Jump to content
FAS Euroauto Goran

Tomislav Svelec

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Tomislav Svelec

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/07/1969

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Contact Methods

  • Yahoo
    tomislavsvelec@yahoo.com
  • Skype
    tomislav.svelec
  1. Poštovani, molio bih za pomoć oko povezivanja auto dijagnostičkog softvera na FIAT Punto 2013. godište (to bi trebalo da je poslednja verzija Grande Punta). U pitanju je FIAT EcuScan v2.6 registrovana preko laptopa Lenovo b575e 64 bitne mašine sa dual boot Windows XP 32-bit i Windows 7 64-bit, pokušao sam da se povežem na oba OS ali neće, prijavljuje grešku timed out ili can not configure COM ports. Na attachment-u može da se vidi koji je tip OBD II konektora sa 4 položajnim preklopnikom a sa druge strane je veza sa PC-em preko USB-a. Imam i CD sa drajverima ali nijedan nije hteo da radi sa postojećim OBD II konektorom. Možda sam pogrešio prilikom instalacije nešto, mislim da je ovaj mini CD došao sa konektorom, u attachment-u se može videti spisak fajlova... Kolega koji mi je pozajmio dijagnostiku rekao je da je u pitanju ELM 327 v1.3+ uređaj, vidi se u attachment-u. Ni posle 2 minuta nema konekcije sa automobilom bez obzira na kojem od 4 položaja preklopnika je povezan laptop sa kolima... Kako to uspešno povezati?
  2. Poštovani članovi! Već duže vremena želim da pitam da li je neko od vas rešio problem zaštite alternatora od ulaska vode u njega. Kada sam 2006. kupio Punto on nije imao ni zaštitni tzv. šus pleh ispod motora ali sam posle nekog vremena to rešio i ugradio ga. Međutim, od 2006. do danas tri puta sam menjao alternatore jer voda ipak i pored pleha uđe do alternatora, korozija počinje da izjeda njegovo kućište i zatim dođe do pucanja kućišta što uslovljava da rotor ode u ekscentar i alternator je zreo za remont ili za zamenu novog ili polovnog... Dakle, postoji li neko rešenje za zaštitu alternatora? Pozdrav od Tomislava!
  3. Pozdrav svima na ovom forumu! Imam Fiat Punto mk2 1.2 8v, 2003. godište, prešao je nešto preko 140 000 km, a pre četiri godine promenio sam obe lambda sonde i od tada prešao oko 60 000 km da bi se ponovo upalila check engine lampica, troši preko 15 l/100 km u gradu i ima veliku rupu u gasu kada je u brzini, dok pri leru toga nema, izlazi crni dim. Prikačio sam ga na dijagnostiku i prijavio je kod greške P0170 što bi trebalo da znači Fuel Trim Malfunction Bank 1 (što znači da loše radi pre-cat lambda sonda), a takođe u dijagnostičkom programu našao sam i da prijavljuje bottom limit za post-cat lambda sondu. Dečko koji mi je isčitao dijagnostiku rekao mi je da donja sonda ima problem verovatno zbog čađi koje izbacuje katalizator, a gornja sonda je promenjena pre nedelju dana jer je tada počeo problem sa njima i tada je stavljena polovna sonda. Vozio sam samo dva dana punto posle toga i opet se upalila check engine lampica da bih tada išao na gore pomenutu dijagnostiku. Iz katalizatora se ne čuje nikakvo pucketanje, auto je normalno radio do pre nedelju dana pa me zanima da li da zamenim samo lambda sonde (obe ili jednu) i da li da zamenim i katalizator, zvao sam KIT commerce i AP sport ali oni katalizator i ne prodaju, pa da uzmem sa otpada polovni ili da izbacim katalizator? Molim Vas forumaši, uputite me na nekog dobrog majstora gde bih rešio ovaj problem na mom Puntu, inače stanujem na Konjarniku. Pozdrav i svima Srećan Božić i Nova Godina!
  4. Potrebno mi je sto pre levo krilo,prednji branik i prednja hauba u metalik sivoj boji za Punto Mk2 sa uzanim farovima, 3 vrata, 1.2 8v,na haubi pise da je boja colore:grigio steel,codice:647.Auto je 2003. godiste.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...