neshaoct 9592 Posted May 1, 2017 Audi Q4 RS će razvijati 400KS Na tržište dolazi sledeće godine i do stotke će ubrzavati za nešto više od četiri sekunde. Čelnici Audija dali su zeleno svetlo da se RS oznaka stavi na model Q4. Nimalo teška odluka jer su sportski SUV-ovi veoma traženi modeli. Audi Q4 RS na tržište stiže 2019., a pokretaće ga isti motor koji se nalazi i u RS3 i RS TT modelima. Reč je o 5-cilindarskom 2.5 TFSI agregatu sa 400KS i 480 Nm. RS 3 s tim motorom do stotke stiže za 4.1 sekundu, pa će se tu negde kretati i ubrzanje u Q4 RS-u. Nagađa se da će sportski SUV imati i više od 400KS. Osim RS oznake, Audi Q4 verovatno će dobiti i hibridni pogonski sklop. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 4, 2018 Audi Q4, nova crossoverska zvezda iz Ingolstadta Nedavno smo upoznali novi Audi Q3, a na krilima njegovog uspeha iz Ingolstadta stiže coupeovska verzija koja će dužinu povećati na 455 (+6), proširen je na 188 (+2) i spušten na 153 (-5) cm, uz zadržavanje međuosovinskog rastojanja na 268 cm. Ta koncepcija će, uz proverenu tehnologiju, koja će startovati novim turbo benzincem 1.5 TSI sa 150KS i novim turbo dizelašem 2.0 TDI sa 163KS kao i luksuzno-sportsku verziju i hi-tech gadgete, naravno i pogon 4x4 (quattro) u svim opcijama osim osnovne, obezbediti pristojnu porciju užitaka za put i bespuća. Novitet u Audijevoj ponudi udariće na BMW X2 i novi Mercedes A-klase. Naime, koeficijent otpora vazduha od 0.27 postaviće novi rekord u SUV segmentu, što će uz relativno malu čeonu površinu obezbediti, za SUV klasu, niski otpor vazduha. Istovremeno, relativno veliki točkovi (serijski 17-inčne felne, a u ozbiljnijim verzijama 18-inčne i veće), uz udaljenost od podloge od 19 cm osiguraće izuzetan kompromis prohodnosti, udobnosti i voznih karakteristika. Sve turbo benzinske verzije biće ''mild hibridne'', najsnažnija 2.0 TSI sa 280KS, u ponudi će biti i plug-in-hibrid, a šuška se i o električnoj verziji. Konceptna verzija se očekuje u septembru sledeće godine na salonu IAA'19 u Frankfurtu, a tržišno lansiranje je predviđeno za proleće 2020. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 30, 2018 Audi Q4 stiže 2019. godine Audi je samo tokom ove godine predstavio više SUV noviteta (veliki Q8, novi Q3 i električni E-Tron), ali plan je da se ponuda dodatno proširi. I to već tokom sledeće godine. U planu je naime i Coupe-SUV model Q4 koji će se po poslednjim vestima pojaviti 2019. godine. Britanski mediji navode da to neće biti tek ''kupeizovana'' verzija novog Q3, već više od toga i da će se taj automobil isticati među svojim Q rođacima. Takođe, dizajn je već finalizovan, a za proizvodnju će se brinuti Audijeva fabrika u Mađarskoj. I Audi Q4 će koristiti MQB platformu, pri čemu će biti i duži u poređenju sa Q3. Dok je Q3 dugačak 4484 mm, budući Q4 će imati više od 4500 mm. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 18, 2018 Snimljen Audi Q4 Audi je samo tokom ove godine predstavio više SUV noviteta (veliki Q8, novi Q3 i električni E-Tron), ali plan je da se ponuda dodatno proširi. I to već tokom sledeće godine. U planu je naime i Coupe-SUV model Q4 koji će se pojaviti 2019. godine, čiji maskirani test primerci su već na putevima. Britanski mediji navode da to neće biti tek ''kupeizovana'' verzija novog Q3, već više od toga i da će se taj automobil isticati među svojim Q rođacima. Takođe, dizajn je već finalizovan, a za proizvodnju će se brinuti Audijeva fabrika u Mađarskoj. I Audi Q4 će koristiti MQB platformu, pri čemu će biti i duži u poređenju sa Q3. Dok je Q3 dugačak 4484 mm, budući Q4 će imati više od 4500 mm. Poput Q3, i Q4 bi terbalo da dobije LED svetla, digitalnu instrument tablu (od 12.3 inča), 8.8-inčni infotainment displej (kao opcija i 10-inčni), standardni Apple CarPlay i Android Auto, Wi-Fi hotspot, sistem automatskog kočenja, adaptivni tempomat, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, automatsko podešavanje amortizera kao i ''Dynamic Handling System'' sa šest modova (Auto, Comfort, Dynamic, Offroad, Efficiency i Individual). U gami motora će se između ostalog naći 2.0 litarski benzinac sa 190KS i 230KS, pa 2.0 litarski dizelaš sa 150KS i 190KS, a kasnije verovatno možemo očekivati sportske S i RS verzije. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 6, 2020 Najavljen Audi Q4 Sportback e-tron concept Audijeva e-tron porodica električnih modela će imati još jednog člana, a to je Q4 Sportback e-tron koji će sutra imati premijeru u formi koncept vozila. Ovde treba podsetiti da je prošle godine već prikazan i Audi Q4 e-tron concept (razlika između ove dve verzije će se pre svega ogledati u drugačijem zadnjem delu i nešto izmenjenom prednjem grilu). Serijska verzija Audija Q4 e-tron će se po ranijim najavama pojaviti krajem 2020. godine, dok bi Q4 Sportback e-tron trebalo da bude ponuđen kupcima tokom 2021. Q4 Sportback e-tron concept je električni SUV sa upadljivom prednjom maskom, e-tron natpisom i Matrix LED prednjim svetlima, dok se u unutrašnjosti očekuju digitalna instrument tabla i veliki ekran infotainment sistema. Vozilo je napravljeno na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, a trebalo bi da dobije dva elektromotora sa ukupno 225 kW/306KS, pogon na sva četiri točka, baterije od 82 kWh (80% kapaciteta može da se napuni za 30 minuta). Budući da Q4 e-tron concept ima autonomiju od 450 km, to bi trebalo da važi i za Q4 Sportback e-tron concept. Slične brojke se takođe očekuje i za ubrzanje i najveću brzinu (do 100 km/h za 6,3 sekundi i maksimalna brzina el. ograničena na 180 km/h). Serijske verzije Q4 e-trona i Q4 Sportback e-trona će se proizvoditi u Volkswagenovoj fabrici Cvikau u Nemačkoj. U ovu fabriku je Volkswagen investirao ukupno 1.2 milijarde evra, kako bi proizvodila 330.000 električnih vozila godišnje (VW, Audi i Seat). Za proizvodnju će se najverovatnije brinuti i nova SAIC-VW fabrika u blizini Šangaja (ima kapacitet za proizvodnju do 300.000 eleketričnih vozila godišnje). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 7, 2020 Zvanično: Audi Q4 Sportback e-tron Concept Audijeva e-tron porodica električnih modela će imati još jednog člana, a to je Q4 Sportback e-tron koji je danas prikazan u formi koncept vozila. Prošle godine je već predstavljen Audi Q4 e-tron concept (razlika između ove dve verzije je pre svega u drugačijem zadnjem delu). Serijska verzija Audija Q4 e-tron će se po ranijim najavama pojaviti krajem 2020. godine, dok bi Q4 Sportback e-tron trebalo da bude ponuđen kupcima tokom 2021. Q4 Sportback e-tron concept se sitiče upadljivom prednjom maskom, e-tron natpisom, LED prednjim svetlima i 22-inčnim točkovima, dok su u unutrašnjosti digitalna instrument tabla, infotainment sistem sa 12.3-inčnim ekranom, alkantara, volan sa zaravnjenim donjim delom i gloss black detalji. Vozilo je napravljeno na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, a pokreću ga dva elektromotora sa ukupno 306KS, pogon je na sva četiri točka, a baterije su od 82 kWh. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6.3 sekundi, maksimalna brzina je el. ograničena na 180 km/h, dok sa jednim punjenjem baterija može da se pređe oko 450 km (postojaće i verzija sa zadnjim pogonom i oko 500 km autonomije). Serijske verzije Q4 e-trona i Q4 Sportback e-trona će se proizvoditi u Volkswagenovoj fabrici Cvikau u Nemačkoj. U ovu fabriku je Volkswagen investirao ukupno 1.2 milijarde evra, kako bi proizvodila 330.000 električnih vozila godišnje (VW, Audi i Seat). Za proizvodnju će se najverovatnije brinuti i nova SAIC-VW fabrika u blizini Šangaja (ima kapacitet za proizvodnju do 300.000 električnih vozila godišnje). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 12, 2021 Najavljen Audi Q4 e-tron Audijeva e-tron porodica električnih modela će uskoro dobiti još jednog člana, a to je Q4 e-tron koji je danas najavljen maskiranim prototipom. Ovde treba podsetiti da je prošle godine predstavljen i Audi Q4 Sportback e-tron concept (razlika između ove dve verzije je pre svega u drugačijem zadnjem delu). Serijska verzija Audija Q4 e-tron će premijeru imati sledećeg meseca, dok serijski Q4 Sportback e-tron stiže nakon toga. Ovaj Q4 e-tron prototype dolazi sa upadljivom prednjom maskom, e-tron oznakama, narandžastim detaljima, LED prednjim svetlima i dvobojnim točkovima, dok su u unutrašnjosti digitalna instrument tabla, infotainment sistem sa 10.1-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Head-up displej, ''Hey, Audi'' glasovni asistent, volan sa zaravnjenim donjim delom, kao i Nappa koža. Vozilo je napravljeno na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu dužina Q4 e-trona iznosi 4.590 mm, širina 1.865 mm, visina 1.613 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.760 mm. Zapremina prtljažnika je 520 litara odnosno 1.490 litara sa oborenim zadnjim sedištima. U ponudi će se naći nekoliko verzija, počev od bazne sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom pa do top varijante sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka. Što se baterija tiče, u zavisnosti od verzije imaće kapacitet od 52 do 77 kWh, dok će autonomija iznositi do 500 km. Nezvanično, top verzija će dobiti dva elektromotora sa ukupno 306KS (uz pogon na sva četiri točka), ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznosi nešto više od 6 sekundi, a maksimalna brzina će biti el. ograničena na 180 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 27, 2021 Počela proizvodnja Audija Q4 e-tron Audi je saopštio da je u multi-brend fabrici Zwickau u Nemačkoj počela proizvodnja električnog modela Q4 e-tron, čija zvanična premijera će biti održana sledećeg meseca. Tamo se pravi i Volkswagen ID.4, a u budućnosti će sa proizvodnih traka Zwickau fabrike silaziti i drugi električni modeli VW Grupe. Q4 e-tron je nedavno inače već najavljen maskiranim prototipom, dok se početak prodaje očekuje tokom leta ove godine. Q4 e-tron dolazi sa upadljivom prednjom maskom i LED prednjim svetlima, dok su za unutrašnjosti predviđeni digitalna instrument tabla, infotainment sistem sa 10.1-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Head-up displej, ''Hey, Audi'' glasovni asistent, volan sa zaravnjenim donjim delom, kao i Nappa koža. Vozilo je napravljeno na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu dužina Q4 e-trona iznosi 4.590 mm, širina 1.865 mm, visina 1.613 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.760 mm. Zapremina prtljažnika je 520 litara odnosno 1.490 litara sa oborenim zadnjim sedištima. U ponudi će se naći nekoliko verzija, počev od bazne sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom pa do top varijante sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka. Što se baterija tiče, u zavisnosti od verzije imaće kapacitet od 52 do 77 kWh, dok će autonomija iznositi do 500 km. Nezvanično, top verzija će dobiti dva elektromotora sa ukupno 306KS (uz pogon na sva četiri točka), ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznosi nešto više od 6 sekundi, a maksimalna brzina će biti el. ograničena na 180 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 20, 2021 Audi Q4 e-tron i Audi Q4 e-tron Sportback Kao što je i najavio, Audi je danas održao zvaničnu premijeru njihovog novog električnog modela Q4 e-tron, uključujući i Q4 e-tron Sportback (razlika između ove dve verzije je pre svega u drugačijem zadnjem delu). Proizvodnja Q4 e-tron modela je nedavno već počela u