evilclown 0 Posted November 22, 2010 Pozz, od početka sam uočio da mi je kvačilo malo visoko, znači ne da visoko hvata, nego je sama papučica viša za par cm od onog naslona za nogu pored,kad obujem patike sa visokim đonom sve je o.k, ali da (ne daj Bože) moram da nosim cipele stvar bi bila ozbiljnija...svi znamo koliko je nezgodno da ne kažem nemoguće voziti ako peta nije oslonjena na pod.Možda je bitno da kažem da nosim prosečan br.44 a štikle koje bi mi ovo sigurno olakšale - nikad! Prosto pitanje (za onog ko zna je obično tako!): da li papučica kvačila na NB može da se spusti ?Još 1. stvar me zanima oko ovog automobila, a to je na koliko se tačno obrtaja pali turbiina...našao sam različite inf. od toga da se pali na 1600 do 2400 rpm, a takođe i da sve to može da se eletronski podesi. Ne bi mi smetalo da znam tačan podatak i pre nego što odem na 1. servis (kontrolu).Motor je inače klasika 1.9 mjt 8v, 88KW/120KS. Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 22, 2010 Kvačilo je hidrauličko nema štelovanja.Ovo za turbinu je krajnje nepotreban podatak. Turbina se postepeno zalaufava mnogo pre 1500 o-min. To može da se malo menja, kao i nadpritisak ali to je već čip tjuning. ma posebna tema o tome reći ću samo da je taj motor veoma pogodan za tako nešto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
evilclown 0 Posted November 23, 2010 Hvala na inf. tako sam nešto otprilike i mislio (čuo), ali nisam bio baš sig. pa rekoh da proverim. Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites