Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen ID. Space Vizzion / ID.7 Tourer / ID.8

Recommended Posts

Serijski Volkswagen ID. Space Vizzion stiže 2023. godine

 

198424-vw space 02.jpg

 

Volkswagen je pre godinu dana u Los Anđelesu predstavio još jedan električni koncept automobil iz svoje ID serije, i to ID. Space Vizzion, za koji je sada potvrđeno da će dobiti i serijsku verziju. Proizvodnja po sadašnjim najavama treba da počne tokom 2023. godine, a ostaje da se vidi da li će se nuditi i na američkom tržištu.

 

Podsećanja radi, ID. Space Vizzion concept je električni karavan (dužina 496 cm, širina 190 cm, visina 153 cm, koeficijent otpora vazhuna 0.24), napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu se ističu moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost, kao i ID Pilot sistem sa autonomnom vožnjom. Osim toga, tu su i 15.6-inčni ekran osetljiv na dodir, digitalni kokpit, head-up displej, kao i sedišta koja su presvučena materijalom nazvanim AppleSkin, novim proizvodom koji se sastoji od obnovljivog sirovog materijala.

 

vw space 01.jpg

 

Serijski model će imati autonomiju do 700 km, a ponuda će verovatno biti kao i kod modela ID.4. To podrazumeva baznu verziju sa zadnjim pogonom i elektromotorom sa 204KS, kao i snažniju varijantu sa dva elektromotora, 302KS i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i serijski Volkswagen ID. Space Vizzion

 

vw sv 03.jpg

 

Volkswagen je 2019. godine na sajmu u Los Anđelesu predstavio još jedan električni koncept automobil iz svoje ID serije, i to ID. Space Vizzion, za koji je u međuvremneu potvrđeno da će dobiti i serijsku verziju. Proizvodnja po nekim najavama treba da počne tokom 2023. godine, ali zahvaljujući ovim procurelim patentnim slikama već sada možemo da vidimo kako će izgledati.

 

vw sv 02.jpg

 

ID. Space Vizzion je električni karavan (dužina 496 cm, širina 190 cm, visina 153 cm, koeficijent otpora vazhuna 0.24), napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu se ističu moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost, kao i ID Pilot sistem sa autonomnom vožnjom.

 

vw sv 01.jpg

 

Pored toga, tu su i 15.6-inčni ekran osetljiv na dodir, digitalni kokpit, head-up displej, kao i sedišta koja su presvučena materijalom nazvanim AppleSkin, novim proizvodom koji se sastoji od obnovljivog sirovog materijala. Serijski model će imati autonomiju do 700 km, a ponuda će verovatno podrazumevati baznu verziju sa zadnjim pogonom i jednim elektromotorom, kao i snažniju varijantu sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen i električni Volkswagen ID.8

 

Volkswagen ID Roomzz 02.jpg

 

Volkswagen nastavlja da širi svoju ID porodicu električnih modela, sa ciljem da do 2025. godine postane najveći svetski proizvođač električnih vozila. Tako je šef Volkswagen Grupe Herbert Diess tokom svog govora potvrdio da dolazi i veliki električni SUV ID.8, koji će biti njihov top električni model.

 

Volkswagen ID.8 će po sadašnjim informacijama imati slične dimenzije kao i aktuelni VW Atlas (dugačak je 504 cm), ali će zahvaljujući MEB platformi za električna vozila nuditi prostraniji enterijer. ID.8 će biti imati sedam sedišta, kao i dizajn po ugledu na ostatak ID porodice. Kako se očekuje, ID.8 će pokretati dva elektromotora sa ukupno 306KS, uz baterije od 77 kWh i 4x4 pogon. Za sada nije poznato kada će se ID.8 tačno pojaviti na tržištu, ali je poznato da će se raditi o globalnom modelu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski Volkswagen ID. Space Vizzion kao ID.7 Tourer

 

vw sv 03.jpg

 

Volkswagen je 2019. godine na sajmu u Los Anđelesu predstavio još jedan električni koncept automobil iz svoje ID serije, i to ID. Space Vizzion, za koji je u međuvremenu potvrđeno da će dobiti i serijsku verziju. Najnovije vesti kažu da bi serijski model navodno trebalo da ponese ime ID.7 Tourer, što je naziv koji je Volkswagen ranije ovog meseca zaštitio kod Evropskog zavoda za patente.

 

vw sv 02.jpg

 

Proizvodnja po nekim najavama treba da počne tokom 2024. godine u fabriciu Emdenu, ali zahvaljujući ovim procurelim patentnim slikama (koje su se pojavile još prošle goidne), već možemo da vidimo kako će izgledati. Podsećanja radi, ID. Space Vizzion je električni karavan (dužina 496 cm, širina 190 cm, visina 153 cm, koeficijent otpora vazhuna 0.24), napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu se ističu moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost, kao i ID Pilot sistem sa autonomnom vožnjom.

