Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen Aero / ID.6

Recommended Posts

Stiže Volkswagen Aero

 

vw aero 02.jpg

 

Nedavno je potvrđeno da će Volkswagenov ID. Space Vizzion tokom 2023. godine dobiti i serijsku verziju, a sada pojedini mediji pišu da će iste godine u proizvodnju krenuti i serijska varijanta I.D. Vizzion concepta (na slikama). Serijska verzija će po nekim izvorima poneti oznaku Aero, a praviće se u Volkswagenovoj fabrici u Emdenu u Nemačkoj.

 

vw aero 01.jpg

 

Kako stvari sada stoje, to će biti veliki električni sedan (ili coupe sa četvoro vrata), koji bi možda na kraju mogao da zameni aktuelni Arteon. Koncept verzija je inače imala dva elektromotora i ukupno 306KS, kao i autonomiju koja sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija iznosi 665 km. Ostaje međutim da se vidi kakve karakteristike će imati serijski model.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Volkswagen ID.6 za tri godine

 

vw aero 02.jpg

 

Nedavno su neki mediji pisali da će Volkswagenov električni I.D. Vizzion concept dobiti i serijsku verziju, a u međuvremenu su se o tome pojavili neki novi detalji. Volkswagenov šef za istraživanje i razvoj Frank Welsch je naime sada najavio novi ID model, i to za treći kvartal 2023. godine. Serijska verzija bi mogla da ponese oznaku ID.6, a praviće se u Volkswagenovoj fabrici u Emdenu u Nemačkoj.

 

Osim kao limuzina, ID.6 će biti dostupan i u karavan verziji. Po nekim najavama, ID.6 će biti sličnih dimenzija kao aktuelni Passat, ali će nuditi više mesta za putnike.

U svakom slučaju baza je Volkswagenova MEB platforma za električne automobile, pri čemu će postojati više verzija ID.6. To podrazumeva baznu verziju sa zadnjim pogonom i jednim elektromotorom, kao i varijantu sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka. Ova poslednje pomenuta verzija bi trebalo da ima baterije od 83 kWh i autonomiju do 700 km. Pored toga, za 230 km dometa biće dovoljno samo 10 minuta punjenja na DC brzom punjaču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW planira lansiranje direktnog rivala Tesla Modela S

 

209876-volkswagen id.jpg

 

Prošle nedelje, u medijima se pojavio izveštaj da Volkswagen planira da ID Vizzion transformiše u serijski EV autonomije do 700 kilometara, da bi se sada pojavile glasine o električnoj limuzini viših specifikacija. Dotični model još uvek nema naziv, ali ono što se ''zna'' je da će biti poizicioniran iznad Viziona, što znači da će se staviti direktno naspram Tesla Modela S.

 

Izvori bliski dešavanjima tvrde da će novajlija da se proizvodi u Volfsburgu, gde će biti investirana velika sredstva da se ova fabrika pretvori u proizvodni pogon električne perjanice. Mada je reč o velikom automobilu, on će i dalje počivati na MEB platformi kao i ID.3 i ID.4, mada će ovoga puta biti u pitanju ''evoluirana verzija''. Oslanjanje na MEB platformu će VW-u omogućiti da izbegne visoke troškove kojima komanduje buduća PPE arhitektura, koju razvijaju Audi i Porsche. Nema reči o tome da grupa želi da izbegne sukob između ''mejnstrim'' VW marke i premium ogranaka, tako da se očekuje da novi EV ipak na neki način oteža posao premium pandanima iz Ingolštata i Cufenhauzena.

 

Sa serijskim Vizzionom, koji treba da zameni limuzinski Passat, nameće se pitanje da li će ovaj veći EV zapravo biti dugo obećavana zamena za Phaeton?

