Jump to content
FAS Goran

dmanger

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Nema sta da obracas paznju,to je sve posao majstora. eto,mogu ti reci da ne treba vise od 100gr materijala za neku fleku. znaci da te ne oderu sa pricom da ti treba pola seta... E,sad ja ne znam za majstore druge po BG, ali najvise sto bi trebalo ukupno,sa materijalom da platis je 50e za tako nesto. sve iznad toga je dranje.
  2. Poliranje-vracanje sjaja, lakiranje-farbanje... razlika je u materijalu,to jest kamelon boji. a cena je razlicita,zavisi od kvaliteta.... inace,sve se moze lepo uraditi sa dobrim maaterijalima. A da bi se postigao pun efekat,ceo auto treba maksimalno poravnati gitom i peglati ukoliko ima ostecenja. o ceni necu da komentarisem. u sustini je moguce samo prelakirati sa kristalima,ali pod uslovom da je sadasnja boja,limarija u ekstra stanju. Mislim sta bismo dobili ako bismo lakirali preko ostecenja od kamencica? Bukvalno nista,ruzno...
  3. Evo odgovaora, a ppitanja su krajnje korektna. #1 Predpostavljam da govoris o novim automobilma. E,sad spominjes valove-talase,ako je to sto ja mislim kako si opisao i ako mislimo na isto, onda je taj auto bio gitovan to jest farban i gitovanje nije uradjeno kvalitetno. a to znaci da se majstor nije potrudio ili nije znao da ostecenu povrsinu dovede u takvo stanje da kada pogledas iz svakog ugla,vidis savrseno RAVNU povrsinu,bez bilo kakvih uvala. Uvale se najbolje vide u garazi sa neonkom. Postaavis neonku pored auta i iz odredjenog ugla gledas u auto,to jest lakiranu povrsinu koja tada ima ulogu kao ogledalo i u tom odrazu iza svakog ugla neonka mora biti ravna celom duzinom kakva i jeste u stvarnosti. E sad,glupo mi je jer ja to nisam video, ali desava se da u salonu prodaju ostecene automobile koji su farbani. Tako da za neravnu povrsinu je kriv MAJSTOR i gitovanje. #2 Akril boja se radi u dve verzije. bez lakiranja i sa lakiranjem (baza-lak). prva je jeftinija,brza i bolja za farbanje celog auta, a druga je skuplja,zahtevnija i zato bolja za popravke,tipa vrata,blatobran... NEki automobili imaju obican akril na sebi 2001,2002 ali noviji su farbani u baza lak,ali nema razlike u izgledu za obicnog coveka,kupca to je nebitno. #3 I#4 Lak da stavis na bilo koju povrsinu koja je imalo zagrebana nema smisla. tu ide ceo proces refinisa. # 5 Sto se tice najnovijih kola,trebali bi se u farbrici farbaju sistemom laka u prahu. cela skoljka se naelektrise i u komori se pusti lak u prahu koji leti na sve strane u vidu magle,naelektrisana skoljka privlaci taj lak i on se ravnomerno rasporedi na ceo auto. potom se karoserija,bez plasticnih delova pece i lak se topi i razliva. Medjutim kod svakog farbanja je bitna oprema,pa znanje i na kraju BEZ POLIRANJA nema lepog auta! A u fabrici ne poliraju... A to sto kazes da se negde vidi pomoranzina kora a negde ne,razlog je taj sto na ravnim povrsinama lak ne moze lepo da se zategne,a zato na oblim sija kao blesav.
  4. Posto sam citao postove na forumu pre nego sto sam se registrovao,odlucio sam da otvorim ovu temu jer se bavim farbanjem i zelim da ovde postavljate pitanja i da trazite savete,a ja cu vam u sto kracem periodu odgovoriti. Jos jedan razlog je taj sto je ljudima kojima je bila potrebna pomoc ili savet u vezi udarenog,ocesanog zagrebanog auta,uglovnom upucivani pogresni saveti i odgovori koji im nisu nimalo pomogli... I pitanje za ADMINISTRATORA FORUMA- Da li dopustate da postavim u buduce slike nekih automobila koji su popravljani-farbani-polirani u cilju prezentovanja sta moze,a sta ne moze i koja je procedura da se ostecen auto dovede u fabricko stanje? pozdrav svima!
  5. Dakle,kao sto i sam naslov kaze, u pitanju je bravo 2001.godiste, kupljen pre godinu i po dana. Auto je maksimalno ocuvan,vozila ga starija zena. Evo i slike. slike su od prosle godine... http://img688.imageshack.us/i/sdc10723y.jpg/ http://img836.imageshack.us/i/sdc10727.jpg/ http://img864.imageshack.us/i/sdc10722.jpg/ http://img151.imageshack.us/i/sdc10727xg.jpg/ http://img151.imageshack.us/i/sdc10727xg.jpg/ http://img534.imageshack.us/i/sdc10724d.jpg/
  6. Cao svima! Ja sam Davor iz okoline Zrenjanina. Trenutno nemam svoj fiat,ali vozim caletov Bravo 1.2 16v 2001. god. Prezadovoljan sam sa tim kolima i skupljam pare da kupim slican. Dobar je forum,ima puno zanimljivih stvari,tako da cemo se druziti u narednom periodu...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...