vladabgd 0 Posted March 25, 2011 Imam problem sa dovodom goriva.Radi se o modelu 1.0 ie monopoint 903ccm3,2002 god.Auto je inace na gas poluautomatski sistem.Na gas ide sasvim normalno tek po neki put dodje do detonacija.To i nije neki problem vec kad prebacim na benzin normalno radi na leru, ali kad krenem pocne da se gusi tj.kao da nestaje goriva.Napomenucu da kad dam kontakt cuje se pumpa u rezervoaru da krene da vuce gorivo.Probao sam i sa zamenom filtera za gorivo ali sve je opet isto.Sumnjam na pumpu goriva u rezervoaru ili na elektronsku diznu.Ipak ako neko ima slicna iskustva MOLIM za pomoc tj.savet.Unapred HVALA SVIMA. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 25, 2011 Sumnja ti je opravdana. Najpre izmeri pritisak goriva koji bi trebao biti oko 0,8bar i povratnu kolicinu bar 0,5-1 lit za 30s. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted March 25, 2011 Pogledaj i senozor polozaja leptira,mozda malo treba da se pomeri,a pupma je po katalogu 1,0bar-a +/-0.05! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladabgd 0 Posted March 27, 2011 Gde mu dodje senzor polozaja leptira, samo se vide dva elktronska prikljucka na mestu gde je dovod goriva ispod filtera vazduha.mislim da ce mi trebati malo detaljnije objasnjenje ....izvinjavam se ali ipak hvala na savetima...usput kako da izmerim pritisak tj sa cime se najbolje meri? predpostavljam neki manometar, ali ne shvatam kako...pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted March 27, 2011 nakacis manometar na dovodno crevo,pa to crevo na dovod goriva,na kolektor-karburator,ako ti je tako lakse. senzor polozaja leptira ti je kada gledas auto s desne strane karburatora,sa 4 srafa pricvrscen i cek ide na njega,odvezi to kod majstora ne moze da ti uzme puno kesa za to,da vidi samo ima li mu pomoci da nadje neki polozaj koji mu odgovara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stub 0 Posted April 29, 2011 (edited) Skini pumpu iz rezervoara, ima jedno sito na dnu pumpe, pa ga produvaj kompresorom ili kupi novi, košta 2-3 eura. Inače ne znači ti ništa pritisak goriva, jer ako je ovo sito začepljeno pokazivaće ti manji. Ne bi bilo zgoreg da i očistiš rezervoar ako ti se da. Edited April 29, 2011 by stub Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladabgd 0 Posted June 6, 2011 Skini pumpu iz rezervoara, ima jedno sito na dnu pumpe, pa ga produvaj kompresorom ili kupi novi, košta 2-3 eura. Inače ne znači ti ništa pritisak goriva, jer ako je ovo sito začepljeno pokazivaće ti manji. Ne bi bilo zgoreg da i očistiš rezervoar ako ti se da.SIGURNO CU PROBATI I TO DA URADIM STIM STO SAM VEC DOSLO DO POBOLJSANJA JER SAM SIPAO U REZERVOAR ADITIV ZA CISCENJE DIZNI.OD SAMOG SIPANJE JE BILO MNOGO BOLJE NEGO PRE.SAD MOZE DA SE VOZI NA BENZIN SA MALIM TRZAJIMA,ALI NADAM SE DA KAD SKINEM SITO DA CE BITI JOS BOLJE.U SVAKOM SLUCAJU HVALA NA SAVETU POZDRAV... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 6, 2011 Ja se plasim da je na zadnjem mestu dizna ,moguce,ali...pisao je Martini o tome,pisao sam i ja,imas u mojoj temi sve lepo prikazano u slikama(Fiat uno mondo 1.0ie),posalji mi diznu,ocisticu ti je ja ultrazvucno,besplatno,ali mislim pre da je nesto oko senzora letir gasa(po tim trzajima,pojeli su se grafiti(pista)i onda ima prekide,sve sam slikao videces)! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladabgd 0 Posted July 8, 2011 Prvo da ti se zahvalim na savetima i slikama koje si postavio u svojoj temi,ali uspeo sam da resim problem.Otvorio sam plovak pozadi u rezervoaru i naisao na uzas.Nahvatala se prljavstina na situ.Tolko je bilo prljavo u stvari crno pa sam ga skinuo i ocistio koliko mogu i vratio na svoje mesto.Malo sam naso i prljavstinu u rezervoaru ali nije bilo strasno.Sad je sve u redu normalno radi na benzinu ,ne gubi gas.Od aditiva koji sam sipao za ciscenje dizni poboljsao i rad na plinu.Sad sve funkcionise,mada ako ga duze vreme vozim na plinu i ne palim na benzin desi ponekad one tkzv.eksplozije.Da li imas iskustva sa zamenom filtera za plin Lovato rasprsivac sistem polu automatski.Svojevremeno sam menjao sam taj filter na drugom automobilu gde je bio kao casica.Ovde mi je nsto cudno kao da ga nema ili je bas tanak kako mi se cini.Unapred Hvala i pozdrav.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 8, 2011 Dobro je sto je resen problem! P.S.Sada ne znam kome se zahvaljujes i kome postavljas pitanja,ali hajde da je za sve!? Ako ne mozes sam da promenis filter goriva,odvezi auto kod nekog plinadzije,ne bi trebalo da je vise od 1000 din sa zamenom,a ako nemozes ni to,napravio koju fotku,pa cu ti sve pokazati ! P.S.resi te detonacije,nije to nista opasno,ali resi. Quote Share this post Link to post Share on other sites