Bendzi 0 Posted February 22, 2013 Pozdrav svima... Čitao sam ovaj forum neko vrijeme i razmišljao od kuda svima problemi i da li je moguće da se tako nešto desi i kao da sam prizvao problem Naime potrpalo se nas 5 u " Unića" i krenuli mi patrolirati gradom i sad nailazimo na jednu blagu uzbrdicu gdje trebamo skrenuti, i u tom trenutku kada sam kreno motati odjednom motor promjeni zvuk i instiktivno pritisnem kvačilo i ugasim auto, nakon toga upalim, normalno sve, ali kad ubacim u prvu i krenem puštati kvačilo prednji kraj skače, samo što se nije odigao od zemlje..Nešto mi pade na pamet kod starijih auta kad zadigneš kraj točak kao da se povije prema unutrašnjosti ali se ipravi ako ga pomjeriš malo naprijed, reko ajde to ću i uraditi, i gle čuda auto kreno kretati, kad nakon 5 metara opet ista stvar... Reko ajde opet sve kad ništa ni tad... Duša me moja boli samo kad se sjetim zvuka, kao kad si uzeo macolu i lupao po autu iz sve snage..Prenoćio auto tu gdje mi s to i desilo i sutradan pozovem druga da me odšlepa do servisa, bio je blizu sva sreća ( da napomenem u leru nikavih problema) kad ga upališ normalno i radi u leru...Došao u servis, digoše ga na dizalici kaže "dečko" dođi ispod samnom, ja tamo kad kaže otišao ti je nosač mjenjača vidi sav se raspo šaraf šeta između gume..Ja reko jel to to, kaže jest, reko mjenjaj odma, zamjeni on to 12,5 EUR nosačSpustišmo auto kad opet ista stvar skače ko lud, diži opet na dizalicu, kaže nosač motora ispod akumulatora onaj nije baš najbolji ali se i odvrno, reko šta sad, kaže treba ga zavrnuti, reko zavrći jebiga ti si majstor ti znaš, spustišmo mi njega kad o5 ista stvar, diži ponovo..On lijevo gleda nema ništa uhvati se rukom za desnu polu osovinu kad ono ona šeta lijevo desno...Kaže ispala poluosovina, meni mrak na oči, ja znam da francuzima to ode često, reko nije valjda i kod FIATA, pitam ga jel problem to kaže nije, okrenu rukom 3/4 kruga i kaže legla, reko ajde nema šta, stegnu on nju tamo kod desnog točka centralni šaraf, uze klin udari koji put, lafo da se ne odvrne matica i kaže to je to vozi, kolko je para ruke 17,5 EUR..Platim ja, a u tom je on izvezao moj auto ispred servisa da može utjerati nekog dreša o golfa i ja onako sav sretan udjem u auto i upalim kad ljudi moj.. trese nenormalno..Volan ide gore dole jedno desetak centimetara, sijalice na instrument tabli gube kontakt, radio uopšte ne radi na leru od treskanja, zvuk svega toga mi para mozak na leru dok je u vožnji ok..Dakle interesuje me, da li je moguće da mi je auto tresao samo ujutru pri prvom paljenju sve dok nisam zamjenio nosač, čim temperatura pređe 50C u kabini se jedva išta čuje, na 90 ko mlijeko, ko benzinac...Idem nekom logikom da ako sam zamjeno nosač, logično je da ona sad treba upijati vibracije a ne obrnuto...Majstor neće ni da čuje, kaže ja sam uradio šta sam trebo...Malo podugačko, ali sve iz razloga da shvatite i molio bih da mi date neki savjet šta da učinim...POZDRAV ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 24, 2013 Mozda prezupcio,pumpa ,tako nesto ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mile Punto 0 Posted February 24, 2013 Tvrdi su nosaci tj tvrda guma na nosacima i zato ti trese unutra, to je skoro pa normalna pojava kod starijih dizela kad stavis nov nosac, tu samo pomaze da nadjes negde polovne original nosace Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 24, 2013 Tvoj problem je korpa nisu nosaci ili dizne nego set kvacila! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bendzi 0 Posted February 24, 2013 Hvala na odgovorima..Ne bih rekao da je išta vezano za korpu ili pumpu, jer je 8 sati prije nego što je poluosovina ispala sve bilo normalno, i kad je majstor upalio prije nego što smo zamjenili nosač mjenjača, isto nije tresao, zamjenom nosača mjenjača i dotezanjem nosača ispod akumulatora trese nenormalno..Postoji li mogućnost otpuštanja nekog od nosača barem pola kruga .. Pa navrnuti još jednu maticu da se usljed vibracija ne bi odvrnula ova prva...Inače nosač mjenjača koji je skinut je bio onako sav truo i mogao se šaraf pomjerati rukom, ali služio je svrsi držao je dio motora za konstrukciju, ali je motor šetao dovoljno da ne udara u lim.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mile Punto 0 Posted February 24, 2013 Gusare jel mozes da objasnis kakve veze ima korpa kvacila sa tresenjem auta na leru?? Korpa kad ode auto trese kad se krece iz mesta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bendzi 0 Posted February 24, 2013 Da se razumijemo, kod ubrzavanja je sve normalno... Nikakvi čudni zvukoviJedino što sam primjetio poslije zamjene nosača, je da čim okrenem ključ u pravcu za gašenje, odjednom sve utihne, dakle ne čuje se ono tk tk tk tup, onaj udarac na kraju, ne strese se auto pri gašenju...Tako je bilo prije zamjene .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 24, 2013 Gusare jel mozes da objasnis kakve veze ima korpa kvacila sa tresenjem auta na leru?? Korpa kad ode auto trese kad se krece iz mesta.nisam dobro procitao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bendzi 0 Posted March 1, 2013 Kod drugog majstora sam zamjenio kugle i krajnice, i ispričao mu situaciju, rekao je da ne valja nosač.. pretvrd..E sad, dok sam usisavo auto, našao sam sajlu koja služi za hladjenje kabine (ono da li hoćeš dodatni ulaz vazduha s vana)Pa sam čok zakačio tu za nju..Povuko do maksimuma, pa naštelovo na pumpi da tako povučen bude, kao što je prije štelovanja bilo oko 35-45%..Dakle zamislite ler prije diranja pumpe, povučeš čok 35-45 % nema više treskanja, e sad am otpustio na pumpi čok pa ga zakačio tako povučenog do kraja..E sad, moje je pitanje, kakav to uticaj ima po motor...Sada se ne čuje kao da radi traktor, sada ljepše prima gas i što je najbolje ne trese, ali me interesuje kolko utiče na potrošnju i na sam rad motora..Hvala na odgovorima i pozdrav za sve ! Quote Share this post Link to post Share on other sites