MISLIM DA SU NEKI OD VAS VIDELI A KO NIJE RADO KADA BUDE NEKI SKUP IZVESCU GA IZ GARAZE GDE INACE I BORAVI VECI DEO SVOG ZIVOTA,U MOM VLASNISTVU JE 4 GOD.I ZA TO VREME SAM PRESAO 200 KM UKUPNO. MODEL JE RITMO 125 TC ABARTH 1985 GOD.U PRVOJ I ORIGINALNOJ BOJI ROSSO RACING VOZILO JE U ORIGINALNOM STANJU I PRAVOJ KILOMETRAZI OD OKO 120000 KM I POREKLOM JE IZ SVAJCARSKE ODAKLE JE I UVEZEN ORIGINALNI VOLAN JE TAKODJE KOD MENE,JEDINO FELNE NISU JER NIJE BILO MOGUCE ADEKVATNO VOZITI NA 14 COLA TOCKOVIMA I VISOKOM PROFILU.FELNE SU MI KRAJNJE GLUPO IZGLEDALE SA et 60,MADA SU POZADI ORIGIN.DISTANCIJALI OD 20mm SEDISTA SU ORIGINALNA RECARO I FABRICKI MONTIRANA U TU SERIJU KOJA JE BILA SPREMNA ZA HOMOLOGACIJU MOTOR JE FIATOV 2000 TC,SA JEDNIM DVOGRLIM KARBURATOROM,125 KS I MENJACEM SA PET BRZINA,IZDUVNA GRANA OD PROHRONA 4-2-1 SA 2 LONCA. NAPAJANJE GORIVA JE ELEKTRO PUMPOM. PREDNJI TRAP IAKO IMAM I 105 TC,JE SASVIM DRUGACIJI.DISKOVI SU DUPLI,AMORTIZERI FIZICKI VECI I DEBLJI,RAMENA SAMO NJEGOVA I DELE SE NA LEVO I DESNO,NISU ISTA.LETVA JE KRACA I IMA AMORTIZER NA NJOJ. ZADNJI TRAP IMA SAMO JEDNU PLATNU GIBNJA,AMORTIZERI RITMOVI A VILJUSKE KAO KOD Z101.NAZAD SU DOBOSI VOZILO JE RETKO I TESKO SE VISE NALAZI U DOBROM STANJU.ZADNJI PUT SAM SLICNOG VIDEO U ENGLESKOJ ALI JE BIO 130 TC. RAZLIKA JE U CETIRI JEDNOSTRUKA KARBURATORA,DRUGOM DIGIPLEXU I ZF MENJACU. RITMA SLABO VOZIM,TEK PONEKAD ZA SVOJU DUSU,ALI ZNA DA POTEGNE JOS UVEK,NPR.BRAVO HGT GA STIZE ALI TEK POSLE 150km/h AUTO IMA 925 KG.