Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Toyota Hilux

Recommended Posts

Fora je što je i prethodna generacija Hiluxa imala isti problem, a 9 godina kasnije i nova generacija...

 

Problemi za Toyotu Hilux na ''moose'' testu

 

156919-toyota%20h.jpg

 

 

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokušao da uništi Toyotu Hilux...

 

Ovaj lik (WhistlinDiesel na YouTube) je hteo da proveri zaključak Top Gear-a oko izdržljivosti Hiluxa.

Na ''testu'' je peta generacija modela, a prva na redu su vrata. Na nekim autima je dovoljno jednom zalupiti vratima da dođe do problema, dok će kod Hiluxa to trajati duže, bar kada su zadnja bočna u pitanju. Istu torturu je morao da pretrpi i poklopac tovarnog prostora, a onda je Hilux ušao u novu dimenziju. Terenska vožnja je jedno, a ovo drugo. I sada svemu dodajte betonskim blokovima preopterećeni tovarni prostor i nimalo prilagođenu brzinu. Ako ste ikada sumnjali u pouzdanost Hiluxa, nakon ovog videa videćete zašto je omiljen širom sveta, posebno kao radno vozilo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Toyota Hilux

 

Ovog vikenda Jura se fura u novoj Toyoti Hilux po snegu, blatu i autoputu :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Toyota Hilux vs Land Rover Defender

 

Nisu isti, ali ih kupuju isti ljudi. Dobrodošli u viskobudžetnu terensku avanturu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Toyota Hilux vs Ford Ranger

 

Oba su dizeli i imaju istu konjažu (204 Hilux i 205 Ford), ali Ford ima više obrtnog momenta 500 vs 420. Ford je i nekih 300 kilograma teži i automatik je, dok je Toyota manuelac sa 6 brzina.

Treba da prođu 6 off-road testova:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Hilux BEV Concept

 

230377-toyota hilux 02.jpg

 

Osma generacija Toyotinog pick-up modela Hilux nudi izbor različitih motora sa 4 i 6 cilindara, u zavisnosti od regiona. Do sada nije postojao potpuno električni model, ali izgleda da će u budućnosti verovatno doći i takav model. Toyota je naime predstavila prototip električnog Hiluxa, što verovatno nagovešatava i budući serijski model.

 

230378-toyota hilux 01.jpg

 

Japanski proizvođač proslavlja 60. godišnjicu poslovanja na Tajlandu gde je održana velika svečanost povodom obeležavanja tog jubileja. Kao deo proslave, Toyota je pred publikom po prvi put pokazala Hilux Revo BEV Concept, iako o njemu nije pružila detaljne informacije. Koncept je na bini predstavio Akio Toyoda, predsednik i izvršni direktor Toyota Motor Corporation, koji je nagovestio da je barem deo razvoja EV kamioneta napravljen na Tajlandu, gde je Hilux veoma popularno vozilo. Toyoda međutim nije pružio tehničke specifikacije za električni pick-up, koji je delio scenu sa konceptom IMV 0, prototipom lakog komercijalnog vozila. Toyoda je tokom svog govora rekao da ''BEV-ovi nisu jedini način da se postignu svetski ciljevi ugljenične neutralnosti''. Nedavno je Toyota objavila da je počela da radi na Hiluxu sa pogonom na vodonik nakon što je dobila sredstva od Vlade Velike Britanije kroz Napredni pogonski centar (APC) za razvoj vozila sa nultom emisijom. Toyota će transformisati aktuelni Hilux u električno vozilo sa gorivim ćelijama koristeći sopstvenu tehnologiju vodonika iz druge generacije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Hilux Hybrid 48V

 

238976-toyota hilux 24 04.jpg

 

Toyota je za modelsku godinu 2024 lansirala i elektrifikovanu verziju pick-up modela Hilux, nadogradivši dizel pogon sa 48V blago hibridnom tehnologijom za poboljšanu efikasnost. Novi elektrifikovani dizel pogon udahnjuje novi život osmoj generaciji Toyote Hilux koja postoji od 2015. godine (sa dva fejsliftinga 2017. i 2020. godine).

 

toyota hilux 24 03.jpg

 

Hilux Hybrid 48V dolazi opremljen unapređenom verzijom 2.8 četvorocilindričnog turbodizela sa 48-voltnim blagim hibridnim sistemom koji se sastoji od elektromotora/generatora i male baterije (sistem doprinosi sa dodatnih 16 KS i 65 Nm). Toyota takođe pominje i smanjenje potrošnje od 5%.

 

toyota hilux 24 02.jpg

 

U isto vreme, elektrifikacija po navodima japanske fabrike poboljšava performanse na terenu zahvaljujući i regenerativnom kočenju. Hilux Hybrid 48V zadržava sposobnost vuče od 3.500 kg i maksimalnu nosivost od 1.000 kg.

 

toyota hilux 24 01.jpg

 

Unutra dobijate obilje opreme, uključujući 8.0-inčni ekran infotainmenta, a tu su i bezbednosne funkcije kao što su upozorenja o napuštanju trake i prilagodljivi tempomat. Zvanična prodaja u Evropi startuje sredinom sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...