 

vw sv 01.jpg

 

Osim toga, tu su i 15.6-inčni ekran osetljiv na dodir, digitalni kokpit, head-up displej, kao i sedišta koja su presvučena materijalom nazvanim AppleSkin, novim proizvodom koji se sastoji od obnovljivog sirovog materijala. Serijski model će imati autonomiju od 590 do 700 km, a ponuda će verovatno podrazumevati baznu verziju sa zadnjim pogonom i jednim elektromotorom, kao i snažniju varijantu sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen električni Volkswagen ID.7

 

vw id7 6.jpg

 

Volkswagen je na samom početku 2023. godine najavio novi model u svojoj ID. gami električnih vozila.

 

volkswagen id7 5.jpg

 

Tačnije, najnoviji električni Volkswagen nosi naziv ID.7, ali je za sada pokazan samo u kamufliranoj verziji.

 

volkswagen id7 4.jpg

 

Trenutno nema mnogo detalja, ali Volkswagen će ovaj model pokazati i na CES sajmu u Las Vegasu, pozivajući učesnike da ''iskuse sledeći korak na Volkswagenovom putu elektrifikacije''.

 

vw id7 3.jpg

 

494 cm dugački ID.7 će po nekim ranijim informacijama biti napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu će autonomija (u zavisnosti od verzije) iznositi i do 700 km. Ovde i podatak da je međuosovinsko rastojanje 297 cm.

 

vw id7 2.jpg

 

Iako to još nije zvanično potvrđeno, ponuda će verovatno podrazumevati baznu verziju sa zadnjim pogonom i 204 KS, kao i snažniju varijantu sa dva elektromotora (299KS) i pogonom na sva četiri točka. Osim toga, najavljuje se i moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost. ID.7 je dobio i novi ekran osetljiv na dodir od 15.0 inča, head-up displej, digitalno kontrolisane ventilacione otvore (koji automatski prilagođavaju temperaturu u automobilu u zavisnosti od toga koliko je napolju toplo ili hladno), kao i ''Hello Volkswagen'' glasovne komande za kontrolu osnovnih funkcija.

 

vw id7 1.jpg

 

Serijski ID.7 će se od druge polovine 2023. godine prvo prodavati u Kini, ali iste godine stiže i varijanta za Evropu i Severnu Ameriku. Tačan termin ove potonje varijante još nije saopšten, ali ranije najave kažu da će se proizvoditi u Volkswagenovoj fabrici u Emdenu. On se nalazi među 10 novih električnih modela koji će biti lansirani do 2026. godine, pa izvršni direktor Tomas Šafer tvrdi da će Volkswagen imati najširi električni portofolio u automobilskoj industriji. ''Od osnovnog e-automobila sa ciljnom cenom ispod 25.000 evra do Volkswagena ID. Buzz i novog vodećeg modela, imaćemo pravu ponudu u svakom segmentu'', rekao je Šefer. Šefer najavljuje da će Volkswagen od 2033. godine u Evropi proizvoditi isključivo električne automobile.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Volkswagen ID.7

 

Postojaće kao limuzina (dužine čak 4.94 metra), i karavan (ili shooting brake):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klima u novom Volkswagenu prati položaj Sunca

 

vw id 7 002.jpg

 

Volkswagen je nedavno najavio novi ID.7 prikazavši kamufliranu spoljašnjost, a sada nam otkriva detalje iz kabine. Već neko vreme vožnja po pitanju performansi nije u fokusu, reći će neki. Umesto toga fokus je na infotainmentu, sistemima asistencije te dodatnim mogućnostima multimedije. U istom smeru ide i Volkswagen pa umesto, primera radi, vremena punjenja i dometa na otvorenom putu, svima zainteresovanima otkriva šta može klimatizacija na njihovom najvećem pripadniku ID porodice.

 

vw id7 001.jpg

 

Novost je automatizovani rad klima uređaja i po pitanju usmeravanja struje vazduha. Naime, sistem nadzora rada klimatizacije može da pomera krilca ventilacionih otvora. A pre toga sistem odmah po registraciji ključa automobila u blizini kreće s tretiranjem vazduha u kabini. Posledica je da će vozača dočekati već delimično ''pripremljena'' atmosfera u kabini. Nema problema ni sa prečicama: 15-inčni ekran infotainmenta je dovoljno veliki da omogući prečicu do kontrola ventilacije. Tu je i glasovno upravljanje koje uključuje i upravljanje grejačima upravljača i sedišta. Primera radi, ako vozač kaže ''Hello Volkswagen, my hands are cold'', sistem će odmah krenuti da greje upravljač. Još impresivnije je da je u vetrobran ugrađen senzor koji prati ugao upada sunčevih zraka, što u kombinaciji s spoljašnjom temperaturom omogućava zasebno regulisanje temperature u delu kabine koji je u hladu i onog dela koji je izložen sunčevim zrakama. 

