BaneT 0 Posted May 20, 2008 ma kakav bre pleh, nama bre veze to, budi ozbiljan jednom na ovom forumu :mrgreen: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada_nbgd 0 Posted May 20, 2008 Zadnji amortizeri su ti za zamenu i moguce da su uzrok te "nestabilnosti" i ovako je poznato da svi problemi koji se javljaju preko 100-120km/h su zbog zadnjeg trapa.Btw kakva ti je sara na gumama i koliko su stare,ovo drugo je vrlo bitno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 20, 2008 Gume su Goodyear GT2 u top formi.Ko sto rekoh osim zadnjih amorta,majstor nije naso nikakvu drugu zamerku.Inace malopre sam isao za makis i na obrenovackom je duvao dobar vetar,oseca se kad je oko 140 jak sum vetra ispod auta.Inace auto je dosta visok,pogotovu pozadi ko da je sad izaso iz fabrike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted May 20, 2008 Ja sam imao slican problem na Puntu I, kada sam zamenio amortizere (stavio sam Monroe reflex), totalno druga prica, u krivinama gde sam isao 60km/h sada sam mogao bez problema da idem 90km/h. A nisam imao shus pleh... :lool: :lool: :lool: Salim se... Ali amortizeri su ti veoma bitna stavka sto se tice drzanja automobila na putu. A ako kupis nove gume i to sve cetiri tek ces onda da osetis potpuni uzitak u voznji... Prosto ide tamo gde ti hoces...Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 20, 2008 Inace ima li neko iskustva sa Kayaba amortizerima?Ima li bitne razlike u odnosu na Morone? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada_nbgd 0 Posted May 20, 2008 Ja nemam iskusta ali bi trebalo da su bolji od monroa po prici ljudi sa foruma.Btw ja sam stavio zadnje monroe gasne i skorz sam zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 20, 2008 :lool: kakva overa...Malopre vozim kad poce da skripuce vesanje pozadi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane 0 Posted May 20, 2008 daj bre da ti napravim sus pleh :pod auto: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 20, 2008 Jel ces da ga iskoves od lamperiju ili od knaufa,naravno onog vodootpornog sto pravite spojlere za Alfe Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane 0 Posted May 20, 2008 nesto cemo vec iskombinovati :idea: btw.ide malena extra danas na autoputu :plavi_voli: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted June 15, 2008 Malopre sam se vratio sa skupa i na Obrenovackom sam probao nove amortizere.E,sad ide 160 bez problema ali buka vetra iz motornog prostora je jaka.Amorti su smirili stvar ali bilo bi jos bolje sa plekom.Jbg...cim predjes 140 svaka sitnica se uvecava i pravi vise problema u stabilnosti vozila.Inace zacudilo me koliko je tih auto na brzinama preko 140,moze lepo da se razluci odakle dolaze sitni sumovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted June 19, 2008 ...sta ima da mislim...bas zato sto i ja znam da ni novi amortizeri nemaju 100%, iznenadjuje me taj rezultat od 83%...Znam jednu stvar :taj pleh ispod nema veze sa tim sto se tebi dogadja...X puta sam isao auto-putem 140+ km/h, ni na Bravi, a ni sada na Stilu taj pleh nemam...i bez obzira, nikakvih problema nisam imao...Ti radi sta god mislis da treba, ali ja nikada ne bih, iz tog razloga, bacao pare na pleh...JBG-a kad ga bokija tera preko 180km/h pa auto oce da poleti a losa mu sila uzgona zbog nedostatka pleka.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted June 19, 2008 Inace ima li neko iskustva sa Kayaba amortizerima?Ima li bitne razlike u odnosu na Morone?mozes i njih sigurno su bolji od talijanskih iz 1ugradnje Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 10, 2008 Danas,jos jedan argument ZA.Prosao sm kroz neku barustinu i sve bese ok sledecih desetak kilometara.Odjednom ceo auto poce da vibrira ko blesav??? Stanem na semafor,ler normalan motor prima gas,al auto se trese ko troletna groznica i odjednom presta?Posle kilometar voznje ista prica.kad sam stao na parking,otvorim haubu i vidim da se auto trese kad se ukljuci ventilator.Ugasim motor i krenem da pregledam peraja i nadjem na jednom malo isprskanog blata.Kad sam ocistio sve se vratilo u normalu.Eto,jos jedan argument za pleh,bas me bacilo u rebus Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 26, 2008 Definitivno moram