steva_anya 1 Posted November 2, 2010 Samo da vidim spisak svih sa ljubicastim look like alu felnama. Uh, razduzilo se...ima Vas dosta ... [pola sata kasnije]A da, evo, njuskica, Punto 1, siber, benzin, cb , nova prednja svetla, ali ovde pise da nijje navoskiran Sta cekas bre?! Da dodje vitez na belom biiip to da uradi ... Cao drugarice sa druma! Quote Share this post Link to post Share on other sites
njushkica 0 Posted November 2, 2010 Pa, honey, chekam sledece okupljanje VG i Baxa sa krpicom Mada se shushka da ovih dana Steva rules @ garage sa fancy voskom Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted November 2, 2010 Ma to su neke izmisljotine ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
njushkica 0 Posted November 2, 2010 Mhm... Nego, nisi posetio Puntishicevu temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted November 11, 2010 Apdejt:- na poslednjih 760km, pri prosecnoj brzini od 25km/h prosecna potrosnja je 5.0L - danas, vise iz znatizelje posto nije bilo potrebe, zamenio filter vazduha. Kupio sam Hengst.Od poslednjeg malog servisa je proslo 4-5k km.Sigurno je visetruko bolji od ovog iz AP Sporta. Videcu kako ce se ponasati. Ocekujem da ce biti bolje, posto mu je taj filter vazduha kao srce. Ako nekog zanima Hengst filter fazduha je oko 1300rsd, dok je u AP Sportu oko 600-700rsd.- dobio sam konacno-napokon 15L dugo cekanog eurodizela sa Selove pumpe . Burazer mi doneo iz Austrije.Hocu da ga spustim na pola rezerve pa da sipam, i vidim ima li razlike.- Zimske gume super drze, Fulda CM3, ali kao i vecini, stvaraju razlicitu buku zavisno od stanja puta. Recimo, tamo kod centra Sava, gde je ganc nov asfalt su gotovo necujne, ali pre/posle toga postaju za nijansu bucnije. Nista znacajno.- svratio do AMSS da uzmem onu nalepnicu za TNG za Yuga i zamolio da mi pogledaju farove kako bacaju, i sve je bilo ok, nije se nista moralo dostelovati. Vozim Punta 15000km i niko mi ne blica da mu smetaju oborena, niti ja kolegama Puntasima blicam. Da li je zato sto je moj Italijan, da li zato sto je far nastelovan i u kabini i na tehnickom - na mom to nije problem. Ne sumnjam da znaju da smetaju, i cesto se kolege vozaci zale na to.- Puntodzeta sam vozio, do sada, rekordno - 170km/h na auto putu. Kratko je trajalo da ne bi imao susret sa . - cekam da zavrsim sa obavezama i da nemam potrebu 2 dana za kolima pa da se bacim u akciju sredjivanja farova. Najverovatnije ce biti samo crni, bez "andjelki". Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted November 11, 2010 Apdejt:- na poslednjih 760km, pri prosecnoj brzini od 25km/h prosecna potrosnja je 5.0L e kad se sad nisam slogirao... pa gde je onaj prosek od 3 litre Ako budes otvarao farove ocekujem detaljan opis majstorisanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted November 11, 2010 Prosek od 3L ostao na magistrali. Nadam se da cu i slikama uspeti propratiti majstorisanje. Sad radim neke strucne radove, svaki dan mi trebaju kola, pa ne mogu da se bacim u akciju.Kad cale dodje iz CG sa Yugoarom, tada cu se baciti u akciju.U medjuvremenu cu kupiti-nabaviti-pozajmiti sta mi treba od alata/materijala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 3, 2010 Danas sam zapoceo detailing Puntodzeta.Odmah da kazem da nisam mogao sve da slikam, ovo su samo neki detalji.Mrzelo me stalno da brisem i susim ruke ne bi li uzeo mob.3 faze: unutrasnjost, motorni prostor, i