Jump to content
FAS Goran

fiatritmo

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About fiatritmo

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/26/1970

Contact Methods

  • Website URL
    http://fiatritmo@sezampro.yu
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    beograd
  • Interests
    brzina

Previous Fields

  • Garage
    fiatritmo abarth,bravo hgt,alfa 156,yamaha R1
  1. 205/45R17 et 35 na spusten auto,fiat bravo,bez ikakvih problema,zadnji luk na hupseru malo zastruze,ali je spusten prilicno. nisam osetio da trap trpi,mada sam excentar srafovima povukao tocak na prednjem amortizeru u - 1.55. jedino sto bravo hgt ima duze viljuske,tako da vec ima veci nagib,fabricki. slike u prilogu:
  2. Hvala! meni vredi svaki minut od kad ga upalim,zagrejem, ubacim u prvu pa nadalje...
  3. 4.000 eura. bilo je par ozbiljnih ponuda iz Nemacke i jedna iz Hrvatske ali je ostalo da dodju da pogledaju auto auto je i na http://www.ritmo-world.de/home_en.html evo i slike oba ritma,sivi je 105 tc,takodje 85,kod mene je skoro 20 god,sada ga moj otac vozi,penzionerski.
  4. sta znam i nije da ga prodajem,ali stvarno ne stizem ni da ga palim po par meseci,sve mislim mozda bi ga neko vozio i bio atrakcija ovako pod ciradom u garazi... normalno sve ima svoju cenu,auto je u stanju novog evo jos slika,bas mi je drago da vam se dopada...znaci nisam jedini! U RAZLICITIM KOMBINACIJAMA FELNI UKLJUJUCI I FABRICKE
  5. MISLIM DA SU NEKI OD VAS VIDELI A KO NIJE RADO KADA BUDE NEKI SKUP IZVESCU GA IZ GARAZE GDE INACE I BORAVI VECI DEO SVOG ZIVOTA,U MOM VLASNISTVU JE 4 GOD.I ZA TO VREME SAM PRESAO 200 KM UKUPNO. MODEL JE RITMO 125 TC ABARTH 1985 GOD.U PRVOJ I ORIGINALNOJ BOJI ROSSO RACING VOZILO JE U ORIGINALNOM STANJU I PRAVOJ KILOMETRAZI OD OKO 120000 KM I POREKLOM JE IZ SVAJCARSKE ODAKLE JE I UVEZEN ORIGINALNI VOLAN JE TAKODJE KOD MENE,JEDINO FELNE NISU JER NIJE BILO MOGUCE ADEKVATNO VOZITI NA 14 COLA TOCKOVIMA I VISOKOM PROFILU.FELNE SU MI KRAJNJE GLUPO IZGLEDALE SA et 60,MADA SU POZADI ORIGIN.DISTANCIJALI OD 20mm SEDISTA SU ORIGINALNA RECARO I FABRICKI MONTIRANA U TU SERIJU KOJA JE BILA SPREMNA ZA HOMOLOGACIJU MOTOR JE FIATOV 2000 TC,SA JEDNIM DVOGRLIM KARBURATOROM,125 KS I MENJACEM SA PET BRZINA,IZDUVNA GRANA OD PROHRONA 4-2-1 SA 2 LONCA. NAPAJANJE GORIVA JE ELEKTRO PUMPOM. PREDNJI TRAP IAKO IMAM I 105 TC,JE SASVIM DRUGACIJI.DISKOVI SU DUPLI,AMORTIZERI FIZICKI VECI I DEBLJI,RAMENA SAMO NJEGOVA I DELE SE NA LEVO I DESNO,NISU ISTA.LETVA JE KRACA I IMA AMORTIZER NA NJOJ. ZADNJI TRAP IMA SAMO JEDNU PLATNU GIBNJA,AMORTIZERI RITMOVI A VILJUSKE KAO KOD Z101.NAZAD SU DOBOSI VOZILO JE RETKO I TESKO SE VISE NALAZI U DOBROM STANJU.ZADNJI PUT SAM SLICNOG VIDEO U ENGLESKOJ ALI JE BIO 130 TC. RAZLIKA JE U CETIRI JEDNOSTRUKA KARBURATORA,DRUGOM DIGIPLEXU I ZF MENJACU. RITMA SLABO VOZIM,TEK PONEKAD ZA SVOJU DUSU,ALI ZNA DA POTEGNE JOS UVEK,NPR.BRAVO HGT GA STIZE ALI TEK POSLE 150km/h AUTO IMA 925 KG.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...