Pozdrav svima na ovom forumu! Imam Fiat Punto mk2 1.2 8v, 2003. godište, prešao je nešto preko 140 000 km, a pre četiri godine promenio sam obe lambda sonde i od tada prešao oko 60 000 km da bi se ponovo upalila check engine lampica, troši preko 15 l/100 km u gradu i ima veliku rupu u gasu kada je u brzini, dok pri leru toga nema, izlazi crni dim. Prikačio sam ga na dijagnostiku i prijavio je kod greške P0170 što bi trebalo da znači Fuel Trim Malfunction Bank 1 (što znači da loše radi pre-cat lambda sonda), a takođe u dijagnostičkom programu našao sam i da prijavljuje bottom limit za post-cat lambda sondu. Dečko koji mi je isčitao dijagnostiku rekao mi je da donja sonda ima problem verovatno zbog čađi koje izbacuje katalizator, a gornja sonda je promenjena pre nedelju dana jer je tada počeo problem sa njima i tada je stavljena polovna sonda. Vozio sam samo dva dana punto posle toga i opet se upalila check engine lampica da bih tada išao na gore pomenutu dijagnostiku. Iz katalizatora se ne čuje nikakvo pucketanje, auto je normalno radio do pre nedelju dana pa me zanima da li da zamenim samo lambda sonde (obe ili jednu) i da li da zamenim i katalizator, zvao sam KIT commerce i AP sport ali oni katalizator i ne prodaju, pa da uzmem sa otpada polovni ili da izbacim katalizator? Molim Vas forumaši, uputite me na nekog dobrog majstora gde bih rešio ovaj problem na mom Puntu, inače stanujem na Konjarniku. Pozdrav i svima Srećan Božić i Nova Godina!