Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
vaskez

Fiat Punto GT turbo

Recommended Posts

Slazem se ja da mi svi volimo punta, ali sto je mnogo, mnogo je :D

Punto mk I 1.4t je po mom subjektivnom mishljenju bolja osnova za tuning od mk II 1.8hgt jer je stabilniji i ima bolje rasporedjenu masu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...lakse naci delove itd.. prednost HGT je 1800ccm i veci potencijal za 300-350ks :lool: uz gomilu prepravki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo :(:(:( !!!! A generalno retko ko kod nas hoce da ulozi novac. Radije ce voziti npr.."unisteni" BMW 325 ili M3 E36 nego da ulozi malo parica u svoj auto :lool: i onda dodje do semafora i guta moju prasinu :lool: i opet je u problemu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:twisted: xe xe :lool:

punto mi jeste na srcu a i nisam pri parama poshto je li studiram, a kada zavrshim fax bice dilema brdo kesha u HGT turbo pa samo za :twisted: :twisted:

ili brdo para + HGT za neshto shto je turbo u osnovi sa cca 200ks na zadnjim tochkovima :twisted: . . .

ali o tom po tom, polako. . .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Slazem se ja da mi svi volimo punta, ali sto je mnogo, mnogo je :D

Punto mk I 1.4t je po mom subjektivnom mishljenju bolja osnova za tuning od mk II 1.8hgt jer je stabilniji i ima bolje rasporedjenu masu.

Ako dozvolite dao bih komentar na ovo.

Kada sam prvi put seo u taj auto onoliko koliko me oduševilo njegovo zatezanje toliko me razočaralo ležanje,da ne kažem da mi se zadnji kraj zanosio kao mda na kosidbi.Da se razumemo,ja nisam neki pravac trkač,već ga uglavnom koristim po krivudavim brdskim stazama Tare gde se inače održavaju reliji.Onda sam od prijatelja dobio komplet Eibach (crvenih) opruga i stavio monroe dvosmerne gasne amorizere te se situacija drastično poboljšala mada sam mišljenja da bi se sa ozbiljnijim ulaganjem moglo još dosta popraviti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9322

ljudi ako vam treba nesto javi te se,ima dosta sitnica koje nemaju kod nas....svaka cast za taj punto gt,bice zver kad ga sklopis.moj drugar je stavio motor od coupe-a 2.0 16v turbo i frontalni ic sa evo 8,sad je znaci zver od auta.imao je dosta problema sa drzacima motora jer ih je morao posebno da pravi a i naravno sa mestom gde to sve staviti,potrosio je na kraju oko 3k eura ali je sve radio sam jer ima sjajnu garazu...

mislim da me je neko od vas pitao za silikonske cevi,nasao sam ovde u milanu za ravno 100eura pa ako ste zainteresovani javite se,sto se tice posiljke nije problem....cao i pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
ljudi ako vam treba nesto javi te se,ima dosta sitnica koje nemaju kod nas....svaka cast za taj punto gt,bice zver kad ga sklopis.moj drugar je stavio motor od coupe-a 2.0 16v turbo i frontalni ic sa evo 8,sad je znaci zver od auta.imao je dosta problema sa drzacima motora jer ih je morao posebno da pravi a i naravno sa mestom gde to sve staviti,potrosio je na kraju oko 3k eura ali je sve radio sam jer ima sjajnu garazu...

mislim da me je neko od vas pitao za silikonske cevi,nasao sam ovde u milanu za ravno 100eura pa ako ste zainteresovani javite se,sto se tice posiljke nije problem....cao i pozdrav

Svaka cast da je celu tu pricu sa stavljanjem 2.0 16v tur +fr. ic+.. u malenog punta zavrsio za 3000eur,bez obzira sto je radio sam.

Creva trebaju meni,100eur je super cena,jel imas neku fot. da mi posaljes.Prethodni link odnosio se na orig. Fiatov program-ja ne znam da li oni isporucuju "venair" i u kojim bojama?

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9322

^^^ Ne, Fiat ne isporucuje veinar program creva,original fijatova kostaju da ne poverujes koliko...i mnogo su losa pod pritiskom...

slike imam ali samo one sa veinarovog sajta..pazi sto se tice boje ima crvena ,plava,zuta i crna koja je nesto uvek skuplja...pitaj boga sto.ovih dana idem da ih vidim pa ti javljam za boju...

sto se tice,motora t16 u puntu,duga je to prica...slupao je coupe na monci pa je prebacio motor,a ic napred je jedva ugurao ,morao je bukvalno sve da pomera,pravio ga je skoro god dana;)

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu da zamislim kako ga je jedva spakovao :lool: .Za takav posao a da auto ne bude frankestajn treba imati znanje!

Evo ti kako to rade "power on the road",Punto GT,derivat- motor Lancia delta integrale 380ks

aV2yxC8S.jpg

aV2yxOCA.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ hvala na pitanju daleko od kraja :? Ipak dobro je da sam poceo sa radovima.Intercooler69x14x6.25 napred je montiran bez vecih problema.Auto je spusten na zeljenu visinu-50mm,citaj sada na 15' vuce se po patosu :lool: . Stigle su mi prednje gume 195/40/17 i one ce ici na 7.5jx17 .Zadnje gume 205/40/17 na 9jx17 .Tokom narednih dana sledi limarski deo i sirenje rub. pozadi za oko 20-25mm ,napred ok 10mm.Naravno sve u cilju da ne kaci,ne struze itd.. Sam mehanicki deo sklapanja motora bice najkraci i nece smetati dok auto bude u "fileru".Delovi su skoro svi tu,kao sto rekoh ceka se izduvna grana..

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9322

evo da obavestim sto se tice veinair creva,imaju plava,zuta crvena i crna

cena 100e+10e za posiljku jer moraju da se naruce direktno od dobavljaca iz rima,u slobodnoj prodaji tj. u radnji ih nema po toj ceni

ako ti je to ok,javi mi sta imas na umu

cao

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako se ne varam GT1 je bio sa 136 konjica godiste 93-94, GT2 je bio sa 133 i proizvodio se do 1997, a treća generacija (do 99 god) je bila sa 130 konja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Bas tako!! GT 1 i GT2 su imali isti motor 176 A4 dok je poslednja i najredja serija imala 176 B6. I svaka serija se medjusobno razlikovala po razlicitim detaljima kako spolja tako i iznutra .GT3 je najbolji,ispravljene su greske prethodnika, imao je potpuno drugaciju glavu motora sa manjim komorama,i jedini manje pati od "puknute glave" takodje najlepsi enterijer,cuvene crne 14" ventilatorke itd.. GT1 se najvise razlikovao od "brace". GT 2 i 3 su spolja skoro identicni..itd,itd,itd...

Ja sam vidjao po Bg toliko dobro prepakovanih GT1,2 da jedino kad se otvori hauba i vidi broj motora moze da se provali godiste. Ima nekoliko `98 po Bg. Jedan crni vozio je covek iz Delte pa prodao ..Bio je jedan "Arandjelovcanin" pa ga je prodao liku iz Bg. Bio je jedan jako lep crveni `98 sa enterijerom 100%,vozio ga je covek sa Nbg. Ima takodje jedan crni `98 skoro je bio na oglasima iz Vince.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo samo nekih fotki GT. Opet kazem sve se pakuje i dok se ne otvori hauba,vidi br. motora i ne proveri broj sasije,nista nije sigurno..Ovde je sve moguce :?

Pq1bYGUA.jpg

aV32hml0.jpg

Pq1bYVSr.jpg

Pq1bZ4R0.jpg

aV32i6JJ.jpg

aV32ivG9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.Evo kako sam i obecao prvih fot. pocetka radova.Iako je bilo isplanirano da se prvo radi mehanika, zbog problema oko delova prvo se krenulo sa limarijom. Nakon toga sledi meh. i na kraju opet farbarski radovi itd.. Felna pozadi je 9x17",guma je ostala 205/40.Moja ideja je bila da se rubovi izvuku sto diskretnije moguce,izbegne kiceraj i tone gita..mislim da je covek uspeo u tome 100% a da farba maltene nije ni "naceta". pozz

aV1DA400.jpg

aV1DAZni.jpg

aV1DBYJS.jpg

Pq1SAb1J.jpg

Pq1SAWqr.jpg

Pq1SBulr.jpg

aV1DFWa9.jpg

aV1DGJ30.jpg

aV1DHAW9.jpg

Pq1SCQ9i.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:shock:

fasciniram sam!

koji si ti car!

izgleda skroz bolesno!

shta cesh napred?

nego, da nece malo da kache kad sunesh pun rezervoar?

ili neko sedne?

ili nece imati sedishte pozadi? :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece :lool: Zaboravio sam da napisem "test" (na fotkama) smo radili bez opruga!!! Nece biti bas toliko nizak jbg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drago mi je da ti se svidja ;)A i majstor je stvarno dobar!!! E da napred ide 195/40/17 na uzu felnu- ipak je to pogonska osovina. I bice laksi posao jer se krilo skida.Zadnji desni rub kod lule za gorivo bio je katastfofa tezak za rad :mad: :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...