Jump to content
FAS Goran

kerber616

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About kerber616

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    budva
  1. poz. posle duzeg trazenja nadjem majstora koji poseduje dijagnostiku. odvezao kod njega i on je obrisao 4 greske i rekao da ECU PRIJAVLJUJE U SEBI GRESKU. ako se desi isto sto se desavalo pre da dodjem da pokusa da popravi ecu. tri dana ga vozio bez problema ali kadf krenuo na put ugasio se i to u 1 h nocu. poludeo sam. sutra dan dok je taj majstor pokusavao da popravi ili sta vec ja nadjem polovan ecu za 30 evra. bez razmisljanja ga uzeo jer trazio na int u srbiji pod tim brojem je 150e. zamena kodiranje i ostalo me je iznelo 80 evra. svi kazu da sam bas lepo prosao. majstor koji mi je sredjivao auto ima marku dijagnostike magneti mareli, italijansku ista marka kao i komp na mom autu. gledao kako radi dijagnostiku i pokazuje mu svaki kvar i sta moze da se desi tako da dobar dijagnosticar i uredjam moze sve da pokaze. citao na forumu vec da dijagnostika pokazuje kvar pa kad taj popravis on pokazuje drugi. takve dijagnostike ima na int za 30evra i mozes sam da je radis. zeleo da podelim ovu informaciju sa vama u nadi da ce nekom da pomogne. pozzzzz
  2. problem za sada resen. bio je u inercionom prekidacu ili kako se vec zove sto se nalazi ispod sedista na mom autu. samo prespojio sa zicom i vise se ne gasi u toku voznje. cuo sam da dijagnostika ne pokazuje 100/ siguran kvar ili to majstori ne znaju da ocitaju kako treba.
  3. nisam spajao na dijagnostiku. nisam nasao majstora koji to zna ili ima opremu. da to se desava posle nekog vremena kad je auto zagrejan. primetio sam i da kad dam kontakt nekad se cuje pumpa a nekad ne.
  4. poz clanovima foruma. prvi put pisem jer sam sve probleme u vezi auta nalazio na vec postavljenim temama. skoro sam kupio fiat bravo 1.6 16v 96god pa mi se desio problem koji ne mogu da nadjem u temama auto je poceo da se gasi u toku voznje. nebito na koliko je obrtaja. samo vidim da izgubi snagu i obrtaljka padne na nulu. ako stoji u brzinu posle nekih ne vise od 5sek auto nastavlja da radi. AUTO NE POSEDUJE PLINSKI UREDjAJ. auto nema drugih problema. ide kao zmaj. presao je 200.000 i radi kao singerica(osim sto se nekad ugasi u toku voznje). da lije neko imao slicnih problema i kako je to resio? pre brava sam vozio fiat coupe 2.0 turbo 16v 95god.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...