Dezan 0 Posted September 23, 2012 Zanima me misljenje onih koji poznaju mehaniku.... Ledi mi isparivac u voznji, ne uvek, samo neki put kad ga malo forsiram ili na nekoj duzoj uzbrdici... Sistem za gas mi je Electronic,znaci nije sekvent a ni vakum... Tecnost u ekspanzionom loncu mi je uvek na MAX (rashladna tecnost)... provalio sam da mi nema tecnosti u tom trenutku kad zaledi u isparivacu tako sto sam skinuo crevo sa njega... nema veze da li je temp na 90 stepeni ili hladniji, desava se da ledi... isparivac mi je motore do 66kw, ali nema veze ja mislim sa tim,samo mi daje manju snagu i manju potrosnju. nadimaju mi se creva, tj gornje sto mi daje znak da mislim da mi je probio dihtung na glavi.... da li ima neko da mu se desavalo to ili nesto slicno... hvala unapred... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 23, 2012 nije ti ozracen sistem a mozda ti i glavi termostat... i kako da en zeledi kad ostane prazan tj bez vode da ga greje... aj slikaj ti taj rasprsivac da vidimo gde ga je ``majstor stavio pa da polemisem dalje posto rasprsivac ne sme da bude iznad vodenog prostora motora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezan 0 Posted September 25, 2012 al pazi foru, ima jedan ventil za ozracivanje na hladnajku, hladnjak je nov, nema ni godinu dana, i kad ga odvijem malo(normalno kad dostigne svoju radnu temperaturu ),izlazi samo tecnost bez mehurica sto je Ok... a sto se tice nivoa gde treba da stoji isparivac, znam da ne sme da bude iznad nivoa ekspanzionog lonca, cak sam i na to prvo posumnjao i spustio ga posto ima mogucnost nosac da se spusti... aj slikacu sutra pa cu da izbacim...a pazi sta se jos desava,ne vezano za isparivac.. crevo sto izlazi iz lonca je naduveno, a kad ugasim auto i kad odstoji malo, ohladi se, to crevo mu je spljosteno, bukvlano receno, kao da je tu neki vakum jbt a treba da bude tecnost... O.o a da, zaboravio sam ovo...a dal da skinem termostat i da probam bez njega?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 25, 2012 Aj ti to lepo slikaj pa postavi slike pa da diskutujemo... Slikaj rasprsivac i obavezno ta creva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 28, 2012 Prvo i osnovno rasprsivac mora ispod akumulatora visoko je mnogo drugo zameni termostat pa lepo ozraci sistem sad imas vazduha u sistemu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezan 0 Posted September 29, 2012 termostat nije sigurno,jer mi je i gornje crevo toplo(sto salje) i donje(sto vraca tecnost) mogu eventualno da izvucem termostat izz creva i da vozim bez njega ili da ga odnesem do komsije u servis i da ga proba da li otvara...mada ja mislim da cu da spustim isparivac jos nize dole pa cu da vidim kako ce da se ponasa... hvala u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted September 29, 2012 Nije taj isparivac ni tako visoko! Probaj ga o'zraciti na gornjem crevu . Nadam se da su creva koja greju isparivac vezana na pravom mestu?! Quote Share this post Link to post Share on other sites