Šef VW grupe, Herbert Dis, priznao je pre gotovo četiri godine da je uspeh Modela S prisilio kompaniju  da se vrati na crtački sto i od samog početka konstruiše veliku limuzinu sa nultom emisijom. Čini se da je ovaj model i dalje u planu, ali ne treba očekivati da pristigne uskoro. Sve su šanse da će pristići nakon Vizziona, koji bi u prodajne salone trebalo da pristigne tokom 2023. Uticajni vođa radne snage VW-a i član nadzornog odbora, Bernd Osterlo, izrazio je želju vezanu za proizvodnju novog elektromobila u Volfsburgu do 2025. Njegova osećanja je ponovio i Štefan Vajl, član odbora VW grupe. Neimenovani izvor je rekao da bi ukupni proizvodni obim mogao da dostigne 300.000 jedinica godišnje ako VW bude sklapao veliki električni sedan u Kini i Americi. Novajlija je kreiran ''sa Modelom S'' na umu, i odobren za proizvodnju od strane članova upravnog odbora ovog meseca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski Volkswagen I.D. Roomzz na početku samo za Kinu

 

Volkswagen ID Roomzz 02.jpg

 

Volkswagen je u aprilu 2019. godine na sajmu automobila u Šangaju predstavio još jednog člana svoje električne I.D. porodice, i to I.D. Roomzz concept. U međuvremenu je saopšteno da će ova studija dobiti i serijsku verziju (verovatno pod nazivom ID.6), ali će se prodavati samo na kineskom tržištu, bar na početku. Verovatno će se nuditi i na drugim tržištima, ali odluka o tome tek sledi.

 

Volkswagen ID Roomzz 01.jpg

 

Kako bilo, u pitanju je crossover napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu se ističu i moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost. Osim toga, koncept je imao i digitalni kokpit, neobične materijale (sedišta su recimo presvučena materijalom nazvanim AppleSkin, novim proizvodom koji se sastoji od obnovljivog sirovog materijala), kao i ID. Pilot Relax mod (kada je uključen sistem potpuno automatske vožnje) koji dozvoljava putnicima da podese svoja sedišta individulano, u skladu sa njihovim potrebama).

 

Ovaj 5 metara dugački automobil sa 4x4 pogonom u koncept izdanju pokreću dva elektromotora sa ukupno 306KS, pri čemu autonomija sa jednim punjenjem baterija od 82 kWh iznosi do 450 km (80% kapaciteta se na brzom 150 kW punjaču može napuniti za oko pola sata). Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6.6 sekundi, dok najveća brzina iznosi el. ograničenih 180 km/h. Što se serijskog modela tiče, u ponudi bi trebalo da se nađu verzije sa 306KS i 408KS, baterije od 77 kWh i 111kWh, uz autonomiju od 450 km do 600 km u zavisnosti od verzije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Volkswagen ID.6

 

211026-vw id6 04.jpg

 

Volkswagen je u aprilu 2019. godine na sajmu automobila u Šangaju predstavio još jednog člana svoje električne I.D. porodice, i to I.D. Roomzz concept. U međuvremenu je saopšteno da će ova studija dobiti i serijsku verziju pod nazivom ID.6, kao i da će se na početku prodavati samo na kineskom tržištu.

 

vw id6 03.jpg

 

Kako bilo, u pitanju je crossover napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu se ističe i moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost sa tri reda sedišta.

 

vw id6 02.jpg

 

Automobil u koncept izdanju pokreću dva elektromotora sa ukupno 306KS, pri čemu autonomija sa jednim punjenjem baterija od 82 kWh iznosi do 450 km (80% kapaciteta se na brzom 150 kW punjaču može napuniti za oko pola sata).

 

vw id6 01.jpg

 

Što se ovog serijskog modela tiče, trenutno se pominje samo verzija sa 204KS, a koja postiže 160 km/h. Podaci o baterijama i dometu tek slede. Serijski ID.6 je dugačak 4.876 mm, širok 1.848 mm, visok 1.680 mm, međuosovinsko rastojanje je 2.965 mm, dok težina vozila iznosi 2.280 kg. Osim toga, pominje se i sistem autonomne vožnje, ali više detalja sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.6 Crozz

 

212109-vw crozz 01.jpg

 

Volkswagen će uskoro i zvanično predstaviti električni ID.6 koji će se na početku prodavati samo na kineskom tržištu, a jedna od varijanti u ponudi biće i ovaj ID.6 Crozz. U pitanju je crossover napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu se najavljuje i moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost sa tri reda sedišta.

 

vw crozz 02.jpg

 

ID.6 Crozz je u odnosu na regularnu ID.6 verziju između ostalog dobio dodatne zaštitne elemente, doterana prednja svetla, drugačiji prednji branik i nove alu točkove. ID.6 Crozz je dugačak 4.891 mm (15 mm duži od običnog ID.6), širok 1.848 mm, visok 1.679 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2.965 mm. Što pogona tiče, trenutno se pominje samo verzija sa jednim elektromotorom sa 204KS i zadnjim pogonom (podaci o baterijama i dometu tek slede), dok kasnije treba da stigne i varijanta sa dva elektromotora i 306KS sa pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen električni Volkswagen ID.6

 

vw id6 02.jpg

 

Volkswagen je u aprilu 2019. godine na sajmu automobila u Šangaju predstavio još jednog člana svoje električne I.D. porodice, i to I.D. Roomzz concept. U međuvremenu je saopšteno da će ova studija dobiti i serijsku verziju pod nazivom ID.6, kao i da će se na početku prodavati samo na kineskom tržištu. Serijski ID.6 će premijeru imati kasnije ovog mesecca na sajmu u Šangaju, zajedno sa ID.6 Crozz verzijom.

 

213011-vw id6 01.jpg

 

U pitanju je crossover napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu se ističe i moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost sa tri reda sedišta. Što pogona tiče, trenutno se pominje samo verzija sa jednim elektromotorom, 204KS i zadnjim pogonom, dok kasnije treba da stigne i varijanta sa dva elektromotora 306KS i sa pogonom na sva četiri točka. Ranije informacije kažu da automobil ima litijum-jonske baterije od 82 kWh. ID.6 je dugačak 4.876 mm, širok 1.848 mm, visok 1.680 mm, međuosovinsko rastojanje je 2.965 mm, dok težina vozila iznosi 2.280 kg. ID.6 Crozz je u odnosu na regularnu ID.6  verziju između ostalog dobio dodatne zaštitne elemente, doterana prednja svetla, drugačiji prednji branik i nove alu točkove. ID.6 Crozz je dugačak 4.891 mm (15 mm duži od običnog ID.6) i ima isto međuosovinsko rastojanje od 2.965 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.6 zvanično

 

Volkswagen id6 09.jpg

 

Volkswagen je u aprilu 2019. godine na sajmu automobila u Šangaju predstavio još jednog člana svoje električne I.D. porodice, i to I.D. Roomzz concept. Zatim je saopšteno da će ova studija dobiti i serijsku verziju pod nazivom ID.6, kao i da će se prodavati samo na kineskom tržištu.

 

Volkswagen id6 08.jpg

 

Serijski ID.6 je predstavljen u Kini (jedna od premijera ovogodišnjeg sajma u Šangaju), uključujući i verziju ID.6 Crozz.

 

Volkswagen id6 07.jpg

 

U pitanju je crossover napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu se ističe i moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost sa tri reda sedišta.

 

Volkswagen id6 06.jpg

 

Iz Volkswagena navode i da su sa ID.6 modelom postavili osnovu svog plana koji predviđa da bar 50% njihove prodaje u Kini do 2030. godine budu automobili sa isključivo električnim pogonom.

 

Volkswagen id6 05.jpg

 

Što pogona tiče, najsnažnija verzija ID.6 dolazi sa dva elektromotora 306KS i pogonom na sva četiri točka (od 0 do 100 km/h za 6.6 sekundi, najveća brzina ograničena na 160 km/h).

 

Volkswagen id6 04.jpg

 

Nudiće se i slabije verzije, u varijantama sa 180KS i 204KS.

 

Volkswagen id6 03.jpg

 

U ponudi će biti baterije od 58 kWh i 77 kWh, pa autonomija u zavisnosti od verzije (po NEDC normama) iznosi između 436 km i 588 km. ID.6 je dugačak 4.876 mm, širok 1.848 mm, visok 1.680 mm, međuosovinsko rastojanje je 2.965 mm, dok su točkovi od 19 do 21 inča.

 

Volkswagen id6 02.jpg

 

ID.6 Crozz je u odnosu na regularnu ID.6 verziju između ostalog dobio dodatne zaštitne elemente, doterana prednja svetla, drugačiji prednji branik i nove alu točkove.

 

Volkswagen id6 01.jpg

 

Deo opreme čine i 12.0-inčni displej, ''Hello ID'' glasovne komande, sistemi asistencije vozaču (uključujući Travel Assist), kao i panoramski stakleni krov. Volkswagen će ID.6 proizvoditi u dve fabrike u Kini, i to u Antingu i Foshangu.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Volkswagen ID. Aero concept

 

vw aero sedan 01.jpg

 

Volkswagen je još 2018. godine na sajmu automobila u Ženevi prikazao električni ID. Vizzion concept, za koji je u međuvremenu potvrđeno da će dobiti i serijsku verziju. Iz Volkswagena su ranije ove godine već najavili da prodaja serijskog modela startuje tokom sledeće godine, a sada stiže potvrda će Volkswagen 27. juna ove godine prikazati i koncept izdanje ovog vozila, nazvano ID. Aero concept. Saopštenje prati i novi crtež.

 

ID. Aero će biti napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu bi autonomija trebalo da iznosi do 590 km. Ponuda će verovatno podrazumevati baznu verziju sa zadnjim pogonom i jednim elektromotorom, kao i snažniju varijantu sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka. Osim toga, najavljuje se i moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost. Serijski Volkswagen ID. Aero će se od druge polovine 2023. godine prvo prodavati u Kini, ali iste godine stiže i varijanta za Evropu i Severnu Ameriku. Tačan termin ove potonje verzije još nije saopšten, ali je poznato da će se proizvoditi u Volkswagenovoj fabrici u Emdenu.

 

vw aero b 02.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID. Aero concept

 

vw aero 5.jpg

 

Volkswagen je još 2018. godine prikazao električni ID. Vizzion concept, za koji je u međuvremenu potvrđeno da će dobiti i serijsku verziju. Iz Volkswagena su ranije ove godine već najavili da prodaja serijskog modela startuje tokom sledeće godine, a sada je kao najava prikazano novo koncept izdanje, nazvano ID. Aero concept.

 

vw aero 4.jpg

 

Vozilo između ostalog odlikuju i 22-inčni točkovi, prednja LED Matrix svetla i koeficijent otpora vazduha 0.23.

 

vw aero 3..jpg

 

ID. Aero će biti napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu će autonomija sa baterijama od 77 kWh iznositi 620 km.

 

vw aero 2.jpg

 

Iako to još nije zvanično potvrđeno, ponuda će verovatno podrazumevati baznu verziju sa zadnjim pogonom i jednim elektromotorom, kao i snažniju varijantu sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka.

 

vw aero 1.jpg

 

Osim toga, najavljuje se i moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost (ovde treba napomenuti da VW još nije objavio slike ID. Aero concepta). Serijski Volkswagen ID. Aero će se od druge polovine 2023. godine prvo prodavati u Kini, ali iste godine stiže i varijanta za Evropu i Severnu Ameriku. Tačan termin ove potonje verzije još nije saopšten, ali je poznato da će se ovaj rival Teslinom Modelu 3 proizvoditi u Volkswagenovoj fabrici u Emdenu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...