Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Maserati Quattroporte

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Maserati Quattroporte GTS na Autobanu

 

3.8 V8 BiTurbo sa 530 konja i 710 Nm - 4.7 sekundi do 100 km/h i maksimum na 307 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: 2020. Maserati Quattroporte Gran Lusso

 

Na testu je 3.0 V6 verzija sa dve turbine i 425 konja, pogon je na svim točkovima (suštinski pozadi, snaga napred ide samo kad zadnji ne mogu da je prenesu na asfalt).

Postoji i jača V8 varijanta koja ima pogon samo pozadi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Maserati Quattroporte Trofeo

 

Ubrzanje i zvuk - za obe stvari zaslužan je 3.8 V8 BiTurbo sa 580KS/730Nm, Do stotke za 4.5 sekundi, maksimum na 326 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Maserati Quattroporte Trofeo

 

3.8 V8 BiTurbo sa 580KS/730Nm. Najveće izmene su unutra, mnogo je modernije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Maserati Quattroporte Shooting Brake

 

maserati sb 11.jpg

 

Baza je Maserati Quattroporte iz 2016. godine, a radi se kreaciji Britanca Adama Reddinga koji je na ovaj projekat potrošio 1.500 radnih sati. Automobil je u Gunmetal Grey metalik boji, a tu su i el. otvaranje vrata prtljažnika, 20-inčni Mercurio alu točkovi, Nero kožni enterijer, piano black detalji, sedišta sa grejanjem, zadnja kamera...

 

maserati sb 111.jpg

 

Pod haubom je 3.0 turbo-dizel V6 motor sa 271KS. Ovaj Quattroporte Shooting Brake (poznat i kao ''Cinqueporte'') je do sada prešao 14.020 kilometara.

 

maserati sb 1111.jpg maserati sb 1.jpg

 

Automobil na aukciji prodaje britanski Historics Auctioneers koji očekuje da će novi vlasnik za njega platiti između 85.000 i 100.000 evra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: Maserati Quattroporte

 

Ovaj Maserati je razvijen dok je Ferrari bio vlasnik kompanije, pod vođstvom nikoga drugoga do Luca Di Montezemolo. To je dovelo do toga da je Quattroporte suštinski bio Ferrari limuzina, sa svim dobrim i ponekom lošom stranom toga. Ovo nije bilo prvi put da neki auto sa 4 vrata ima Ferrari motor jer je to pre imala Lancia Thema 8.32, ali je ovo prvi put da je Ferrari faktički bio zadužen za skoro sve, a ne samo za motor pod haubom (inače, to je poslednji Ferrari V8 atmosferac koji je išao i u Ferrari 458).

 

Ipak, postojala je jedna loša strana tolikog Ferrari upliva - automatski menjač koji je tih godina Ferrari masovno koristio. Niti je bio uglađen, niti je imao pouzdanost jer je jedva mogao da izgura 20-tak hiljada kilometara pre nego što je morao da se menja set kvačila. Srećom, nakon što je Fiat opet preuzeo kontrolu nad Maseratijem od Ferrarija, preoblikovao je veliki deo automobila 4 godine nakon njegovog izlaska na tržište. Osnovni razlog za izmenu 4.800 delova (od nešto preko 16.000 iz kojih se sastoji Quattroporte, što odlično pokazuje koliko sveobuhvatne su to promene bile) je bilo ubacivanje potpuno novog šestostepenog automatika od ZF-a, tada najboljeg menjača na svetu. Tako smo dobili Quattroporte Automatica, a svet je imao priliku da vozi najbolju luksuznu sportsku limuzinu na svetu, sa najboljim zvukom.

 

Odličan video, u potpunosti vredi potrošiti malo preko 10 minuta života i pogledati ga:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autodealyoutubelogo.jpg AutoDeal: Maserati Quattroporte

 

Italija je dom nekih od najstrastvenijih brendova na svetu. Jedan od takvih je Maserati, a ovo je njegova najveća limuzina, u paketu opreme Gran Lusso:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad Filipinac testira ovoliki auto, treba mu booster sediste pozadi


image.thumb.png.2ed1fcb244b467036c2aafc597be8a32.png

"Now there is a lot of legroom, especially for normal human being like myself...":lol:

 

Može čovek i desetočlanu porodicu useliti unutra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Maserati Quattroporte stiže 2024. godine

 

Maserati Quattroporte Trofeo.jpg

 

Kako pišu britanski mediji, potpuno novi Maserati Quattroporte stiže 2024. godine. Uz Maseratijev sufiks Folgore (na italijanskom ''munja''), vratiće se kao grand tourer sa četiri vrata i nultom emisijom. Novi Quattroporte će takođe biti jedina limuzina italijanske firme, jer će proizvodnja manjeg Ghiblija biti okončana 2024.

