Karlo2105 0 Posted February 15, 2010 evo i da predstavim svoju lybru, 2.4 jtd 140 KS 2001. godina, brdo opreme kao i svaka Lybra , od meni zanimljivijih stvari koje nema baš svaka Lybra tu je 10x aribag, kožna grijanja sjedala električno pomicana s memorijom, BOSE sistem 8+1, tempomat... ukratko to je to i evo par fotki pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted February 16, 2010 Dobro došao! - (i bolje nas našao)!. Sjajna ti je Lybra - prava Lybrissima! (što bi rekli Italijani). Kako ide u Hrvatskoj sa registracijom i osuguranjem vozila preko 2000 kubika? Pitam te to sa razlogom jer ovde kod nas malo čoveku presedne život jer je iznos praktično duplo veći nego za standardni Lybrin diesel motor...pa sva uživanja koje pruža to vozilo bivaju ugrožena teškim nametima koja su predvidjena za ovakvu vrstu divote. (recimo Lybra 1.9 jtd - 270e, Lybra 2.4 jtd preko 500!). Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 16, 2010 Auuuu al' je moćna Koliko kod vas izađe registracija za nju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karlo2105 0 Posted February 16, 2010 kod nas se registracija (dakle osiguranje + sva davanja) izračunavaju prema snazi motora u kW. postoji tablica grupa prema snazi: do33kW, 33-44kW, 45-55kW, 55-66kW, 67-84kw i od 85-110kW. nakon 110kW postoje neki posebni izračuni. uglavnom za moju 2.4 jtd 103 kW ukupan trošak registracije ispada oko 3800kn što je cca 550€. kao primjer razlika između 1.9 jtd 85 kW i 2.4 jtd 103 kW je oko 300 kn što je man je od 50€.to se sve odnosi na osiguranje sa 50% bonusa. evo link za izračunavanje registracije kod nas My linktakođer postoje male razlike s obzirom gdje se auto registrira, ovo je za područje grada Zagreba, dakle ZG registracije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted February 16, 2010 Lybra za medalju Interesantno da je kod nas razlika izmedju 19JTD i 2.4JTD,pa skoro duplo ,u korist 1.9 naravno nadam se da ce tako i ostati ,da ne cuje zlo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted February 16, 2010 ^^^ Nemoj da te čuje SM Zoki... medjutim dobro je znati da je prosečna plata u ZG-u znatno veća nego u "našem" BG-u.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karlo2105 0 Posted February 16, 2010 (edited) kolko vas ispada registracija za 1.9 jtd ???pardon, vidio sam gore, 270€, i moram priznat stvarno puno manje, skoro pa duplo manje nego kod nas Edited February 16, 2010 by Karlo2105 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BKS_tmo 0 Posted February 16, 2010 Jeste ali su zato kod nas cene automobila mnogo vece. A Lybra je mnooooogo lepa, stvarno nemam reči. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxanik 0 Posted February 16, 2010 Prelepa je lybra, neka je sa srecom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 17, 2010 kolko vas ispada registracija za 1.9 jtd ???pardon, vidio sam gore, 270€, i moram priznat stvarno puno manje, skoro pa duplo manje nego kod nasZa 1,9JTD je oko 22 000rsd što je oko 230€, a za 2,4JTD je oko 45 000rsd što je oko 460€... kod nas je registracija preskupa za vozila koja imaju preko 2000 kubika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
3.14jan 1 Posted February 17, 2010 Sve zavisi u kom gradu registrujes vozilo, razlike su i po 5000-6000 din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ćale 0 Posted February 17, 2010 Lancia Lybra 1.9JTD - 115konja - 2002 godiste:Prva registracija(nove tablice i saobracajna) + tehnicki pregled = 30.000din.Inace Karlo, auto ti je lutka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted February 17, 2010 (edited) Ja ga registrovao, osigurao, tehnički pregledao, platio "čekarinu" kod policajaca, sve ukupno 26.350 din. tehnički centar SJAJ - u Dimitrija Tucovića (kod Gradske Bolnice) . datum: 11.02.2010. Merili mi i izduvne gasove (prošao bez problema), kočnice u jadnom stanju - pustio me čovek jer su na dijagramu bile perfektne, ali je vizuelnim pregledom ustanovio potpunu istrošenost paknova na svim diskovima, kao priličnu pojedenost svih diskova). Tako da sam i to zamenio..... Edited February 17, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites