neshaoct 9592 Posted October 31, 2017 Ferrari 458 Italia sa 570KS vs Schmiedmann BMW M4 Coupe sa 650KS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 19, 2019 2015. Ferrari 458 Speciale A Iako je izašao naslednik modela 458, mnogi i dalje smatraju 458 ultimativnim modernim Ferrari modelom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 5, 2019 Vozač Ferrarija je otvorio vrata i gadno zažalio. Vlasnik Ferrarija 458 Italia je pažljivo manevrisao gradskim ulicama i onda je uspeo da pronađe parking mesto dostojno italijanskog pastuva. I taman kada su se otvorila vrata na vozačevoj strani stigla je Mazda6. Sekundu kasnije i Ferrari 458 Italia je izgubio vrata, a razum kaže da je krivac bio na vozačkom mestu Ferrarija. A da stvar bude gora sudeći po detaljima poput branika, izbačenog čepa za tankiranje, zadnjeg krila i plastičnog bočnog prozora, radi se o trkačkoj ''Challenge'' verziji. Zato će potraga za novim vratima biti izazov, i to ne samo što se tiče cene. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 1, 2019 Kamuflažni Ferrari 458 Italia sa Ferrada točkovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 22, 2020 WoyshnisMedia video: Ferrari 458 GT3 Na svetu postoje samo 2 komada Ferrari 458 GT3 koja se mogu registrovati, tj. voziti po običnim javnim putevima...ovo je jedan od ta dva: Isti auto pre malo manje od godinu dana je imao par drugačijih detalja uključujući i felne: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 16, 2020 Polovni Ferrari 458 Speciale Aperta košta više nego kad je bio nov Ferrari 458 Speciale Aperta je veoma poseban automobil i divan primerak iz 2015. godine u Rosso Berlinetta boji može biti Vaš. Kao što verovatno već znate, Ferrari 458 Speciale Aperta je lagana verzija 458 Spider-a, a lansirana je nakon popularnog 458 Speciale Coupe-a. Njegovu vrednost podiže i činjenica da je napravljen u samo 900 primeraka. Motor koji pokreće ovaj auto je 4.5 V8 sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, 605 konja ide na zadnje točkove (od 20 inča). Opremljen je trkačkim auspuhom od titanijuma. Uz ovaj automobil nalazi se i niz drugih opcija, uključujući kočione čeljusti od keramike, tempomat, sistem podizanja prednje osovine, mnoštvo delova od ugljeničnih vlakana i kameru za vožnju unazad. Automobil ima 20.921 km na satu i koštao je 403.036 dolara kada je kupljen kao nov. Trenutno je ovaj model stavljen na Bring A Trailer aukciju, a njegova cena je već premašila 415.000 dolara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 11, 2020 AutoTopNL video: video: Ferrari 458 10 godina star model, ali i dalje ima performanse za poštovanje: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 20, 2021 Carfection: Ferrari 458 Uz doprinos Mihaela Šumahera, 458 Italia je svojevremeno označio novi početak za Ferrari. Očekuje se da će ovaj legendarni automobil izdržati test vremena, da će postati vanvremenski klasik. Henry Catchpole nam objašnjava zašto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 9, 2022 Liberty Walk Ferrari 458 Italia U japanskom Liberty Walku je moguće doterati i Ferrari 458 Italia, pa su za ovaj italijanski sportski automobil uz Silhouette aero body kit ponudili i set novih točkova i druge elemente. Widebody kit u ovom slučaju sadrži novi prednji spojler, set pragova, proširenja blatobrana, agresivniji zadnji difuzor i zadnji spojler od ugljeničnih vlakana, a tu su i modifikovano oslanjanje, dvobojni kožni enterijer, Panasonic infotainment displej... Motor je 4.5 V8 sa 562KS i 540 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 12, 2022 Fashioncars11: Ferrari 458 Italia San, verovatno svakog deteta koji smo odsanjali, doživeli, uživali i potrudili se da deo toga dopre i do vas. Naravno, uvek može bolje da se snimi, ali onda ne bi mogli da uživamo u svemu ovome, što je i bila poenta ovog kanala od samog nastanka. Automobil je u nama probudio emociju, želju da mu se nekad ponovo vratimo, pokazao kako jedan sportski automobil treba da se ponaša, pokazao i da je loše koristiti delove iz svojih najjeftinijih ''rođaka'', ali sve kad se sabere i oduzme ovo je automobil za uživanje u vožnji i sve van toga je besmisleno. Ovom prilikom se zahvaljujemo vlasniku, kao i ljudima sa kojima smo posle vožnje imali priliku da sednemo i natenane prodiskutujemo kako nam je bilo, zašto ovo radimo, kao i o nekim narednim planovima. Uživajte u snimku i doživite makar deo onoga što smo mi doživeli! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 23, 2023 Carlex Design Ferrari 458 Italia Ferrari 458 Italia modeli predstavljaju gotovo četrnaest godina star dizajn, ali superautomobil V8 agregata ostaje validan i veoma popularan među obožavaocima italijanskog brenda. Carlex Design brend, poznat po ponudi specijalnih enterijernih modifikacija za Ferrari modele, ali i druge egzotične automobile, dobrom, starom 458 lepotanu pružio je svež izgled zadivljujućim bojama svoje opreme. Crna boja karoserije ove posebne jedinice ostala je u svojoj fabričkoj formi, dok je enterijer prošao kroz proces potpune restilizacije izvedene stručnom ekspertizom ljudi brenda Carlex Design. Jedina eksterijerna modifikacija predstavljena je novim kompletom dvadesetoinčnih aluminijumskih felni, koje u potpunosti padaju u drugi plan zbog značajnih promena izvršenih unutar putničke kabine. Enterijer ovog automobila prošao je kroz proces potpuno transformacije putem pretapaciranih sedišta, upravljača, naslona za ruke, bočnih panela, kontrolne table i drugih selektovanih površina u žutoj i crnoj koži, sa tjunerom koji sugeriše da je njegov cilj bio da unutrašnjost superautomobila izgleda kao predivni zalazak Sunca. Sedišta poseduju blede perforacije u obrascu koji omogućuje ventilaciju i hlađenje, dok se žuti akcenti i šavovi mogu naći na brojnim drugim mestima, takođe. Pored toga, stubovi, nebo i štitnici za sunce prekriveni su alkantarom. Enterijer takođe poseduje i brojne segmenete od ugljeničnih vlakana, sa specijalnom mrežom u stilu rešetke koja se sada nalazi između sedišta. Ferrari je poznat po svom estenzivnom personalizovanom programu, ali se on primenjuje samo na novim vozilima. Sa druge strane, svi koji kupuju polovne Ferrari automboile, kao što je ovaj 458 Italia, mogu dobiti sličan tretman kompanije Carlex i ostalih tjunera. Kao što možete pretpostaviti, ovakvi projekti ne stižu po niskoj ceni, sa Carlex modifikacijama koje koštaju 38.675 evra i zahtevaju oko mesec dana za kompletiranje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 26, 2023 Liberty Walk Ferrari 458 Challenge Silhouette Liberty Walk je opremio Ferrai 458 Challenge svojim paketom pod nazivom Silhouette. Ferrari 458 Italia je fantastičan automobil visokih performansi koji bi prema mišljenju mnogih trebalo da ostane nedirnut i bez modifikacija, ali u Liberty Walku očigledno misle drugačije, pa u proteklih nekoliko godina proizvodi body kit nazvan ''Silhouette''. Sada je Liberty Walk pokazao svoju novu kreaciju baziranu na ''divljem'' modelu 458 Challenge. Japanski tjuner je odlučio da zameni svaki panel novim delovima napravljenim od ugljeničnih vlakana. Pažnja je posebno usmerena na prednji deo gde se nalaze nova rešetka, unikatni spliter i aerodinamična krilca na spoljašnjim ivicama branika. Liberty Walk-ov paket Silhouette takođe uključuje novu haubu sa velikim ventilacionim otvorima, a mogu se uočiti i suptilni otvori slični onima na modelu 458 Speciale kao i zatamnjeni Ferrarijev logotip ispod registarske oznake. Tjuner je ugradio nove retrovizore od ugljeničnih vlakana, izradio je nove panele vrata i aerodinamične bočne pragove, a Ferrari je dobio i set novih felni sa centralnim šrafom. Čini se da je ugrađeno i vazdušno oslanjanje, što bi objasnilo zašto je automobil tako blizu tlu. Modifikacije se nastavljaju pozadi gde je sada novi spojler, ali i difuzor koji ne samo da daje doprinos izgledu, nego i povećava downforce. Quote Share this post Link to post Share on other sites