom kraju imam 2 mala plastična Pina sa obe strane (oko 1.5mm ili manje dužine i gore i dole). Na onom središnjem delu imam jedan metalni pin i dalje na poklopcu privučen kroz plastičnu rupicu, dole je samo plastična rupica. Po ovome bih rekao da je poklopac neoštećen, e sad na šarki imam samo 4 rupice i na brzi pogled deluje da nije puklo mada nisam 100% moguće da ipak nije je nešto polomljeno. Šta meni zapravo fali da ovo sastavim? Kako izgleda komplet mehanizam jel ima metalne pinove i gore i dole na onoj dalje od ivice vratanca? Jel ona šarka bliže ivici ima samo ova 2 kratka plastična pina ili tu nešto veće fali? Sent from my MI 8 using Tapatalk
  4. Lol otišao večeras da natočim gorivo i kao za inat pre nego sam izašao iz kola veseli punpadžija krenuo da sam otvara poklopac, samo sam čuo lom iz kola. Inače su vratanca imala foru da se malo pritisnu i onda ide ok. Inače po tome kako je puklo on je baš muški zapeo, ne znam šta je očekivao da će se desiti. Još kao sad ću ja da ti namestim. Ma da sigurno će slomljeno da stoji. Nisam hteo da pravim dramu i tražim da plate ovo, realno nije bilo ok zapinjalo je svakako. Ali nije moralo ni ovako da prođe... I šta reći... Sad juri majstore (nemam gde da radim sam), delove troši vreme. Biće 15 L goriva jedno 9000 dinara troška na kraju dok ovo popravim. Sent from my MI 8 using Tapatalk
  5. Ljudi imam problem sa vratancima poklopca rezervoara. Naime jako teško se otvaraju prvi deo hoda. Kao da nešto ih zaglavi, tipa jedan prst max mogu da se otvore. I onda kad prođu taj deo onda ide lagano (bukvalno kao da kvrcne nešto dok probije taj deo). Šta je problem? Inače od kada imam auto to ide malo teže, ali nije bilo ovako. Inače nikad mi nije radio onaj mehanizam da utisnem vrata i ona sama iskoče, uvek sam morao da ih gurnem sa strane šarke, pa kad se malo odškrinu onda ide otvaranje povlačenjem sa ove dalje strane. Ako sam uspe da objasnim. Ima li stilo uopšte taj mehanizam da sam otvori vrata kad se utisnu kao Tipo isl modeli?
  6. Tipični simptomi zapušenog EGR. Ima još par mogućnost, ali ovo je najpre razlog koji treba proveriti.
  7. Ćao drugari, moj prvi post, iako dugo dugo čitam forum. Što bi rekli muka neterala . Auto je 2002 godište, Fiat Stilo JTD 1.9 115ks. Dešava se sledeće poslednjih dana, nakon oko 1km, auto kreće da gubi snagu ne prima gas (u leru obrtomer ide do ne vise od 1100-1200 RPM, bukvalno ignorniše komandu gasa dalje od toga), oseća se jak miris i dimi beličast dim, više nego bi trebalo. Nakon što "proguta" knedlu, vožnja nadalje je potpuno normalna, radi mirno, ne dimi i tako do sledećeg dana. Ovo se dešava nekih par dana tek, ali je obrazac uvek isti. Par puta se desilo kada sam stao i nije imao snage da krene a da se ne ugasi (praktično sam bio stacionaran ), i rad je bio nemiran dosta, kao na 3 cilinda da radi ili manje. No to traje oko minut max, nakon toga kreće normalno da se ponaša, čak i pri kasnoj promeni brzine (na 3-4k, inače menjam na oko 2k). Na autu je pre manje od 8000 uradjen i veliki i mali servis. Bio sam do lokalnog majstora koji nije FIAT specijalista ali tada je auto radio normalno, i zaključak je bio ma samo teraj sve OK (nije kačen na dijagnostiku). Pošteno ga je isturirao, zagledao, uglavnom creva i kao to je sve OK. Na tabli nema grešaka, osim air-bag senzor... ko za inat tada je radio ko sat, mirno i bez glupiranja . Ono na šta ja sumnjam, čitajući o sličnim problemima EGR, nisam ništa radio (verujem a je u funkciji, prvi sam vlasnik u zemlji), ili dizne... ako nešto znači auto se vozi po gradu kraće relacije osim 1-2 puta godišnje. Izvinjavam se što je post duži... ideja je da idem u neki (dobar) servis naravno, ali bih voleo da imam ideju šta je problem i šta me čeka... koliko toliko.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...