Jump to content
FAS Goran

Bogda

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Bogda

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Srbija, Nis
  1. Pozdrav svima! Imam problem sa brisacima jos od zime. Radili su odlicno, i dalje rade ali tokom zime desilo mi se par puta da se zamrznu, ja probam par puta da ih upalim ali oni ni da mrdnu. Posle toga su poceli da se zaustavljaju prvo na sredini, pa onda skroz u uspravnom polozaju. Kada ugasim auto i rucno vratim brisace, kada dam kontakt opet se vrate na gore . Kako da ih podesim da opet stoje u normalnom polozaju?
  2. Imam jedno pitanje. Da li voznja sa losim stabilizatorima moze da prouzrokuje neki drugi kvar?
  3. Danas sam se dosta vozikao. izmerio akumulator, posle voznje je bio 12.84v. auto u stanju mirovanja prvih 20ak sekundi vuce 0.35A a posle 0.05A. Znaci auto ne vuce previse struje bar mi ta cifra deluje kao mala. izmerio sada akumulator i pokazuje 12.7v. Izgleda da je dotrajao. a i stavljen je bas slab akumulator, 36 ampera. moracu da ubacim neki jaci, minimum 45
  4. pre par dana mi se potpuno ispraznio akumulator. posle toga sam svakodnevno pratio stanje akumulatora i utvrdio da mu konstantno opada voltaza za vremem mirovanja u garazi. inace lepo puni, voltaza je nesto preko 14v u radu. Interesuje me kako najlakse proveriti da li je akumulator odsluzio svoje ili auto vuce struju kada je ugasen. da li ce smetati kolima ako skinem akumulator na par dana?
  5. stigao mi danas ELM327, povezao komp, izbacio silne neke greske, na vecini je pisalo da su samo zapamcene a da ih trenutno nema, neke su bile samo sa brojem, bez opisa. hteo sam da obrisem jednu po jednu ali nisam znao da to ne moze i obrisao sve od jednom . lampica na tabli mi se ugasila konacno, bar mi to sada ne dize pritisak pri paljenju. nadam se da ako se greske opet vrate bice ih na dijagnostici. akumulator se i dalje prazni svakodnevno. od sutra cu morati da ga skinem i proverim koliko vuce. Mislim da ili je akumulator los pa sam ispusta ili negde vuce struju. ako utvrdim da vuce mislim da je najbolje vaditi jedn po jedan osigurac pa testirati, drugo mi ne pada na pamet. predlozite nesto.
  6. pre neki dan sam napunio akumulator malo, samo da upali i presao 140 km. sve radi super. medjutim akumulator mi se prazni. mislim da voltaza za jedan dan opadne za oko 0.2 volta, negde vuce struju, verovatno zbog toga izbacije neku gresku. sutra mi stize ELM dijagnostika pa cu probati da vidim do cega je. nadam se da akumulator nece riknuti. e, da, proverio punjenje, dobro je, na leru bez potrosaca 14 sa njima 13.73 volta
  7. ...posle pranja mi se pojavio engine fault. posle toga sam presao mozda 10ak km u gradu. sada probao da upalim auto i akumulator prazan, nece da vergla, samo okrene jednom i stane. dijagnostiku kod mene nemam, majstora sa dijagnostikom nemam. sta raditi, sta proveriti. ako neko ima predstavu sta sam mogao da sjebem spoljnim pranjem kola neka pomaze...
  8. Pozdrav svima. Procitao sam dosta u ovoj temi ali ne i sve. Od skora sam postao ponosni vlasnik Stila 1.2 i hocu da uzmem kabal za dijagnostiku, medjutim potpuno sam nov u ovome, asko moze neka preporuka i kratko objasnjenje. Cackao sam na netu i nasao dve povoljne varijante: http://www.kupindo.com/kupovina/Auto-i-moto-delovi/Rezervni-delovi/Autoelektrika/USB-ELM327-1-4-OBD2-AUTODIJAGNOSTIKA/9573771 Elm327 1.4 ili http://www.kupindo.com/kupovina/Auto-i-moto-delovi/Ostalo/VAG-409-1-USB-KKL-OBD2/9548632 Vag 409.1 Pretpostavljam da je prvi bilji izbor, bar sam ovde procitao da forumasi vise koriste elm327. Koja je razlika izmedju ova dva, sta je bolje uzeti, predlozite nesto od ova dva ili nesto trece, povoljnije ili kvalitetnije. Hvala!
  9. Vec sat vremena pokusavam da nadjem tu temu o pranju Stila 1.6 i nista. da li mozes da postavis link, ubih se od trazenja.
  10. Hvala na brzom odgovoru. sada mi je malo lakse. Upozzorenje Lengine faultL se upali oko 5 sekundi nakon startovanja a zuta lampica za motor ostane upaljena a do sada se je gasila zajedno sa lampicom za ulje. Da li je bezbedno ovako voziti? planiram u ponedelajk jedno kratko ali visednevno putovanje, da li smem ovako da vozim?
  11. Danas oprao auto spolja, haubu nisam ni otvarao i posle pranja pokazuje engine fault i ne gasi onu zutu lampicu na tabli za motor. Pretpostavljam da sam namokrio neki kontakt. nadam se da ce se ugasiti kada se osusi. da li znate sta bi moglo i u sta da proverim, mada ovako bez dijagnostike nista. inace sam ga vozio, lepo ide, sve korektno
  12. skidao crevo usisa danas. leptir ociscen kod prethodnog vlasnika a nije se ni zaprljao zato sto je filrer iberlaufa bio skroz zacepljen. danas isprao filter iberlaufa, isprao motor, nalio novo ulje umesto nekog igata sipao seleniu 20k i auto ima bolju odziv na gas, jos su mi i pre gume bile na 1 bar . sada pali asr na dodavanje patosiranje gasa u prvoj.
  13. Iskreno, jos je u fazi testiranja. na manjim obrtajima i malom gasu radi izuzetno ali kada ga nagazim nije to to. mozda ocekujem previse od ovog malisana ili samo se jos nisam navikao na automobil sa ubrizgavanjem posto sam do sada uvek vozio dizel i karburator benzince. inace kada se razvuce ide fino, mislim da je brzi od astre 1.7dti i tu negde sa 406 hdi. u svakom slucaju mislim da mu ne bi skodilo jedno ciscenje, samo kada bi neko postavio uputstvo za 1.2 16v
  14. Uzecu sutra seleniju 20k, zameniti, sa nekim engine flush cu isprati motor pre zamene, kod majstor otvoriti karter, i ocistiti filter uljne pumpe. nadam se da ce prodisati malo bolje. inace lampica za ulje se ugasi cim zavergla, jos nije ni upalio. mada imam osecaj da je sve unutra prljavo i da ne dolazi dovoljno ulja do glave. da li je potrebno i da se skida dekla glave motora i nesto cisti ili ce engine flush odraditi stvari korektno? e, da. fire 1.2 16v da li ima dihtung kartera ili se samo maze silikonom i koliko taj silikon kosta? koji engine flush preporucujete i koliko para?
  15. imam jedno pitanje. U pitanju je stilo 1.2, uvek drzi obrtaje na crti ispod 1000, znaci na oko 800, obrtaji ne variraju ali sam primetio da na primer kada vozim uzbrdo sa pola gasa i kad dam pun ne primeti se neka razlika ili cak kad vozim pun pa malo pustim kao da na trenutak krene malo bolje? Da li je ovo normalno ili treba nesto preduzimati, cistiti?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...