Jump to content
FAS Goran

Mladen82

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About Mladen82

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/10/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Umka

Recent Profile Visitors

594 profile views
  1. Ovakve su novosti. Auto je prikacen na dijagnostiku i jedina greska mu je P0130. I to javlja se povremeno. E sad ne verujem da lambda moze da pravi ovakve probleme. Skenirano je sa Multiecuscan. Treba li na nesto posebno da obratim paznju u parametrima
  2. Sutra mi stiže dijagnostika pa ćemo videti šta kaže. Dizne su čišćene skoro.
  3. Pumpa je nova. Zamenjena nema mesec dana. Iako i ona stara je bila dobra. Svećice su nove. Kablove on nema već su bobine direktno na svećicama. A sumnjam na leptira jer je sve nekako počelo kada sam otkačio džek sa motora leptira. Posle toga više nikako da sastavi rad kako treba. Ne znam ima li neka dijagnostika koju bih mogao da kupim a da nije preskupa.
  4. Kada se ugreje malo bolje radi ali i dalje slična situacija. Detonira kada mu dam gas što se čuje na snimklu. Moja najveća sumnja je u leptir. Ne znam jel on se programira ili šta? i da li on može ovoliko da zeza?
  5. Društvo imam veliki problem. Auto neće da prima gas i jako loše radi. U pitanju je marea 2,0 hgt 115kw. Problem je što neće ni da vuče. Jedva iz dvorišta mogu da je isteram. A najbliži servis za fiate koje ja znam je na 25km odavde. Ne znam ni smem li da je vozim toliko u ovakvom stanju. Može li neki hint šta bih mogao da uradim. Napomenuo bih da su svećice nove, protokomer sam promenio i lambdu. Doduše polovno i jedno i drugo, ali provereno pre kupovine. Poslušajte zvuk na videu da bi vam bilo jasnije o čemu se radi.
  6. Zdravo društvo. Radim generalku na mojoj Mari. A motor onaj HGT 2,0. Treba da ga uzubim ali nemam alat. Ima li ko dobre duše ovde ko ima blokirače da mi ih pozajmi. Odužiću se Hvala unapred.
  7. Pozdrav društvo. Imam neke bizarne probleme ko je mi liče na neke gremline. Naime, pali mi se lampica za diznu i airbag u isto vreme. Auto na benzinu ne radi u leru kako treba i ima knedlu. Mislio sam da je problem u nekom kablu. Ujutru malo teže upali i podigne obrtaje na 1200 pa posle odredjenog vremena treba da spusti na 800 otprilike. Medjutim kada spusti on se i ugasi. Ako hoću da dam gas on se uguši i ugasi se. Ja sam sve kablove koje postoje u motornom prostoru drmao, konektore čupao, šta sve nisam radio. U jednom trenutku je ugasio svetiljke za diznu i airbag. Ne znam kako ni zašto. Od tada je radio fantastično. Nikakvih problema nisam imao. Sve do sinoć kada sam bio nešto po gradu. Kada sam ovo čačkao zaboravio sam da stegnem klemu + nego sam je samo onako stavio. Ono je išlo nekako dok se nešto od vibracija nije mrdnulo i kada sam hteo da upalim auto odjednom je nestalo struje. Videh da sam zeznuo pa nisam zategao klemu. Stegnem ja to kad ono ponovo upalio lampice i opet sve isto od početka. Znači ništa nisam dirao. Išao lepo, stao ugasio ga i kada sam hteo da ga upalim nestala struja. Samo sam otvorio haubu i stegao klemu. I problem ponovo nastaje. Više ne znam šta da radim. E i da napomenem još nešto. Ne znam da li to tako treba ili ne. Kod mene neki komp stoji iznad leptira gasa. Kada ga odšrafim vidim da on baca varnicu na masu. Ne znam da li je on tako fabrički umašen ili nije. I drugo ispod njega onaj motorčić koji otvara leptir gasa stalno zuji. Treba li tako? Hvala
