Jump to content
FAS Euroauto Goran

Немања

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Ово је најприкладнија тема за моје питање. Фиат брава 1,6 - ауспух је са три лонца, као на слици 7-8 уписа изнад. Овај први лонац, најближи плетеници, је рикнуо, одвојио се од цеви која из њега излази, распад потпуни, у кабини је сад као у бубњу у који се удара са 10 палица непрестано. Остала два лонца изгледају добро. Моје питање је, да ли се може избацити тај предњи лонац, да се уместо њега убаци парче цеви? Значи, да буде ауспух са два лонца, као што је на моделу 1,4 на пример? У питању би било привремено решење. Ако постоје ризици, који су?
  2. Samo da napišem u čemu je bio problem, možda nekome nekad zatreba. Kao što ste mi i odgovorili, pojavio se vazduh u sistemu. Naime, gubio je antifriz na malom hladnjaku. Hvala na odgovorima.
  3. Nisam na plinu, zaboravio sam to da napišem. Nino74 je na plinu :-) Hvala na odgovorima. Probaću sutra da otkrijem gde gubi tečnost i da nađem te ventile. Koliko je složen taj postupak ozračivanja? Naišao sam na internetu na neka objašnjenja, gde prvo mora da se ispusti antifriz, pa neke dve tečnosti da se pomešaju i sipaju u sistem itd. Da li je to to, ili postoji neka kraća varijanta?
  4. Da dopunim priču. Malopre sam izašao da nešto obavim kolima, kratka vožnja. Pre polaska sam proverio rashladnu tečnost i falilo je negde oko litar i po možda nešto manje. To sam odmah dosuo i krenuo da vozim. Opet sve isto, kazaljka u crvenom, grejanje ne radi. Onda, pred kraj vožnje, odjednom se kazaljka zakucala na pola, kao da je sve kako treba. Uključim grejanje, ono počelo da duva toplo, doduše tek onako mlakasto, kao kad se uključi čim se sedne u kola pa počne da se zagreva. Ubrzo sam stigao kući, nisam se još vozikao da vidim da li će da duva pravo toplo. Kada sam parkirao i dok je radio u leru, malo je kazaljka opet skočila preko pola. Tu sam ugasio kola. Podigao sam haubu i čulo se neko cvrčanje kod posude za tečnost. Bio je mrak pa nisam video na kom mestu cvrči, ali mi je se čini da je na zatvaraču. Napipavao sam creva koja ulaze u kućište od termostata, i ono gornje (čini mi se da ide od posude do kućišta) bilo je vrelo, a donje (od kućišta do, valjda hladnjaka) bilo je mlakasto. Sutra ću proveriti da li opet fali rashladne tečnosti i koliko.
  5. Ајде овде да питам. Фијат брава 1,6 16v 98. годиште, нема климу. Све је радило нормално до данас када је приликом краће градске вожње почео да се прегрева. Казаљка у црвеном, а грејање у кабини не ради, дува хладан ваздух. Рецимо, јуче је све било нормално и грејање је нормално радило. Да ли је термостат главни осумњичени, и шта још може да буде?
  6. Nadam se da je ovo prava tema. Situacija je sledeća: Fiat Brava 98. godište, 1,6 16 ventila, benzinac. Ispada stalno iz 3. brzine i čuje se neko grebanje/struganje u vožnji. Taj zvuk je počeo da se čuje u drugoj, a sada se čuje u svakoj brzini. U četvrtu jedno vreme nije hteo da uđe, kasnije je nekako ulazio. U petu je normalno ulazio. Sve je počelo tako što je povremeno ispadao iz 3., a taj zvuk je kasnije došao. Kada je ugašen, u neke brzine ulazi niormalno, u neke teško ili nikako. Recimo, prvo nije hteo u 4., pa kada sam ga nekako ugurao u 4. onda nije hteo u npr. 2. Ceo ovaj razvoj događaja se desio u toku jedne duže vožnje, 2h300km. U odlasku je nekoliko puta ispao iz treće, u povratku je krenuo taj zvuk, učestalo do stalno ispadanje iz 3. i te povremene nedaće sa ubacivanjem u 4. Eto, ako je neko imao slična iskustva, ili se razume u ovu problematiku, molio bih da odgovori. Čisto da imam neki okvir kada je u pitanju utrošak vremena, love i uopšte zajebancija koja može da usledi.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...