Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi Q4 / Q4 e-tron

Recommended Posts

Audi Q4 RS će razvijati 400KS

 

112392-audi%20tt%205.jpg

 

Na tržište dolazi sledeće godine i do stotke će ubrzavati za nešto više od četiri sekunde. Čelnici Audija dali su zeleno svetlo da se RS oznaka stavi na model Q4. Nimalo teška odluka jer su sportski SUV-ovi veoma traženi modeli. Audi Q4 RS na tržište stiže 2019., a pokretaće ga isti motor koji se nalazi i u RS3 i RS TT modelima. Reč je o 5-cilindarskom 2.5 TFSI agregatu sa 400KS i 480 Nm. RS 3 s tim motorom do stotke stiže za 4.1 sekundu, pa će se tu negde kretati i ubrzanje u Q4 RS-u. Nagađa se da će sportski SUV imati i više od 400KS. Osim RS oznake, Audi Q4 verovatno će dobiti i hibridni pogonski sklop.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Q4, nova crossoverska zvezda iz Ingolstadta

 

183726-audi q4.jpg

 

Nedavno smo upoznali novi Audi Q3, a na krilima njegovog uspeha iz Ingolstadta stiže coupeovska verzija koja će dužinu povećati na 455 (+6), proširen je na 188 (+2) i spušten na 153 (-5) cm, uz zadržavanje međuosovinskog rastojanja na 268 cm. Ta koncepcija će, uz proverenu tehnologiju, koja će startovati novim turbo benzincem 1.5 TSI sa 150KS i novim turbo dizelašem 2.0 TDI sa 163KS kao i luksuzno-sportsku verziju i hi-tech gadgete, naravno i pogon 4x4 (quattro) u svim opcijama osim osnovne, obezbediti pristojnu porciju užitaka za put i bespuća. Novitet u Audijevoj ponudi udariće na BMW X2 i novi Mercedes A-klase.

Naime, koeficijent otpora vazduha od 0.27 postaviće novi rekord u SUV segmentu, što će uz relativno malu čeonu površinu obezbediti, za SUV klasu, niski otpor vazduha. Istovremeno, relativno veliki točkovi (serijski 17-inčne felne, a u ozbiljnijim verzijama 18-inčne i veće), uz udaljenost od podloge od 19 cm osiguraće izuzetan kompromis prohodnosti, udobnosti i voznih karakteristika. Sve turbo benzinske verzije biće ''mild hibridne'', najsnažnija 2.0 TSI sa 280KS, u ponudi će biti i plug-in-hibrid, a šuška se i o električnoj verziji. Konceptna verzija se očekuje u septembru sledeće godine na salonu IAA'19 u Frankfurtu, a tržišno lansiranje je predviđeno za proleće 2020.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Q4 stiže 2019. godine

 

audi-q4.jpg

 

Audi je samo tokom ove godine predstavio više SUV noviteta (veliki Q8, novi Q3 i električni E-Tron), ali plan je da se ponuda dodatno proširi. I to već tokom sledeće godine. U planu je naime i Coupe-SUV model Q4 koji će se po poslednjim vestima pojaviti 2019. godine. Britanski mediji navode da to neće biti tek ''kupeizovana'' verzija novog Q3, već više od toga i da će se taj automobil isticati među svojim Q rođacima. Takođe, dizajn je već finalizovan, a za proizvodnju će se brinuti Audijeva fabrika u Mađarskoj. I Audi Q4 će koristiti MQB platformu, pri čemu će biti i duži u poređenju sa Q3. Dok je Q3 dugačak 4484 mm, budući Q4 će imati više od 4500 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Audi Q4

 

audi q4 33.jpg

 

Audi je samo tokom ove godine predstavio više SUV noviteta (veliki Q8, novi Q3 i električni E-Tron), ali plan je da se ponuda dodatno proširi. I to već tokom sledeće godine. U planu je naime i Coupe-SUV model Q4 koji će se pojaviti 2019. godine, čiji maskirani test primerci su već na putevima.

 

audi q4 3.jpg

 

Britanski mediji navode da to neće biti tek ''kupeizovana'' verzija novog Q3, već više od toga i da će se taj automobil isticati među svojim Q rođacima. Takođe, dizajn je već finalizovan, a za proizvodnju će se brinuti Audijeva fabrika u Mađarskoj.