spoljasnjost sa voskiranjem.Ovo je Pt. 1/3 - unutrasnjost.Generalno mi je auto uredan, sad se malo nakupilo "dzedaja" posto zbog kisa i obaveza nisam prao kola.Prvo sam sredio patosnice.One nece jos dugo biti tu, tj zamenicu ih gumenim koje koristim za zimu. Pazario sam neki usisivac, kao jaci, ima komoru sa vodom.Osetno bolje radi posao od klasicnog, sto mi je i bio cilj, posto nemam nameru dubinski da sredjujem unutrasnjost, bar ne za sada [nema potrebe].Onda sam sredio gepek. Definitivno cu morati iskrojiti-napraviti plocu spram tepiha gepeka.Em ce se lakse usisavati, em cu moci stavljati teze stvari bez da se tepih lomi-ugiba.Jos kad bi uspeo da stavim neke vezice-kaiseve kojim bi fiksirao krutu vezu - bilo bi sjajno!No, to cu nekom drugom prilikom.Medicinskim benzinom sam skinuo tragove vinjete, i nalepnicu firme koja je radila alarm.Nalepnice "Delta" ostaju, svidjaju mi se. Posle usisavanja sedista, ocistio sam i plastiku oko njih.I tockice za podesavanje, i zastitnu plastiku, i deo ka rucnoj.Kao i ostalo i ovo sam radio detaljno.Nema kvadratnom mm koji nije bio ociscen. xaxa Evo dokaza! Posebnu paznju sam posvetio mestima gde se nakuplja prljavstina, kao sto su ventilacioni otvori i rucice migavca+brisaca.Evo kako sam njih sredio. Posebno mi je drago za ove rucice, tu se u ove male prostore nakupi i prljavstina i svi moguci tragovi sa ruku.Tek kad se ociste vidi pun efekat. Sredio sam i plastiku kod praga.Za to sam nabavio poseban silikonski sprej, koji je i stiti i daje joj sjaj.Evo kakve je bila pre i kakva je posle. I naravno, centralna konzola sa vratima. Skapao sam dok sam je sredio. Al' je zato ispalo vrhunski!!Hemikalije-sredstva koje sam koristio: - Mer sa alkoholom za stakla, - medicinski benzin- asepsol- silikonski sprej za plastiku praga- sprej za instrument tablu- usisivac sa vodom- gomila krpica, sundjera, i naravno stapici za usi Zbog oskudacije sa vremenom, ovih dana cu srediti motorni prostor.Posebno cu srediti poklopac motora. Mislim da ako uspem da ce biti extra detalj, no bolje da ne govorim sta je. I naravno, sredjivanje spoljasnjosti sa voskiranjem "u 3 ruke" Ma-Fra voskom.Za kraj, 2 probrane prozivke od komsija:#1 - Sad ce ti Punto brze ici i manje trositi posto si uklonio prljavstinu!#2 - Stevo brate, oprao si ga da Horejsio Kejn ne bi nasao nista kao dokaz! xaxa Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted December 3, 2010 Sve sve, ali ocistio si rupe za srafove ili sta je vec sa stapicima Ja izludim samo dok ocistim tablu Quote Share this post Link to post Share on other sites
njushkica 0 Posted December 3, 2010 BoUzhe Stevo, kako bi ti istrpeo moj rezhim - jednom nedeljno na OMV-u potplatim nekog chokoladicom da odradi prljavi deo posla....I onda sa 2-3 trep, trep da odradi josh prljviji deo posla (patosnice, mesto oko sedishta)Tablu predjem 2, 3 puta nedeljno vlazhnim maramicama (za bebe )i to je to Mozhda ponekad i previshe Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 3, 2010 @MilanLaki - sta cu kad volim detalje. Lako je krpom prebrisati, ovo je onako laaagano, posveceno...A i resio sam da uradim najbolje sto mogu, posto najavljuju lose vreme, kisu-sneg i - temp. @njuskica - super je to sto radis, al' 'de je tu usisivac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Negic Bojan 0 Posted December 4, 2010 ee a to na tvojoj slici na profilu su 17 felne ili ? Bas je lep auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 4, 2010 Da 17" felne. Ovakav model, Abarth, ima samo 17"" dok onaj sa 5 parova ovakvih krakoua ima na 15" felnama. 