Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari F8 Tributo (naslednik 488 GTB)

Recommended Posts

Keyvany Ferrari F8 Tributo sa 850 KS

 

226452-ferrari 04.jpg

 

Iako se V8 motor koji pokreće Ferrari F8 Tributo smatra jednim od najboljih koji su proizvedeni u proteklih 20 godina, nemačka kompanija Keyvany je odlučio da iskoristi njegov potencijal i izvuče još više snage.

 

226451-ferrari 03.jpg

 

F8 Tributo pokreće 3.9 twin-turbo V8 motor, koji prema fabričkim specifikacijama razvija 710 KS i 770 Nm obrtnog momenta, ali nakon Keyvanyjevog tretmana isporučuje 850 KS i 922 Nm obrtnog momenta.

 

226453-ferrari 02.jpg

 

Tjuner je pripremio novi izduvni sistem i remapirao je ECU jedinicu da bi oslobodio dodatnu snagu V8 motora, a zahvaljujući ovim poboljšanjima, F8 Tributo sada od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekundi (ranije 2.9 sekundi). Maksimalna brzina iznosi 351 km/h u odnosu na standardnih 340 km/h.

 

ferrari k 01.jpg

 

Ferrari je dobio i karbonske delove među kojima su pragovi, kućišta bočnih retrovizora, zadnji difuzor, spojler i još mnogo toga, a cilj je bio povećati downforce. Takođe, tu su i nove 21/22-inčne aluminijumske felne, a unutrašnjost odlikuju karbon i koža.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory F8XX Spider Tempesta Turchese

 

mansory fxx 04.jpg

 

Nemački tjuner Mansory se ponovo pozabavio modifikacijom Ferrarija F8 Spider, ovde u verziji nazvanoj F8XX Spider Tempesta Turchese.

 

mansory fxx 03.jpg

 

U nakraćem, ovaj Mansory F8XX Spider u kombinaciji tirkizne i bele boje je dobio eksterijer sa elementima od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, pragovi, zadnji spojler, zadnji difuzor...), kao i točkove od 21 inča, modifikovano oslanjanje, novi izduvni sistem i doterani kožni enterijer u tirkiznoj boji, uz detalje sa motivima u bojama italijanske zastave.

 

mansory fxx 02.jpg

 

I na kraju motor. U fabričkom izdanju njegov 3.9 V8 twin-turbo razvija 720KS i 770 Nm obrtnog momenta, dok je u ovoj Mansory verziji pojačan na 880KS i 960 Nm.

 

mansory fxx 01.jpg

 

Ubrzanje do 100 km/h traje 2.6 sekundi, a najveća brzina iznosi 354 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari SP-8

 

Ferrari SP-8 06.jpg

 

Ferrari je predstavio najnoviji dodatak svojoj One-Off seriji, model Ferrari SP-8. Deo programa specijalnih projekata ove marke, koji je dizajnirao Ferrari Styling Centre na čelu sa Flaviom Manzonijem, to je V8 model baziran na F8 Spideru od kojeg je nasledio svoj izgled, šasiju i motor.

 

Ferrari SP-8 05.jpg

 

SP-8 se pridružuje redovima najekskluzivnijeg segmenta u Ferrari asortimanu, jedinstvenih automobila napravljenih po individualnim specifikacijama klijenata, sa rezultatom da otelotvoruju sam vrhunac prilagođavanja ''propetog konjića''.

 

Ferrari SP-8 04+.jpg

 

Ime automobila slavi njegov 3.9 V8 twin-turbo motor, jedan od najhvaljenijih agregata u istoriji i dobitnika prestižne nagrade Motor godine (IEOTY). Pošto klijent koji je naručio SP-8 dolazi sa Tajvana, broj 8 je takođe značajan jer se smatra izuzetno srećnim u kineskoj kulturi, tradicionalno nagoveštavajući uspeh, sreću i lična dostignuća. Najjedinstvenija karakteristika Ferrarija SP-8 jeste činjenica da nema krov, što ga čini čistokrvnim dvosedom u svakom pogledu, naglašavajući njegov sportski karakter i trenutno uzbudljivo vizuelno i iskustvo vožnje na otvorenom koje pruža. Ovo rešenje je zahtevalo opsežno usavršavanje njegove aerodinamike kroz kombinaciju CFD simulacija, testiranja u aerotunelu i testiranja na stazi da bi se garantovao standard akustične udobnosti i osećaja vetra koji se može uporediti sa automobilom koji ga je inspirisao.

 

Ferrari SP-8 03.jpg

 

Glavna tema stila automobila je fokusirana na način na koji se njegove zapremine ukrštaju i spajaju jedna u drugu: neofarbani prednji deo od ugljeničnih vlakana se obavija do repa, stvarajući dvobojni efekat koji stvara snažan kontrast u pogledu boje i materijala. Uklanjanje tvrdog krova je omogućilo dizajnerima da radikalno redizajniraju ceo rep, dajući mu punu zapreminu sa zategnutom linijom. Zapremina automobila je podeljena na dva dela koja su povezana funkcionalnom centralnom površinom u mat crnoj boji koja uključuje bočne usisnike vazduha sa odvojenim kanalima za interkulere i motor. Gornji deo ove trake sadrži otvor za motorni prostor sa uzdužnim elementima koji upućuju na bočne trake tipične za Ferrari iz prošlosti.

 

Ferrari SP-8 02.jpg

 

Prednjim delom automobila dominira impozantna maska od livenog aluminijuma pune širine napravljena od jednog, 3D štampanog kalupa. Maska ima istu temu, ovog puta u vertikalnom kretanju, sa razmakom koji se postepeno širi prema bokovima da bi se protok vazduha bolje usmerio. Ugao ovih elemenata je optimizovan bliskom saradnjom između Ferrari Styling Centra i tima za aerodinamiku. Ostale oblasti Ferrarija SP-8 koje su redizajnirane od donatorskog automobila uključuju farove, koji imaju posebne maske i sočiva, zadnja svetla izvedena od onih modela Roma sa specifičnim sočivima, vetrobran, izduvne cevi, koji su dobili iste tretman kao kod 296 GTB-a, kao i posebno dizajnirane felne u posebnoj boji (mat Grigio NART). Točkovi sa pet krakova su ekskluzivni za ovaj automobil i nude moderan pogled na klasične felne koje se koriste na Ferrari sportskim prototipovima, kao i na legendarnom F40. Pametan i neraskidiv deo njihove ukupne estetike su njihovi snažno izvajani delovi i veliki otvori dizajnirani da ih učine lakšima.

 

Ferrari SP-8 01.jpg

 

Unutar automobila, napravljena je važna modifikacija na centralnoj konzoli kako bi se smestile komande F1 menjača koje su prisutne u Ferrari asortimanu od debija SF90 Stradale. Unutrašnja završna obrada je upotpunjena sedištima sa detaljima od laserski ugravirane Navy Blue alkantare u kombinaciji sa tkaninom sa efektom gradijenta i tepisima od specifičnog keper tkanine. Mat boja Argento Micalizzato kreirana specijalno za SP-8 se odlično slaže sa delom od ugljeničnih vlakana automobila, koji ima jednako specifičnu boju i završnu obradu. Čak je i Blu Scuro Stellato boja koja se koristi za povezivanje dva dela karoserije posebno razvijena.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...