Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pozdrav svima,

Od pre pet dana sam vlasnik Fiata Bravo 1,6 16v, godište 2000.

image.jpg

image.jpg image.jpg

Fotografije još uvek nemam (čeka se malo lepše vreme), a do tada može da posluži ovaj link.

image.jpg

Auto je u ok stanju. Najviše nedostataka ima na spoljašnjosti: oba branika su farbani, prednji branik napukao, bio udaren u zadnje desno krilo a i špic prednjeg levog krila mi je sumnjiv, obe kvake su raspad, i moram da zamenim jedno 7 sijalica :yes

Enterijer je u redu, naravno vide se tragovi upotrebe (blago odrpan spoljni rub vozačkog sedišta, izlizana ručica menjača, izgrebane ručke na vratima) ali ništa nije uništeno, polomljeno ili budženo.

Prednje gume su odlične (kupljene nove prošle godine), a zadnje su dobre. Jedino što su letnje, pa ću za sledeću zimu morati da pripremim komplet čeličnih felni i zimskih četrnaestica.

Fabrički radio-kasetofon u suštini funkcioniše ali brlja po više osnova, tako da ću pokušati da ga zamenim istim takvim, ali ispravnim, uz dodatak FM/USB transmitera. Fabrički radio je najbolje uklopljen u tablu, nije zanimljiv za krađu, a kako Hi-Fi u kolima ne postoji, meni je njegov zvuk sasvim dovoljan.

Ono što je presudilo pri kupovini, jeste mehanički deo. Motor izgleda veoma uredno, radi sjajno i potpuno je suv; menjač je odličan; trapovi i kočnice su super, auto se isto ponaša na 60 i na 160, ništa ne trese, ne vuče itd. Pre neki dan sam zamenio termostat (4150 + 1300 din) i mislim da ću morati da proverim silent-blokove, jer mu je zadnjica pomalo nervozna po horizontali, na neravninama i sl. Takođe, sva oprema funkcioniše odlično - klima/grejanje, podizači, centralna, el. retrovizori, svaki taster i lampica u kabini, sve radi.

Ono što mi je nejasno (mada ii nije mnogo bitno) je nivo opreme. U saobraćajnoj, što naravno ne mora da ima nikakve veze sa životom, piše SX. Opet, auto ima one fabričke petokrake petnaestice, mali kačket pozadi, maglenke i (čini mi se) maalo bolja sedišta, tako da mi više liči na GT. Ako neko zna tačno, neka javi :D

Toliko za sada. Inače, na kolima ne planiram ama baš nikakve estetsko/funkcionalno/tjunerske zahvate, osim otklanjanja navedenih nedostataka i redovnog održavanja. Slike, nadam se, stižu uskoro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala administraciji za postavljanje fotki, mogao sam i sam ali nisam smatrao da je toliko bitno.

Hvala i boleabarthu na dobrodošlici :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kad ga sredis bice prava bombona.Oprema ja mislim da je trofeo,mislim. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep bravisa, lepa boja! Sedista mi se bas svidjaju. Sto se tice ogrebotina na ruckama, nije to nista strasno. Imaju neki sloj gume na povrsini koji je sklon grebanju. Moguce je da je neko dodao kacketic posto vidim i da su skinute oznake pozadi. Ne vidi se lepo na slikama ali centralna konzola mi lici na moju - trofeo. :thumbsup:

Pozdrav i sa uzivanjem da ga vozis! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

svrati bilo gde na reglazu trapa, za flasu kokakole ti provere silene. pajserom se nategne, ako se mrda bilo koji element vesnja vise od 2-3mm, za zamenu je. ako treba da se menja nesto, cimni me pa te uputim gde, komponente trapova u 90% prodavnica su cisto djubre.

ne mora da znaci da je ista crklo, seti se kako je astra bila nervozna nazad zbog losih guma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidi se lepo na slikama ali centralna konzola mi lici na moju - trofeo. :thumbsup:

Jel to znači da nemaju svi istu konzolu? Koje su razlike?

