Jump to content
FAS Goran

stevicdejan

Members
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

About stevicdejan

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/12/1977

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Leskovac
  • Interests
    Kola, motori, lepe zene ponajvise

Previous Fields

  • Garage
    BMW 316i,2003
  1. Evo drugari da se javim nakon mesec dana natezanja oko auta. Kao što sam rekao slao sam ecu na reparaciju i ponovo se javio isti problem, prekontrolisali smo i konektor, nije bilo ni do njega, majstor je skinuo klapnu i rekao da je vukla oko 1 amper a treba valjda oko 0,3 ampera pa je kao to bio uzrok. Očistio on klapnu, sredio je, namontiramo mi na auto i covek ode,medjutim nakon 5 minuta ista prica i ja popizdim. Oteram mu ja kola,probamo drugu klapnu ali opet nece. Probao svašta, slao ga kod nekog ovde medjutim on ga još više sjebe pa se posle gasio. Na kraju mi je narucio drugi ecu danas namontirao i sad sve radi kako treba, nadam se da će tako i ostati. Zahvaljujem se svima na pomoći.
  2. Sale to se desilo odjednom, ugasio sam auto uveče, najnormalnije je radio. Sutradan je lepo upalio i kad sam krenuo upalio je engine fault i ne reaguje na dodavanje gasa. Oterao sam ga na dijagnostiku i majstor kaže greska p1220 valjda beše i kaže da je do ecu-a. Dam ga na reparaciju i taj čovek što ga je radio je rekao da mu je menjao drajvere za leptir gasa ili sta već. Nakon montaže upalio je normalno i radio nekih desetak minuta da bi sutradan ponovo počeo da pokazuje iste simptome, ali poslušacu savet u svakom slučaju pa ćemo proveriti i to. Taj čovek mu je rekao da je moguće da klapna pravi problem i da zbog nje pregorevaju drajveri. Zahvaljujem se i javljam šta sam uradio ovih dana
  3. Sad sam namestio dok čekam majstora i prvi put je upalio normalno, drugi put ista prica
  4. Nisam Sale, skinuo sam ga ponovo, treba da ga nosim majstoru Na koji konektor misliš? Pretpostavljam onaj crni
  5. Hvala Neso, cuo sam ja za njega, ali ecu je repariran, tj. zamenjeni drajveri ali su ponovo pregoreli izgleda jer opet ima iste simptome. kako moze klapna da ih pregori ne znam
  6. Pozdrav drugari, evo i mene posle duzeg vremena, pre neki dan mi se desilo da stilo 1.6 nece da primi gas nakon paljenja 2-3 minuta i izbacio engine fault, ne gasi se, malo nemirnije radi i obrtaje je povecao na oko 1200. Odlaskom na dijagnostiku je pokazao gresku kontrola klapne gasa i majstor mi je rekao da je problem do ECU-a. Poslao ga je na reparaciju, majstor mu je rekao da je zamenio drajvere za leptir gasa. Kada je ECU stigao sa popravke, namontirali smo ga na auto, upalio i radio je normalnol, primao gas. Postigao je radnu temperaturu a nakon 2 -3 gasenja i paljenja sam je obrisao gresku i ugasio lampicu. Ugasim ja auto ( to je bilo juce), kad danas da ga upalim upali on lepo, hteo sam da ga operem pa sam ga pomerio par metara, nakon drugog paljenja ponovo drzi obrtaje oko 1200, poruka engine fault i ponovo nece da prima gas. Pozovem majstora koji mi je slao ECU na reparaciju i kazem mu sta se desilo, inace je elektricar jedan od boljih, kaze da je moguce da klapna gasa pravi problem tj. da salje veci napon prema ECU i da je ona zeznula stvar pa su ponovo pregoreli drajveri. Da li je neko imao ovakav problem i ako je imao kako ga je resio, molim vas za pomoc i objasnjenje zasto dolazi do ovoga. Svaka sugestija je dobrodosla, hvala unapred.
  7. Buba -caletova, inace prvi auto koji sam vozio sa dozvolom Audi 100 CD 2.0 Audi 100 CC 2.4 Yugo 55, kakav prelaz a Audi 90 quattro Nissan Primera 1.6 SLX sada Fiat Stilo 1.6
  8. A ne verujem, Zake mu je prva ljubav Da li bi celjustima stajala boja kao sto je na autu, neka zelenkasta, ionako mi je ova ispala kao osnovna, za ograde
  9. Ok Buco, hvala za info Jedino ako je promenio delatnost i batalio krokodile
  10. Sa ovim blade neces pogresiti sigurno, mislim da mu od svih najbolje stoje bas one , farbao sam celjusti u sivu boju ali ona ispala siva sacuvaj Boze, jedino sto nece da hrdjaju inace boja je katastrofa. Sto se tice folija, hteo sam letos ali nisam stigao finansijski i izgleda da je bolje sto nisam. Elem, onog dana sam bio da ga registrujem a moj drug koji je inace direktor AMSS-a Leskovac me pita: Ima li folije, reko nema, sto? Kaze da ima morao bi da ih skidas jer ne bi prosao tehnicki, reko jel me zezas, pa kako ovi sto ih vec imaju registruju kola, kaze kod nas nece moci nikako a ovi ostali sto vrse tehnicke preglede ako si dobar sa vlasnikom onda moze, mada ce te kaze i onda hebavati policija Zanimljiv predlog, samo jos kad bih nasao neku lepu plavu boju, ovde kod mene nema nista od auto opreme, kad ih pitam za farbu ili sprej za celjusti gledaju me kao vanzemaljca
  11. Svaka cast na organizaciji ljudi, krivo mi je sto nisam prisustvovao, nisam mogao zbog posla. A da dolazim od 12 do 14h bilo mi bezveze, vidim da ste se lepo proveli a i pocastili. Sta cu kad su skupovi uvek nedeljom kad normalni ljudi odmaraju i zezaju se a ja nedeljom uvek radim, hebem ti poso
  12. Momci vidim po slikama i komentarima da ste se lepo proveli i zezali, zao mi je sto nisam mogao da dodjem i budem deo svega ovoga, nekom drugom prilikom .
  13. I ja bih dosao ali radim nazalost, nema sanse da se zamenim a odmor imam tek od 09.juna, u svakom slucaju lep provod i cekamo slike
  14. Pa moze i siva, posto su felne dosta otvorene videce se razlika a ujedno ce biti uredno i pedantno. Sad trenutno koliko mi se gleda u njih toliko me celjusti odvracaju od toga :rofl: Nego ne znam za zatamnjvanje zadnjih stakala kolika je dozvoljena granica ili je nema pa moze i 100%, ortak mi kaze da moze koliko hoces, je li neko u toku?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...