Jump to content
FAS Goran
bugs bunny

Pomoć oko oduzimanja vozila

Recommended Posts

Po mojim novim informacijama iz Rume,postignuta je usmena saglasnost carine,policije i pravosudnih organa da se vozila vracaju krajnjim kupcima koji su osteceni uz naknadnu carinu i troskove,ALI SAMO AKO ODGOVARAJU EURO3 STANDARDU..Posto oni znaju da je vecina podmladjena,verovatno pretpostavljate sta to u principu znaci.Nadlezna je carinarnica Sabac,hvatajte vezu ako neko ima da nas spase.Za sada to je to.oduzeto je oko 170 vozila..postoji jos vozila kojima trenutno ne mogu da udju u trag,zbog promene vlasnika,te ce ih loviti kad istekne registracija,bukvalno na salteru..u bilo kojem mestu u Srbiji to moze da se ocekuje. Obratite paznju vi ostali ljudi na forumu,ako kupujete auto,cuvajte se 2000-2002god a da je prva registracija u Rumi,iz 2007.2008godine

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 13028

Ljudi moramo sto pre svi da se skupimo da odemo za sabac,prema mojim saznanjima sva vozila se salju u sabac a to rade da bi se sto pre resio slucaj,bice predlozeno da carina vrati automobile i koje nemaju euro 3 motor i ocarini ih opet uz minimalnu kaznu od 500 evra,e sad ,moramo da odemo do tamo to mi preporucuju i da dignemo sto vecu frku da tako i ostane i da naravno platimo minimalnu kaznu,mislim da ce sva kola biti tamo u roku od 15 dana,ako se ne potrudimo otici ce nam vozila na licitaciju,ajmo da se organizujemo,pozz svima i nadam se da ce nasim mukama doci kraj i da cemo vratiti nasa kola pre nego sto ih rascerupaju i ne zardjaju ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa hajde.Hajde da se organizujemo.Predlozite sta i kako konkretno da se postupi,nema problema,ali to mora biti masovnije,ne moze ici pet ljudi,makar pedesetak to je vec nesto.Ja sam za tu varijantu.Javite na forum,dajte broj telefona,bilo sta

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK,to su klasicne prevare na malo,sto se kaze..nazalost,svasta se radi,prekucava,krade,ali ovo nase je jedna velika prevara,igra kriminala i drzave,tj organizovani kriminal..to nije pojedinacni slucaj,ovde se radi o velikoj kolicini.nazalost,ljudi su i dalje neobavesteni.Juce je oduzeto sedam vozila i doterano u Rumu,ali niko jos ne pokusava organizovano da deluje,nego samo kukaju i cute

Share this post


Link to post
Share on other sites
U kakvoj mi drzavi zivimo...
U vreme Lilićeve vladavine, čoveku iz Kraljeva su oduzeli nekog Mercedesa kabrioleta, zbog nekakve provere. Dok je čovek čekao i strepeo da li će mu biti vraćen, auto je primećen na ulici sa gospođom Lilić za volanom. Toliko o tome šta ONI NE SMEJU.

Znam coveka. Vratili su mu ga posle dugo vremena, a vozio ga je i Marko Milosevic.

Sad jos kazi da je bio plavi 500SL :shock: ??

Bogami,cini mi se da je siv,a ne plav..sorry za off...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedan isečak iz novina "VEČERNJE NOVOSTI" od 16.06.2007.godine šta se dešavalo u Jagodini, u vezi prodaje vozila.

Link je : http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id...atum=2008-12-02

http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id...atum=2008-12-02

http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id...atum=2008-12-02

ima isto šta se dešavalo u Vranju:

http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id...atum=2008-12-02

ima takodje iz današnjih novina šta se još radi:

http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id...atum=2008-12-02

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 12937

Da, ali niko da kaze kako su prosli savesni kupci automobila. Da li im je trajno oduzeto, ili su mogli da zadrze vozila, uz neku nadoknadu. Da li su i koga tuzili, kako su obesteceni? Verujem da bi nam svima to pomoglo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spisak koliko nas ima prevarenih:

1. Dušan Spasojević FIAT Marea karavan uvoznik iz Rume

2. Antić Daniel FIAT Marea uvoznik iz Rume

3. Goran Blagojević citroen saxo, uvoznik iz Pozarevca

4. Paunović Milutin FIAT Bravo uvoznik iz Rume

5. Sekulić Sima Suzuki swift uvoznik iz Rume

6. Točakovic Zivorad FIAT brava prvi vlasnik iz Rume

7. Milan Serdar,oduzeta Lancia Y,vozilo iz Rume

8. Pavic Branislav,oduzeta Lancia Y,vozilo iz Rume

9. Zivota Radisavljevic FIAT Brava uvoznik iz Rume

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga tekst iz novina u Republici Srpskoj,od pre godinu dana,ista muka kao i kod nas sad-

`` -Vlasnici vratili vozila, ali ne mogu da ih voze-

Datum: 18.03.2007 19:46

Autor: S. KARIĆ

BANJALUKA - Jedan broj građana iz RS kojima su u posljednje tri godine oduzimana vozila u okviru akcija "Falsifikat" i drugih koje su uslijedile nakon te, uspjeli su nakon višemjesečnih čekanja da dobiju svoja vozila, ali umjesto da ih voze mogu ih jedino držati kao suvenir jer ne postoji mogućnost da ih ocarine ili registruju.

Jedan od njih je i Djuro Pucar iz Banjaluke koji je u avgustu 2003. godine kupio audi B4 na auto-pijaci u Banjaluci, a godinu dana kasnije ostao bez njega jer je utvrđeno da je automobil registrovan na osnovu falsifikovane jedinstvene carinske isprave. Na povrat vozila je čekao dvije godine, a kada ga je napokon dobio jer je utvrđeno da je bio savjestan kupac i da nema ništa s prevarama, uslijedio je novi šok - nije mu dozvoljeno da ga carini.

`Vozilo mi je vraćeno na osnovu rješenja Komisije za carinske prekršaje UIO BiH što je potvrdio i Okružni sud Banjaluka. Otišao sam u CJB Banjaluka da ga registrujem, ali su mi tražili papir da je carinjen. Nakon toga otišao sam sa sudskim rješenjem na carinu, a tamo su mi rekli da mi ne mogu dati te papire. Šutaju me od vrata do vrata a niko ne želi ništa da mi objasni`, kaže Pucar.

Iz Uprave za indirektno oporezivanje BiH poručuju da vozila starija od sedam godina po zakonu ne mogu biti carinjena i da se tu ništa ne može učiniti.

`Svjesni smo toga da će mnogo ljudi biti oštećeni, ali mora se poštovati procedura`, kaže Ratko Kovačević, portparol UIO BiH. Ističe da su svjesni činjenice da su vozila u vrijeme oduzimanja bila mlađa od sedam godina i da su po povratku premašila tu starosnu granicu, ali da su im ruke svezane.

`S obzirom da ta vozila nisu bila ocarinjena, moraju proći carinsku proceduru, ali je kasno za to ukoliko su starija od sedam godina`, ističe Kovačević. Dodaje da savjesni kupci koji su na ovaj način oštećeni imaju mogućnost da pokrenu spor pred sudom za naknadu stete.

Osim toga, navodi Kovačević, vozilo mogu da vrate u inostranstvo gdje je ono kupljeno ili da ga se odreknu u korist države.

`Pa šta će država učiniti s njim ako ga se odreknem u njenu korist. Hoće li ga onda ocariniti i prodati`, ističe Pucar. Kaže da je ogorčen na državu jer je omogućeno `kriminalcima da registruju vozila na lažne papire, ali su se kola na kraju slomila na običnim građanima koji su ostali i bez novca i bez vozila`.

Najavljuje da će svoja prava potražiti štrajkom pred zgradama institucija nadležnim za rješavanje ovog problema.

`Mogu nam omogućiti da ga carinimo jer nismo krivi. Ako treba, udružiću se sa svima onima koji su prevareni kao i ja te zajednički izaći pred nadležne institucije i boriti se da se ova nepravda ispravi`, ističe Pucar.

Slično Pucaru, prošao je i Milorad Mirjanić iz Gradiške/Bosanske Gradiške koji je na povratak vozila čekao 15 mjeseci. Kada mu je vraćeno, ostao je bez saobraćajne dozvole i registarskih tablica.

`Mogu samo stajati pored njega i slikati se. Ne daju mi da ga registrujem jer tvrde da je neregularan. Ne razumijem kako mi je sud mogao vratiti vozilo ako ga ne mogu voziti`, kaže on.

U Osnovnom sudu Banjaluka kažu da su vozila vraćana onim osobama koje su bile savjesni kupci, ali da to ne znači da ne moraju da izmire svoje obaveze. U nekim slučajevima vozila su vraćena sadašnjim vlasnicima jer je prekršajni postupak zastario.

`Te osobe su kupile sumnjivo vozilo ne znajući to. Država je trebalo da utvrdi da li su plaćene carinske dažbine, ali su to propustili tako da je njima vozilo vraćeno`, kažu u ovom sudu.

Akcija `Falsifikat` pokrenuta je 2003. godine i tokom nje su samo na području CJB Banjaluka oduzeta 342 vozila koja su registrovana na osnovu krivotvorene jedinstvene carinske isprave, dok se za 300 njih još traga. Vještačenjem 274 vozila utvrđeno je da su kod 43 krivotvoreni brojevi šasije i da su predmet međunarodne potrage. U akciji `Targa` koja je uslijedila nakon `Falsifikata` oduzeta su 152 vozila dok je za 27 raspisana potraga. Od oduzetih vozila za 121 je utvrđeno da imaju originalne brojeve šasije i motora te su vraćena vlasnicima, dok je 31 zadržano jer je utvrđeno da su im brojevi šasije krivotvoreni te da su predmet međunarodne potrage.``

Mislim,sta reci.. :? :? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče sam bio na razgovoru sa advokatskom kancelarijom preko časopisa "AUTO" ali sam trenutno u gužvi pa ću svakako napisati sve detaljnije ovih dana, najkasnije u utorak. Pozdrav svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 13028

Pisi bar ukratko ako mozes molim te daleko je utorak ,ja jos nista konkretno ne znam sem sto sam napisao,znacu sl. nedelje tek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obaveštenje za sve oštećene

Kontaktirao sam magazin "AUTO" iz razloga što su pokrenuli besplatno savetovanje sa advokatskom kancelarijom"NEDIĆ/BOŠKOVIĆ/PAVLOVIĆ" svake prve srede u mesecu od 16h do 18h u prostorijama magazina "AUTO",oni se bave svim delatnostima od naplata šteta u inostranstvu do zastupanja i imaju dobar tim stručnih ljudi koji bi mogli da nas posavetuju i eventualno zastupaju na sudu. A inače koliko sam uspeo da se dogovorim sa direktorom magazina pisaće o našem problemu u nekom od narednih brojeva dok se nezavrši postupak u Mupu odnosno dok ne ode na carinu da bi mogli da pišu o našem problemu zbog istrage.Ljudi iz časopisa su mi izašli u susret i u sredu sam razgovarao sa advokatom iz kancelarije"N/B/P" o našem i mom problemu i dogovorili smo se da ko bude zainteresovan za razgovor sa njima i zastupanje na sudu može da se javi na telefone redakcije magazina i to: 011/2605-288 ili može da piše na e-mail: dejan@auto-magazin.co.yu , samo neka se pozove na priču sa mnom da bi ljudi znali o čemu se radi.

Konkretno advokat mi je preporučio da tužim čoveka od koga sam kupio vozilo a i on će se raspitati u vezi svega ali po svemu sudeći ostaćemo bez vozila iz razloga što nisu EURO3, i izgubićemo mnogo ako nam vrate vozila sa original godištem, pa je bolja varijanta da se tuži još i uvoznik i da kada nam svima budu poništili registracije dobićemo potvrdu o tome i sa njom možemo od Mupa da tražimo povraćaj novca za registraciju koju smo mi platili.Bilo bi dobro da se što više nas skupi radi manjih troškova za advokata i bolje ćemo proći kad smo u grupi nego ako idemo na sud kao pojedinci.Razgovor je bio duži pa nemogu sve da napišem ali to su neke pojedinosti od advokata šta bi mogli da očekujemo na sudu, postoji varijanta da se tuži i država ali o tome kad bude došlo vreme za to.Nema veze što smo rasuti po celoj Srbiji oni iz advokatske kancelarije su mi rekli da mogu da nas objedine da budemo u jednom slučaju pred sudom, jer će sudu biti lakše da sagleda celu situaciju o slučaju prevare.Bilo bi dobro radi dokazivanja na sudu da imamo sve papire oko ulaganja u vozila primer: ja sam ugradio plin pa imam tu papirologiju Nije obaveza da nas oni zastupaju.

To su ukratko informacije o tome, budite svi pozdravljeni i čujemo se vidimo se.