  8. Problem sa strujom je konačno rešen. Potrajalo je dok se pronašlo gde se spojilo ali smo uspeli. Samo da napomenem da su kablovi u užasnom stanju. Ispucali kao da su od plastike. Doduše nisu u pitanju kablovi koje je fabrika ugradila, već oni koji su naknadno ugradjivani kada je sekvent instaliran. Moraću na proleće da izmenim skoro sve te kablove. U suštini sam za sada zadovoljan (iako je bilo momenata kada sam prokunuo dan kada sam ga kupio). Kvar je bio sitnica. Samo je trebalo naći gde je. Sada se javlja drugi problem. Neravnomeran rad ujutru i paljenje nekih lampica, ali o tome ću pisati u tehničkim problemima.
  9. E ovako. Prvo hvla ti sto si odgovorio. Unimer stavim na ampermetar i okrenem na 200mA. Kada je normalan on pokaze da vuce oko 30-40mA. Medjutim kad stavim osigurac za imobilajzer on samo pokaze ono 1. Zanimljivo je sto se pojavilo na cetiri razlicita mesta u isto vreme. Zato mi je sve ovo jako sumljivo. Na marei ima 4 glavna osiguraca. EFI, IGN,J/B2 i J/B1. IGN je u redu, ali ostala tri nisu. EFI ide do imobilajzera. o tome sam vec pisao. J/B2 ide u kutiju za osigurace i iz nje ide na vise mesta. Tu sam nasao da je problem u konektoru B pozadi na onoj Integrated service control unit. Tako bar pise na semi. On bi trebalo da je za podizace, centralnu itd E sad osigurac J/B jos nisam stigao da ispratim. Problem je i u instalaciji za plin. Isto vuce struju. Ne znam jos gde Ne razumem jer sam auto ostavio sasvim normalno. Kada sam dosao sutradan on je pistao unutra u kabini naizmenicno.
  10. Ne stigoh ni da uzivam u autu a vec se pojavise problemi sa elektrikom. Naime izvuce mi struju iz akumulatora. Unimerom videh da vuce struju na nekoliko kablova. Nije mi jasno kako od jednom se pojavio problem na vise mesta. U stvari nije mi bas najjasnije. Treba mi pomoc od autoelektricara. Ni jedan osigurac nije pregoreo, a unimer pokazuje da struju vuce nenormalno. Jedan primer je imobilajzer. Za njega ide osigurac od 7.5A. Kada izvadim taj osigurac onda potrosnja struje se vrati u normalu. Ako merim na tom osiguracu amperaza izlazi iz opsega merenja. Mislim da negde opasno gresim ali ne znam sta mi promice. Auto isprazni akumulator u roku od 5-10 min. Nadam se da ima elektricara ovde. Hvala unapred.
  11. Što se potrošnje tiče tu me je prijatno iznenadila. Doduše, ja vozim štedljivo, neki bi rekli penzionerski. Ibarskom sam išao malo u rodni kraj, tako da na osnovu predjenih 800km mogu reći da troši oko 8,2. Napominjem da sam retko kada prelazio 2500 obrtaja. Dobro kod ovog motora je što kada ga ubaciš u 5 brzinu zaboraviš na menjač. Ako uzmemo u obzir da pašin jugo troši 7,5 na tom istom putu onda sam ja i više nego zadovoljan. Po gradu troši mnogo više. Ali iskreno nije ovo auto za grad. Predugačak je za parkiranje po Beogradu i prejak za gradske uslove. MOžda se mnogi neće složiti samnom, ali po meni je tako. Ovom ladjom se plovi na daleka mora. I sorry za velike slike. Videh da sam pogrešio, ali beše kasno. Neće se ponoviti
  12. Hvala još jednom na dobrodošlici. Krenuću odmah dok je još vruće. Kupio sam je sa nekim sitnim problemima koje su mnogo ubile cenu. Jedan od problema je to što na benzinu nije hteo da upali, pa i ako upali ne radi kako treba. Odmah je palo rasturanje. Nemam ovde sve slike ali postaviću kasnije kako se vade dizne, kako se vadi pumpa itd. Ali krenimo redom. Prvo sam posumnjao na dizne. Iščupao sam ih i priključio na akumulator uz pomoć dva kablića. Dunuo kroz njih i videh da nisu zapušene skroz. Nažalost, to je sve što sam u tom trenutku mogao da vidim i uradim oko dizni. Uskoro će ići na čišćenje u servis. Elem, videh da nisu zapušene, znači morao bi bar da upali na benzin. Preselih se u gepek da vadim pumpu. Postupak vadjenja pumpe ću naknadno opisati i dokumentovati slikama. Čim sam izvadio pumpu videh u čemu je problem. u samoj pumpi postoji jedno crevo. E to crevo je puklo. Pumpa naravno radi bez problema, ali ne gura gorivo gde treba već gorivo vraća u rezervoar. Zamenili smo crevce, očistili filter koji je bio katasrtofa: i sklopili sve nazad. Moram da napomenem da u pumpi postoji još jedna stvarčica i siguran sam da je to ventil koji kada pumpa nabije dovoljan pritisak u diznama on otvori i vrati višak goriva nazad u rezervoar. To izgleda ovako: Posle toga smo testirali pumpu direktno sa akumulatora i tek kada smo se uverili da tera gorivo kao luda sve smo vratili na mesto. Posle toga na benzinu je upalio na pola ključa. Doduše i dalje nije radio mirno. Videćemo posle čišćenja dizni kako će se ponašati ali za to ćemo sačekati koji dan. MOJE PITANJE: Da li postoji još koji uzrok što ne radi kako treba na benzinu? Napomenuo bih da na plinu (sekvent je u pitanju) ide kao avion. Probao sam da dok radi na benzinu polako iskopčavam jedan po jedan kablić sa dizni. Kao nekad kada smo na jugiću vadili po jedan kabl sa svećica. Na osnovu zvuka rekao bih da najveći problem pravi druga dizna. Na 1,3,4 i 5 kada iščupam kabl, motor promeni zvuk. Na drugoj je ta promena jedva primetna.
  13. Pozdrav drugari. Evo kao što u predstavljanju rekoh postao sam vlasnik Maree od pre nekoliko dana. Loše vreme pa nikako da je slikam lepo. Ako se vreme malo prolepša biće dosta slika. Naime Marea je kupljena u kozmetički lošem stanju, ali sa dobrom mehanikom. Za limariju nema sta da pricam. Uzeta je za smešne pare tako da sada predstoji malo ulaganja u nju da se dovede u red. Ovde ću voditi mali dnevnik kao što sam radio na opel forumu za moju vektricu. Tako da će me biti dosta ovde. Trebaće mi i dosta vaše pomoći tako da se uzdam u vas. Sa opelašima je bila super saradnja i sve pohvale za njih, pa se nadam da će biti i sa vama. Ja nisam neki mehaničar profesionalac, ali se amaterski bavim ovim. Nisam do sada radio na fiatu tako da će mi trebati vaše iskustvo da završim ovaj projekat. Volim da slikam sve što radim tako da ova tema može biti i neki How To za mareu. Jer biće i pametnih stvari, a bogme biće i grešaka, pa nek se ljudi uče na mojim sr . Ono što hoću da kažem je da je svaki savet dobrodošao. Ako krenem na pogrešnu stranu slobodno me ispravite jer ja ne tvrdim da znam sve. Čak naprotiv. I nadam se da su admini blagonakloni ovde pošto ću pisati dosta, a trudiću se da sve bude pregledno. Za sada toliko. Hvala vam unapred na svemu. Kasnije ću pisati šta sve treba uraditi na njoj.
  14. Cao narode. Od danas smo kolege. Sa Opela predjoh na Fiat. Od danas sam vlasnik Fiat Maree 2.0 karavan 2002 god. A ja sam Mladen. Zivim na Umci i smaracu vas raznim pitanjima

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...