 

Maserati će novim Quattroporteom nastojati da privuče ljude koji voze modele kao što su Mercedes EQE i BMW i7, a koji žele još više ekskluzivnosti. Ovu tezu je podržao Maseratijev šef globalnog proizvoda Masimo Kapaldi, koji je za britanski Autocar rekao da očekuje da će električni modeli privući novu vrstu kupaca brendu. ''Sa električnim vozilima sve se menja. Segmenti se ukrštaju jedan preko drugog'', rekao je on. Quattroporte će se bazirati na novoj arhitekturi koju je Maserati napravio za Granturismo. Dizajnirana je za optimalnu distribuciju težine, sa baterijom postavljenom u T-obliku nisko i duž centra šasije. Očekuje se da će nivoi snage biti manji nego kod Granturisma Folgore sa 745KS (koji je opremljen baterijom od 93 kWh), s obzirom na to da kupe ima sportskije karakteristike.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže Maserati Quattroporte EV

 

Maserati Quattroporte Trofeo.jpg

 

Maserati Quattroporte sledeće generacije stiže 2024. godine, kada će se naći u prodaji kao manja, luksuznija i samo električna zamena za aktuelni automobil.

 

Baziran na STLA arhitekturi koja će biti osnova svih budućih EV-a iz Maseratija, Quattroporte Folgore će biti treći električni automobil brenda, ali prvi koji će biti ponuđen bez SUS opcije. Kao rezultat toga, igraće ključnu ulogu u oblikovanju budućnosti brenda u odbacivaju SUS motora do 2030. godine. Dajući Autocaru prve detalje o Maseratijevom dugo očekivanom rivalu Porscheovom Taycanu, izvršni direktor Davide Grasso rekao je da je to ''nepogrešivo Maserati'', ali i ''tako remetilački dizajnerski projekat'', sugerišući da će uzeti inspiraciju iz najnovijih modela Granturismo i Grecale, ali i da će usvojiti radikalno novi izgled definisan njegovom električnom podlogom.

 

Nova limuzina će dolaziti sa odgovarajućom visokom cenom, jer se Maserati udaljava od ciljanja obimne prodaje u mainstream segmentu. ''Odlučili smo da to ne radimo'', rekao je Grasso. ''Kao luksuzni brend, želite da izaberete šta da ne radite, a zatim birate šta da radite. Nismo za svakoga. Mi smo za one koji su spremni da plate premium da bi imali jedinstvene performanse i luksuzno iskustvo.'' Grasso je ukazao na Grecale kao dobar primer kako da se Maseratijevi luksuzni akreditivi pretoče u pristupačnije. On je istakao njegov kokpit fokusiran na vozača, prostor za noge pozadi i pažnju na detalje. ''Oslobodili smo se razmišljanja o obimu'', rekao je Grasso. ''Obim je posledica onoga što radimo. Pokretač je profitabilnost, jer bez profitabilnosti i kvaliteta, luksuz ne postoji.''

 

Pozicioniranje novog Quattroportea takođe ukazuje na ciljanu cenu od oko 170.000 evra, posebno imajući u vidu da će se prodavati samo u električnom obliku (Granturismo Folgore će koštati 230.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastoj u razvoju električnog Maseratija Quattroporte

 

Maserati Quattroporte Trofeo.jpg

 

O ovome je nedavno već bilo reči, ali pojedini mediji sada objavljuju neke nove detalje. Dakle, Maserati nailazi na prepreke na svom putu ka potpuno električnoj liniji jer najavljuje zastoj u razvoju svoje velike električne limuzine Quattroporte Folgore.

Kako navodi Automotive News Europe, u zvaničnom obrazloženju odluke se navodi da je brend zabrinut za performanse novog automobila, ali iza kulisa se možda kriju drugi faktori koji više brinu. Tačnije, izvori u italijanskim medijima sugerišu da Stellantis trenutno radi na poslovnom planu za svoje buduće vodeće električno vozilo. Kao deo mera za smanjenje troškova, proizvođač automobila je navodno zatražio od dobavljača da smanje cene delova za 6%, nakon sličnog zahteva za smanjenje u 2023.

 

Ovo označava već treće odlaganje u Maseratijevoj liniji električnih vozila, nakon odloženih lansiranja električnih verzija GranTurismo kupea i SUV-a Grecale. Potonji se prvobitno očekivao 2023. godine, ali je sada zakazan za kasnije ove godine. Verzija GranCabrio sa nultom emisijom je takođe trenutno u razvoju za planirano lansiranje 2024. GranTurismo Folgore je sada konačno u prodaji i isporuke su u toku. Drugi deo plana Dare Forward 2030 za punu elektrifikaciju uključuje i Levante. Do sredine decenije, taj SUV bi trebalo da dobije potpuno električnu verziju. Prema ranim detaljima, očekuje se da će Levante Folgore pokretati manje snažna iteracija tromotorne postavke GranTurismo Folgore.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...