Jump to content
FAS Goran

miki1

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. Ne bih da kvarim situaciju ali iz ličnog iskustva i pomalo znanja sa stilom 1.9 jtd karavan 100700km 10/2004 g koi besprekorno radi i pre zatvaranja ventila kao dizel i sa zatvaranjem rge ventila kao benzinac sa dvaputa prođenim varednim tehničkim pregledom i merenjem gasova na izduvu ja nemam nikakvih problema . Sad je kilometraža 125000 km sve funkcioniše samo ima jedna caka rge ventil ne treba zatvarati kako to rade majstori samo sa dihtungom i vrate crevo na usisnu granu to nije rešenje , setite se kečeva i iber laufa . Siguran i proveren postupak: - 1 prvo očistite rge ventil leptir usisa i granu - 2 zatvorite sa metalnim dihtungom ulaz u granu dobro je namazati crveni dihtung silikonski po obodu sve to zavrnete sa dva šrafa tj toreksima fabričkim. - 3 u rebravo metalno crevo ugurate gumeno malo manjeg promera ali da dobro pasuje ,uvrtanjem do drugog kraja to crevo je otporno na toplotu kao za hladnjak i izvučetega pored menjačke kutije ispod vozila pored središnjih nosača do zadnjeg lonca učvrstite vezicama i obratite pažnju da ne kači sklopku na menjaču crevo dužine od 1,5m-3m košta od350-678 din . - 4 Šta se dobije ? Auto brže dolazi do 3000 obrtaja manje troši usisna grana čista erg ventil nesmetano radi nema nikakav otpor kao da je sve normalno garež se ne zadržava izlazi normalno eku bez problema nema prijavljivanje greške prolazi te na tehničkom održavanje vizuelno pogledate .

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...