Pozdrav svima! Imam Lanciu Dedru 1.8 i.e. 8v,80kw. Odem u radnju jedan dan,ostavim je ispred da radi,kad sam izasao,ispod nje lokva vode,temperatura u crvenom. Ugasio auto,otvorio haubu,vidim visi zica sa ventilatora,nije se upalio,auto prokuvao. Posle toga auto radio kao da ne radi jedan klip i povecao potrosnju plina sa 12l na 23l. Odem kod majstora,izmerimo kompresiju,na cetvrtom klipu nema kompresije,ostali oko 10. Skinem glavu motora, uz zetovu pomoc, povadimo ventile, na cetvrtom klipu izduvni ventil sagoreo, nije dobro zatvarao. Odnesem glavu na ravnanje, uradim hidrotest, nije pukla nigde, uslajfujemo sve ventile nazad i sto se toga tice sve ok. Al kad smo vec otvorili motor odlucimo da zamenimo karike jer je kao pocela da mi trosi ulje (1l na 1000km), i lezajeve na radilici. Sve zamenimo, sklopimo, vratimo glavu, novi dihtung glave, auto upali iz prve, jako lepo radi, lepo prima gas, ali jako puno dimi kad ga ostavim na leru, (u voznji ne), a nikad nije dimio i puno trosi ulje, na 50 km mi skine ulje sa max na min. I takodje ako duze radi na leru, recimo 10 min, zamasti mi svecice i ne baca dobru varnicu, pa auto ne radi dobro. Ja ga onda provozam jedan krug, proradi lepo,dok ga opet ne ostavim na leru. Nismo merili ovalnost stublina, to je mozda greska, al sad je gotovo. Da napomenem, od svih tih radova sam presao 250 km! Da li treba jos da vozim, da karike nalegnu jos, ili je bila greska sto sam uopste to dirao pa nece naleci uopste?! Ako neko ima neki savet voleo bih da mi napise jer ne znam sta da radim! Hvala!