EDIT: Sad sam pogledao tvoje slike, meni deluju potpuno isto, osim što ti imaš pikslu iz jednog dela, bele cajgere i nemaš airbag za suvozača. Čak je i radio isti model.

ne mora da znaci da je ista crklo, seti se kako je astra bila nervozna nazad zbog losih guma.

Kod Astre je bila jasna stvar - zadnje gume su bile plastične i klizale su kako 'oćeš... Ovo je baš horizontalno pomeranje, kao na Fordu što je bilo, ali naravno neuporedivo manje. Kakogod, proveriću i rešiti, samo da prođe ovo sr*** napolju.

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja vidim da ovde za novije fiate svi smatraju te silene za rutinsku stvar, zameni se viljuska i cao. za folksvagene isto vazi, nema ko to nije menjao na golfovima 3, 4, 5 i skodama.

da ne verujes da to na onim mojim matorim fiatima traje po 400.000km standardno. nisam jos cuo da je neko na 124/131/132 menjao silene osim mene na 132 a i to je bilo na preko 400.000km i to samo prednji. koliko sam ih rastavio u delove i na svima su sileni bez greske.

nisam bas zagledao nikad kakve su viljuske i sta je nazad na bravu ali kontam da mozda i ne moraju da se menjaju cele viljuske. prosle godine sam recimo kupovao same silene za merc E klase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

resize_2011_03_05_9.jpg resize_2011_03_05_1.jpg

resize_2011_03_05_3.jpg resize_2011_03_05_4.jpg

resize_2011_03_05_5.jpg resize_2011_03_05_6.jpg

resize_2011_03_05_7.jpg resize_2011_03_05_8.jpg resize_2011_03_05_2.jpg

Evo prvih pravih slika, od jutros. Slikano je telefonom tako da nije nešto, a i auto je skroz prljav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srecno ti bilo sa njim :thumbsup: i da se dugo vozis..Ja sam pak uzeo jedan drugi koji se pojavio iznenada na oglasima isti model 2001 sa fab cd...malo je drugaciji zbog tog cd-a i malo vise jastuka ..ali taj je lep model..Malo mi je falilo da ga pazarim :whistle: Ja sam moj bez mnogo cenjakanja uzeo za 2500 registrovan je do decembra...tvoj je ako se ne varam do novembra? Ako budes jurio za saobracajnu staru na svoje ime ..javi mi se porukom...Ja sam sve zavrsio veoma brzo..

A da inace ja sam od ulaganja imao odmah viljuske , odradio centriranje i peglanje felna kao i mali hladnjak koji se nalazi u kabini...Sve to me je za sada izaslo oko 300-400 e....Tako da je milim realna cena za njih da sve manje vise odradis oko 3000-3100 e ..

Rec mi cemu sluzi drugo dugme pored volana paralelno sa onim za dizanje i spustanje farova..ja to nemam :question:

Izvini ako sam te udavio ,, mislim da si uzeo dobar primerak..

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

@opasnigusar

Pa eto, praktično odmah sam zamenio termostat (5450 din sa zamenom), treba da prekontrolišem zadnji trap, silent-blokove ili šta god. Sve ostalo zasad fukcioniše odlično. Kao što rekoh, jedine ozbiljnije zamerke (koliko sam dosad uspeo da ustanovim) su mu kozmetičke prirode, a za to me uglavnom baš briga. Ne treba mi paradni, već radni konj :D

Cenjkanja gotovo da nije bilo. Auto je bio oglašen na 2900 nije fiksno, ja sam ponudio 2700 i čovek je pristao. Registrovan je do oktobra, a ja ću verovatno već ove nedelje da uradim prenos. Uspeo sam i ja da iskopam agenciju koja može sve da završi bez mog cimanja po MUP-ovima, opštinama i sl.

Da li je dobar, jbg znaš isto kao i mi ostali da je svaki, ali svaki polovan auto mačka u džaku. Za sada deluje da je prilično dobrog zdravlja i oran za vožnju :) Ovo je bio moj finansijski maksimum, a da mi pritom ostane dovoljno za servis i otklanjanje neprimećenih nedostataka. U svakom slučaju, cijenjeni forum će biti upućen u sve popravke i druga dešavanja sa autom u toku eksploatacije.

