Jump to content
FAS Goran

Dezan

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Pozdrav svima... imam u planu da kupim lanciu deltu '93 do '97 pa me interesuju vasa iskustva sa tim autom... uzeo bih neku sa manjom kubikazom, jer mi nije potrebno nesto jak auto jer bi to bio porodicni auto. Svidja mi se kako spoljni tako i unutrasnji izgled. Sta me interesuje je, potrosnja otprilike (gas), da li ima neke mane, i tako... ps. i da ima automatsku klimu npr Pozdrav svim dobrim ljudima i hvala na odgovorima
  2. hvala brate na ovome,ali meni ima tu samo 2 releja i 3 osiguraca cini mi se...nista, videcu sutra malo da se zanimam pa cu da provalim sta je sta...
  3. vidis,ovo sam pronasao i rekao bih da je to neki standard i slazem se da je osigurac pre releja jer on ima ulogu, kao sto svi znaju, da zastiti pratece delove... tako da mene zanima jos nesto...DA LI neko zna gde se nalazi relej pumpe za benz, i da li moze relej od plina da me zeza, tj. relej koji prekida rad benz pumpe pri voznji na plin... hvala unapred svima, svaka informacija(tacna) ce mi dobro doci...
  4. turbo charger is on my mind .........hmmm

  5. Pozdrav braco...immam jedan mali problem...kupio sam auto pre skoro godinu dana,i nije vozen na benzin od tad, jer nije hteo da upali na benz, vec samo na plin... i nasao sam se pametan da to malo ispitam,ZASTO nece na benzin...i tako kroz ispitivanja, snimim da osigurac benz pumpe nema struju a i pumpa ne dobija struju sto je i logicno... pumpu sam proverio na akumulator, i radi.... sad pretpostavljam da je relej u pitanju...isto me zanima da li je osigurac pre ili posle releja gledajuci kad ide ka pumpi... ako se setim jos necega pitacu...pozz bracoo
  6. termostat nije sigurno,jer mi je i gornje crevo toplo(sto salje) i donje(sto vraca tecnost) mogu eventualno da izvucem termostat izz creva i da vozim bez njega ili da ga odnesem do komsije u servis i da ga proba da li otvara...mada ja mislim da cu da spustim isparivac jos nize dole pa cu da vidim kako ce da se ponasa... hvala u svakom slucaju
  7. al pazi foru, ima jedan ventil za ozracivanje na hladnajku, hladnjak je nov, nema ni godinu dana, i kad ga odvijem malo(normalno kad dostigne svoju radnu temperaturu ),izlazi samo tecnost bez mehurica sto je Ok... a sto se tice nivoa gde treba da stoji isparivac, znam da ne sme da bude iznad nivoa ekspanzionog lonca, cak sam i na to prvo posumnjao i spustio ga posto ima mogucnost nosac da se spusti... aj slikacu sutra pa cu da izbacim...a pazi sta se jos desava,ne vezano za isparivac.. crevo sto izlazi iz lonca je naduveno, a kad ugasim auto i kad odstoji malo, ohladi se, to crevo mu je spljosteno, bukvlano receno, kao da je tu neki vakum jbt a treba da bude tecnost... O.o a da, zaboravio sam ovo...a dal da skinem termostat i da probam bez njega??
  8. Zanima me misljenje onih koji poznaju mehaniku.... Ledi mi isparivac u voznji, ne uvek, samo neki put kad ga malo forsiram ili na nekoj duzoj uzbrdici... Sistem za gas mi je Electronic,znaci nije sekvent a ni vakum... Tecnost u ekspanzionom loncu mi je uvek na MAX (rashladna tecnost)... provalio sam da mi nema tecnosti u tom trenutku kad zaledi u isparivacu tako sto sam skinuo crevo sa njega... nema veze da li je temp na 90 stepeni ili hladniji, desava se da ledi... isparivac mi je motore do 66kw, ali nema veze ja mislim sa tim,samo mi daje manju snagu i manju potrosnju. nadimaju mi se creva, tj gornje sto mi daje znak da mislim da mi je probio dihtung na glavi.... da li ima neko da mu se desavalo to ili nesto slicno... hvala unapred...
  9. U pravu si brate, uvalili su mi sijalicu od 3 wata a ja trazio od 5w.. ccc... sad sam zamenio i iskljucila se greska... Hvala braco ali mnogo me je nerviralo ono...
  10. pa pokusavam da izbegnem dijagnostiku,vec da sam uklonim to ako je moguce...
  11. zanima me da li neko zna kako mogu da resetujeem gresku na Kontrolnoj tabli i Test tabli sto mi javlja greske iliti nedostatke kod vozila... obavestavalo me je da mi je pregorela desna pozicija,medjutim ja promenim ali i dalje mi treperi i crveno svetlo CHECK na instrument tabli i ujedno na TEST tabli... predpostavljam da sada mora da se restartuje ta greska... ako neko zna odgovor, hvala mu unapred...
  12. hvala, brate, nije mi palo na pamet da vratim masu na menjac... Sada sljaka kao leptir...
  13. Imam centralnu bravu koja posle par sekundi sama zakljucava vrata kada auto radi... i sta se desava... Izadjem iz auta da pogledam nesto pod haubom, u tom trenutnku mi se zatvore vrata i izgubim iz vida da mi se zakljucava sam posle par sekundi...zatvorim haubu i gengla, ne mogu da udjem u auto a auto mi radi...kljucevi u bravi sa daljincem... mozgao sam kako da iskljucim auto. Skinuo sam blatobran kod levog tocka sa namerom da skinem (+) klemu... nisam mogao da dohvatim pa sam isekao (-) klemu ali auto je i dalje radio jer sam ja zaboravio da je dobijao napajnje preko alternatora... srecom padne mi na pamet da zavijem ler na isparivacu koji se nalazi blizu tog otvora. Ugasim auto na taj nacin, pa sam posle dugog mozganja morao da slomim bravu na vratima i da otvorim... sve je kul, vratim masu na sasiju posto nisam mogao da je vratim na isto mesto na menjacu jer sam isekao... krenem da startujem auto i verglao je kao da mu je slab akumulator i stao... i uz to zadimi mi nesto ispod haube... ja gledam i nigde traga odakle. U zmem od caleta nov akumulator iste snage,nakacim, probam i samo se cuje (CAK) svaki put kad hocu da zaverglam. Ne cuje se alnaser nikako... taj zvuk se cuje u predelu AIR FLOW METER-a Da li moze neko da mi kaze sta je u pitanju? Hvala Unapred...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...