Jump to content
FAS Goran

vojislav84

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About vojislav84

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd
  1. Pozdrav svima, Nov sam ovde i registrovao sam se da bih podelio svoje iskustvo sa vama. Drugar ima punta 1.9 sa lukasovom pumpom. Auto je teško palio, trzao u toku vožnje, gasio se se sam od sebe, a kada je on gasio auto, čak i kad izvuče ključ auto još malo odradi. Zamenio je i grejače, očistio dizne, stavio nov akumulator, ali problem i dalje isti. Većina majstora mu je rekla da je problem u pumpi i da mora da se remontuje ili zameni drugom. Nakon prelistavanja foruma, juče smo rešili da očistimo senzor položaja rotora na pumpi i da očistimo sito u rezervoaru. Senzor se lako skida, žice nismo otkačinjali ( sekli ), nego onako povezanog na pumpu smo isprali benzinom za zippo upaljace, ošmirgrali bakarni prsten na senzoru ( vodena šmirgla ), onda opet isprali i izduvali, takođe smo i ležište senzora na samoj pumpi isprali i lepo prebrisali. Kad smo iz rezervoara izvukli plovak sa sitom, bio je pun nekog mulja (smeđe želatinaste mase), sve smo lepo isprali i vratili nazad. Auto je upalio iz drugog puta (dok je povukao gorivo koje je iscurelo prilikom skidanja plovka), bez trzanja, ostavili da radi uleru par minuta. Kad smo gasili auto, ugasio se odmah nakon okretanja ključa bez dodatnog rada kao što je bilo pre čišćenja. Ponovo smo ga upalili i to iz prve, vozili ga po kraju bez trunke cimanja, štucanja itd. Sad radi kao sat. Nadam se da smo rešili problem bez remontovanja pumpe. Valjda sam nekome pomogao ovim postom. Pozdrav,

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...