Jump to content
FAS Euroauto Goran
Sign in to follow this  
STG

Fiat Bravo 1.2 16v - potapajuće crevo za gorivo

Recommended Posts

Posle zamene pumpe za gorivo imam problem sa crevom koje se kaci na samu pompu. Ono izgleda ovako (fabricko) :

 

crevo.jpg

 

 

Njega sam morao da presecem da bih mogao da pridjem samoj pumpi za gorivo. Problem je u sledecem, koje god crevo da stavim umesto ovog, vozim auto oko nedelju dana i crevo pukne. Znam da je pritisak koji daje pumpa 3 bara, uzeo sam creva koja su deklarisana na 8 bara..ali jednostavno pucaju. Uzeo sam cak i namenska creva koja sluze za protok goriva (koja nisu deklarisana da budu potpopljena u benzin) , ali i ona jednostavno pucaju.

 

Evo kako izgleda to fabricko crevo na samoj  pumpi za gorivo:

 

IMG_3845a.jpg

 

 

Slika cele sklopke (crvenim sam obelezio mesto na kome bi trebalo to neko zamensko crevo da stoji) :

 

IMG_3827a.jpg

 

 

Moje pitanje glasi, da li neko zna GDE u Beogradu moze da se nadje neko crevo koje je namenjeno da bude potopljeno u benzinu i da izdrzi pritisak oko 3 bara kad gorivo prolazi  kroz njega, unutrasnjeg precnika 8mm, takozvano POTAPAJUCE CREVO?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam svojevremeno kupio u Euroautu Gates potopno crevo za pumpu za gorivo. Međutim, to crevo je bilo daleko deblje i kruće tako da nije dozvoljavalo da pumpa "diše". Ako obratiš pažnju, donji deo je pomičan u odnosu na gornji deo, koji se inače fiksira na gornji deo rezervoara.

Mislim da bi bolje bilo da po otpadima potražiš originalno crevo. Teško da će ti prodati samo crevo ali ako kupiš neku raspalu pumpu, možda te ne oderu sa cenom.

 

Takođe, sa tim crevima koje si koristio nije bilo problema zbog pritiska već zato što redovna creva za gorivo nisu otporna na benzin sa spoljašnje strane, ne mogu se trajno potapati u benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumeo sam tvoj post, samo ako pazljivo vidis fotku cele te sklopke (treca fotka), videces da sa tim crevima koja su pomicna nemam problema, ona su mi original fabricka i na svom su mestu. Problem imam sa crevom koje je savijeno u obliku latinicnog slova ''U''  koje sam na fotki oznacio CRVENOM bojom.  Za njega ne bih rekao da je pomicno.

 

E sada, sto se tice polovnog creva... ne znam na koji nacin bi ga skinuo i stavio na ovu svoju pumpu, da je to moglo da se odradi odradio bih to sa svojim original crevom, ne bi ga sekao vec bi ga pazljivo skinuo i opet vratio na staro mesto..

 

Koje  je tvoje resenje bilo nakon tog krutog i debljeg creva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znam da je pritisak koji daje pumpa 3 bara, uzeo sam creva koja su deklarisana na 8 bara..ali jednostavno pucaju.

 

Proveri ti pritisak koji pumpa daje. Možda je loš regulator pritiska pa je pritisak u sistemu mnogo veći...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje  je tvoje resenje bilo nakon tog krutog i debljeg creva ?

 

Pardon, nisam pažljivo čitao.

 

Gates crevo koje sam ubacio je bilo dobro, što se tiče samog creva, pucanja i slično. Jedino što je trebalo da bude elastično. Bar je tako na sklopu pumpe koji je na mom autu. Kasnije sam ga zamenio originalnim, našao majstor.

 

Ovako izgleda originalna pumpa na starijim modelima. Da znaš šta da tražiš. Crevo je 8mm unutrašnji prečnik. Crevo je stisnuto šelnama dakle drugačije nego što je na tvojoj pumpi. Ovo na slici su šelne posle zamene, drugačije od fabričkih.

cxcb180110.jpg

 

A možda da ubaciš neko plastično armirano crevo?

Sama pumpa bi trebalo da daje 9 bara maksimalan pritisak, po sećanju pišem za modele gde je regulator pritiska u motornom prostoru. Na 9 bara se aktivira zaštita u samoj pumpi. Generalno uzevši, pritisak same pumpe zavisi i od protoka. Ovo važi za starije modele.

 

Ako nađeš polovno crevo, sa obzirom da je sve relativno kruta plastika, mogu se javiti problemi sa dihtovanjem. Od jednog majstora za pumpe sam čuo da on stavi prvo parče termo-bužira preko priključka pa onda crevo i šelna preko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenio sam crevo koje sam nasao i prodavnici MIKA  koja se nalazi na samom pocetju Prvomajske ulice (Prvomajska 2h). Po reci prodavca, to je bas crevo za te stvari, znaci izdrzava da bude potopljeno u gorivo kao i da kroz njega protice gorivo. Cena je 1960din metar, a izgleda ovako :

 

IMG_3918.jpg

 

IMG_3917.jpg

 

I na kraju kako to izgleda montarano na samoj pumpi:

 

IMG_3914.jpg

 

 

Predjoh do sada preko 100km i auto se ponasa sasvim normalno, sto je bio slucaj i ranije sa onim crevom sto je pucalo, videcemo...

 

Mozda ce nekome koristiti !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elasticno je dosta, tipa kao ona rebrasta original creva, lako sam ga savio i doveo u onaj ''U'' polozaj. Ako sve bude u redu, kroz nedelju - deset dana cu ga izvaditi iz rezervoara bas da vidim da li je sacuvalo svoja svojstva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...