neshaoct 9592 Posted November 5, 2016 (edited) Fora je što je i prethodna generacija Hiluxa imala isti problem, a 9 godina kasnije i nova generacija... Problemi za Toyotu Hilux na ''moose'' testu Edited February 2, 2022 by neshaoct split Topic Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 19, 2021 Pokušao da uništi Toyotu Hilux... Ovaj lik (WhistlinDiesel na YouTube) je hteo da proveri zaključak Top Gear-a oko izdržljivosti Hiluxa. Na ''testu'' je peta generacija modela, a prva na redu su vrata. Na nekim autima je dovoljno jednom zalupiti vratima da dođe do problema, dok će kod Hiluxa to trajati duže, bar kada su zadnja bočna u pitanju. Istu torturu je morao da pretrpi i poklopac tovarnog prostora, a onda je Hilux ušao u novu dimenziju. Terenska vožnja je jedno, a ovo drugo. I sada svemu dodajte betonskim blokovima preopterećeni tovarni prostor i nimalo prilagođenu brzinu. Ako ste ikada sumnjali u pouzdanost Hiluxa, nakon ovog videa videćete zašto je omiljen širom sveta, posebno kao radno vozilo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 2, 2022 AutoMarket.hr: Toyota Hilux Ovog vikenda Jura se fura u novoj Toyoti Hilux po snegu, blatu i autoputu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 15, 2022 VreleGume: Toyota Hilux vs Land Rover Defender Nisu isti, ali ih kupuju isti ljudi. Dobrodošli u viskobudžetnu terensku avanturu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 12, 2022 CarWOW: Toyota Hilux vs Ford Ranger Oba su dizeli i imaju istu konjažu (204 Hilux i 205 Ford), ali Ford ima više obrtnog momenta 500 vs 420. Ford je i nekih 300 kilograma teži i automatik je, dok je Toyota manuelac sa 6 brzina. Treba da prođu 6 off-road testova: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 21, 2022 Toyota Hilux BEV Concept Osma generacija Toyotinog pick-up modela Hilux nudi izbor različitih motora sa 4 i 6 cilindara, u zavisnosti od regiona. Do sada nije postojao potpuno električni model, ali izgleda da će u budućnosti verovatno doći i takav model. Toyota je naime predstavila prototip električnog Hiluxa, što verovatno nagovešatava i budući serijski model. Japanski proizvođač proslavlja 60. godišnjicu poslovanja na Tajlandu gde je održana velika svečanost povodom obeležavanja tog jubileja. Kao deo proslave, Toyota je pred publikom po prvi put pokazala Hilux Revo BEV Concept, iako o njemu nije pružila detaljne informacije. Koncept je na bini predstavio Akio Toyoda, predsednik i izvršni direktor Toyota Motor Corporation, koji je nagovestio da je barem deo razvoja EV kamioneta napravljen na Tajlandu, gde je Hilux veoma popularno vozilo. Toyoda međutim nije pružio tehničke specifikacije za električni pick-up, koji je delio scenu sa konceptom IMV 0, prototipom lakog komercijalnog vozila. Toyoda je tokom svog govora rekao da ''BEV-ovi nisu jedini način da se postignu svetski ciljevi ugljenične neutralnosti''. Nedavno je Toyota objavila da je počela da radi na Hiluxu sa pogonom na vodonik nakon što je dobila sredstva od Vlade Velike Britanije kroz Napredni pogonski centar (APC) za razvoj vozila sa nultom emisijom. Toyota će transformisati aktuelni Hilux u električno vozilo sa gorivim ćelijama koristeći sopstvenu tehnologiju vodonika iz druge generacije. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 5, 2023 Toyota Hilux Hybrid 48V Toyota je za modelsku godinu 2024 lansirala i elektrifikovanu verziju pick-up modela Hilux, nadogradivši dizel pogon sa 48V blago hibridnom tehnologijom za poboljšanu efikasnost. Novi elektrifikovani dizel pogon udahnjuje novi život osmoj generaciji Toyote Hilux koja postoji od 2015. godine (sa dva fejsliftinga 2017. i 2020. godine). Hilux Hybrid 48V dolazi opremljen unapređenom verzijom 2.8 četvorocilindričnog turbodizela sa 48-voltnim blagim hibridnim sistemom koji se sastoji od elektromotora/generatora i male baterije (sistem doprinosi sa dodatnih 16 KS i 65 Nm). Toyota takođe pominje i smanjenje potrošnje od 5%. U isto vreme, elektrifikacija po navodima japanske fabrike poboljšava performanse na terenu zahvaljujući i regenerativnom kočenju. Hilux Hybrid 48V zadržava sposobnost vuče od 3.500 kg i maksimalnu nosivost od 1.000 kg. Unutra dobijate obilje opreme, uključujući 8.0-inčni ekran infotainmenta, a tu su i bezbednosne funkcije kao što su upozorenja o napuštanju trake i prilagodljivi tempomat. Zvanična prodaja u Evropi startuje sredinom sledeće godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites