Jump to content
FAS Goran

markokg81

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About markokg81

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da i mene to buni jer sam dosta citao forum pa sam i to razmisljao, ali meni bukvalno sve besprekorno funkcionise i kako je predvidjeno osim te sim kartice. Sve ispisuje i u tripu i memorise radio stanice, hvata satelite kada startujem navigaciju i ocitava sve parametre gpsa. Jedino sto sam primetio a po meni malo nelogicno je to da kada je ugasen auto CN ne ispisuje vreme, datum, temperaturu a kada upalim auto sve prikaze!
  2. Taj switch ipak funkcionise zato sto u svakom slucaju ispise poruku, kako god ubacio sim. No sada gledam sim karticu sa kojom to pokusavam i primecujem da ipak jedan od tri pina ne dohvataju sim, tj na jednoj se ne vidi linija po kojoj pin sa citaca grebe...jedino ako nije to
  3. Siguran sam da dodiruju jer sam rasturao CN i izvadio citac napoljeda bih bio 100% siguran da li sam karticu ubacio kako treba i tada sam video da pinovi nalezu gde treba...mislim ipak da je samo nesto deaktivirano softverski. Da li to moze da se prekontrolise sa dijagnostikom i da li bas mora examinner SIM Card InstallationTo get the onboard telephone, text messaging and WAP services to work, you’ll need a SIM Card in the unit (this will also avoid the “SIM Card Missing or Incorrectly Inserted” message on startup. If one wasn’t supplied with your CN+ unit, you’ll need to get a SIM Card holder from FIAT; part number is 46831352, price is £13 ! Simply insert a SIM Card into the holder and push into the slot on the unit; the system will then logon to your service network. Izgleda da je meni bas ovo zapalo!
  4. Niko nista za resenje mog problema :-(
  5. Da, tako sam koristio. Originalnu karticu. Cak sam probao i one starije od 16 i 32k ali uvek je isto. Juce sam rasturio ceo uredjaj u nadi da cu naici na neki mehanicki kvar ali je sve skroz ok i sa citacem i sa uredjajem. Jedino ako nije do nekog softverskog aktiviranja preko dijagnostike ili slicno. Mogu da okaim slike iz servisnog menija ali sam naveo poruke u prethodnom postu koje su vezane za funkcionisanje telefona.
  6. Kupio sam Stila skoro sa Connect Nav...zapravo sve funkcionise kako bi trebalo osim telefona. Kad ubacim SIM karticu ispisuje poruku "SIM card mising or incorrectly inserted". Pokusavao sam da je okrecem na sve strane i u svim mogucim polozajima ali uvek ispise istu poruku. U servisnom meniju pise SIM CARD Absent i CAN network NOT ACTIVE sto ne znam da li je neki problem. Inace ima signala za GSM telefoniju i pozivom na 112 dobijam ovornig automat. Proveravao sam i snimanje, tako da sam siguran i da mikrofon funkcionise... Sta zapravo koci i onemogucava normalan rad telefona? Unapred hvala....
  7. Meni ukljuci servo tek kad upalim motor. A zabrinjava me sto servo ostaje ukljucen i kad izvadim kljuc iz brave!
  8. Ok, Koji relej trebam da prekontrolisem? Koji je za servo? Ne pise u tehničkom upustvu ni u auto dati
  9. Znaci verovtno nije problem do samog serva vec do nekog releja koji se nalazi u kutiji sa osiguracima kod akumulatora ispod haube. Pokusavao sam da pronadjem preko autodate koji je taj relej koji je zaduzen za servo ali nisam uspeo... Kako da ga nadjem da bi ga prkontrolisao? I da napomenem da imam plastiku preko osiguraca (akumulatora) i da to izgleda bas utegnuto i cisto, uvek je poklopljeno i sve je na svom mestu
  10. Problem imam isti kao ostali u prethodnim postovima. Preko skidanja alternatora, sirena, svih mogucih svetiljki i svega ostalog. Taman se ponadam prazni akumulator zbog sirene, otkacim je vozim mesec dana kad jedno jutro nema ni kapi struje..... Sve do danas sam se razmisljao... Vozio sam po gradu, Ugasim auto i cekam zenu ispred prodavnice jedno 5-6 min, slusam muziku i bez ikakog razloga stavim ruke na volan kad ono krk, city servo i dalje radi, auto ugasen, kontakta nema, a servo radi!!! Primetio sam da su muke sa praznjenjem akumulatora pocele kada sam promenio servo (mart-april) ali nisam imao dokaz! E sad... Sta je problem? Da li je servo kao servo pokvaren, da li je nesto do elektronike na auto sto nije u sklopu sa samim servom vec sa servom upravlja pokvareno ili je potrebno samo (mozda) odraditi dijagnostiku? jer kad sam kupio polovan servo samo su ga zamenili i nisu radili dijagnostiku. Svaka pomoc i misljenje bi mi bilo od koristi!
  11. Nadam se da nisam omasio temu... Daljinski za zakljucavanje funkcionse skroz fabricki. Cak imam i dva kljuca ;-) Ali mi se cini, tj siguran sam da ne mogu da otklljucam i zakljucam auto sa vece daljine od nekih 3-4 metara, sa oba kljuca se istovetno ponasa. Primecujem da i kada stojim pored njega i otvaram ili zatvaram prozore isto primetim da se na momenat zaustave pa krenu, sticem utisak kao da je prekid u signalu koji kljuc salje (oba kljuca se isto ponasaju) ili kao da se taj prijemnik u autu pomerio na neki nacin pa bas ne dobija dobar signal. Gde se inace na autu nalazi taj prijemnik komandi daljinskog kljuca? U pitanju je Stilo 1.9, 2002 god. Cini mi se da kod drugih automobila to punoooo bolje funkcionise, pa da ne preteram i preko 10 metara...
  12. Kao lajk sam predpostavio da je akumulator.... U pitanju je Fiat Stilo 1.9 JTD, 2002 god. Kako mogu da proverim da li je problem sa grejacma, zar nije logicno da i ako je problem sa grejacima da bi lakse i preostetio duplo slabiji akumulator (pumin)??? Elektricar je sve premerio i rekao da nigde de vuce struju a i da odlicno puni.
  13. Ima dosta otvorenih tema u vezi problematike sa akumulatorima, a ja izabah ovu da piupitam.... Imam problem od maja... Akumulator je kupljen nov u novembru, BOSH 74ah, normalno je sluzio do marta kada sam osetio da pocinje da zateze dok pali, i jednog jutra je skroz crko. Posto je u garanciji odneo sam ga serviseru koji ga je napunio. Nakon 15 dana ista prica. Ponovo ga je napunio a ja sam proverio da li vuce struju u mirovnju i bilo je sve ok. Uskoro je ponovo ostao bez struje nakon cega sam vec poceo da budem verbalno agresivan i dobio sam nov akumulator (napravljen u martu). Posle svega 7 dana koriscenja, auto mi je ostao parkiran 10 dana dok sam bio na moru a kada sam dosao nije cak blinkala ni dioda koja svetli kad je auto zakljucan. Ponovo sam "obradovao" servisera koji mi uporno tvrdi da je greska u autu. Danas sam ga uzeo sa punjenja pa ce mo videti do kad ce da traje! A dok je akumulator na punjenju, proveri i ekspertizi u Beogradu (sve ukupno 7-10 dana) koristim akumulator Puma od 45ah i ne primecujem da ga prazni. Ponovo sam obisao 3 elektricara koji su mi rekli da nema lazne potrosnje struje i da altrenator puni super. Nista mi ne pojavljuje od gresaka osim po nekad SENSOR FUEL LEVEL. Imate li neku ideju, predlog????
  14. Ako si procitao moje postove mogao si da primetis da sam ja jedini prosao kroz tvoju pricu. Svi su bez serva ostali ovako ili onako.... Sve se dalo gasiti i paliti na dijagnostici dok jednog dana nije ostalo za amin ugaseno. Tada sam krenuo u potragu za resenjem. Konsultovao sam se sa par ljudi sa foruma, i kao sto sam kazes, svi tvrde da servo ne moze da se pokvari dok majstori vele obratno. Nasao sam servis u beogradu koji popravlja servo i daje garanciju 6 meseci (150e je ako ti sve oni odrade, a 100e ako im ti odneses demontiran servo sa auta). Dok sam se predomisljao da odem za Bg jer sam iz Kragujevca, slucajno, dok sam lutao od elekticara do elektronicara, naidjem na mog sugradjanina koji mi ubedljivo tvrdi da sigurno popravlja servo u najskupljoj varijanti do 6000 dinara i daje garanciju 1 godinu. 3 dana mi je auto bio kod njega (1 dan ga je rasturio, 2 dan je narucio deo a 3 dan mi je rekao da ne moze da se popravi), ali sam provalio da ga nije ni skinuo sa auta a kamo li ista drugo radio. Pre toga mi je jedan drugar na licu mesta preletovao lemove i nakon toga sam na dijagnostici imao samo jednu umesto dve greske, ostala je greska na akutatoru a pre prelemljivanja je bila i na elektricnom motoru servo volana. Izgubio sam zivce i strpljenje, a i snagu da motam bez serva, otiso sam i kupio drugi polovan za 130e sa ugradnjom i garancijom. Ovaj stari sam rasturio i unimerom proverio kondenzatore koji su na njemu i izgleda da su oni crkli. Planiram da to popravim i prodam Svako ce ti reci da moras da kupis drugi servo, ali veruj mi da ne moras, samo ako nadjes elektronicara koji zna to da popravi ali da ne naplati vise od 5000 din samu popravku, jer sve ostalo je dranje i ucena. Vidi sta ti je za ciniti, u svakom slucaju znam kako ti je. Mene je par ljudi odavde ispostovalo i razmenio sam brojeve tel. Ako hoces dacu ti moj. Aha i jos sta sam primetio na servu (tako u preiodu kad odem na dijagnostiku pa mi proradi do sledeceg puta), kao da nesto neobicno susti i krci u njemu, to me bas podseca na kondenzatore kad probiju... bar mi je tako bilo na gitarskom pojacalu
  15. Resenje: 1.Gume 145/65/15 i kao da ima serva! ili 2.Kupicu ELM i brisacu greske sam. Nemam elektricara koji ce to da ispita, ili ga bar jos nisam nasao, osim tog elekronicara koji mi trazi 100e za popravku samog serva. Ma sta on to u njemu popravio...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...