Jump to content
FAS Euroauto Goran

Zwengele

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Zwengele

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Drugari moze pomoc gde bi mogao da nadjem ovaj set. U pitanju je pumpa za gorivo visokog pritiska Lancia Lybra 1.9jtd. bilo kakav link ili br telefona. Moze i tel nekog servisa koji radi takve usluge Hvala unapred
  2. Osvezavanje motora mi je radio prijatelj koji je inace poznat po svom radu sa mercedesima. 21000 za delove u sta idu karike, dihtung glave, lezajevi, gumice, kuvanje glave i ventila sa stelovanjem, provera dizni. Ruke 100e, ali se covek bas potrudio u sta sam se licno uverio, ocistio je svaki moguci deo koji je skinut, bukvalno svaki i to da se sijaju! A prica sto sam procitao od pre nekoliko postova da ljudima posle osvezavanja ulje procuri posle 30k km mi je ... glupost... ko jos pri zdravoj pameti za tako nesto placa tolike pare... A jos da dodam da sam delove (glyco) i glavu radio u banijskoj u zemunu.
  3. Gotov posao auto je super samo sto se pojavio novi problem. turbina flisuje ulje tako da... mojoj sreci nikad kraja Jurim sad neku od tipa da prepravim a moju cu probati da prodam u ovom stanju kakva je.
  4. sve se menja karike, leteci, ciste se usis izduv glava odneta na kuvanje posle ide stelovanje ventila i podizaca, zamena gumica dihtunga glave, semering radilice i verovatno sam nesto propustio
  5. Postovani drugari forumasi Otvorio sam motor i zatekli smo sledece: izduvi na turbini cadjavi, katalizator zabetonirao do kraja, cetri ventila pisaju po dva sa obe strane, klipovi solidni bez potrebe za cackanjem, karike uljne otisle toliko da su se i federi raspali, cilindri su ok osim 2 koji imaju 2 manje obline koje su zanemarljive i koje ce karike same izravnati, grana koja ide iznad ventila ne znam tacno koja je ima oko 1cm garezi oko svoje unutrasnjosti, klipnjace su pocele da menjaju boju "da crvene" majstor mi kaze da sam dosao u 5 do 12. tako da ce me opravka ova izaci oko 300 e. Mastor misli da je auto u italiji bilo komunalno vozilo koje je ko zna koliko preslo i koje su cablavi italijani vozili 180/200 svaki dan.
  6. Narode jos nisam radio nista jer je finansiska priroda problema malo jaca nego moja mogucnost njegovog resavanja, jer mi malo frka da ga otvorim a da nemam para da ga zavrsim. Ali mislim da cu ga definitivno otvoriti za koji dan jer me neizvesnost ubi! Neko je pitao za kompresiju i duvanje: kompresija nije merena mislim i da je necu meriti kad cu ga vec otvoriti, a sto se tice duvanja jedan serviser sa foruma je konstatovao da je to jako slabo duvanje motora da bi on zakljucio da je crko motor totalno.
  7. Poz narode problem nisam resio. Kod majstora sam bio i menjao dekli kako mi covek kaze najbezbolnije moguce resenje i na zalost nije to. Ostavicu kola jedan dan kod njega da ih pregleda. Gumice ventila mislim da nisu jer ne dimi kad se upali ni malo. Turbina je pregledana koliko ja sam ja video odokativno uz koriscenje neke lupe i pipalice... I sto je najvise cudno da nijedan od majstora mi nije merio kompresiju!!!! sto mi je jako cudno. Vec me i strah hvata sta bi sve moglo da bude i koliko bi moglo da me kosta. i da zaboravio sam da navedem da mi je auto znatno izgubio na pocetnoj snazi misleci na nize obrtaje pa kad dostigne vecu turazu onda izbaci ogroman oblak crnog dima. a npr u trecoj samo bele boje dim ide p.s. Sta mu je ta gumica vodjica?
  8. To sam i ja mislio da ipak zamenim turbinu. Probacu da nadjem nekog ko bi dao na revers neku da probam.
  9. Narode Pozdrav! Moja lybra je posle zime pocela da baca mnogo dima koji je bio mnogo vise bele boje nego tamne. Potrosi mi litar ulja na 300 do 500 km zavisno od voznje. Dim krece posle 1800 obrtaja sto mi je govorilo o turbini koju sam juce skinuo odneo u SELP TURBO SERVIS de su mi majstori rekli da je turbina kako treba i u skoro odlicnom stanju. Interkuler smo pregledali i bio je prepun ulja sto je moje majstore upucivalo da je jedino turbina u pitanju. Na cepu od ulja smo otvorili pod gasom u leru i duvalo je po recima majstora mizerno da bi posumnjao da je crko motor. Ja se sad nalazim ni tamo ni vamo jer ne znam sta da radim a kamoli majstor koji je zbunjen zato sto kazu da je turbina ispravna, kolika je mogucnost da 3 coveka u tom turbo servisu pogrese do te mere jer kazu da se losa turbina vidi na oko. Bilo kakvo misljenje je osim prodaje moje lybrice je dobrodoslo
  10. uspeo sam narode obrnutim redosledom. sva sreca da sam sasvim slucajno pronasao taj drugi kod inace sam vec poceo da odvajam za reset u ovlascenom servisu
  11. nasao sam danas ics cod carticu nisam mogao da je probam zato sto treba 60 minuta da cekam da bih mogao opet da probam. javicu sta sam uradio. u svakom slucaju imam 2 kod kartice navigacija i ICS(nemam pojma sta je ICS)
  12. Narode imao sam malu intervenciju na svojoj lybri posle koje mi je bord komp trazio da ukucam kod, kad sam probao da ga ukucam on me uporno vraca na isti meni za ukucavanje tog koda a moj kod kao da nisam ni ukucao. verovatno ja nesto ne radim kako treba. da li neko ima resenje? hvala unapred
  13. Narode kad palim auto cuje se bucan zvuk koji prati velike potrese na motoru, u tom trenutku radi na znatno manjim obrtajima jos 3 do 4 sec(isto tako bucno) i onda se ugasi. citao sam neke teme na forumu i neko je pominjao nosac motora. Jel imao neko slican problem?
  14. Zwengele

    Lybra - sve i svašta

    Fala puno narode puno ste pomogli!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...