Nema sumnje, biće zanimljivo videti koliko će ovaj sistem biti efikasan u svakodnevnom korišćenju. Podsetimo, Volkswagen ID.7 će biti premijerno predstavljen u drugom kvartalu ove godine. 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.7 bez maske

 

vw id7 n5.jpg

 

Volkswagen je početkom januara na CES sajmu u Las Vegasu najavio ID.7, novi model u svojoj ID. gami električnih vozila, ali ga je tada pokazao samo u kamufliranoj verziji. ID.7 se najavljuje kao ''sledeći korak na Volkswagenovom putu elektrifikacije'', a dok čekamo na zvaničnu promociju 18. aprila na predstojećem sajmu u Šangaju, iz Kine stižu prve slike ovog automobila bez ikakve maske.

 

vw id7 n4.jpg

 

494 cm dugački ID.7 će biti napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi za električna vozila, pri čemu će autonomija (u zavisnosti od verzije) iznositi i do 700 km. Ovde i podatak da je međuosovinsko rastojanje 297 cm, kao i da je koeficijent otpora vazduha 0.23.

 

vw id7 n3.jpg

 

Ponuda će podrazumevati baznu verziju sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom, kao i snažniju varijantu sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka. Varijanta sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom za kinesko tržište ima 204KS, baterije od 77 kWh, dok je najveća brzina ograničena na 155 km/h.

 

vw id7 n2.jpg

 

Osim toga, najavljuje se i moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost. ID.7 je dobio i novi ekran osetljiv na dodir od 15.0 inča, head-up displej, digitalno kontrolisane ventilacione otvore (koji automatski prilagođavaju temperaturu u automobilu u zavisnosti od toga koliko je napolju toplo ili hladno), kao i ''Hello Volkswagen'' glasovne komande za kontrolu osnovnih funkcija.

 

vw id7 n1.jpg

 

ID.7 će se od druge polovine 2023. prvo prodavati u Kini, ali još tokom godine stiže i varijanta za Evropu i Severnu Ameriku. Tačan termin ove potonje varijante još nije saopšten, ali ranije najave kažu da će se proizvoditi u Volkswagenovoj fabrici u Emdenu. ID.7 se nalazi među 10 novih električnih modela koji će biti lansirani do 2026. godine, pa izvršni direktor Tomas Šefer tvrdi da će Volkswagen imati najširi električni portofolio u automobilskoj industriji. ''Od osnovnog e-automobila do Volkswagena ID. Buzz i novog vodećeg modela, imaćemo pravu ponudu u svakom segmentu'', rekao je Šefer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.7 zvanično

 

Volkswagen ID.7 10.jpg

 

Volkswagen je predstavio novi ID.7, prvi globalni električni model brenda za višu srednju klasu. Kombinacija dometa do 700 kilometara (WLTP), superiornog pogonskog sklopa, prostrane unutrašnjosti i vrhunskih tehnologija čini ID.7 udobnom limuzinom za duga putovanja i otvara novi segment za ID. porodicu. Dugačak skoro pet metara, model takođe ima poboljšani koncept rada koji je fokusiran na kupca i visokokvalitetan izgled. Lansiranje ID.7 je planirano za ovu godinu u Evropi i Kini, a od 2024. u Severnoj Americi.

 

Volkswagen ID.7 09.jpg

 

Tomas Šefer, generalni direktor Volkswagen putničkih automobila: ''Sa ID.7 činimo sledeći korak u našoj električnoj ofanzivi. Limuzina nudi visok nivo udobnosti i velike domete. Već do 2026. nudićemo najširi električni asortiman u Evropi - od početnog modela za manje od 25.000 evra do ID.7 kao novog top modela u porodici ID. Naš cilj je da do 2030. godine postignemo udeo električnih automobila od 80% u Evropi. Od 2033. Volkswagen će proizvoditi samo električna vozila u Evropi.''

 

Volkswagen ID.7 08.jpg

 

Kai Grunic, član upravnog odbora brenda odgovoran za razvoj: ''ID.7 postavlja nove standarde efikasnosti na osnovu MEB platforme. Cilj nam je domet do 700 kilometara u skladu sa WLTP. Ovo je omogućeno veoma dobrom aerodinamikom i značajno povećanom efikasnošću u oblastima pogonskog sklopa i termičkog upravljanja.''

