Jump to content
FAS Goran
RedMan

Fiat Bravo 1.6 16v - sam prebacio na plin i detonacija

Recommended Posts

Fiat Bravo 1.6 16v 1997 god.metalna usisna grana,obican plinski uredjaj, nema Lambda KONTROL!

Problem:

plin sam ugradi pre tacno godinu dana i sve je bilo savrseno, do pre neki sat kad sam krenuo na nizbrdici i on je sam prebacio na plin,i kad sam pole desetak sekundi dao jaci gas ON JE PUKO u iskidao gumu koja ide preko plocice od plina sto sluzi zog detonacije,imam nove svecice NGK stavljene pre nekoliko meseci, na zadnjih nekoliko dana primecujem kako se MUCI na plinu! Sta bi to moglo biti?

Hvala unapred

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

........pravi odgovor na ovo pitanje bi ti mogao dati naš član(i drug) Bojke.....kako to nema LaMbda kontrol? Koji je plinski uređaj u pitanju? Kako inače prebacuje na plin?.....daj još malo pojasni....pozzz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam OBICAN PLINSKI UREDJAJ i nisu mi stavili lambda kontrol,a prebacuje sam na 2500 rpm,i sve je bilo super do danas i od jenom bommmmmm!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoj ni u kom slucaju pri niskim obrtajima davati veliki gas u niskom stepenu prenosa. eto ti odmah belaja. zato se bajo ugradjuje seqent plin, pa koliko kosta da kosta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ovo mi se prvi put desilo, davao sam mu jak gas u bilo kom stepenu prenosa i nikad nista se nije desilo,ali juce je bilo boooooommmmmm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoj ni u kom slucaju pri niskim obrtajima davati veliki gas u niskom stepenu prenosa. eto ti odmah belaja. zato se bajo ugradjuje seqent plin, pa koliko kosta da kosta

izvini, ovde je greska. nemoj davati pun gas u niskim obrtajima i VISOKOM STEPENU PRENOSA.

pa slusaj, ako ti se do sad nije desavalo, to sigurno nije razlog da se u buducnosti nece i ne sme desavati. jednom ce se sigurno desiti, a onda sve cesce, pa ti usput pukne kutija filtera za vazduh. jednostavno, veliki je put od od mesaca do cilindra koji mesavina plina i vazduha mora da predje pre sagorevanja. ta "rezerva" mesavine vrlo lako eksplodira. dovoljno je samo da jedan od ventila nije nastelovan i gotovo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

lek je samo jedan: ugradi seqent plin i neces imati nikakvih problema, veca snaga i manja potrosnja. u suprotnom, ne preostaje ti nista drugo nego da budes pazljiv sa papucicom gasa i ne potapas je do kraja dok ne izboksujes min2500-3000 obrtaja. budi siguran da ce ti se to desiti jos ponekad ako se ne budes pridrzavao mojih saveta. sve ovo pod uslovom da ti je motor, ventili, paljenje i svecice ok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

treba se se proveriti sistem za paljenje. Na osciloskopu se utvrdi da li je sistem za paljenje ispravan, jer detonacije se generalno od siromašne smeše ne mogu dešavati ako je sve ispravno. Moze biti neki mehanički kavar, al treba se krenuti od najjednostavnije provere, proveriti izduvne gasove i visoki napon sistema za paljenje.

Inače najbolje je seqvent, ali ako auto ima problem i sa sekventom će biti problem, ali drugog oblika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...