Jump to content
FAS Goran

sbrus

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About sbrus

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Pozarevac
  1. Stvari stoje ovako: Stop svetla (osim trećeg, onog na vrhu zadnjeg stakla) su non stop uključena. Svetla rade i kada je auto ugašen i kada je zaključan. Stop svetla mogu da ugasim samo ako skinem osigurač za zadnju desnu i prednju levu poziciju. Kada vratim osigurač, nakon nekog vremena kompjuter mi javlja da nije dobar osigurač za zadnje levo stop svetlo, i ono počinje da se pali i gasi. Sada ga vozim sa izvađenim osiguračem, ali mi ne radi zadnja leva i prednja desna pozicija, kompjuter mi prijavljuje problem sa sijalicama, i ne radi mi isvetljenje za tičkiće ne instrument tabili kojima se reguliše visina farova i osvetljenje instrument table, niti mi radi svetlo ispod piksle. Bio kod nekoliko "majstora", svi me vratili bez rešenja. Dijagnostika nije prikazala nikakav problem. Inače, ovakav isti problem sam večeras video na policijskom pežou koji se vozio ispred mene
  2. Trebala mi je čitava večnost da ukapiram o čemu se radi. Najgore je što mora da se skida ona plastika koja je pričvršćena sa "par milijardi" šrafova. Još, dok sam obilazio razne "majstore", oni su mu totalno raštelovali mehanizam pa sam morao da ga centriram odokativno, znači, montiraš, probaš, vidiš koliko greše u sklapanju, pa skidaš, podesiš ponovo, i sve u krug. Sada, kad znam, problem bi mogo da rešim za sat i po do dva sata.
  3. Ja sam imao problem sa brisačima, isto kao i Atko92. Obilazio sam "majstore" i ništa. Na kraju sam ih sam popravio. Problem je u "štampanoj ploči" koja nosi četkice. Ima ih 3 !!! Na tom prstenu koji nosi četkice su postavljeni pasivni elementi (LC) koji bi trebalo da služe kao filter protiv smetnji prilikom slušanja radija. Meni se za sporu brzinu negde u toj plastici izgubio kontakt. Stvar sam rešio tako što sam premostio "elektroniku" direktno sa četkice napolje na kabal između motora i konektora. Sada brisači rade, prošli su test intenzivne upotrebe. Da bi se kvar popravio, mora da se skine cela plastika koja pokriva taj deo (desetak šrafova). Nikako ne skidati čitav mehanizam (posle je muka da se pronađe nulti položaj za brisače), već samo motor. Drži se na dva šrafa. Preporučujem da se promene i četkice, jer se one prilično habaju (moje su došle skoro do kraja). Inače, brisači nemaju nikakve senzore ili mikroprekidače, već u mehanizmu postoje dva prstena, od kojih onaj za sporu brzinu nije ceo, tako da on služi za sklapanje brisača u nulti položaj. Zato, kad ode spora brzina, brisači ne mogu da se sklope.
  4. Hej dejan55, jesi li zamenio motor za brisače, i ako jesi, šta si uradio sa starim?
  5. Ja sam se dugo mučio sa brisačima, pa ti možda moje iskustvo pomogne. Meni je "crkla" spora brzina. To znači ne samo da mi nije radila (plus tajmeri), nego mi se ni brisači nisu sami sklapali. Najgora stvar je ta što u Požarevcu nisam mogao da nađem majstora koji bi bio voljan da zaradi malo para na popravci mog kvara. Tako, daunloud pdf-ova sa šemama, šrafciger u ruke i .... epilog: Elektromotor koji pokreće brisače ima 3 (slovima: tri) četkice 4x4 milimetara. Jedna je bila potrošena (ona za sporu brzinu). Zamenim je, i ... ne radi!!!!. Šta je problem. Ona plastična ploča koja nosi četkice na sebi ima i nekoliko pasivnih elemenata za filtriranje smetnji (da se ne čuje rad motora brisača na radiju recimo), nekoliko kondenzatora i nekoliko zavojnica. Električni vodovi su utopljeni u tu plastiku, pa reverzibilni inženjering ne može da prođe bez uništavanja iste. Tako, ja sam prosto običnom žicom premostio sa četkice na kabal van motora (pre konektora) i sada sve radi besprekorno. Što se tiče ručice, čisto sumnjam da se pokvarila. To možeš lako da testiraš. Kompjuter (da, libra ima kompjuter kojim upravlja brisačima) se nalazi ispod plastike u sredini blizu osovine desnog brisača. Stavi tamo nekog sa dobrim sluhom i ako se čuje jedno "cak" kada pustiš brisače, onda su ti i ručica i kompjuter ispravni, i imaš kvar kakav sam ja imao. Meni sve radi, evo prošo sam ovaj sneg bez problema.
  6. Evo kako stoje stvari. Motor radi vrlo lenjo do 3000 obrtaja. To se naročito oseća na uzbrdicama, kao da mu nešto ne dozvoljava da diše. Kad pređe 3000 obrtaja naglo dobija na snazi ali ne onoliko koliko je imao do pre par meseci. Mislim da ovde u Požarevcu nema "normalnog" majstora koji mi ne bi povadio kompletnu elektroniku i pola mehanike kao višak, tako da imam veliki problem oko toga šta da radim.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...