multi-brend fabrici Zwickau u Nemačkoj. Tamo se pravi i Volkswagen ID.4, a u budućnosti će sa proizvodnih traka Zwickau fabrike silaziti i drugi električni modeli VW Grupe. Q4 e-tron dolazi sa upadljivom maskom i Matrix LED prednjim svetlima, dok su za unutrašnjost predviđeni 10.25-inčna digitalna instrument tabla, infotainment sistem sa 10.1 ili 11.6-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Head-up displej, ''Hey, Audi'' glasovni asistent, volan sa zaravnjenim donjim delom, kao i Nappa koža. Vozilo je napravljeno na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu dužina Q4 e-trona iznosi 4.588 mm, širina 1.865 mm, visina 1.632 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.760 mm. Zapremina prtljažnika je 520 litara odnosno 1.490 litara sa oborenim zadnjim sedištima. U ponudi će se naći nekoliko verzija, pa će tako kupci u Americi dobiti verzije 40 e-tron i 50 e-tron Quattro, obe sa baterijama od 77 kWh. 40 e-tron ima jedan elektromotor i zadnji pogon, 204KS i 310 Nm (do 100 km/h ubrzava za 8.5 sekundi), dok 50 e-tron Quattro ima dva elektromotora, pogon na sva četiri točka, 300KS i 460 Nm (do 100 km/h stiže za 6.2 sekunde). Autonomija iznosi oko 250 milja (402 km), a Audi ističe i da je na brzom punjaču dovoljno samo 10 minuta punjenja baterija za 208 km vožnje. U Evropi će se nuditi i verzija 35 e-tron Quattro sa manjom baterijom od 52 kWh i elektromotorom sa 170KS. Prodaja u Evropi startuje u junu, po cenama od 41.900 evra koliko će u Nemačkoj koštati verzija Q4 35 e-tron (Sportback varijanta će koštati oko 2.000 evra više). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 11, 2021 Audi Q4 e-tron dobio nove verzije Gama Audijevog potpuno električnog modela Q4 e-tron je proširena sa nekoliko novih verzija. Pre svega, tu je Q4 Sportback 40 e-tron koji ima najduži domet u Q4 paleti, i to 534 km po WLTP normama. Ova verzija ima elektromotor sa 204KS. Sa druge strane, Q4 45 e-tron quattro ima elektromotore sa ukupno 265KS pa do 100 km/h ubrzava za 6.9 sekundi i može do el. ograničenih 180 km/h. Q4 e-tron se bazira na MEB platformi, a između ostalog je dostupan sa 11.6-inčnim infotainment ekranom i 10.25-inčnom digitalnom instrument tablom. Q4 Sportback 40 e-tron u Nemačkoj košta 49.500 evra, a Q4 45 e-tron ima cenu od 50.900 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 20, 2021 CarBuyer: Audi Q4 e-tron Q4 e-tron je prvi potpuno električni SUV srednje veličine koji pravi Audi, ali deli istu platformu kao VW ID.3/ID.4 i Škoda Eniak iV, i većinu iste tehnologije. Q4 e-tron je dostupan sa nekoliko različitih veličina baterija, što mu daje domet od 300 do 480 kilometara, sa jednomotornim i dvomotornim električnim pogonskim sklopovima, kao i sa vrhunskom unutrašnjošću koju i inače očekujete od Audija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 26, 2021 AutoservisEmisija: Audi Q4 e-tron Širenje game e-tron modela se nastavlja, ovog puta kroz Audijevu varijantu Volkswagena ID.4: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 28, 2021 AutoMarket.hr: Audi Q4 e-tron Audi Q4 e-tron prvi je Audi nakon R8 sa pogonom na zadnje točkove. A kako se vozi i koliko prelazi na jednom punjenju - proverio je Juraj Šebalj Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 6, 2022 Top Gear: Audi Q4 e-tron Sve do skoro su ljudi kupovali Audi (ili neku drugu premium marku) jer je to značilo ponudu i onih motora kojih nema kod ''narodnih'' brendova, ponešto od tehnologije koja ide samo u premium modele, bolje menjače, bolje vešanje, materijale... U okviru VW grupacije to je značilo da kupovinom Audija dobijate unutrašnjost bogatiju visokokvalitetnim materijalima od Volkswagena. Imate više tehnologije od Seata, više performansi od Škode... Ali, u novom dobu električnih automobila, premium brendovi gube sve te prednosti (motori/menjači/vešanje/tehnologija), jer se sada sve to pravi na potpuno istim EV platformama. Pa, da li je onda različiti dizajn vredan premium cene u odnosu npr. na VW ID.4 ili Škodu Enyaq, koji imaju bukvalno sve isto kad je u pitanju platforma/baterije/pogon/vešanje kao i ovaj Audi Q4 e-tron? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 7, 2022 Automotovision.hr: Audi Q4 40 e-tron S line Audijeva ofanziva elektrifikacije dobila je na zamahu u kompaktnom segmentu, a model Q4 e-tron postavlja neke nove standarde: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 22, 2022 OSV: 2022. Audi Q4 e-tron Prvi serijski Audi napravljen na platformi VW Grupe za serijske potpuno električne automobile je ovaj model. Crossover kompaktne i srednje veličine je naravno skuplji od drugih električnih SUV-ova slične veličine napravljenih na istoj VW platformi i sa istim tehnologijama (Škoda Enyaq iV, Cupra Born), ali pruža mnogo bolji osećaj koji će ljudima pomoći da lakše ''prelome'' i uđu u novu fazu elektrifikacije automobila: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 18, 2022 OSV: Audi Q4 e-tron Sportback Q4 e-tron je važan model za Audi, toliko važan da Ingolštat oseća potrebu da napravi dve različite varijante, od kojih Q4 Sportback e-tron treba da bude dinamičnijeg karaktera: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 30, 2022 AutoMarket.hr: Audi Q4 e-tron Sportback Audi smatra da će mu ovaj auto već od ove godine biti drugi najprodavaniji model: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 16, 2022 KelleyBlueBook: 2022. Audi Q4 e-tron Ovaj početni nivo Audijevog potpuno električnog automobila deli komponente sa VW iD.4 u okviru MEB platformom, tako da dobija iste baterije, električne motore i deo izgleda... ali sa nekim dodatnim Audijevim iskrama poput matričnog dizajna LED farova, velikom rešetkom, i e-tron oznakom utisnutom na prednjem i zadnjem braniku. Za još više dizajna tu je Q4 e-tron Sportback varijanta sa padajućom linijom krova i zadnjim spojlerom. Što se tiče veličine, ako ste mislili da je Q4 između Q3 i Q5, bili bi ste u pravu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 19, 2022 TheStraightPipes: 2023. Audi Q4 e-Tron 295KS/460Nm od dva električna motora koje napaja baterija kapaciteta 77 kWh: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 22, 2023 Restajling Audi Q4 e-tron i Q4 e-tron Sportback Audi je za novu prodajnu sezonu modifikovao Q4 e-tron i Q4 e-tron Sportback, čime su ovi električni modeli dobili više snage, brže punjenje i dodatnu opremu. Zahvaljujući novom motoru na zadnjoj osovini svakog automobila, osnovni RWD Audi Q4 45 e-tron ima 286 KS i ubrzava do 100 km/h u 6.7 sekundi, dok je verziji Quattro potrebno 6.6 sekundi. Na vrhu je Q4 55 e-tron Quattro sa 340 KS koji do 100 km/h stiže za 5.4 sekunde. Svi Q4 modeli dobijaju istu bateriju od 77 kWh, ali dok RWD verzije i dalje mogu da se pune samo na 135 kW, Quattro modeli mogu na 175 kW, što im omogućava da dopune svoje baterije od 10% do 80% za 28 minuta. RWD 45 e-tron ima najbolji domet, prema WLTP ciklusu autonomija mu iznosi 562 km. Svi Q4 e-tron modeli su dobili novi generator zvuka koji ispušta sintetizovani zvuk kako u unutrašnjosti tako i van automobila, mada se može deaktivirati. Ostale izmene za 2024. godinu uključuju modifikovano oslanjanje (auto je niži 15 mm) i dodatnu standardnu opremu, koja uključuje grejana prednja sedišta i električni poklopac prtljažnika na svakom modelu, Audijevu MMI navigaciju, plus opciju asistirane promene trake. Tu je u Edition S verzija, dostupna u Pebble Gray, Glacier White Metallic i Mythos Black Metallic bojama, uz 21-inčne točkove u boji bronze koja je u skladu sa bojom oznake sa četiri prstena na zadnjem stubu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites