neshaoct 9592 Posted May 7, 2023 CarWOW: Ferrari 296 GTB Plug-in hibridni superautomobil sa 3.0 V6 motorom, i sa električnim motorom od 165 konja za ukupnih 830KS/740Nm obrtnog momenta. Neće imati problema da vas pogura na preko 330 km/h, i to tako što će vas dovesti do stotke za malo manje od 3 sekunde. Ali sva ta snaga nije jeftina, jer mu cenas počinje na 270.000 evra i to bez da uopšte pogledate listu sa opcijama. Ipak, ne radi se samo o brojevima kod ovog auta: dug je, nizak, širok, lep i svrsishodan: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 9, 2023 CarSales: 2023. Ferrari 296 GTB Ferrari 296 GTB je početak nove ere elektrifikacije kultnog italijanskog brenda: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 13, 2023 Mansory Ferrari 296 GTB Tempesta Ferrari 296 GTB je prošao doterivanje u tjuning kompaniji Mansory, koji je svoj paket nadogradnje za 296 GTB nazvao ''Tempesta''. Kako se navodi, korišćeni su brojni smeli vizuelni dodaci da bi 296 GTB učinili još upečatljivijim, počev od prednjeg dela sa elementima od ugljeničnih vlakana, uključujući prednji razdelnik i okvire prednje maske. Tu su i otvori od ugljeničnih vlakana na prednjim blatobranima, novi retrovizori i bočni pragovi (takođe napravljeni od ugljeničnih vlakana, kao i par aerodinamičkih krila i zadnji difuzor. 296 GTB je takođe dobio točkove od 21 i 22 inča (21×9 napred i 22×11.5 pozadi), uz gume 255/30 napred i 335/25 pozadi. Mansory se pobrinuo i za unutrašnjost pa su tako sedišta, komandna tabla, centralna konzola i delovi volana u jarko žutoj koži sa crvenim detaljima. V6 benzinac i električni motori kombinovano imaju 819 KS, ali Mansory je razvio novi izduvni sistem i takođe je napravio neke izmene na ECU jedinici, pa sada automobil raspolaže sa 870KS/750 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 6 Pozajmio Ferrari prijatelju, a on mu napravio 100.000 evra štete Nije ovo bio dobar početak nove godine za ovog vozača Ferrarija! Dana 1. januara 2024. izgubio je kontrolu nad Ferrarijem 296 GTB od 830 KS, koji se zatim zaglavio između stubića i rasvetnog stuba. U petominutnom YouTube videu mogu se videti posledice nesreće koja se dogodila na poznatoj londonskoj ulici Park Lane. Ta ulica ima ograničenje brzine od 20 mph (32 km/h). Prema prvim policijskim izveštajima, vozač se kretao znatno brže kada je doživeo nesreću na kišom natopljenom putu. Ferrari je prvo pokosio metalni stub, a onda se okrenuo za 180 stepeni i zaustavio repom na stubu rasvete. Srećom, vozač je u nesreći prošao bez povreda. Kako prenosi Daily Mail, vozač je navodno skinuo tablice odmah nakon nesreće i stavio ih u automobil, a Ferrari je navodno registrovan u Kataru. U videu se može videti da je Ferrari - inače vrhunski konfigurisani 296 GTB u boji Viola Hong Kong sa žutim prugama i žutom unutrašnjošću - pretrpeo značajna oštećenja. Prednji branik je nestao, farovi i hauba su oštećeni. Oštećenja na zadnjem delu su teža. Stub svetla je ušao duboko u branik tačno u sredini Ferrarija. Prema prvim, opreznim procenama, troškovi popravke će verovatno iznositi najmanje 100.000 evra, a ako je oštećen i hibridni pogon koji se sastoji od trolitarskog V6 biturba i elektromotora, iznos će verovatno biti značajno viši. A kao da ovakva nesreća nije dovoljno glupa, u ovom slučaju tu je i činjenica da u trenutku nesreće za volanom nije bio vlasnik, već prijatelj! Pa, nakon ovoga godina može biti samo bolja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 748 Posted January 7 I posle ce da se pojavi na Polovnim automobilima kao nov nov nov Lepo je imati prijatelje iz Katara, zato je Ivan i birao kome daje da provoza njegov Bravo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 30 Mansory Tempesta GTS Nakon 296 GTB Coupea, i Ferrari 296 GTS je prošao doterivanje u tjuning kompaniji Mansory, koja je svoj paket nadogradnje nazvala ''Tempesta''. Kako se navodi, korišćeni su brojni smeli vizuelni dodaci da bi 296 GTS učinili još upečatljivijim, počev od prednjeg dela sa elementima od ugljeničnih vlakana, uključujući prednji razdelnik. Tu su i otvori od ugljeničnih vlakana na prednjim blatobranima, bočni pragovi (takođe napravljeni od ugljeničnih vlakana), zadnji spojler, kao i zadnji difuzor. Tempesta GTS ima točkove od 21 i 22 inča (21×9 napred i 22×11.5 pozadi), uz gume 255/30 napred i 335/25 pozadi. Mansory se pobrinuo i za unutrašnjost koja je u crnoj koži i alkantari, kao i sa detaljima u boji bronze. V6 benzinac i električni motori kombinovano imaju 830 KS i 740 Nm, ali Mansory je razvio novi izduvni sistem i takođe je napravio neke izmene na ECU jedinici, pa sada automobil raspolaže sa 870 KS i 750 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje do 100 km/h traje 2.8 sekundi, dok je najveća brzina 330 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites