Jump to content
FAS Goran

Hoka Hey

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Stize mi sutra taj nepovratni ventil sto stoji na filteru. Danas sam skinuo taj koji je bio kod mene i koji je lokalni majstor premostio, odnosno uzeo je parce plasticne cevcice i spojio oba kraja i tako ga stavio totalno van funkcije, a redovan povratni vod je parcetom creva direktno spojio visak goriva na povrat u rezervoar. Inace kada sam skinuo taj ventil i obrisao ga krpom nisam mogao produvati vazduh u smeru nacrtane strelice kroz njega, dok je hteo nazad. Onaj deo sa gumicama sto ulazi u filter kao da je totalno blokiran, ni u jednom smeru ne mogu da produvam vazduh (u filter ili obratno) te smatram da je taj ventilcic bio u kvaru i delom odgovran sto mi se auto gasio jer dok je bio blokiran povrat, gorivo se nije moglo vracati pa smatram da je to gusilo pumpu ili sta vec i ometalo normalan rad. Trenutno je takva situacija da mi i dalje bezi gorivo iz filtera (ostane suv) i onda muku mucim dok ga ponovo izluftiram i upalim. Poslednje nade polazem u taj ventilcic pre nego sto ga oteram na zamenu pumpe. Drzite mi palceve, sutra posle posla ga montiram.
  2. Ljudi opet ja, situacija je ovakva, opet imam te sindrome da auto nekada nece da upali, ali otkrio sam da svaki put kada nece da upali filter od goriva bude prazan odnosno suv od gore, kad napunim filter gorivom auto upali i tada opet radi neko vreme (dan dva) normalno pre nego sto opet ne zeli da upali jer ostane bez goriva u filteru. Stvara mi se vakuum u rezervoaru pa sam izvadio sito sa plovkom ispod sedista i oprao od nekakve crne i gumenaste mase, produvao sam kompresorom creva za gorivo. Nigde nisam primetio da curi gorivo, filter je relativno nov i cist, onaj ventil na filteru je prespojen lokalni majstor ga prespojio. Zbog cega gorivo preko noci (bukvalno) ode iz filtera u rezervoar jer ne znam gde bi otislo jer nema tragova curenja nigde a vakuum u rezervoaru je cini mi se jaci nego normalno, mislim da uvek malo vakuuma u rezervoaru ali ovaj kod mene je bas jak. Mozda malo pitanje nema veze sa pumpom a mozda i ima, elem postavih pitanje da se nadovezem na prethodne postove. Zahvalan puno.
  3. Jel' moze brzinski odgovor na moja pitanja? Za izradu drugog kljuca mi je potrebna ona kartica (imam je) i kljucar koji ce to uraditi? Nakon toga stari kljuc postaje neupotrebljiv? Hteo bih da uradim to, da pokusam eliminisati problem povremenog paljenja CODE greske. Hvala. Inace, auto je Punto 1.9D mk2
  4. Hvala, upravo sam malo osmirglao prsten od bakra na senzoru i rad motora se ponasa normalnije, odnosno ne zaigrava na leru, u test voznji auto se ponasao fluidnije nego od ranije, u smislu da nije trzao pri 60km/h i da nije imao trzaj prilikom naglog oduzimanja gasa kada se vrsi promena prenosa brzine. Kad nadjem vremena odradicu dijagnostiku a do tada cu citati ovu temu sa CODE problemom.
  5. Pozdrav narode, ovako mislim da imam nekakav problem usko vezan za ovu Lukas pumpu na Puntu mk2 1.9D, naime simpromi su sledeci. Ponekad mi prijavi gresku CODE key odnosno nakon davanja kontakta CODE se ne ugasi te ne mogu upaliti, ako izvadim i vratim kljuc, greska se resetuje pa upalim normalno. Medjutim... U Januaru mesecu mi se auto ugasio u voznji, da bi nakon duzeg verglanja pri tom se javljala CODE greska par puta uspeo upaliti ali nikako nije imao snage da vuce, ipak nekako se dovukoh do prvog parkinga i ostavim auto. Posto je bilo izuzetno hladno pomislio sam da je zaledilo gorivo ili filter goriva. Ispostavi se da sam i akumulator istrosio od silnog verglanja, pa sam kupio nov akumulator i filter goriva. Montiram sve to i nakon nekoliko verglanja auto upali bez problema. Islo to tako do nekih mesec dana u nazad kada su mi se javili ovi problemi: Auto upali normalno iz prve ujutru ali u podne kada se vracam sa posla nece da upali, nema sanse. Okrenem par puta, kao malo uhvati, pusti dim i ugasi se. Odslepam auto do kuce, sednem u njega on upali bez problema... I tako vec nekoliko puta, nikad se ne zna kada ce upaliti a kad nece... Jednom sam bio kod majstora da mi uradi dijagnostiku i video dve greske za EGR ventil koji mi je majstor otkacio odmah, jedna greska je bila vezana za neki leptir protoka, ne znam tacno cega i bila je greska za CODE Trenutno motor veoma nemirno radi na leru i to ne uvek, na nekih 60km/h ume da zatrza nista strasno, nekad ako zelim da izadjem iz tih obrtaja (dodam gas) gde trza 4-ta pri 60km/h slabo prihvata pa ga spustim u 3-cu i onda zajurim predjem bez problema, dimi onako (kad turiram u mestu) ima i crnog a ponekad se pojavi belicast dim, kao da rad nije konstantan, nije ranije toliko dimio. Greska sa CODE se povremeno pojavi ali ne uvek. Auto nije pouzdan jer cas upali pa odem negde a onda nece da upali kada se vracam, strasno nervira. Ovih dana cu otici na dijagnostiku opet pa cu zapisati tacno sta prijavljuje. Jedan majstor kaze da je mozda pumpa otisla, pominjao promenu na mehanicku, drugi kaze mozda me CODE zeza, te kao to moze da premosti, verovatno reprogramira. Elem, meni treba vase misljenje, da li imam problem sa pumpom ili sa ECU ili sa CODE greskom. Vidim da vecina ovde ima Check Engine gresku i gresku sa pozicijom senzora. Ja Check Engine nemam ili se bar jos uvek nije javio a za ovu poziciju senzora cu javiti kad ponovim dijagnostiku. Hvala svima. Pokusao bih ono sa ciscenjem bakra na senzoru, deluje mi da mogu sam uraditi a mislim da ne bi naskodilo autu. Inace da pomenem, auto je radio kao singer dok nije prijavio da neki grejac ne radi. Posle zamene grejaca i ponistavanja greske kod lokalnog mehanicara ja ne mogu da prepoznam auto verovali ili ne, sve neke greske se pojavile i auto poludeo.
  6. Auto Punto MK2 1.9D (obican) 2001. godiste Moram da dodam da se i meni jednom desilo da mi auto upali crvenu lampu u obliku volana i da tada izgubim servo pomoc, volan postane tvrd ali i dalje upotrebljiv. Gasenjem i paljenjem auta sve se vratilo u normalno stanje i potpunu funkcionalnost, takodje na pun levi ponekad, ne bas uvek se cuje "klank" zvuk, kao neki mehanicki udarac, koji mogu osetiti pod rukom na volanu. Interesantno je to da se meni ta lapmica od volana upalila neposredno nakon sto se radio u kolima ugasio i upalio, kao da sam na kratko ostao bez struje, takodje motao sam volan u levo i isao u rikverc. To nije jedina stvar koja mi se desava sa ovim autom, gotovo uvek kada mi se ugasi i upali radio u kolima, nesto od lampica na kontrolnoj tabli ce se upaliti. Pa sam imao slucajeve da mi se upali CODE lampica (u obliku kljuca) ili da mi displej pocne lagano i postepeno u treptajima da se gasi. Ugasim i upalim auto, sve radi potpuno normalno. Najsmesniji simptom sam imao jednom prilikom kada sam upalio auto i ubacio u rikverc brzinu, da bi se auto nakon toga odmah ugasio i to se desilo tri puta za redom . Nakon zamene sijalice leve zadnje pozicije i malo ciscenja po konektorima (onima ispod haube) uz dodavanje kontakt spreja, simptomi su prestali da se dogadjaju tako cesto, sta vise gotovo da ih nema ali i dalje strahujem da mi se radio ne ugasi i upali jer mi je to siguran znak da ce se nesto desiti. Bio sam na dijagnostici, gde su mi rekli da je sve u redu i da mi mozda malo kasni neka "klapna" na usisu pa je auto mozda malo tromiji na pedali gasa. Jesam otisao malo sa teme ali nisam znao kako da razdvojim ostale simptome sa ovim vezanim za servo jer se i on dogodio po slicnom principu kao i ostali.
  7. Ako velicina slike ne prelazi 5MB pokusaj da ih upload-ujes na nas sajt, po meni trenutno najbolji i najbrzi sajt za slike. LINK ZA SAJT
  8. Meni licno nece znaciti puno, samo sam hteo da kazem da su slike prilicno mutne i necitke, pokusao sam da ih izostrim kroz Photoshop ali nisam dobio zadovoljavajuci rezultat. U svakom slucaju pohvale za trud. P.S-Moj prvi post na forumu, pa cu ga iskoristiti da pozdravim sve clanove.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...