Za dugme pored volana ti je već odgovorio Dr. Tuborg :thumbup:

Pozdrav i sve najbolje!

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo samo da javim da sam ipak podlegao pritiscima i odradio kompletan styling automobila. Ne pitajte me koliko sam novca, truda i živaca uložio, ali auto sad izgleda potpuno drugačije:

2011_03_29_2.jpg

Pored toga, dosad sam prešao oko 1.500 km i auto ne pokazuje nikakve skrivene mane, gremline i sl. Od glupih konstruktorsko/dizajnerskih rešenja, ustanovio sam da plastična maska napred nije baš dobra ideja (kad otvaram haubu, uvek se pitam kako da uhvatim a da je ne polomim) i unutrašnji retrovizor je postavljen previše blizu plafona, pa je gotovo nemoguće podešavati ga tokom vožnje (potrebno je koristiti obe ruke). I, iako ne smeta, još nisam uspeo da ustanovim zašto se na tapacirima levih i desnih vrata razlikuju pozicije prekidača za stakla i ručke za zatvaranje vrata :blink: Takođe, stakla se magle kad kažem "M", mada priznajem da nisam zamenio filter kabine, a možda bi i kanale za dovod vazduha trebalo očistiti. Ipak, iz razgovora sa nekoliko sadašnjih i bivših vlasnika Fiata (Bravo, Punto, Doblo) zaključujem da im ventilacija generalno nije jača strana. Oh well, šta se tu može :coffee:

Izuzev navedenih sitnica, auto odlično radi, troši 8 do 8,5L u kombinovanoj vožnji (auto-put/BGD centar) i mogu da kažem da sam veoma zadovoljan. Toliko za sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon 4.500 km palo je prvo malo ozbiljnije izuvanje: mali servis + ležajevi zadnje desne viljuške + dve nove polovne gume pozadi + ispravljanje dve felne + reglaža trapa = 17.590 din. Kad sam se već zaleteo, uradio sam prenos i uzeo nove tablice = oko 17.000 (tu jedno 2-3.000 ide na agenciju).

Sledeći su na redu diskovi und pločice, a i auspuh malo prducka, al to će da sačeka par meseci.

2011_06_15_3.jpg

2011_06_15_8.jpg

2011_06_15_1.jpg

EDIT: A da. Fabrički kasetofon je bio previše tvrd zalogaj čak i za mene, pa sam u međuvremenu ubacio neki cheapo Pioneer.

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisi prvi ko je slomio zube na tom kasetofonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa, pošto mi se auspuh dezintegrisao u rekordnom roku <_< jutros su stavljena dva nova lonca - 9.500 din

Share this post


Link to post
Share on other sites

ups.

pa bar nije skupo. sta si uzeo, imasaaf ili nesto domace?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nažalost, doveo sam sebe u situaciju da ne mogu baš da idem okolo i gledam gde je najbolje/najjeftinije/štagod, tako da Kiler, garancija 18 meseci. Mada, jesu bili najjeftiniji od 3-4 servisa u kojima sam pitao. Zasad izgleda da je sve ok - ništa ne vibrira, ne trese, ne bruji, ma ne čuje se :D

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad ništa ne prčkam oko kola, onda nemam šta ni da pišem :D

Enivej, u proteklih par nedelja:

- Očišćene dizne (Goran - 3.300 din s popustom). Bravo je dobio neku štucavicu pri paljenju i blagu knedlu na gasu, pa sam rešio to da sredim pred zimu.

- Zamenjeno kazanče za grejanje (sve zajedno 3.900 din), najzad više nema magljenja :thumbup:

- Dotegnuti kaiševi (umeli malo da podvriskuju pri paljenju).

- Dao lopinama 1.800 din za novu prvu pomoć.

- Uz malu pomoć familije ( :whip: ) montiran par zimskih guma na predivnim čeličnim četrnaesticama sa Ritma (Regate?). Dakle, ako nekog zanima - pasuje.

- Vozački retrovizor uspešno zalepljen. Treći put. :clap:

- Kad je bal, nek su i novi brisači.

Ostao je još samo sitan trošak za registraciju (oko 21.000) krajem meseca i to je valjda to do proleća.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...