 

Volkswagen ID.7 07.jpg

 

ID.7 je prvi MEB model sa potpuno novom, visoko efikasnom generacijom pogona sa 286 KS. Agregat sa internom oznakom APP550 je razvijen zajedno sa Volkswagen Group Components u Kaselu (Nemačka) i tamo se takođe proizvodi.

 

Volkswagen ID.7 06.jpg

 

Novi električni pogon je optimizovan pre svega u pogledu potrošnje energije. U zavisnosti od veličine baterije (82 ili 91 kWh), predviđa se da će WLTP domet biti do 700 kilometara i kapaciteti punjenja do oko 200 kW. ID.7 zato naglašava njegovu pogodnost za velike udaljenosti i korisnike voznog parka.

 

vw id7 05.jpg

 

ID.7 je dizajniran na osnovu aerodinamičkih principa. Njegov krov se elegantno spušta prema zadnjem delu u stilu kupea i doprinosi postizanju odličnog koeficijenta otpora od oko 0.23 u zavisnosti od opreme vozila.

 

vw id7 04.jpg

 

Dugačak je 4.961 mm, širok 1.862 mm i visok 1.538 mm, a dugo međuosovinsko rastojanje od 297 cm i kratki prepusti stvaraju dovoljno prostora u unutrašnjosti vozila za sve putnike.

 

vw id7 03.jpg

 

Novi koncept rada i prikaza uveden je u ID.7. Ovim je Volkswagen reagovao na povratne informacije svojih kupaca i poboljšao radno iskustvo u relevantnim oblastima. Ovo uključuje sledeće karakteristike kao standard:

  • ekran infotainment sistema od 38 cm (15 inča)
  • head-up displej proširene stvarnosti
  • novi koncept rada klima uređaja integrisan na najvišem nivou infotainment sistema, kao i tasteri za omiljene opcije

 

Volkswagen ID.7 02.jpg

 

Imelda Labe, član upravnog odbora brenda za prodaju, marketing i postprodaju: ''ID.7 je izuzetno važan model za Volkswagen brend u Evropi, Kini i Severnoj Americi. ID.7 nudi atraktivan paket koji će oduševiti kako postojeće tako i nove Volkswagen kupce širom sveta. U ovom Volkswagenu nudimo vrhunske tehnologije koje impresioniraju svojom ekskluzivnošću, vrhunskim komforom i visokim stepenom svakodnevne upotrebljivosti.'' Sa novim masažnim sedištima i elektronskim zatamnjivanjem panoramskog krova, ID.7 nudi opcije opreme koje su inače prisutne samo u višim klasama premijum konkurenata. Novi panoramski krovni otvor sa pametnim staklom može se prebacivati između neprozirnih i providnih podešavanja pomoću kontrole dodirom. Kao i mnoge druge funkcije u ID.7, krovom se takođe može upravljati pomoću glasovnih komandi - ovo se dešava pomoću novog glasovnog asistenta.

 

Opciono se nude prilagodljiva sedišta Climatronic - sa hlađenjem ili grejanjem po potrebi, kao i funkcijom sušenja. Dostupna je i funkcija masaže. Opseg opcija je zaokružen zvučnim sistemom od 700W kompanije Harman Kardon: 14 vrhunskih zvučnika, uključujući centralni zvučnik na prednjoj strani i sabvufer u prtljažniku, pružaju impresivno zvučno iskustvo. Travel Assist sa podacima može da preuzme kontrolu nad ID.7 po potrebi. Volkswagen je ovu funkciju razvio zajedno sa CARIAD-om, softverskom kompanijom VW grupe. Po želji, ID.7 takođe može da koristi sistem pomoći pri promeni kolovozne trake na autoputu sa više traka pri brzinama iznad 90 km/h. Vozač to prati, ali je opterećenje u vožnji značajno smanjeno.

 

vw id7 01.jpg

 

Kada je u pitanju parkiranje, električni Volkswagen može samostalno da izvodi manevre na različite načine. Jedan od njih je parking sa memorijskom funkcijom na udaljenosti do 50 metara. Za ovo, vozač ili ostaje da sedi u ID.7 ili prati proceduru parkiranja van vozila pomoću aplikacije za pametne telefone.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže Volkswagen ID.7 GTX

 

Volkswagen ID7 GTX 02.jpg

 

Volkswagen je prošlog meseca predstavio novi ID.7, prvi globalni električni model brenda za višu srednju klasu, ali već najavljuje proširenje njegove porodice.

 

Podsećanja radi, ID.7 je prvi MEB model sa potpuno novom, visoko efikasnom generacijom pogona sa 286 KS. U zavisnosti od veličine baterije (82 ili 91 kWh), predviđa se da će WLTP domet biti do 700 kilometara. Dugačak je 4.961 mm, širok 1.862 mm i visok 1.538 mm, a dugo međuosovinsko rastojanje od 297 cm i kratki prepusti stvaraju dovoljno prostora u unutrašnjosti vozila za sve putnike. Sada stiže i najava da će u septembru na sajmu u Minhenu premijeru imati Volkswagen ID.7 GTX sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka.

 

volkswagen id 7 01.jpg

 

Nezvanično se pominje da će imati 395KS kao i da će ubrzanje do 100 km/h iznositi manje od 5 sekundi. Takva električna limuzina će biti pozicionirana kao vrhunski EV kompanije, a njegov pogon i šasija se podešavaju sa fokusom na performanse. Volkswagen takođe obećava da ''elementi sportskog dizajna'' izdvajaju GTX od standardnog ID.7 modela. Model najavljen na ovim titer slikama je u crvenoj boji i sa crnim krovom, što je kombinacija boja koja se može videti i na drugim članovima ID GTX porodice. Očekuju se i specifičan GTX aerodinamički paket, set novih alu točkova, modifikovano oslanjanje i kočnice, GTX oznake, kaa i unutrašnjost u kojoj su crveni kontrastni šavovi na sedištima, komandnoj tabli i panelima vrata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.7 proglašen za automobil godine u Nemačkoj

 

vw auto godine.jpg

 

Vreme je raznih izbora, biće ih sve više do kraja godine. VW ID.7 još nije ni na tržištu, a već je proglašen autom 2024. godine u Nemačkoj. Žiri je ocenio da treba nagraditi rakošni domet električne limuzine od 700 km. Prošle godine titula Nemački automobil godine je pripala VW ID. Buzzu. Prethodnih godina pobeđivali su Jaguar i-Pace, Porsche Taycan, Honda e i Hyundai Ioniq 6. Žiri ceremonije dodele Nemačkog automobila godine se sastoji od 29 automobilskih novinara aktivnih u zemljama nemačkog govornog područja, zajedno s deset međunarodnih gostujućih članova žirija.

 

VW ID.7 je dugačak skoro pet metara, ima 286 KS u osnovnoj konfiguraciji. Uz električnu limuzinu možete da birate između dve vrste baterija sa kapacitetom od 77 kWh i ID.7 Pro S sa 85 kWh, uz koju je domet 700 km (brzina punjenja na DC punjačima 200 kW). ''Tek smo predstavili naš ID.7, a već ga je uvaženi stručni žiri proglasio nemačkim automobilom godine, neverovatan uspeh'', kaže izvršni direktor Volkswagena Thomas Schäfer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto je ID.7 u Kini dvostruko jeftiniji nego u EU?

 

vw id7 n4.jpg

 

Na kineskom tržištu je najavljena prodaja nove Volkswagenove električne limuzine ID.7 Vizzion. Prodaja startuje polovinom sledećeg meseca, i to po više nego dvostruko nižoj ceni za ulazni model (od 24.300 evra) nego što je to slučaj u Nemačkoj (56.995 evra).

 

Kinesko-nemački savez FAW će zvanično početi sa prodajom nove električne limuzine ID.7 Vizzion na Guangzhou Auto Showu sledećeg meseca. Limuzina srednje klase bi trebalo da ima cenovni raspon između 24.300 i 33.000 evra na kineskom tržištu. S obzirom da ova limuzina u Nemačkoj ima startnu cenu od 56.995 evra (u pojedenim EU zemljama čak i višu), doduše sa jačim motorom od 286 KS spram ulazne verzije u Kini (210 KS), ali sa jednako-kapacitetnom baterijom od 77 kWh i takođe sa zadnjim pogonom, ipak razlika u ceni je ogromna. Razlika kod verzija sa kapacitetnijim baterijama i pogonom na sve točkove je još veća. Da li su kineske vlasti toliko olakšale FAW-VW kompaniji da finalna cena za kupca može da bude ovako niska?

 

Ono što je poznato od ranije, vlasti u Kini konstatno podupiru lokalne proizvođače kroz niz beneficija uključujući kredite od državnih banaka, kapitalne rezerve iz državnih investicijskih fondova, niže naknade za korišćenje električne energije i sl. Kineski proizvođači automobila takođe imaju koristi od subvencija u povezanim sektorima u celom lancu vrednosti, uključujući baterije i softver. Loša strana kineske priče kaže da radnik u Kini zaradi tri puta manje nego radnik u autoindustriji u Evropi. Kinezi su zauzeli stav brige o ekonomiji, ali i s mnogo manje pažnje prema zaštiti radnika čija satnica varira između mizernih dva i četiri evra. Sa druge strane, VW je sa kineskim partnerima prošlog meseca značajno redukovao cene da bi se izborio s konkurencijom, što je rezultiralo boljom prodajom. Međutim, rezultat je varljiv, jer poziciju drugog najvećeg brenda generišu prvenstveno jeftinim budžet autima, kakva je 4.56 metara dugačka limuzina Lavida koja ima ulaznu cenu od 13.345 evra za šta u Evropi ne možete kupiti više ni Dacia modele.

 

Naime, rezultati ukupne prodaje (konvencionalna + električna vozila) nakon trećeg kvartala u Kini izgledaju ovako: BYD je prvi sa 1.79 miliona prodatih vozila, VW je drugi sa 1.56 miliona, a Toyota treća sa 1.24 miliona isporuka. Ipak, u segmentu baterijskih vozila VW, sa svojim partnerima SAIC i FAW, značajno zaostaje i zauzima tek deveto mesto sa skoro 10 puta manjom prodajom (92.332 primerka) od lokalnog BYD-a (893.754) i skoro pet puta manjim brojem isporuka u odnosu na drugoplasiranog Teslu (433.729). Pitanje je zašto EU ne može, ili u stvari ne želi, da napravi sličan koncept ukoliko zaista želi da ostvari krajnji cilj i postigne ugljeničnu neutralnost u potpunosti.

 

Subvencije, koje se postepeno ukidaju u pojedinim zemljama, samo su delić visoke cene koju plaća evropski kupac. EU je potreban koncept kojim bi podupirao proizvođače s nekim olakšicama koje bi se na kraju odrazile na proizvodnu cenu proizvoda, ali i ka krajnjim kupcima. Možda Kinezi u očima EU zvaničnika preteruju sa olakšicama, ali ako izuzemo loš odnos prema radnoj snazi, tu nema ništa loše, pogotovo za krajnjeg kupca. Evropski model se mora što pre menjati. Uprkos prisutnoj inflaciji, evropski proizvođači imaju čini se nikad veće profite na svakom proizvedenom automobilu, a menadžeri i članovi upravih odbora imaju ugovore i bonuse vredne po nekoliko desetina miliona evra godišnje. Negde se mora preseći, inače će balon puknuti pod pritiskom kineske konkurencije kada jednog dana izgrade fabrike na tlu Evrope i ozbiljnije zaprete evropskoj eliti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene za Volkswagen ID.7 u Srbiji

 

vw id 7 pro srb.jpg

 

Električni Volkswagen ID.7 se nalazi i u konfiguratoru uvoznika za Srbiju, pri čemu njegove cene startuju od 58.290 evra. U pitanju je model sa 286 KS, dok deo opreme između ostalog čine:

  • Area View sistem kamera
  • Front Assist
  • Light Assist automatsko paljenje / gašenje dugih svetala
  • Park Assist Plus uključujući Park Distance
  • Side Assist sistem upozorenja za promenu trake i Rear Traffic Alert
  • Adaptive Cruise Control ACC
  • Lane Assist mogućnost autonomnog kretanja vozila unutar saobraćajne trake i Traffic Jam Assist mogućnost autonomnog upravljanja kroz saobraćajnu gužvu, Emergency Assist mogućnost autonomnog zaustavljanja vozila u slučaju fizičke onesposobljenosti vozača
  • Air Care Climatronic digitalni klima uređaj sa odvojenim dejstvom u 3 zone i naprednom filtracijom vazduha; komande za regulaciju temperature u zadnjem delu vozila
  • 2 USB-C porta napred;2 USB-C porta na centralnoj konzoli nazad sa povećanom snagom punjenja do 45 W
  • Antena za FM prijem
  • AR Head-up display
  • Automatsko grejanje prskalica za vetrobransko staklo
  • Automatsko zatamnjenje unutrašnjeg retrovizora
  • CCS utičnica za punjač
  • DAB+ digitalni radio prijem
  • Dinamičko prikazivanje saobraćajnih znakova
  • Elektromehaničko upravljanje
  • Kabl za punjenje mode 3 tip 2, 16 A
  • LED osvetljenje zadnje svetlosne grupe
  • LED Plus prednja svetlosna grupa
  • Manuelno podešavanje visine svetlosnog snopa oborenih svetala
  • Maximum DC charging power (direct current) depending on the high-voltage battery pack -- maximale Ladeleistung --
  • Mogućnost daljinskog otvaranja poklopca prtljažnika
  • Mreža za pričvršćavanje prtljaga
  • Multifunkcionalni volan sa komandama osetljivim na dodir; obruč volana obložen kožom; mogućnost grejanja obruča volana
  • Limiter brzine
  • Online usluge sa instaliranom jedinicomza povezivanje
  • Pomoćni grejač vazduha snage 6 kW
  • Proaktivna zaštita putnika
  • Punjač za kućnu utičnicu
  • Re-active hood
  • Senzor za kišu
  • Sistem zaključavanja vozila i pokretanja motora bez upotrebe ključa, Keyless Advanced sa Safelock funkcijom
  • UN-ECE
  • Uputstvo za upotrebu na srpskom jeziku
  • Usluga pozivanja u hitnim slučajevima
  • Without Car2X

Više o Volkswagenu ID.7 na sajtu uvoznika klikom OVDE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ID.7 sporije startovao sa prodajom u Kini

 

Volkswagen ID.7 09.jpg

 

Volkswagenove nevolje u Kini se nastavljaju. Nakon lansiranja sredinom decembra, ID.7 električna perjanica, u tri dana zabeležila je samo 300 porudžbina. Očigledno je da ID.7 Vizzion nije u dovoljnoj meri impresionirao kupce u Kini, bar ne inicijalno.

 

U aprilu, Volkswagen je skinuo veo sa ID.7 Vizzion-a na Salonu automobila u Šangaju. Pretprodaja je započela u novembru, sa startnom cenom od 237.700 juana (30.300 evra). Volkswagenov zajednički poduhvat FAW-VW oficijelno je lansirao ID.7 Vizzion u Kini 15. decembra. Po kineskoj potrošačkoj agenciji CarFans, električna limuzina je je u prva 72 časa na tržištu uknjižila tek 300 porudžbina. U izveštaju se primećuje da mada mnogi parovi kupuju ID vozila, gotovo ih nema kada je reč o kupovini ID.7. Jedan od svakih 20 posetilaca je kupio ovaj automobil. Od njih je 80-90 muškaraca, prosečne starosti od 40 godina. Mnogi zainteresovani su ID.7 razmatrali kao drugo vozilo, dok je 30% njih bilo upoznato sa alternativama kao što je Passat. Mada kupci u Kini vole da uživaju u obilju prostora, cene su previsoke, tako da mnogi ne žele da plate dodatno za opcionale kao što je grejanje sedišta. Drugi ID kupci obavljaju pazar direktno, čak ni ne uzimajući ID.7 u obzir. Volkswagen u Kini plasman svojih automobila vrši kroz dva zajednička poduhvata, jedan sa FAW-om i drugi sa SAIC-om. FAW-VW proizvodi ID.7 Vizzion, dok SAIC-VW sklapa ID.7 Next.

 

Ova električna limuzina je u ponudi sa jednim ili dva motora. ID.7 sa zadnjim pogonom i baterijom od 84.8 kWh, po CLTC-u može da pređe 642 kilometra jednim punjenjem. U međuvremenu, dvomotorna verzija ima domet od 570 kilometara. Povratne informacije sugerišu da VW ne uspeva da napravi konekciju sa kineskim kupcima. Kina je Volkswagenovo najvažnije tržište, na koje se odnosi oko 40% njegove ukupne globalne prodaje. Nemci gube trku s BYD-om i Teslom, a to se da primetiti iz činjenice da modeli poput Teslinog Modela 3, BYD Seala, Zeekra 007, Deepala S7 i IM LS6 nadmašuju ID.7 po pitanju prodaje u Kini.

 

Nakon dominacije na kineskom automobilskom tržištu, VW gubi pozicije. Nemački proizvođač je skliznuo iza BYD-a kada je reč o prodaji putničkih automobila ranije ove godine, kako prodaja čisto električnih automobila nastavlja da raste. Volkswagen je udvostručio prodaju elektromobila u Kini nakog preuzimanja gotovo 5% udela u XPeng Motorsu. Međutim, finansijski direktor Arno Antlic, upozorio je da bi kompanija mogla da izgubi dodatni tržišni udeo u Kini dok ne počne plasman novih modela proisteklih iz saradnje sa XPengom, što se očekuje 2026. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.7 Tourer

 

vw id7 28.jpg

 

Volkswagen je prošle godine predstavio ID.7 sedan, prvi globalni električni model brenda za višu srednju klasu, dok je sada ponudu dopunila i njegova karavan verzija ID.7 Tourer. Za početak, kapacitet prtljažnika ovde iznosi do 605 litara, a kada se sklopi, zapremina skoro dva metra dugačkog tovarnog prostora može da se poveća na 1.714 litara.

 

vw id7 27.jpg

 

Što se ostalih detalja tiče, oni su poznati sa ID.7 limuzine. To podrazumeva kombinaciju dometa do 685 kilometara (WLTP), superiornog pogonskog sklopa, prostrane unutrašnjosti i vrhunskih tehnologija, što čini ID.7 udobnim automobilom za duga putovanja i otvara novi segment za ID. porodicu.

 

vw id7 26.jpg

 

Dugačak skoro pet metara, model takođe ima poboljšani koncept rada koji je fokusiran na kupca i visokokvalitetan izgled.

 

vw id7 25.jpg

 

Tomas Šefer, generalni direktor Volkswagen putničkih automobila:

''Sa ID.7 činimo sledeći korak u našoj električnoj ofanzivi. Model nudi visok nivo udobnosti i velike domete. Već do 2026. nudićemo najširi električni asortiman u Evropi - od početnog ID modela do ID.7 kao novog top modela u porodici ID. Naš cilj je da do 2030. godine postignemo udeo električnih automobila od 80% u Evropi. Od 2033. Volkswagen će proizvoditi samo električna vozila u Evropi.'' Kai Grunic, član upravnog odbora brenda odgovoran za razvoj: ''ID.7 postavlja nove standarde efikasnosti na osnovu MEB platforme. Ovo je omogućeno veoma dobrom aerodinamikom i značajno povećanom efikasnošću u oblastima pogonskog sklopa i termičkog upravljanja.''

 

vw id7 23.jpg

 

ID.7 je prvi MEB model sa potpuno novom, visoko efikasnom generacijom pogona sa 286 KS. Agregat sa internom oznakom APP550 je razvijen zajedno sa Volkswagen Group Components u Kaselu (Nemačka) i tamo se takođe proizvodi.

 

vw id7 22.jpg

 

Novi električni pogon je optimizovan pre svega u pogledu potrošnje energije. U zavisnosti od veličine baterije (77 ili 86 kWh), WLTP domet kod ID.7 Tourera će biti do 685 kilometara i kapaciteti punjenja do 200 kW (od 10% do 80% kapaciteta za 28 minuta punjenja). ID.7 zato naglašava njegovu pogodnost za velike udaljenosti i korisnike voznog parka. ID.7 Tourer je dugačak je 4.961 mm, širok 1.862 mm i visok 1.536 mm, a dugo međuosovinsko rastojanje od 2.971 mm i kratki prepusti stvaraju dovoljno prostora u unutrašnjosti vozila za sve putnike. Takođe, točkovi su od 19 do 21 inča.

 

vw id7 21.jpg

 

Novi koncept rada i prikaza uveden je u ID.7. Ovim je Volkswagen reagovao na povratne informacije svojih kupaca i poboljšao radno iskustvo u relevantnim oblastima. Ovo uključuje sledeće karakteristike:

  • ekran infotainment sistema od 38 cm (15 inča)
  • head-up displej proširene stvarnosti
  • integracija ChatGPT AI tehnologije
  • novi koncept rada klima uređaja integrisan na najvišem nivou infotainment sistema, kao i tasteri za omiljene opcije

Imelda Labe, član upravnog odbora brenda za prodaju, marketing i postprodaju: ''ID.7 je izuzetno važan model za Volkswagen brend u Evropi, Kini i Severnoj Americi. ID.7 nudi atraktivan paket koji će oduševiti kako postojeće tako i nove Volkswagen kupce širom sveta. U ovom Volkswagenu nudimo vrhunske tehnologije koje impresioniraju svojom ekskluzivnošću, vrhunskim komforom i visokim stepenom svakodnevne upotrebljivosti.'' Sa novim masažnim sedištima i elektronskim zatamnjivanjem panoramskog krova, ID.7 nudi opcije opreme koje su inače prisutne samo u višim klasama premijum konkurenata. Novi panoramski krovni otvor sa pametnim staklom može se prebacivati između neprozirnih i providnih podešavanja pomoću kontrole dodirom. Kao i mnoge druge funkcije u ID.7, krovom se takođe može upravljati pomoću glasovnih komandi - ovo se dešava pomoću novog glasovnog asistenta.

 

vw id7 20.jpg

 

Opciono se nude prilagodljiva sedišta Climatronic - sa hlađenjem ili grejanjem po potrebi, kao i funkcijom sušenja. Dostupna je i funkcija masaže. Opseg opcija je zaokružen zvučnim sistemom od 700 vati kompanije Harman Kardon: 14 vrhunskih zvučnika, uključujući centralni zvučnik na prednjoj strani i sabvufer u prtljažniku, pružaju impresivno zvučno iskustvo. Travel Assist sa podacima može da preuzme kontrolu nad ID.7 po potrebi. Volkswagen je ovu funkciju razvio zajedno sa CARIAD-om, softverskom kompanijom VW grupe. Po želji, ID.7 takođe može da koristi sistem pomoći pri promeni kolovozne trake na autoputu sa više traka pri brzinama iznad 90 km/h. Vozač to prati, ali je opterećenje u vožnji značajno smanjeno. Kada je u pitanju parkiranje, električni Volkswagen može samostalno da izvodi manevre na različite načine. Jedan od njih je parking sa memorijskom funkcijom na udaljenosti do 50 metara. Za ovo, vozač ili ostaje da sedi u ID.7 ili prati proceduru parkiranja van vozila pomoću aplikacije za pametne telefone.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...