17" Stilo, 15" Punto.Nisu one na mom Puntodzetu. Ali bi ih rado imao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 9, 2010 GOTOVO!!!Punto vise nije Puntodzet nego Vaxunto!! xaxaEvo fotki, kao sto sam obecao. Sredstva koja su odradila najveci deo posla: Ma-Fra Metal Car vosak, Ma-Fra Flux sampon, Turtle Black in a Flash sprej za plastiku.Za voskiranje je najbolje koristiti vatu, cesto je menajti. Pakovanje od 200gr je vise nego dovoljno, jos ce i preteci.Za pranje sundjeri, krpe, i 2-3 kofe sa cistom vodom, u kojima maksimalno ipsiram sundjere. Ili pod crevom.Cilj je da na sunderu ne ostane prasina-pesak i sva uklonjena prljavstina posto sa ponovnim prelazom svi ti "dzedaji" mogu ostetiti povrsinski farbu/lak.Evo kakav je auto posle 4 ruke pranja, jako detaljnog.U sustini, sto bolje operete, bolje cete izvoskirati auto, i necete brinuti da nije ostalo neko zrnce koje moze napraviti problem.Jos da dodam da sam koristio glinu. Moja je [bila] plavo-zelene boje. Voskiranje haube.Evo kako izgleda kada se nanese vosak, saceka malo, a zatim dooobrooo utrlja. Kruzni pokreti sto sitiniji, sto ravnomerniji. Kad osetite da se teze utrljava - e to je to! Tad bas zapnite, tu je srz.Bolje utrljavanje znaci bolje vezivanje, kako voska za boju, tako i narednog sloja vosak za prethodni. Turtle Black in a Flash sprej je ludilo dobar. Fantastici efekti. Naravno ja sam se posvetio detaljima, pa sam sa njim presao i sve 3 prskalice, brisace, plastiku kod brisaca, lajsne, plastiku na branicima, poklopac rezervoara, gumu kod retrovizora, kvake. Konacno-napokon je pala i zamena prednjeg znaka!Jos letos uzeo nov znak, i nikako da zamenim.Ovde se vidi da se na mom starom znaku plava boja pocela ljuspati, jos se i plastika-poklopac odelpio. Silikonom sam zatvorio, i stoji bez problema, ne pusta vodu. Kako sam stavio novi znak, ovaj mi ne treba, pa ako neko hoce da ga tjuninguje-stajlinguje, da mu stavlja onu Abarth skorpiju [vidim da je to popularno u poslednje vreme] i sl, neka se javi - dobija ga!I za kraj, najbitnije, kompletno voskom sredjen Punto aka Vaxunto!!! Sa ovim voskom se postize neverovatan "ogledalo efekat". Vidi se na slikama "odraz" okoline. Lud'lo!! Evo, dok ovo pisem, kisa malo pada, i vec ce ga +)_@#$_+! ali nema veze. Najbitnije mi je da sam boju zastitio od spoljasnjih uticaja, kao i od soli koja ce tokom zime biti na putu.Ovo mi je bilo gust da uradim.Osecaj kad sedenm u tuto kompleto sredjen auto je bolji od voznje Pasata CC!Zadovoljstvo nema cenu, jos kad je rezultat mog rada, uh! Sredio sam malo i oko motora, ali o tome cu pisati/kaciti slike tek kad vidim kako je ispalo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted December 9, 2010 pada sneg Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 9, 2010 Znam! lol Nisam stigao ni cestito da ga provozam... Garaza rulz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 10, 2010 Ovo je za nekog gubljenje vremena i glupost, ali meni je bio cef da uradim.Kad vidim poklopac motora na BMWu, MB, ili VW uvek ima neki detalj, nesto srebrno, sto upada u oci, bilo da je znak brenda ili tip motora.Neki nemaju poklopac motora, ja ga imam, pa sam resio da pored svog sredjivanja kola i njega malo sredim.Cilj mi je bio da napravim sto