Jump to content
FAS Goran

Ivdza

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Ivdza

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Deutschland

Previous Fields

  • Garage
    Punto Mk2 2002
  1. nazalost nemam. mnogi pricaju da slican problem moze da dodje od kabla mase, i razmisljao sam da ga promenim. Zna li neko gde zavrsava drugi kraj od kabla mase? Kabl ulazi u onu jednu kanalicu i posle ne vidim gde ide.
  2. Pozdrav, imam punta 02 1,2 8v. treba mi pomoć. Mislim da je moj problem vezan za elektriku koja je očigledno daleko od toga da bi se mogla nazvati kvalitetnom. uglavnom ne znam odakle da počnem. Najviše mi ide na živce što se povremeno pojavi greška na servu. Nemam blage veze odakle. Dešavalo se da mi grešku prijavi onog trenutka kada pojačam muziku u kolima, ili kada podižem i spuštam stakla. Naravno imam elektronske podizače. Dešavalo mi se par puta i u sporoj vožnji bez gasa na kvačilu. Volan ostane potpuno upravljiv i u vožnji se obično ne primećuje da je servo ispao. Jedan jedini put je servo stvarno ispao i znam kako se oseća volan tada u rukama. Najčešće rešenje bude da ugasim auto i ponovo upalim, ali obično se tada pojavi i problem sa paljenjem. Lampica ključa gori i displej sata treperi. Rešenje je da nekoliko puta dam kontakt i sačekam da se svetla na tabli pogase i onda upali bez greške. Majstor je merio akumulator i kaže da je ispravan. Osim ovih problema lampica za svetla gotovo stalno svetli i retko pri blagom kočenju ume da zatreperi i crvena lampica za airbag. Prekontrolisao sam sva svetla na vozilu i sva su ispravna. Na dijagnostici se više ne vidi ništa. Ranije su bile neke greške upisane tipa poznata u1600, zatim senzor brzine i slično ali su te greške obrisane i više se ne pojavljuju. Ove greške sada ne ostaju nigde upisane. Ako može neki savet, gde dalje da tražim rešenje a da to nije vožnja na sledeći otpad.
  3. Pa kažem, curi kada stanem, i ugasim motor. Tako da ako često vozim kratke relacije mislim da će mi problem biti veći. Da li znaš nešto oko semeringa?? Hvala na savetu
  4. Antifriz nije u hladnjaku već obična voda. To je prodavac sipao kada sam mu auto doterao sa kvaromDa je samo 100 eura zamenio bih ga sutra i ne bi razmišljao. Mislim da mi ovde taj posao nijedan servis neće ispod 500 raditi. Kako misliš da se zategne glava?
  5. Koliko misliš kada tako curka da je akutno da se menja dihtung?? Planirao sam neke radove na njemu, ali ne baš tri dana pošto sam ga preuzeo. Nemam iskustva sa Puntom, ranija sam vozio fiestu koja je bila prilično robustan auto
  6. Danas sam ponovo posmatrao i evo šaljem dve slike. Mala fleka od voda koja je nastala jutros kada sam stao. Na drugoj slici je mesto koje mi je jedino sumljivo na motoru. Neka mala fleka na ivici, ali pipao sam i nisam uspeo da vidim nikakav trag koji otiče negde prema dole
  7. Ali to bi moralo da se vidi na bloku negde? Tu oko bloka sam išao i gledao. Osim prljavštine ništa nismo ni ja, a ni kolega videli.
  8. Pozdrav prijatelji. Nov sam ovde, čitam vas već par dana pa je red i vreme da se i ja predstavim. Živim u Nemačkoj već neko vreme i pre tri dana sam kupio jednog Punta 1.2 8v iz 2002. Prešao 125K. Cena prava sitnica 500€. Malo udaren sa strane dole, deo krila, ništa strašno. Prvi dan nakon što sam auto preuzeo, vozao se nekih 80km i u povratku sam upao u jedan čep na autoputu i posle 10 minuta lampica za temperaturu je odletela u crvenu zonu. Moj majstor je u blizini i nekako sam uspeo da stignem do njega. Nije mogao da mi da neki poseban savet osim da je u najgorem slučaju cilindar na glavi motora vrisnuo što bi se ovde smatralo totalnom štetom, na takvom auto. Ohladio se doterao sam ga do kuće i pozvao sam prodavca koji mi je rekao da dođem sutradan i dovezem auto da pogleda. Krenuo i nisam morao ovaj put ni da tražim neki čep, u toku vožnju nakon 2km krenulo je opet brzo ka crvenom. Tu sam stao pozvao šlep službu koja me je odvukla do prodavca. Zamenio je ventilator, pročistio i ozračio sistem hlađenja, testirao je auto i rekao da mogu ponovo da ga preuzmem. Stvarno auto radi, ide lepo i prešao sam od tada nekih 100km nikakav problem u vožnji nisam imao. Temperatura ne prelazi sredinu, i imam toplo duvanje u kabini. Dok sam se vozao danas proveravao sam nivo vode, i čini mi se da pada. Jedino mesto gde curi primetio sam da ide sa menjača, neki spoj između dva pleha. Nije ulje, nego voda definitivno. Više puta sam posmatrao. Ne znam kako da objasnim. Nemam pojma odakle se tu stvara voda. Prodavac tvrdi to je kondenzacija, ali me zanima otkud baš na tom mestu?? Kaplje nekih 10 minuta nakon što ga ugasim i posle prestaje. Dok motor radi na tom mestu nema ničega. Pumpa za vodu je valjda sa druge strane motora i ne bi se na tom mestu videla?? Možda mali hladnjak?? Gledao sam sa još jednim prijateljem koji je mehaničar na sve simptome za glavu cilindra i ni on a ni ja nismo mogli da nađemo bilo šta. Nikakav majonez na čepovima, ne vidim beli dim u vožnji, ulje na štapu izgleda normalno, motor napred skroz suv, pozadi nešto zaprljan... Jedino hoću da mi moj majstor švaba kod koga sam ranije redovno odlazio još izmeri pritisak na cilindrima ali za to kaže nema vremena, tako da ću tražiti narednih dana nekog drugog. Ipak podigao je auto na binu danas i primetio je ulje sa desne strane kartera i na gumenoj manžentni iza. Najverovatnije dolazi sa semeringa kaže,koji prska, ali ne isključuje i da dolazi sa zadnje strane motora. Ako taj semering pravi problem oko tog ulja, koji je problem to da se napravi u sopstvenoj režiji?? Kapiram da mora se naći neka bina da se auto podigne, što nije problem, ovde se mogu radionice iznajmiti na sat i imao bih tog drugara da mi pomogne, ali ne znam koji je alat potreban?? Puno zahvalan na savetima

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...