RedMan 2 Posted September 14, 2010 (edited) Fiat Bravo 1.6 16v 1997 god.metalna usisna grana,obican plinski uredjaj, nema Lambda KONTROL!Problem:plin sam ugradi pre tacno godinu dana i sve je bilo savrseno, do pre neki sat kad sam krenuo na nizbrdici i on je sam prebacio na plin,i kad sam pole desetak sekundi dao jaci gas ON JE PUKO u iskidao gumu koja ide preko plocice od plina sto sluzi zog detonacije,imam nove svecice NGK stavljene pre nekoliko meseci, na zadnjih nekoliko dana primecujem kako se MUCI na plinu! Sta bi to moglo biti?Hvala unapred Edited September 14, 2010 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vidankv 0 Posted September 14, 2010 ........pravi odgovor na ovo pitanje bi ti mogao dati naš član(i drug) Bojke.....kako to nema LaMbda kontrol? Koji je plinski uređaj u pitanju? Kako inače prebacuje na plin?.....daj još malo pojasni....pozzz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted September 14, 2010 Imam OBICAN PLINSKI UREDJAJ i nisu mi stavili lambda kontrol,a prebacuje sam na 2500 rpm,i sve je bilo super do danas i od jenom bommmmmm!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted September 15, 2010 Ja bih proverio (ocistio il zamenio)filter plinaManje plina visak vazduha i eto detonacije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted September 15, 2010 nemoj ni u kom slucaju pri niskim obrtajima davati veliki gas u niskom stepenu prenosa. eto ti odmah belaja. zato se bajo ugradjuje seqent plin, pa koliko kosta da kosta Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted September 15, 2010 Ma ovo mi se prvi put desilo, davao sam mu jak gas u bilo kom stepenu prenosa i nikad nista se nije desilo,ali juce je bilo boooooommmmmm! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted September 15, 2010 nemoj ni u kom slucaju pri niskim obrtajima davati veliki gas u niskom stepenu prenosa. eto ti odmah belaja. zato se bajo ugradjuje seqent plin, pa koliko kosta da kostaizvini, ovde je greska. nemoj davati pun gas u niskim obrtajima i VISOKOM STEPENU PRENOSA.pa slusaj, ako ti se do sad nije desavalo, to sigurno nije razlog da se u buducnosti nece i ne sme desavati. jednom ce se sigurno desiti, a onda sve cesce, pa ti usput pukne kutija filtera za vazduh. jednostavno, veliki je put od od mesaca do cilindra koji mesavina plina i vazduha mora da predje pre sagorevanja. ta "rezerva" mesavine vrlo lako eksplodira. dovoljno je samo da jedan od ventila nije nastelovan i gotovo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted September 15, 2010 Sta bi trebao dalje da preduzmem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted September 16, 2010 lek je samo jedan: ugradi seqent plin i neces imati nikakvih problema, veca snaga i manja potrosnja. u suprotnom, ne preostaje ti nista drugo nego da budes pazljiv sa papucicom gasa i ne potapas je do kraja dok ne izboksujes min2500-3000 obrtaja. budi siguran da ce ti se to desiti jos ponekad ako se ne budes pridrzavao mojih saveta. sve ovo pod uslovom da ti je motor, ventili, paljenje i svecice ok! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladimir jagodina 0 Posted October 29, 2010 sekvent je spas...proveri svecice i kablove ili da ne vuce fals vazduh negde oko usisne grane... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dalibor Brisk 0 Posted October 31, 2010 treba se se proveriti sistem za paljenje. Na osciloskopu se utvrdi da li je sistem za paljenje ispravan, jer detonacije se generalno od siromašne smeše ne mogu dešavati ako je sve ispravno. Moze biti neki mehanički kavar, al treba se krenuti od najjednostavnije provere, proveriti izduvne gasove i visoki napon sistema za paljenje. Inače najbolje je seqvent, ali ako auto ima problem i sa sekventom će biti problem, ali drugog oblika. Quote Share this post Link to post Share on other sites