manje s_anje obzirom da sam prvi put radio, jos sam.A i da nesto ne bude kako treba, uklonim farbu, skinem poklopac, i celog ga odradim. Elem, evo slika kako je bilo ranije, a kako je sada. Sta je potrebno, tj sta sam ja koristio:- skoc fajn "smirgla" (izgleda kao tkanina, ili ona tvrdja strana na sundjeru za pranje sudova )- sira traka, ona bandaz koju moleri koriste- plastik prajmer- metalik boja- stapic za usi ili tanka cetkica- bezbojni lakNa ovo Vam jos treba neki dobar cleaner kojim cete oprati poklopac motora od masnoca i prljavstine.Posle pranja i susenja uzmite skoc fajn "smirglu" i predjite preko slova.Videcete kako slova postaju svetlija. Njom uklanjate boju sa plastike i pripremate je za plastik prajmer. Nakon sto ste uklonili boju, traku zalepite oko slova, adaptirajte je.Ovo uradite sto pedantnije. Zavisno od velicine i dazajna slova, nesto ce biti lakse nesto teze. Ja sam se iskreno bas pomucio. To je jedan od razloga zasto sve ivice nisu ravne i precizne.Kada ste lepo sve prelepili i "oslobodili" slova, par puta prsnite-predjite plastik prajmerom, i sacekajte da se skroz veze.[ovaj koji sam ja koristio izgleda kao da isparava].Cetkicom ili stapicem za usi lagano nanosite farbu. Ja sam koristio metalik srebrnu.Ona po mom ukusu, i spram skoro iste boje kola, daje najlepsi odnos crna plastika/srebrna slova. Ja sam nanosenje radio u 2 ruke.Posle 30min, sto je dovoljno za vezivanje boje, prsnite-predjite bezbojnim lakom.Ja sam to uradio 2-3 puta sa pauzama.Moj savet je da prvog dana uopste ne skidate traku, ostavite je cisto da ne rizikujete da njenim povlacenjem "podignete" boju.Ja sam sacekao, prenocilo je na minusu, i danas sam iz 2 poteza skinuo.Ako je sve uradjeno kako treba bice dobri rezultati, i lep detalj, ako uopste nekom znaci kao meni. Meni je ostalo da kad otopli, laaagaanooo sredim ove ivice, i uklonim "visak" od po 0.5-1mm, cisto da bude ravnije, odsecnije.Sad imam Vagenovski poklopac motora! xaxa Quote Share this post Link to post Share on other sites
njushkica 0 Posted December 10, 2010 uuuuuuuuuuuuuu perverzno Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted December 10, 2010 Svaka cast, svidja mi se tvoje razmisljanje, a i rad pedantan, zubarski... :unworthy: Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted December 11, 2010 Brate Stevo stvarno si me razocarao a gde su rukavice. Salim se naravno. Jos kad padnu farovi ima da bude Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 26, 2010 (edited) Puntodzet je dobio nove farove, tj njegove original Valeo sam "prepravio" i sada su mat crni.Uz to, sam stavio i narandzasti kruzic kod migavca. Na slikama se ne vidi toliko upadljivo sto mi je i bio cilj, ali zato migavac svetli kao zadnja maglenka! Evo fotki, sada se vidi rezultat mog sedmodnevnog rada! I naravno, 1 na 1 sa Blackuntom od podvarka! Moji su opsaniji zbog narandzastih migavaca pa se Blacunto malo spustio! Edited December 26, 2010 by steva_anya Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted December 26, 2010 Svaka cast za farove . Jel si sam radio, imas neke slicice otvaranja farova? Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 26, 2010 Hvala Laki!Da, sam sam radio, skoro nedelju dana. Realno je moglo za 3-4, ali ja sam hteo sigurno i pedantno. Imam neke slike tokom rada ali mi je sve na ortakovom digitalnom aparatu. Quote Share this post Link to post Share on other sites