da pokrenem pitanje ovim putem :? Ima li iko na svom Bravu,Bravi,Marei,sus-pleh?Posle trazenja i trazenja dosao sam do zakljucka da cu morati sam da ga napravim.S toga treba mi da jedan izmerim i snimim pa prema njemu da sklepam nesto.U medjuvremenu se dogodilo da mi je majstor stavio plin iza leve maglenke pa postoji opasnost da ga zimus osteti neka gromada leda i slicno.Dakle,ako je neko raspolozen da mi dozvoli da snimim njegov pleh bio bi veoma zahvalan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted September 26, 2008 za tkz.sus pleh ni ja nisam cuo da ga neko ima mada u principu bi trebao da bude a imam druga sto je skoro uzeo mareu videcu sa njim da li na njegovom ima pa ce mo nesto da organizujemo Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted September 26, 2008 zvao sam deltu fabricki nije dolazio uz njega ugradjivali su ga samo za trziste severne evrope,oni ga trenutno nemaju na lageru cena je 18990din moze da se naruci pa onda da se zbudzi jer neverujem da imas fabricki rupe za njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted September 26, 2008 Ja ne bih dao 18990 dinara za sus pleh pa taman mi i na 60 svirao simfonijski orkestar a ne vetar :lool: Proveravao sam i sam i jednostavno se u neke serije,u zavisnosti za koje je trziste namenjen,ne ugradjuje fabricki,e zasto bih se ja time zamlacivao?A taj osecaj sto imas je subjektivan i po ovome sto sam procitao do sada neverujem da ces se smiriti dok ga ne postavis,ali to je vec tvoja stvar.Puno je napisano o ovome tako da je ne bih vise kometarisao! Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted September 26, 2008 chila nisi dobro procitao taj problem sa lelujanjem je resio mislim da ga sad muci plin uredjaj mu je postavljen jako nisko i posto ide zima verovatno ce ga ostetiti gromade snega a ako ga neostete one sprzice ga so tj. ona kiselina koju mesaju sa istom.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted September 26, 2008 Onda sam propustio taj post :oops: izvinjavam se!Ali u svakom slicaju,jeftinije je i lakse premestiti isparivac od one prve! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 26, 2008 Boki je u pravu,znaci ne pricam vise o onome cemu fabricki sluzi nego za zastitu plinskog uredjaja.Inace cena je za hara-kiri.Premestanje plina nije opcija jer dole gde je sad bas lepo cuci i ne smeta.Naj bolja opcija je pravljenje istog prema postojecem.Inace rupe postoje i moglo bi se napraviti nesto napamet ali bi ipak bilo lakse uz mustru.Kad bi uspeli da skinemo sablon mogli bi svim zainteresovanim da pomognemo.Ipak je to stvar koja osetno poboljsava razne aspekte na autu.Aero-dinamika,Hladjenje,zastita.malo li je?Stvarno bi bilo lepo da neko uspe da obezbedi premeravanje a posle mozemo da ga razmnozimo za cenu materijala koji odaberemo.Razmisljao sam o aluminijumu od 2mm umesto plastike...Boki unapred hvala na angazovanju.Da su neki drugi procitali samo moje konkretne nevolje bez zastite shvatili bi da tu nema mesta Srpskoj LAKOCEMO nauci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted September 26, 2008 nema ne cemu uvek,a bokija je u pravu treba videti da se nadje model cisto da se uradi sablon pa to fino da se odradi to nije neka investicija a sigurno znaci pogotovo zimi Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted September 27, 2008 Ne rece bokiti koje si amorte kupiJo? Ja imam Novitec amorte i opruge sve 4, ko oce da proba nek se javi Uzni ti parce plea i napravi to, ako ti treba pomoc oko lemljenja, savijanja, ili mozda samo parce plea, javi se imam rodjaka koji ima radionicu za oluke i te stvari u gradjevini Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted September 27, 2008 Pa to i jeste opcija.Uzeti mustru sa originala pa od aluminijuma uraditi zamenu.Da se ne bi mnogo lutalo trebalo bi naci original radi snimanja.Nemam ni blagu predstavu kako to u praxi izgleda.Ima samo los crtez na epiru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted September 27, 2008 Koje si amorte uzeo? jesi spustio auto ili isto ostavi?A mozda ti i bolje bez mustre u smislu pokri veci deo, tamo od iza ladnjaka ispod motora pa iza izadje pa iznad celim dnom sanke al nepromocive Quote Share this post Link to post Share on other sites