P.S. Zaboravio sam da napišem da ću se čuti sa inspektorom iz Rume u sredu da vidim kako napreduje cela situacija oko istrage i kad će biti gotovo.

BUGS BUNNY

Ovako izgleda magazin"AUTO"

gx1bqDXJ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 13028

Ja sam naravno za !!!!! dogovaramo se nadam se da svi zajedno idemo preko istog advokata (tako su mi i savetovali svi) naravno ukoliko se dogovorimo,cujemo se,dogovaramo se ... pozz svima ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 4291

momci, mogu da zamislim kako vam je, i ne daj Boze da se i mom kumu to desi, naime, za sada ga niko nije cimao iz SUP-a, kupio je fiat punto, u Rumi, vlasnik ga je vozio oko godinu dana, uvezen je 2007. u saobracajnoj mu pise da je 2002. a po staklima i na eper-u smo kasnije videli da pise da je godina proizvodnje 11/2001. Da li je moguce da je i on jedan od prevarenih? ili moze da bude da je sve ok? jer je i 11/2001 zadovoljio standarde euro 3, postavio sam ovo pitanje i pre nekoliko dana na forumu, ali vidim da je ova tema pravo mesto za to pitanje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 13028

To je ok ne mora da brine 100 % ako je tako ......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 13502

Da vam ukratko opisem moj slucaj.Kupio sam u decembru 2006 god. audi B4 1994 god. na PO table kome je prva registracija u Srbiji 15.11 2006.U saobracajnoj dozvoli je pisala zabrana otudjenja 60 dana.Kada je proslo tih 60 dana ja sam preveo auto na svoje ime UE table.Kada je istekla registracija 15.11 2007 opet sam registrovao auto.Pre nekoliko dana kada sam opet hteo da produzim registraciju auto mi je oduzet!!!!!!!!!!!!

Sta da radim?????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta su rekli po kom osnovu ti oduzimaju vozilo. Mada po mom razmišljanju auto koji je '94 nikako nije mogao da ima euro 3 pošto je '06 tada bio preduslov za uvoz i registraciju osim ako vozilo nije uvezla osoba sa invaliditetom. Predlog nadji lice od koga si kupio auto "ako ga nadješ" pa tužba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za punta druze 99posto ne treba da brines,ali za ovaj B4,ne znam..to nije euro 3 sigurno,jedino je mogao na invalida,ali otkud zabrana otudjenja 60dana kad ide 3god?jedino ako je isao na KiM tablice ili fazon sa carinjenjem skoljke i motora,ali ja mislim da to tada nije bilo moguce..brate,u sosu si kao i gomila nas u Srbiji,drzavi koja kaznjava nevine,i njima oduzima imovinu a ne od kriminalaca koji su napravili svinjariju :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto je OK sigurno jer se računa prva registracija a ne kad je proizveden i nije velika razlika između oba datuma.Ima vozila koja su proizvedena pa tek posle godinu dana prodata a to nije strašno.Što se tiče B4 nije regularan 100 posto jer koliko se ja sećam ako je uvežen preko invalida zabrana otuđenja je 3 godine.Pozdrav svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 13502

Jos nisam dobio papir iz supa posto je to bilo pre par dana a rok je tri meseca.

Prema odredbi cl.192.st.1. i st.6.Carinskog zakona,oslobodjeni su od placanja uvoznih dazbina domaci i strani stalno nastanjeni drzavljani- na predmete nasledjene u inostranstvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 13525

Ljudi ja imate li vi kakva saznanja o tome da ce auti biti vraceni posle nove godine, ja trenutno nisam predao auto, ali znam da je u toj grupi koja se oduzima!? I da li postoji mogucnost da mi sami platimo carinu, bolje ista nego nista?!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 12937

Sta da ti kazem. Ne znam kako znas da si i ti u toj prici, da li su te vec trazili ili nesto nezvanicno. Ako ga sada prodas, a znao si da je ne regularan, mogu i tebe da okrive. A i ne gine ti tuzba od potencijalnog kupca. Ne znam kako je da ga prodas na otpad za delove, da izvuces makar nesto. Naravno moras imati neki papir o tome. Ako ti ga oduzmu, proci ces kao mi, a tu je neizvesno da li ce ti ga vratiti. Mozes posle ti da tuzis prodavca, uvoznika, drzavu,.... Dobrodosao u klub.

MAKAR IMAS IZBOR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...