 

audi q4 333.jpg

 

I Audi Q4 će koristiti MQB platformu, pri čemu će biti i duži u poređenju sa Q3. Dok je Q3 dugačak 4484 mm, budući Q4 će imati više od 4500 mm. Poput Q3, i Q4 bi terbalo da dobije LED svetla, digitalnu instrument tablu (od 12.3 inča), 8.8-inčni infotainment displej (kao opcija i 10-inčni), standardni Apple CarPlay i Android Auto, Wi-Fi hotspot, sistem automatskog kočenja, adaptivni tempomat, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, automatsko podešavanje amortizera kao i ''Dynamic Handling System'' sa šest modova (Auto, Comfort, Dynamic, Offroad, Efficiency i Individual). U gami motora će se između ostalog naći 2.0 litarski benzinac sa 190KS i 230KS, pa 2.0 litarski dizelaš sa 150KS i 190KS, a kasnije verovatno možemo očekivati sportske S i RS verzije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Audi Q4 Sportback e-tron concept

 

audi q4 sportback.jpg

 

Audijeva e-tron porodica električnih modela će imati još jednog člana, a to je Q4 Sportback e-tron koji će sutra imati premijeru u formi koncept vozila. Ovde treba podsetiti da je prošle godine već prikazan i Audi Q4 e-tron concept (razlika između ove dve verzije će se pre svega ogledati u drugačijem zadnjem delu i nešto izmenjenom prednjem grilu). Serijska verzija Audija Q4 e-tron će se po ranijim najavama pojaviti krajem 2020. godine, dok bi Q4 Sportback e-tron trebalo da bude ponuđen kupcima tokom 2021.

 

Q4 Sportback e-tron concept je električni SUV sa upadljivom prednjom maskom, e-tron natpisom i Matrix LED prednjim svetlima, dok se u unutrašnjosti očekuju digitalna instrument tabla i veliki ekran infotainment sistema. Vozilo je napravljeno na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, a trebalo bi da dobije dva elektromotora sa ukupno 225 kW/306KS, pogon na sva četiri točka, baterije od 82 kWh (80% kapaciteta može da se napuni za 30 minuta). Budući da Q4 e-tron concept ima autonomiju od 450 km, to bi trebalo da važi i za Q4 Sportback e-tron concept. Slične brojke se takođe očekuje i za ubrzanje i najveću brzinu (do 100 km/h za 6,3 sekundi i maksimalna brzina el. ograničena na 180 km/h). Serijske verzije Q4 e-trona i Q4 Sportback e-trona će se proizvoditi u Volkswagenovoj fabrici Cvikau u Nemačkoj. U ovu fabriku je Volkswagen investirao ukupno 1.2 milijarde evra, kako bi proizvodila 330.000 električnih vozila godišnje (VW, Audi i Seat).

Za proizvodnju će se najverovatnije brinuti i nova SAIC-VW fabrika u blizini Šangaja (ima kapacitet za proizvodnju do 300.000 eleketričnih vozila godišnje).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvanično: Audi Q4 Sportback e-tron Concept

 

Audi-Q4 06.jpg

 

Audijeva e-tron porodica električnih modela će imati još jednog člana, a to je Q4 Sportback e-tron koji je danas prikazan u formi koncept vozila. Prošle godine je već predstavljen Audi Q4 e-tron concept (razlika između ove dve verzije je pre svega u drugačijem zadnjem delu).

 

Audi-Q4 05.jpg

 

Serijska verzija Audija Q4 e-tron će se po ranijim najavama pojaviti krajem 2020. godine, dok bi Q4 Sportback e-tron trebalo da bude ponuđen kupcima tokom 2021.

 

Audi-Q4 04.jpg

 

Q4 Sportback e-tron concept se sitiče upadljivom prednjom maskom, e-tron natpisom, LED prednjim svetlima i 22-inčnim točkovima, dok su u unutrašnjosti digitalna instrument tabla, infotainment sistem sa 12.3-inčnim ekranom, alkantara, volan sa zaravnjenim donjim delom i gloss black detalji.

 

Audi-Q4 03.jpg

 

Vozilo je napravljeno na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, a pokreću ga dva elektromotora sa ukupno 306KS, pogon je na sva četiri točka, a baterije su od 82 kWh.

 

Audi-Q4 02.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6.3 sekundi, maksimalna brzina je el. ograničena na 180 km/h, dok sa jednim punjenjem baterija može da se pređe oko 450 km (postojaće i verzija sa zadnjim pogonom i oko 500 km autonomije).

 

Audi-Q4 01.jpg

 

Serijske verzije Q4 e-trona i Q4 Sportback e-trona će se proizvoditi u Volkswagenovoj fabrici Cvikau u Nemačkoj. U ovu fabriku je Volkswagen investirao ukupno 1.2 milijarde evra, kako bi proizvodila 330.000 električnih vozila godišnje (VW, Audi i Seat). Za proizvodnju će se najverovatnije brinuti i nova SAIC-VW fabrika u blizini Šangaja (ima kapacitet za proizvodnju do 300.000 električnih vozila godišnje).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Audi Q4 e-tron

 

audi q4 etr06.jpg

 

Audijeva e-tron porodica električnih modela će uskoro dobiti još jednog člana, a to je Q4 e-tron koji je danas najavljen maskiranim prototipom. Ovde treba podsetiti da je prošle godine predstavljen i Audi Q4 Sportback e-tron concept (razlika između ove dve verzije je pre svega u drugačijem zadnjem delu).

 

audi-q4 1 etr05.jpg

 

Serijska verzija Audija Q4 e-tron će premijeru imati sledećeg meseca, dok serijski Q4 Sportback e-tron stiže nakon toga.

 

audi-q4 etr04.jpg

 

Ovaj Q4 e-tron prototype dolazi sa upadljivom prednjom maskom, e-tron oznakama, narandžastim detaljima, LED prednjim svetlima i dvobojnim točkovima, dok su u unutrašnjosti digitalna instrument tabla, infotainment sistem sa 10.1-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Head-up displej, ''Hey, Audi'' glasovni asistent, volan sa zaravnjenim donjim delom, kao i Nappa koža.

 

audi-q4 ert03.jpg

 

Vozilo je napravljeno na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu dužina Q4 e-trona iznosi 4.590 mm, širina 1.865 mm, visina 1.613 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.760 mm.

 

audi-q4 ert02.jpg

 

Zapremina prtljažnika je 520 litara odnosno 1.490 litara sa oborenim zadnjim sedištima. U ponudi će se naći nekoliko verzija, počev od bazne sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom pa do top varijante sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka. Što se baterija tiče, u zavisnosti od verzije imaće kapacitet od 52 do 77 kWh, dok će autonomija iznositi do 500 km.

 

audi-q4 etr01.jpg

 

Nezvanično, top verzija će dobiti dva elektromotora sa ukupno 306KS (uz pogon na sva četiri točka), ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznosi nešto više od 6 sekundi, a maksimalna brzina će biti el. ograničena na 180 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počela proizvodnja Audija Q4 e-tron

 

audi q4 m6.jpg

 

Audi je saopštio da je u multi-brend fabrici Zwickau u Nemačkoj počela proizvodnja električnog modela Q4 e-tron, čija zvanična premijera će biti održana sledećeg meseca.

 

audi q4 m5.jpg

 

Tamo se pravi i Volkswagen ID.4, a u budućnosti će sa proizvodnih traka Zwickau fabrike silaziti i drugi električni modeli VW Grupe.

 

audi q4 m4.jpg

 

Q4 e-tron je nedavno inače već najavljen maskiranim prototipom, dok se početak prodaje očekuje tokom leta ove godine.

 

audi-q4 m3.jpg

 

Q4 e-tron dolazi sa upadljivom prednjom maskom i LED prednjim svetlima, dok su za unutrašnjosti predviđeni digitalna instrument tabla, infotainment sistem sa 10.1-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Head-up displej, ''Hey, Audi'' glasovni asistent, volan sa zaravnjenim donjim delom, kao i Nappa koža.

 

audi-q4 m2.jpg

 

Vozilo je napravljeno na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu dužina Q4 e-trona iznosi 4.590 mm, širina 1.865 mm, visina 1.613 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.760 mm.

 

audi-q4 m1.jpg

 

Zapremina prtljažnika je 520 litara odnosno 1.490 litara sa oborenim zadnjim sedištima. U ponudi će se naći nekoliko verzija, počev od bazne sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom pa do top varijante sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka. Što se baterija tiče, u zavisnosti od verzije imaće kapacitet od 52 do 77 kWh, dok će autonomija iznositi do 500 km. Nezvanično, top verzija će dobiti dva elektromotora sa ukupno 306KS (uz pogon na sva četiri točka), ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznosi nešto više od 6 sekundi, a maksimalna brzina će biti el. ograničena na 180 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Q4 e-tron i Audi Q4 e-tron Sportback

 

audi q4 11.jpg

 

Kao što je i najavio, Audi je danas održao zvaničnu premijeru njihovog novog električnog modela Q4 e-tron, uključujući i Q4 e-tron Sportback (razlika između ove dve verzije je pre svega u drugačijem zadnjem delu).

 

213195-audi q4 10.jpg

 

Proizvodnja Q4 e-tron modela je nedavno već počela u multi-brend fabrici Zwickau u Nemačkoj. Tamo se pravi i Volkswagen ID.4, a u budućnosti će sa proizvodnih traka Zwickau fabrike silaziti i drugi električni modeli VW Grupe.

 

audi q4 9.jpg audi q4 8.jpg

 

Q4 e-tron dolazi sa upadljivom maskom i Matrix LED prednjim svetlima, dok su za unutrašnjost predviđeni 10.25-inčna digitalna instrument tabla, infotainment sistem sa 10.1 ili 11.6-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Head-up displej, ''Hey, Audi'' glasovni asistent, volan sa zaravnjenim donjim delom, kao i Nappa koža.

 

audi-q4 7.jpg audi q4 2021 6.jpg

 

Vozilo je napravljeno na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu dužina Q4 e-trona iznosi 4.588 mm, širina 1.865 mm, visina 1.632 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.760 mm.

 

audi q4 2021 5.jpg

 

Zapremina prtljažnika je 520 litara odnosno 1.490 litara sa oborenim zadnjim sedištima.

 

audi q4 2021 4.jpg

 

U ponudi će se naći nekoliko verzija, pa će tako kupci u Americi dobiti verzije 40 e-tron i 50 e-tron Quattro, obe sa baterijama od 77 kWh. 40 e-tron ima jedan elektromotor i zadnji pogon, 204KS i 310 Nm (do 100 km/h ubrzava za 8.5 sekundi), dok 50 e-tron Quattro ima dva elektromotora, pogon na sva četiri točka, 300KS i 460 Nm (do 100 km/h stiže za 6.2 sekunde).

 

audi q4 2021 3.jpg

 

Autonomija iznosi oko 250 milja (402 km), a Audi ističe i da je na brzom punjaču dovoljno samo 10 minuta punjenja baterija za 208 km vožnje.

 

audi q4 2021 2.jpg

 

U Evropi će se nuditi i verzija 35 e-tron Quattro sa manjom baterijom od 52 kWh i elektromotorom sa 170KS.

 

audi q4 2021 1.jpg

 

Prodaja u Evropi startuje u junu, po cenama od 41.900 evra koliko će u Nemačkoj koštati verzija Q4 35 e-tron (Sportback varijanta će koštati oko 2.000 evra više).

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Q4 e-tron dobio nove verzije

 

216738-audi q4 01.jpg

 

Gama Audijevog potpuno električnog modela Q4 e-tron je proširena sa nekoliko novih verzija. Pre svega, tu je Q4 Sportback 40 e-tron koji ima najduži domet u Q4 paleti, i to 534 km po WLTP normama. Ova verzija ima elektromotor sa 204KS.

 

216741-audi q4 sportback 02.jpg

 

Sa druge strane, Q4 45 e-tron quattro ima elektromotore sa ukupno 265KS pa do 100 km/h ubrzava za 6.9 sekundi i može do el. ograničenih 180 km/h.

 

216740-audi q4 03.jpg

 

Q4 e-tron se bazira na MEB platformi, a između ostalog je dostupan sa 11.6-inčnim infotainment ekranom i 10.25-inčnom digitalnom instrument tablom.

 

216739-audi q4 04.jpg

 

Q4 Sportback 40 e-tron u Nemačkoj košta 49.500 evra, a Q4 45 e-tron ima cenu od 50.900 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Audi Q4 e-tron

 

Q4 e-tron je prvi potpuno električni SUV srednje veličine koji pravi Audi, ali deli istu platformu kao VW ID.3/ID.4 i Škoda Eniak iV, i većinu iste tehnologije. Q4 e-tron je dostupan sa nekoliko različitih veličina baterija, što mu daje domet od 300 do 480 kilometara, sa jednomotornim i dvomotornim električnim pogonskim sklopovima, kao i sa vrhunskom unutrašnjošću koju i inače očekujete od Audija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Audi Q4 e-tron

 

Širenje game e-tron modela se nastavlja, ovog puta kroz Audijevu varijantu Volkswagena ID.4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Audi Q4 e-tron

 

Audi Q4 e-tron prvi je Audi nakon R8 sa pogonom na zadnje točkove. A kako se vozi i koliko prelazi na jednom punjenju - proverio je Juraj Šebalj :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Audi Q4 e-tron

 

Sve do skoro su ljudi kupovali Audi (ili neku drugu premium marku) jer je to značilo ponudu i onih motora kojih nema kod ''narodnih'' brendova, ponešto od tehnologije koja ide samo u premium modele, bolje menjače, bolje vešanje, materijale...

U okviru VW grupacije to je značilo da kupovinom Audija dobijate unutrašnjost bogatiju visokokvalitetnim materijalima od Volkswagena. Imate više tehnologije od Seata, više performansi od Škode... Ali, u novom dobu električnih automobila, premium brendovi gube sve te prednosti (motori/menjači/vešanje/tehnologija), jer se sada sve to pravi na potpuno istim EV platformama. Pa, da li je onda različiti dizajn vredan premium cene u odnosu npr. na VW ID.4 ili Škodu Enyaq, koji imaju bukvalno sve isto kad je u pitanju platforma/baterije/pogon/vešanje kao i ovaj Audi Q4 e-tron?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Audi Q4 40 e-tron S line

 

Audijeva ofanziva elektrifikacije dobila je na zamahu u kompaktnom segmentu, a model Q4 e-tron postavlja neke nove standarde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Audi Q4 e-tron

 

Prvi serijski Audi napravljen na platformi VW Grupe za serijske potpuno električne automobile je ovaj model.

Crossover kompaktne i srednje veličine je naravno skuplji od drugih električnih SUV-ova slične veličine napravljenih na istoj VW platformi i sa istim tehnologijama (Škoda Enyaq iV, Cupra Born), ali pruža mnogo bolji osećaj koji će ljudima pomoći da lakše ''prelome'' i uđu u novu fazu elektrifikacije automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Audi Q4 e-tron Sportback

 

Q4 e-tron je važan model za Audi, toliko važan da Ingolštat oseća potrebu da napravi dve različite varijante, od kojih Q4 Sportback e-tron treba da bude dinamičnijeg karaktera:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Audi Q4 e-tron Sportback

 

Audi smatra da će mu ovaj auto već od ove godine biti drugi najprodavaniji model:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook: 2022. Audi Q4 e-tron

 

Ovaj početni nivo Audijevog potpuno električnog automobila deli komponente sa VW iD.4 u okviru MEB platformom, tako da dobija iste baterije, električne motore i deo izgleda... ali sa nekim dodatnim Audijevim iskrama poput matričnog dizajna LED farova, velikom rešetkom, i e-tron oznakom utisnutom na prednjem i zadnjem braniku. Za još više dizajna tu je Q4 e-tron Sportback varijanta sa padajućom linijom krova i zadnjim spojlerom. Što se tiče veličine, ako ste mislili da je Q4 između Q3 i Q5, bili bi ste u pravu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2023. Audi Q4 e-Tron

 

295KS/460Nm od dva električna motora koje napaja baterija kapaciteta 77 kWh:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling Audi Q4 e-tron i Q4 e-tron Sportback

 

237377-audi q4 06.jpg

 

Audi je za novu prodajnu sezonu modifikovao Q4 e-tron i Q4 e-tron Sportback, čime su ovi električni modeli dobili više snage, brže punjenje i dodatnu opremu.

Zahvaljujući novom motoru na zadnjoj osovini svakog automobila, osnovni RWD Audi Q4 45 e-tron ima 286 KS i ubrzava do 100 km/h u 6.7 sekundi, dok je verziji Quattro potrebno 6.6 sekundi.

 

237378-audi q4 05.jpg

 

Na vrhu je Q4 55 e-tron Quattro sa 340 KS koji do 100 km/h stiže za 5.4 sekunde.

 

237379-audi q4 04.jpg

 

Svi Q4 modeli dobijaju istu bateriju od 77 kWh, ali dok RWD verzije i dalje mogu da se pune samo na 135 kW, Quattro modeli mogu na 175 kW, što im omogućava da dopune svoje baterije od 10% do 80% za 28 minuta. RWD 45 e-tron ima najbolji domet, prema WLTP ciklusu autonomija mu iznosi 562 km.

 

audi q4 03.jpg

 

Svi Q4 e-tron modeli su dobili novi generator zvuka koji ispušta sintetizovani zvuk kako u unutrašnjosti tako i van automobila, mada se može deaktivirati.

 

audi q4 02.jpg

 

Ostale izmene za 2024. godinu uključuju modifikovano oslanjanje (auto je niži 15 mm) i dodatnu standardnu opremu, koja uključuje grejana prednja sedišta i električni poklopac prtljažnika na svakom modelu, Audijevu MMI navigaciju, plus opciju asistirane promene trake.

 

237380-audi q4 01.jpg

 

Tu je u Edition S verzija, dostupna u Pebble Gray, Glacier White Metallic i Mythos Black Metallic bojama, uz 21-inčne točkove u boji bronze koja je u skladu sa bojom oznake sa četiri prstena na zadnjem stubu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...