Jump to content
FAS Euroauto Goran

igorr

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About igorr

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  1. Nisam imao ništa od zaštite i sad hoću da se pojedem. To mi je za nauk.
  2. Ma uzas. Prosto neverovatno, ostavio sam ga na pola sata, nije bilo ni kasno, 10 sati uvece.
  3. Pozdrav svima. Ukraden mi je Fiat Grande Punto 1.4 dynamic, metalic siva. U petak, 01. novembra, u 22h, na Kanarevom brdu. Svaka pomoć, informacija, makar i najmanja, biće nagrađena. Ukoliko na nakom od otpada neko nešto uoči, takođe. - Reg. tablice (bile) BG009ŠŠ - Boja: metalic siva - Alue felne, Maglenke - Staklo na levom retrovizoru raspuklo - Sitne ogrebotine na prednjem braniku + Ogrebotina od ključa na haubi - Sedišta sivo-crna, digitalna klima, kozni volan (multifunkcionalni) na par mesta koža se oljuštila i ta mesta su oblepljena crnom trakom... To su sve specifičnosti po kojima bi se mogao razlikovati od drugih istih modela. Znam da su šanse da je na nekom otpadu rastavljen velike, ali šta ću, pokušavam da radim sve što mogu. Kao što sam rekao, svaka informacija znači i biće nagrađena - kontakt putem PP Hvala svima unapred.
  4. Pozdrav, Upravo mi se desio tezi kvar. Smotao sam volan sasvim na levo, kako bih napravio polukruzno, i tokom skretanja cuo se veoma jak zvuk metala, nekakvog preskakanja, metal od metal struganja, udaranja - kao da je nesto puklo pa da zvekece. Nastavio sam polako par metara, pokusao da skrenem, ali se ista stvar ponovila uz osetno cimanje i pri promeni brzine tj u menjacu. Odmah sam ostavio auto pored puta, ali kasnije kad sam dosao po njega bar da ga prebacim na parking, akumulator je bio potpuno prazan (ne cuje se ni verglanje, samo nego blago preskakanje pri okretanju kljuca). Prebacio sam drugi akumulator i auto je upalio normalno, ali sam mogao da ga samo preparkiram, jer je zvug struganja, preskakanja i trzanja bas intezivan Inace nisam do sad imao nikakvih problema sa akumulatorom ni paljenjem, niti sam pri okretanju volana cuo pre ikakva skripanja. Takodje, trap je redovno odrzavan - bas pre mesec dana su promenjene viljuske, spone, amorizeri sva 4 i prednje opruge, a pre toga sve sto je majstor mogao da vidi (sileni, nosaci itd) Da li neko ima predstavu sta bi moglo da bude? Bio bih zahvalan da znam kako da se ponasam. Cini mi se da je kvar ozbiljan, pa ne znam ni da li da ga slepam ili polako da se dovucem do majstora. Hvala.
  5. Dakle, prema postovima iz te teme, opcije su: - Los akumulator (mada auto uvek pali iz prve) - Alternator - Kardan - Konektora kod servo-kompjutera koje je potrebno osistiti - Releji na motoru (ako ih moj model ima - 1.6 16v 2001) - Motor - Senzor VSS na menjacu - Senzor pozicije (sto ispada najgora varijanta)... Najgore je sto sam sada saznao da mi je cale i vozio auto do Tima (jb... ja radim, pa nisam mogao), a ne znam ni da li je komp ocitao neku gresku ili ne... Uglavnom u servisu nisu uspeli da je izbrisu.... pa je svratio kod nekog elektricara usput koji je vec 4 x brise.... I sada moram sve ispocetka, dijagnostika.... Uglavnom koliko vidim iz postova, TIM ili Goran Zemun, to su preporuke! A to je i bilo moje pitanje..hvala!
  6. Hvala Mijailoviću na ponu]enoj pomoći oko delova. Iz BGa sam. Samo da prvo nađem dobrog električara koji će dijagnostikovati šta je u kvaru, pa da znam šta od delova i da tražim
  7. Pozdrav Imam sličan problem kao i neki od već uključenih u ovu temu. Stilo 1.8 16V 2002 Servo mi otkazuje. I to samo pri skretanju od 90 stepeni (pri manervisanju na parkingu i sl.) Nakon ponovnog gašenja/paljenja automobila ništa se menja - ne radi i dalje. Išao sam kod 4 električara i svi upućuju na zamenu serva 150e-170e polovni +ruke.. iako niko nije znao sa sigurnošću da mi kaže čime je preouzrokovan prestanak rada. Samo je jedan od gore pomenutih električara 4x uspeo da obriše grešku - nakon toga SERVO RADI ...i tako ja pazim da ne motam volan do kraja Dotični električar takođe ne zna šta konkretno ne valja i šta ovaj kvar prouzrokuje, a ime greške koja se izlistava mi nije ni rečena. Bio bih zahvala ukoliko mi možete preporučiti dobrog električara koji je sposoban i spreman da se bavi otklanjanjem ovog problema...ukoliko takav uopšte postoji, jer bih voleo prvo da znam sta je konretno otislo/pa tek onda da vidim da li mi je menjanje celog serva opcija. VELIKO HVALA!
  8. Pozdrav, Imam jedno pitanje i bio bih zahvalan ako mi pomognete u vezi njega. Odlucio sam se za kupovinu Fiat Stilo automobila, 1.6, 16v 2002. Nasao sam auto koji mi odgovara, odvezao na dijagnostiku i pri tom su mi izlistane sledece greske: OE Krug paljena bocnog zracnog jastuka na strani vozaca sprijeda. Preveliki otpor. 32 Senzor opterecenja sjedala suvozaceva strana sprijeda interna greska. Prijekid. 1A Kontrolna zaruljica zracnih jastuka Da li na osnovu ovoga se moze dijagnostikovati o kojoj vrsti kvara airbaga-a je rec, odnosno koliko je ozbiljan (majstor koji je uradio dijagnostiku to nije znao reci). U mnogome od odgovora zavisi moja odluka kupovine ovog vozila. Vidim da bi kompletna zamena airbagova bila oko 1000e (sto je zaista previse), ali vidim i da moze kvar biti recimo kvar OCS senzora. Takodje, ukoliko nisu ovi podaci dovoljni za dijagnostikovanje vrste kvara, mozete li mi preporuciti gde bih mogao otici na pregled kojim bi se mogao otkriti uzrok i vrsta kvara, kao i saznati kolika bi bila cena popravke. Hvala ukoliko odgovorite. STo brze, to bolje naravno, jer moram doneti odluku o kupovini, a nisam raspolozen da kupujem auto kome airbags ne rade, ili za ciju popravku treba dati 1000e. Sigurnost na prvom mestu svakako.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...