Jump to content
FAS Goran

cosa

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About cosa

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    BiH
  1. zemljak nevjerujem da nema nigdje pogledaj malo po servisima mora biti 100% a mislim da je dosta jeftinije nego taj sto si placao od 26€ mislim da je cca 7-8 € ( nezam tacno ja sam dobio gratis od majstora jer nevjerujem bas da bi mi ga dao dzabe da je tako skup ) moj ti je savjet radije vrati taj stari dok ne uzmes novi nego bez... ja sam ostavio skoro auto 2-3 dana ispod bora i malo poslije toga sam htio da provjerim u kakvom je stanju filter i kad sam otvorio imao sam sta i da vidim borovih iglica je bilo nasve strane pod nogama bukvalno ko da je neko istreso usisvo sam jedno 15 min... tako da mozes samo da pretopostavljas cega bi sve bilo i gdje bi sve pozapadalo u sistemu da nije bilo filtera ... pozz
  2. Joca zans li jel moguce zamjeniti tj prepravitt ulozak brave - kod mene je sledeci problem odkljucavam i zakljucavam na one dugmice na kljucu medjutim kljuc ni u jednu bravu nece osim u bos bravu kad palim auto al i to mi je donkle recimo ok mada nije al et ... nego mi je problem sto sam primjetio da bilo koji kljuc da stavim u bravu od vrata automatski odkljuca auto i spusti prozore kao da napravi neki "kratak spoj" al samo na tim jednim vratim planiro sam obic autootpade da uzmem brave sad ne znam sta mi je pametnije dal zamjeniti sve brave ( i da lije to uopste moguce ) ili samo da uzmem 3 ulozka za vrata i gepek i da to prepravim ako moze ...
  3. ma nista ne prijavi u tome i jest problem prvo je svjetlila slabim intezitetom tj jedino ja sam to vidio kome god sam pokazo svi su govorili ma cini ti se al sad gori jace i gori non stop ...
  4. a znal neko sto mi stalno svijetli onaj narandzasti trokutic na ins.tabli - znaci gori non stop vise tinja nego sto gori ... ne prijavi nikakvu gresku nego samo ostane upaljen prilikom davanja kontakta sutra idem cisti to oko klema mozda pomogne ....
  5. drug to je taj ...hvala puno malo WD-a i rijesen problem ...pozz
  6. momci jel neko imao situaciju da prilikom paljenja onaj zuti trokutic od "Engine fault" ostane napola upaljen ako me razumijete znaci prijavi gresku dal airbag dal sensor goriva nebitno obicno se taj trokutic ugasi poslije prijave greske ali sad ostane upaljen napola tj tinja i gori citavo vrijeme tako ...
  7. znal neko kako doci do kontakata prednjeg suvozacevog air baga - do sad sam imao problema sa onim kontaktima ispod sjedista i malo wd-a je rijesavalo problem medjutim sad na dijagnostici mi je prijatelj ocitao gresku: prevelik otpor na prednjem suvozacevamo airbagu ...
  8. crijeva sam provjerio i po meni nije nigdje na šelni iza boce je mokro ne ispod nego bas iza boce oko onog sastava a na hladnjaku nisam sinoc mogao nista vidjeti bilo je mokro na jednom dijelu malo iznad onih crijeva od kompresora klime sad ne znam jel od snijega ili je negdje prsnuo ali mislim da je ipak boca u pitanju jer kad dospem tecnost na max ona "iscuri" do pri dnu boce i tu stane dalje nece mislim da je hladnjak u pitanju icurilo bi sve jel tako .... raspito sam se sad telefonom u jednom auto otpadu hoce 25€ za bocu - jel to puno
  9. bice da je do antifriza tj izgleda da negdje rasipa sinoc sam dosuo na benzinskoj cijeli litar bilo je samo po dnu boce i dok sam dosao do kuce opet se vratio na taj nivo a primjetio sam da je iza boce dosta mokro na hladnjaku nisam mogao nista vidjet jer je i od snjega mokar bio ...izgleda da mu fali tecnosti pa treba vremena da nabije pritisak pa zato i grijanje nece odma da radi ( barem ja tako mislim )
  10. momci sa stilom pomagajte dvije noci za redom mi se desilo da je stiiilo dostigo radnu temp.brzinom ko i do sada znaci normala medjutim grijanje nije htjelo da radi a u mjestu dok stojim temp. se cak poveca malo par crtica iznad radne temp.al se brzo vrati u noramlu i tek nekad poslije nekih 5-6 km je pocelo da puse topli zrak i kad proradi grijanje onda nema ni povecavanja temp ...pregledo sam tecnost ima dovoljno danas mi ostaje jos da prepipam crijeva od hladnjaka kako miki u jednom postu rece pa da vidim jesul obadva topla - jel neko imao slicnih situacija i sta mislite sta je u pitanju jeli termostat ili nedaj boze sta drugo ako sam fulo mjesto sory il ako ima sl tema - cito sam nema sta nisam
  11. samo moram ti priznat dosta sam stvari sam rijesio zahvaljujuci ovom forumu ustedio mi je dosta para a valjda zato i postoji ....
  12. ma totalno banalna stvar pokuso ja malo da pomjerim volan gore dole i pirmjetim da gubi kontakt i izbacuje gresku "loose connection" i to me jos vise bilo prepalo sta je reko ovo sad cu ga prodat kad ja malo ruku zavuko ispod plastike ispod volana napipam dzek koji je bio gotov ispo vjerovatno sto ide u motoric od serva vratim ga namjesto i od tad da kucenm u drvo servo radi ko zmaj .... sreca da sam sam to rijesio inace da sam otiso majstoru odero bi me ko zeca a vec sam se poceo raspitvat za novi servo tj polovni 200€
  13. pozdrav miki a i ostalim majstorima, ....naime imam sledeci problem prije par dana izbacio mi je gresku engine fel. i uaplila se crvena lampca koja bi poslije 10-15 min kad se motor ugasi nestala majstor mi je ocito na dijagnostici da je otisao injektor na 4 cilindru ... malo mi je to sumnjivo jer ako je otiso radio bio non stop na 3 cilindra a ne ovako kad malo jace sitisnem gas recimo 3 -3,5 obrataja ona se upali i kasnije kod ponovnog paljenje nestane i sve ok ...pitao sam ga da nije do kontakta i on je poprskao i rekao idi probaj nemoj nista kupovat - presao sam nekih cca 40 km i nije se upalila jos sam ga stisko pravo i sav sretan reko to je to kad ono upali se ponovo samo sto je ovaj put auto izgubilo totalno snagu i puno se treslo kao da je kamion u pitanju onda sam ja stupio u "akciju" odkopco sam dzek sa tog 4 injektora i malim sarafcigerom probo "izvuc" te kontakte i vratio upalio sve ok nema ruznog zvuka nema vibracija snaga je tu leti ko i prije i vratio sam se kuci znaci opet nekih cca 40 km malo agresivnije voznje i nije se vise palila lampica ...ne znam jesam li ti mogao objasniti u cemu je tacno problem i jesili se susretao sa tim i da lije majstor bio upravu da trebam taj injektor zamjenit tj da lije do njega izvinite na duzini poruke i nadam se da cete mi odgovoriti ... hvala unaprijed ps u pitanju je Stilo 1,9 JTD 2002 god .
  14. pozz ako je pitanje na pogresnom mjestu izvinjavam se eh ovako klima mi nije radila nikako kako sam uzeo stila i odem kod majstora koji kazu puni klime kad ciko nesto uvrnu proba tam vam kompresor i kaze ovdje ti je kompresor otiso ...cca 200€ polovni ti nepreporucujem jer je i to macak u vreci al et ako ces biti mirniji napunit cemo malo pa da porbamo i haj on napuni ja upali kad poce nesto krcat al puse hladno ja se obradova evo ga proradi ... medjutim opet mi kaze ovo puno nesto krci nepreporucujem da ovako vozis mozes samo jos vece stete napraviti i isprazni freon i to je to kaze ...eh sad jel to bas tako ko sto on kaze i imal tu reparacije i popravki ....hvala svima na odg....
  15. pozz svima danas mi otkaza servo - stilo je kod mene tek par mj i odma poslije citanja na ovom forumu sam otiso provjeriti onaj osigurac ko ste neko pomenu u prethodnom postu F02 i sav "sretan" kad sam vidio da ga je neko samo omoto zicom vjerovatno neki strucnjak koji nije mogao da nadje isti takav reko to je to odem kupim drugi jes da nisam nasao od 20 nego od 50 al haj reko da ga ubodem da vidim jel to kad ono opet nece izbacuje istu gresku i lampica gori od volana i naravno volan tezak da ja tezi u zivotu nisam vrtio .... ostaje mi jos samo da provjerim da nije akumulator ili ???? imal jos neko neki savjet .......

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...