Manfred 2 Posted March 21, 2008 Slazem se ja da mi svi volimo punta, ali sto je mnogo, mnogo je Punto mk I 1.4t je po mom subjektivnom mishljenju bolja osnova za tuning od mk II 1.8hgt jer je stabilniji i ima bolje rasporedjenu masu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted March 21, 2008 ...lakse naci delove itd.. prednost HGT je 1800ccm i veci potencijal za 300-350ks :lool: uz gomilu prepravki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted March 21, 2008 i dve gomile para Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted March 21, 2008 Mnogo !!!! A generalno retko ko kod nas hoce da ulozi novac. Radije ce voziti npr.."unisteni" BMW 325 ili M3 E36 nego da ulozi malo parica u svoj auto :lool: i onda dodje do semafora i guta moju prasinu :lool: i opet je u problemu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted March 21, 2008 :twisted: xe xe :lool: punto mi jeste na srcu a i nisam pri parama poshto je li studiram, a kada zavrshim fax bice dilema brdo kesha u HGT turbo pa samo za :twisted: :twisted: ili brdo para + HGT za neshto shto je turbo u osnovi sa cca 200ks na zadnjim tochkovima :twisted: . . .ali o tom po tom, polako. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
moment 0 Posted March 22, 2008 Slazem se ja da mi svi volimo punta, ali sto je mnogo, mnogo je Punto mk I 1.4t je po mom subjektivnom mishljenju bolja osnova za tuning od mk II 1.8hgt jer je stabilniji i ima bolje rasporedjenu masu.Ako dozvolite dao bih komentar na ovo.Kada sam prvi put seo u taj auto onoliko koliko me oduševilo njegovo zatezanje toliko me razočaralo ležanje,da ne kažem da mi se zadnji kraj zanosio kao mda na kosidbi.Da se razumemo,ja nisam neki pravac trkač,već ga uglavnom koristim po krivudavim brdskim stazama Tare gde se inače održavaju reliji.Onda sam od prijatelja dobio komplet Eibach (crvenih) opruga i stavio monroe dvosmerne gasne amorizere te se situacija drastično poboljšala mada sam mišljenja da bi se sa ozbiljnijim ulaganjem moglo još dosta popraviti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted March 22, 2008 ^^^ To je tacno.Serijski amortizeri/opruge su djubre. Malo ulaganja i drugi auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 5142 Posted March 22, 2008 KW gewinde i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9322 Posted March 26, 2008 ljudi ako vam treba nesto javi te se,ima dosta sitnica koje nemaju kod nas....svaka cast za taj punto gt,bice zver kad ga sklopis.moj drugar je stavio motor od coupe-a 2.0 16v turbo i frontalni ic sa evo 8,sad je znaci zver od auta.imao je dosta problema sa drzacima motora jer ih je morao posebno da pravi a i naravno sa mestom gde to sve staviti,potrosio je na kraju oko 3k eura ali je sve radio sam jer ima sjajnu garazu...mislim da me je neko od vas pitao za silikonske cevi,nasao sam ovde u milanu za ravno 100eura pa ako ste zainteresovani javite se,sto se tice posiljke nije problem....cao i pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted March 26, 2008 ljudi ako vam treba nesto javi te se,ima dosta sitnica koje nemaju kod nas....svaka cast za taj punto gt,bice zver kad ga sklopis.moj drugar je stavio motor od coupe-a 2.0 16v turbo i frontalni ic sa evo 8,sad je znaci zver od auta.imao je dosta problema sa drzacima motora jer ih je morao posebno da pravi a i naravno sa mestom gde to sve staviti,potrosio je na kraju oko 3k eura ali je sve radio sam jer ima sjajnu garazu...mislim da me je neko od vas pitao za silikonske cevi,nasao sam ovde u milanu za ravno 100eura pa ako ste zainteresovani javite se,sto se tice posiljke nije problem....cao i pozdravSvaka cast da je celu tu pricu sa stavljanjem 2.0 16v tur +fr. ic+.. u malenog punta zavrsio za 3000eur,bez obzira sto je radio sam.Creva trebaju meni,100eur je super cena,jel imas neku fot. da mi posaljes.Prethodni link odnosio se na orig. Fiatov program-ja ne znam da li oni isporucuju "venair" i u kojim bojama?pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9322 Posted March 27, 2008 ^^^ Ne, Fiat ne isporucuje veinar program creva,original fijatova kostaju da ne poverujes koliko...i mnogo su losa pod pritiskom...slike imam ali samo one sa veinarovog sajta..pazi sto se tice boje ima crvena ,plava,zuta i crna koja je nesto uvek skuplja...pitaj boga sto.ovih dana idem da ih vidim pa ti javljam za boju...sto se tice,motora t16 u puntu,duga je to prica...slupao je coupe na monci pa je prebacio motor,a ic napred je jedva ugurao ,morao je bukvalno sve da pomera,pravio ga je skoro god dana;)pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted March 28, 2008 Mogu da zamislim kako ga je jedva spakovao :lool: .Za takav posao a da auto ne bude frankestajn treba imati znanje!Evo ti kako to rade "power on the road",Punto GT,derivat- motor Lancia delta integrale 380ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8754 Posted March 28, 2008 Kako napreduju radovi jel si pri kraju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted March 28, 2008 ^^^ hvala na pitanju daleko od kraja :? Ipak dobro je da sam poceo sa radovima.Intercooler69x14x6.25 napred je montiran bez vecih problema.Auto je spusten na zeljenu visinu-50mm,citaj sada na 15' vuce se po patosu :lool: . Stigle su mi prednje gume 195/40/17 i one ce ici na 7.5jx17 .Zadnje gume 205/40/17 na 9jx17 .Tokom narednih dana sledi limarski deo i sirenje rub. pozadi za oko 20-25mm ,napred ok 10mm.Naravno sve u cilju da ne kaci,ne struze itd.. Sam mehanicki deo sklapanja motora bice najkraci i nece smetati dok auto bude u "fileru".Delovi su skoro svi tu,kao sto rekoh ceka se izduvna grana..pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9322 Posted March 30, 2008 evo da obavestim sto se tice veinair creva,imaju plava,zuta crvena i crnacena 100e+10e za posiljku jer moraju da se naruce direktno od dobavljaca iz rima,u slobodnoj prodaji tj. u radnji ih nema po toj ceniako ti je to ok,javi mi sta imas na umucao Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted March 30, 2008 ako se ne varam GT1 je bio sa 136 konjica godiste 93-94, GT2 je bio sa 133 i proizvodio se do 1997, a treća generacija (do 99 god) je bila sa 130 konja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted March 30, 2008 ^^^ Bas tako!! GT 1 i GT2 su imali isti motor 176 A4 dok je poslednja i najredja serija imala 176 B6. I svaka serija se medjusobno razlikovala po razlicitim detaljima kako spolja tako i iznutra .GT3 je najbolji,ispravljene su greske prethodnika, imao je potpuno drugaciju glavu motora sa manjim komorama,i jedini manje pati od "puknute glave" takodje najlepsi enterijer,cuvene crne 14" ventilatorke itd.. GT1 se najvise razlikovao od "brace". GT 2 i 3 su spolja skoro identicni..itd,itd,itd... Ja sam vidjao po Bg toliko dobro prepakovanih GT1,2 da jedino kad se otvori hauba i vidi broj motora moze da se provali godiste. Ima nekoliko `98 po Bg. Jedan crni vozio je covek iz Delte pa prodao ..Bio je jedan "Arandjelovcanin" pa ga je prodao liku iz Bg. Bio je jedan jako lep crveni `98 sa enterijerom 100%,vozio ga je covek sa Nbg. Ima takodje jedan crni `98 skoro je bio na oglasima iz Vince. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted March 31, 2008 POTR bilo bi lepo da okačiš slike ako imaš tačno po modelima, pa da se lepo vide razlike između svake serije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted March 31, 2008 ^^^ Videcu da iskopam neke gde se sve to lepo vidi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted March 31, 2008 Evo samo nekih fotki GT. Opet kazem sve se pakuje i dok se ne otvori hauba,vidi br. motora i ne proveri broj sasije,nista nije sigurno..Ovde je sve moguce :? Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted April 12, 2008 Pozdrav svima.Evo kako sam i obecao prvih fot. pocetka radova.Iako je bilo isplanirano da se prvo radi mehanika, zbog problema oko delova prvo se krenulo sa limarijom. Nakon toga sledi meh. i na kraju opet farbarski radovi itd.. Felna pozadi je 9x17",guma je ostala 205/40.Moja ideja je bila da se rubovi izvuku sto diskretnije moguce,izbegne kiceraj i tone gita..mislim da je covek uspeo u tome 100% a da farba maltene nije ni "naceta". pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted April 12, 2008 fasciniram sam! koji si ti car! izgleda skroz bolesno! shta cesh napred?nego, da nece malo da kache kad sunesh pun rezervoar?ili neko sedne? ili nece imati sedishte pozadi? :twisted: Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted April 12, 2008 Nece :lool: Zaboravio sam da napisem "test" (na fotkama) smo radili bez opruga!!! Nece biti bas toliko nizak jbg Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted April 12, 2008 a onda je ok :lool: ovo je skroz bolesno ovako lol Quote Share this post Link to post Share on other sites
POTR 0 Posted April 12, 2008 Drago mi je da ti se svidja ;)A i majstor je stvarno dobar!!! E da napred ide 195/40/17 na uzu felnu- ipak je to pogonska osovina. I bice laksi posao jer se krilo skida.Zadnji desni rub kod lule za gorivo bio je katastfofa tezak za rad :mad: :mad: Quote Share this post Link to post Share on other sites